Jump to content
Sign in to follow this  
Mate

Sinun kaikkien aikojen joukkue?

Recommended Posts

Aikana jona olen seurannut tarkasti jalkapalloa:

Buffon

Ramos maldini lucio van bronckhorst(en oo varma)

Makelele

Ballack Juninho seedorf

Shevchenko Henry(arsenal ajat)

Casillas
S.Ramos Cannavaro R.Carlos
Beckham Juninho
Messi Zidane C.Ronaldo
Benzema Rooney

Subs: Cantona, Henry, Raúl, Gerrard, Kaká, Vieira, Thuram, Buffon

Tässä hieman pidemmän pohdinnan jälkeen muodostunut joukkue. Ennemminkin tulevaisuuden nimiä, mutta komea joukkue :blink: Kyllä pallo liikkuisi hyvin. Aika hyökkäyspainotteinen taas, mutta näin se vaan on.

---------------------Kluivert--------------------

Ronaldinho---Litmanen-------E.Davids------Messi

---------------------Makelele-------------------

R.Carlos-----Hyypiä--------Cannavaro-----Maicon

--------------------Chilavert--------------------

Vaikka näin..

Penkille:Cañizares,Cafu,Essien,P.Aimar ja Oikea Ronaldo

Tosi hyvä aihe :thumbsup1:

Valmentajana Del Bosque

--------------Ronaldo--------------

----------Raúl-©------------------

-----Zidane-----Kaká---------Messi

--------------P.Neville--------------

--R.Carlos---Terry----Hierro----Maldini

--------------Casillas---------------

Ja vielä vaihtopenkkiä:Westerweld, Ramos, Hyypiä, Gerrard, Guti, Ronaldinho, Owen ja Heppa.

Ja sitten perusteluja:

Casillas : Pyhä Iker on nimensä veroinen. Erittäin taitava maalivahti ja hieno pelaaja. Oon jo pitkän aikaa ihastellut torjuntojen lisäksi lausuntoja mitä antaa. Ei pelaaja paljon hienommaksi muutu.

R.Carlos Loistavia nousuja ja upeita vapareita. Maali Teneriffaa vastaan yks hienoimmista ikinä.

Terry Seurauskollisuutta nykypäivänä parhaimmillaan. Hyvä johtaja.

Hierro Loistava puolustaja ja tarkat syötöt. Sääli ettei saanut lopettaa uraansa Realissa.

Maldini Ei voi kun arvostaa. 24 kautta samassa seurassa ja kaiken lisäksi loistava puolustaja.

P.Neville Nuorempana seurasin Manuakin tarkasti ja Nevillen veljeksistä Phil pisti paremmin silmään. Teki töitä kovasti ja pelasi hienosti.

Zidane Aivan uskomaton. 2000-luvun paras pelaaja. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=crDzasp1-60]<3[/ame]

Kaká Mahtava ucl-finaali 2005 ja 2007, yksi parhaista pelinrakentajista mitä Euroopan kentillä on nähty. Hieno mies myös kentän ulkopuolella.

Messi Valtava määrä yksilötaitoa ja vaatimattomuutta. Vaikka pelaakin siinä Espanjan huonommassa suurjoukkueessa niin pakko arvostaa.

Raúl Ensimmäinen pelaaja josta pidin, syy miksi kannustan Real Madridia. El capitano.

Ronaldo Toinen pelaaja jota fanitin! Paras maalintekijä ikinä. Hyvä esimerkki siittä että jalkapalloilijan ei tarvitse olla veistoksellinen ruumiinrakenteeltaan vaan tuhoa voi tulla silti.

Maldini Ei voi kun arvostaa. 14 (?) kautta samassa seurassa ja kaiken lisäksi loistava puolustaja.

Kröhöm. Tuohon kun vielä lisäät kymmenen, eli yhteensä 24 kokonaista kautta ja yksi puolikas.

----------------Shevchenko - Inzaghi----------------

---------------------------Raul----------------------

Beckham----------------------------Fabregas

---------------------------Pirlo----------------------

------Zambrotta-----Maldini---Nesta------Cafu------

--------------------------Buffon -------------------

Aika lailla Milan painotteinen :lol:

Tässä mun: aikana jona olen seurannut jalkapalloa aktiivisesti.

Maalissa: Casillas loistava maalivahti joka on Real Madridin menestyksen takuumies.

Topparit: Puyol ja Maldini. Molemmat hyviä toppareita. Hyviä kaksinkamppailuissa ja sijoitumisessa. johtavat alakertaa kokemuksellaan.

Laitapakit: Carragher ikitaistelija oikealle ja hevosenpotkuine Roberto Carlos vasemmalle

Keskikentän pohjalle Makelele, maailman paras pelaaja aikanaan omalla tontilla.

