Jump to content
Sign in to follow this  
H_Aberta

1.4

Recommended Posts

No nyt se sitten tapahtu.... Piti oikeen hieraista silmiä kun näki ton uutisen!

Mitähän tästä nyt tulee... Minä lupaan kyllä henkilökohtaisesti ruveta toimiin jos tuo Glazerin-K-pää onnistuu tuhoamaan maailman hienoimman jalkapallo seuran! :evil: :!:

huh.. enpä saanut shokkia, niin kuin muina vuosina, sillä tällä kertaa olin tietoinen asiasta ja päätin käydä katsomassa, että minkäslaista pilaa tällä kertaa.. HUH! olisin varmaan lähtenyt jo norsupyssyn kanssa jenkkeihin, jos en olisi ollut aamulla hereillä.

No huhhu..Minäkin menin taas lankaan. Onneksi ei ole hyväksytty. Muistan, että viime vuonnakin menin lankaan. Silloin etusivulla taisi olla juttu, että Porton pelaaja kärysi gopingista ja me pääsemme sittenkin mestareidenliigassa jatkoon. Aika hyvin taas keksitty 8)

Jaoin aiheen kun alkoi mennä jokseenkin offtopiciksi tuo Glazer-aihe itsessään...

Kiitos pojat hyvistä nauruista, ette tiedäkään miten hauskaa mulla on ollut lukiessa teidän purkautumisianne :D. Ei muistella pahalla, ensi vuonna uusi erä :wink: .

Onneks tyttöystävä just huusi ovelta ku aukaisin etusivua, että tänään on aprilli päivä. Viimeksi menin niin täysin Webmasterin pilaan (oisko ollut että RVN on myyty, muistaako kukaan?) niin osasin varautua tällä kertaa ja tarkistaa tiedon. Pisteet Mazille hyvästä ideasta :D Onneksi se **** ei ole vielä saanu käsiään seuraamme!

Kiitokset Alixille tämän vuotisesta. Ei vissiinkään ollut ihan niin tunteita nostattava kun ei kukaan ole käynyt avautumassa.

Niin ja itse säännöllisin väliajoin naureskelen vieläkin viime vuotiselle... :superhappy:

Eikös tätä edellisen ensimmäinen neljättä läppä ollut, että Glazer on ostanut ManUn?

Olkaas pojjaat varovaisia noiden tarinoiden kanssa, kun ne näyttää toteutuvan. (Kohta istuskellaan Visva stadiumilla)