Kaksi keskikentän ylempää: Zidane ja Gerrard molemmat osaavat syöttää, harhauttaa, laukaista ja johtaa joukkuetta,he taistelevat tunnollisesti, pelisilmä molemmilla aivan eliittiä = Lähes täydellisiä pelaajia.

Upotettu kärki Totti seuraikoni, joka on hyvä tekemään maaleja ja järjestämään paikkoja muille. Tilastot kertoo puolestaan.

Kaksi kärkeä Raul ja Ronaldo. Raul on loistava viimeistelijä,joka on seurauskollinen ja pelaa aina joukkueelleen.Ronaldo esittää häkellyttäviä otteita. Loistava tekemään maaleja. Toivottavasti palaa vielä huippukuntoisena eurooppaan.

Penkille pääsevät Mv Kahn, P Hyypiä, P Terry, KK Guti,KK Ronaldinho ,KK Pirlo, H Del Piero,

------------------------Buffon------------------------

-----------------Cannavaro------Nesta-----------------

---Cafu-------------------------------------------Maldini

-------------------Gattuso-------Pirlo-------------------

---------Litmanen---------------------Kaka-------------

---------------Ronaldo------------------Messi----------

Vaihtoon:

Zidane

De Rossi

C,Ronaldo

Sheva

Casillas

Pippo?

Joukkueessa olis varmaanki mukana Maradona, Cantona ja Baresi jos olis saanu laittaa mukaan minua ennen vaikuttaneita pelaajia.

4-2-2-2 En varma nimetäänkö 4-4-2 vai 4-2-2-2 tämä..

-----------------------Van der sar-----------------------------

----------------Nesta-----------------Maldini------------------

-------Cafu----------------------------------------R. Carlos---

--------------------Pirlo --------Xavi--------------------------

--------Ribery---------------------------- Robben---------

------------------------ Eto------Shearer----------------------

Penkillä : Smeichel,Giggs, Cannavaro, V. Nisterooy, Snejder

Valmentajasta en tiedä..

Pistin vähän omia suosikkejani...

Van der sar - Suosikki veskarini, loistava veskari..

Maldini & Nesta - Erinomaisia toppareita

Carlos & Cafu - Mahtavia nousijoita, Carlosilla "maagiset" vasurin vedot..

Pirlo & Xavi, teknisiää pelaajia, hyviä syöttäjiä, osaa keskittää, osaa vetää, "täydellisiä" keskikenttämiehiä..

Robben & Ribery - Molemmat koviaö... ;)

Shearer & v.nisterooy - Shearer, kukaan ei ole lähellekkään tehnyt yhtä monta maalia englannin kentillä.. Eto taas nopea, ja hyvä..

Ja, jotkut ehkä ihmettelevät, että olen syrjäyttänyt, esim .. Ronaldon, zidanen yms, Niistä en oikeen tykkää itse..

Robben & Ronaldo - Ronaldosta en itse tykkää,

Ja, jotkut ehkä ihmettelevät, että olen syrjäyttänyt, esim .. Ronaldon, zidanen yms, Niistä en oikeen tykkää itse..

Pientä ristiriitaa?

Mielestäni yGon all-starsissa ihmetystä herättää se että jos pitää tehdä oma all stars- kentällinen niin ei siihe yleesä pistetä pelaajaa josta itse ei pidä (c.ronaldo) vaan sellasia jotka mielestään on hyviä ja itse myös tykkää niistä...

Pakko oli pientä kritiikkiä antaa ku toi ihmetytti sen verran :boogy:

Oma all-star.

Coach: Carlo Ancelotti

Cech

Maicon Maldini Hyypiä R.Carlos

Essien

Kakà Ronaldinho

Litti

Ronaldo Drogba

Vaihtopenkki: Casillas, Stam, Eto'o, Muntari, Lahm, Cannavaro

Perusteluja:

Cech: Ei kai siihen enempää perusteluja tarvita;):

Big Pete nappaa jokaisen pallon!

Maldini-Hyypiä: Kaksi legendaa ja ikonia. Paolo pelasi Milanissa kunnioitettavat 24 vuotta ja Hyypiä palveli Poolia 10 vuotta. Muutenki loistavia puolustajia.

Maicon-R.Carlos: Molemmat brassit nopeita, vikkeliä ja laukovat kovaa.

Essien: Yksi suosikkipelaajistani ja Ghanalainen on mielestäni tällä hetkellä yksi maailman parhaista DM:istä.

Kakà-Ronaldinho: Nämä Brassit ovat kultakimpaleita tiimeilleen. Kaikki tietävät Kakan ja Ronnien. Kaikki tietävät miksi he ovat kultakimpaleita omille joukkueilleen. Kakàlle tippuu edelleen rispektiä, vaikka menikin Madridiin.

Suomalainen legenda, kuningas. Oli 90-luvulla ja 2000 luvun alussa yksi maailman tähdistä. Loistava pelisilmä, tekniikka, laukaus ym. Ja kaiken lisäksi Suomalainen.

Ronaldo-Drogba: Ronaldo on MM-kisojen kovin maalintekijä. Myös seurajoukkueissa on menestynyt, vaikka pelasikin jonkin aikaa Merdassa. MM-kisoissa 2010 Ronaldo johdattaa Brassit mestaruuteen! Drogba taas on yksi suosikkipelaajistani. Aggressiivinen, voimakas pelaaja. Kaikki eivät Drogbasta tykkää, mutta mä tykkään.

Hyvä topic!

Oma kokoonpanoni.

Valmentaja: Sir Alex Ferguson- Ei todellakaan tarvitse selittelyjä.

Maalivahti: Iker Casillas- Omasta mielestäni maailman paras mokke joka on ollut Madridin ja Espanjan maajoukkueen tukipilari jo monta vuotta.

Puolustus: Toppareina Puyol ja Maldini. Kaksi upeaa pelaajaa jotka ovat antaneet seuroilleen koko uransa. Seuraikoneita vailla vertaa. Laitapakkeina Cafu ja Van Bronckhorts. Cafusta päällimmäisenä mielessä vuoden 2002 MM-kisat. Van Bronckhorst nyt vaan on sellainen pelaaja josta olen pitänyt aina.

Keskikenttä: Zidane- Aikamme ja koko jalkapallohistorian parhaita pelaajia. Uskomaton tekniikka ja pelisilmä. Pelaa kärjen takana. Ronaldinho- Hallitsi pelikenttiä suvereenisti muutama vuosi sitten ja ihastutti Barca-faneja, kuten muitakin jalkapallofaneja, uskomattomilla tempuillaan. Xavi- Uskomaton pallokontrolli ja pelinäkemys. Yksi tämän hetken parhaista pelaajista maailmassa. Ronnie ja Xavi pelaa siinä keskikentän keskellä. Makelele- Yksi kaikkien aikojen parhaista puolustavista keskikenttä pelaajista.

Hyökkäys: Messi- Mitä tässä nyt sanoisi? maailman paras pelaaja tällä hetkellä. Ronaldo- Yksi kaikkien aikojen parhaita hyökkääjiä ja yksi omia ehdottomia suosikkeja. Hienoa nähdä että Ronaldo on saanut jälleen juonen päästä kiinni Corinthiansissa.

Penkki: Buffon, Hyypiä, Terry, R. Carlos, Iniesta, Toure, Kaka, Henry ja Litti.

Mielestäni yGon all-starsissa ihmetystä herättää se että jos pitää tehdä oma all stars- kentällinen niin ei siihe yleesä pistetä pelaajaa josta itse ei pidä (c.ronaldo) vaan sellasia jotka mielestään on hyviä ja itse myös tykkää niistä...

Pakko oli pientä kritiikkiä antaa ku toi ihmetytti sen verran :boogy:

C. Ronaldo on kyllä hyvä pelaaja, ja ansaitsee paikkansa, mutta ärsyttää vain välillä.. Ja otin hänet nyt pois sieltä..

Juu kai se on pistettävä omaa "Dreamteam" tulemaan :D

Valmentaja:Sir Alex Ferguson

Maalivahti:Gianluigi Buffon

Oikealaitapakki:Gianluca Zambrotta

Topparit:Fabio Cannavaro ja Sami Hyypiä

Vasenlaitapakki:Paolo Maldini

RM: David Beckham

CM:Andrea Pirlo

LM:Luis Figo

AM:Francesco Totti

Käret:Gabriel Batistuta ja Ronaldinho

Penkki:MV:Peter Schmeichel,P:Alessandro Nesta,CM:Steven Gerrard,AM:Jari Litmanen,H:Ruud Van Nistelrooy

Perusteluja:

Sir Alex:Ei varmaan tarvitse perusteluja,tulokset puhuvat omasta puolestaan:lol:

Gigi Buffon:Upea maalivahti,mielestäni paras koskaan!! :thumbsup1:

Zambrotta:Minun aikani parhaimpia nousevia laitapakkeja...

Cannavaro:No se MM2006 kertoo jo kaiken.

Hyypiä:Pakko vetää hiukan kotiin päin,mutta hienon uran teki Liverpoolissa ja kuului maailman elittiin omalla paikallaan.

Maldini:Koko ura yhdessä joukkueessa ja millä tasolla mies on sen pelannut,kiistatta maailman parhaita pakkeja,ainakin ollut.

Beckham:Minun eniten seuraamani pelaaja ja ne keskitykset ja vaparit eivät unohdu koskaan.

Pirlo:Maailman paras pelinrakentaja plus melko huikeat vaparit.

Luis Figo:Teki tuhoa laidassa monet vuodet ja taitoa piisasi...

Totti:Roman omapoika,huippu maalintekijä,uskomattomat syötöt ja hyvät vaparit.

Batistuta:Uskomaton maalinsylkijä ja AS Roman miehiä.

Ronaldinho:Taitavin pelaaja jonka olen nähnyt pelaavan...ja ne vaparit!!

Penkille nyt en perusteluja tee,mutta upeita pelaajia on sielläkin ja nämä perustelut ovat oma mielipiteeni siis :D:D

Tässä olisi oma lempipelaajistani koostuva joukkoe:

Rüştü Reçber

Cafu Cannavaro Maldini R. Carlos

Juninho Gattuso Nedved

Litmanen

Bergkamp Henry

Perusteluja joskus myöhemmin(?) Tähän aikaan ei enää enempää jaksa vääntää.

Batistuta:Uskomaton maalinsylkijä ja AS Roman miehiä.

Batistuta ei ikinä ollut Råman miehiä. Miehen sydän kuului Violalle. Scudetton voittaessaankin mies vain itki katkeria kyyneleitä.:rolleyes_ani:

dreamteam

Mokke:Buffon hyvä mokke ja varmat seivit

Oikee Pakki:Cafu aina hymyilee:D

Toppari:Maldini Milanin ikoni ja kaikkien aikojen kapteeni

Toppari:Puyol ehkei mikää tekninen pelaaja mutta hyvä siivoomaan pallon pois

Vasen Pakki:R.Carlos hirvee kuti ja hyvät nousut

Alempi Keskikenttä:Gattuso hirvee työmyyrä

Keskikentän Oikee:Bekcham hyvät vaprut ja tarkat syötöt

Keskikentän Keskelle:Gerrard hyvät vedot ja syötöt

Keskikentän Keskelle:Zidane vaikka Italiaa vastaa vähä sikaili nii muute tosi hyvä pelaaja

Keskikentän vasen:Jonatan Johanson piti nyt vaan laittaa vähän suomalaista väriä:D koska hyvä

maalintekijä suomelle

Kärki:Pato tulevaisuuden kärki

Siinä niitä ketä oon seurannu, ainoo ketä en hirveesti oo nähny on Carlos mut

sen vaparit kertoo jo vähän.

Captain:Maldini

Couch:Marcello Lippi

Keskikentän vasen:Jonatan Johanson piti nyt vaan laittaa vähän suomalaista väriä:D koska hyvä

maalintekijä suomelle

Huutonauruu tälle:D toivottavasti vitsi!:D Ihan hyvähän pelaaja hän on, mutta eikös tää ollu kaikkien aikojen joukkue topicci, Jonathan johansson, eiku hä?!

Keskikentän vasen:Jonatan Johanson piti nyt vaan laittaa vähän suomalaista väriä koska hyvä

maalintekijä suomelle

Huuto naurua tälle:D Toivottavasti vitsi! :D Onhan hän ihan hyvä pelaaja, mutta eikös tää ollu kaikkien aikojen joukkue topicci?! eiku hä?! ''Jonathan Johansson''

Jippii, voisi laittaa vähän uutta kentällistä...

Ronaldo - - Raúl

C.Ronaldo - - - - Zidane - - - - Messi

Alonso - - Makélélé

R.Carlos - - - F.Cannavaro - - - S.Ramos

Iker Casillas

Penkiltä on sitten heittää kehiin vielä: Buffon, Heinze, Maldini, Hierro, De Rossi, Xavi, Iniesta, Robben, Ibrahimovic sekä Rooney:lick:

Managerina tietenkin Vicente Del Bosque...

Kokoonpano, joka saattaisi jopa toimiakin:rolleyes:

Huuto naurua tälle:D Toivottavasti vitsi! :D Onhan hän ihan hyvä pelaaja, mutta eikös tää ollu kaikkien aikojen joukkue topicci?! eiku hä?! ''Jonathan Johansson''

Huutonaurua itsellesi. Tarkoituksena oli koota oman mielensä mukaan joukkue, joka koostuu pelaajista joitka ovat jollakin tapaa jälkensä kunkin sydämeen jättäneet.. Tai muuten vaan loistavia pelaajia...

..Ja näinpä tulemme siihen, että Jonatan Johansson on erinomainen valinta. sillä hän täyttää kummatkin ylläolevat kriteerit. Loistava pelaaja, ja esimerkiksi käynnissä olevissa MM karsinnoissa pari unohtumatonta maalia.

Olisimpa Tintin jopa omaan kokoonpanooni voinut laittaa. Toki muitakin muutoksia nyt myöhemmin tapahtuisi.