Jump to content
Sign in to follow this  
Koskis

Fifa 10

Recommended Posts

Mutta muutama sana Fifasta. Nämä vaikeustasot ottavat kaaliin, kun professionalilla voitan sarjan kovimpia joukkueita ~5-0, mutta kun nostan tason world classiin, tulee pataa parin tähden joukkueilta, eikä pelissä ole mitään mahdollisuuksia pärjätä. :mad:

Paljasta -kopioitko minulta vai luitko ajatukseni? Täysin sama ongelma. Ja samoilla vaikeusasteilla.

Olen aloittanut jälleen uuden (tai no -yli puoli kautta mennyt) manager modin, ja pelailen Crystal Palacella. Toisena tällä hetkellä olen yhden pisteen umpeenkuromisessa, mutta onneksi yksi peli vähemmän pelattuna. FA Cupissa menen 4. (vai viidennelle:drunk:) kierrokselle, kun äskettäin voitin Arsenalin. Mikä parhainta, MINÄ tein ratkaisu maalin, eli 0-1.

E. Ja joo, tiedän että on aikalailla offtopiccia, mutta pidensin viestiä, niin ei sitten erikseen tarvisi mennä kirjoottelemaan eri topicciin.

E2. Niin ja mielelläni voin tulla tuohon Pro Club Championship -clubiin mukaan, kunhan vain pääsen luultavasti lähiaikoina omistamaan vuoden livejäsenyyttäni. En vain pääse omalla profiilillani liian nuoren iän vuoksi, joten joudun käyttämään veljeni:( Ja konsoli XBOX360.

En vain pääse omalla profiilillani liian nuoren iän vuoksi, joten joudun käyttämään veljeni:( Ja konsoli XBOX360.

Itellänikin vielä alaikäisyyttä, ja siten pääsin Liveen kun meni muuttamaan noita Family settingsejä (vai mikä olikaan) sieltä Xbox-valikosta. Sinne päästäkseen tarvitaan se vanhemman sähköpostiosoite ja sen salasana. Siellä sitten valitaan saako käyttäjä käyttää Live-palveluita jne.

Pistäkääpä nimimerkkejänne, vaikuttaa siltä että jonkunlainen clubi saataisiin jo kasaan. Omani on Haltsu.

Itellänikin vielä alaikäisyyttä, ja siten pääsin Liveen kun meni muuttamaan noita Family settingsejä (vai mikä olikaan) sieltä Xbox-valikosta. Sinne päästäkseen tarvitaan se vanhemman sähköpostiosoite ja sen salasana. Siellä sitten valitaan saako käyttäjä käyttää Live-palveluita jne.

Pistäkääpä nimimerkkejänne, vaikuttaa siltä että jonkunlainen clubi saataisiin jo kasaan. Omani on Haltsu.

Noniin, nyt saatiin sitten se vuoden Livekortti. Paikka oli huutonet, josta ostettiin alle kolmellakympillä:eek: Suosittelen kaikille sieltä ostamista! Myyjä hankkii ulkomailta, ja jonkilaista tuottoahan siitä on pakko tulla, kun kortit menevät kuin kuumille kiville.

Nickini on StubbierAlpo (tai oikeastaan veljen).

Mukana Pro Club ChampionsChipissa:

Akkeli #7 (StubbierAlpo)

janisuo (janisuo)

Haltsu (Haltsu)

JuZo^ (Juzinho)

Eikös se ollut niin, että Pro Club Campionschippiin tarvittiin VÄH:3 pelaajaa? http://www.easports.com/blogs/offthebench/post/slug/pro-club-championship-faq <---tuolta tietoa asiasta. Haltsu varmaan ois innokas toimiin Managerina, eli joukkueen tekijänä (hyväksyy myös liittymispyynnöt)???

Kuten Haltsu tuossa hyvin aloitti, niin tälläisen samanlaisen Pro Club Championship-joukkueen voisi perustaa myös PS3:n puolelle, jos kiinnostusta löytyy.

Mukana olen jos tälläinen tulee.

En nyt maailman paras pelaaja ole mutta enköhään mukana pysy.

Kuten Haltsu tuossa hyvin aloitti, niin tälläisen samanlaisen Pro Club Championship-joukkueen voisi perustaa myös PS3:n puolelle, jos kiinnostusta löytyy.

Lähetelkää tänne vaan viestiä jos kiinnostaa. Itseltäni löytyy myös kuulokemikrofoni, mutta ei tuo pakollinen ole.

Minut saa lisätä myös PS3:sella sitten kaveriksi, ID on KyyhkyBoy. Ilmoitelkaa sitten vaan kun olette minut lisänneet että tiedän kuka kyseinen henkilö on :smile_ani:

Joo,mäkin voin tulla toho mukaan jos tulee tarpeeks tyyppei:Dja mun nick on nurtsi1.

Juu, nyt alkaa olla joukkue kasassa. Lisää voidaan ottaa, mielestäni vaikka kaikki jotka haluavat!

Pähkäillään vähän näitä asioita:

-Nimi, mukaan vain ehdottelemaan, mikään ei ole "nolo" ehdotus. Oma ehdotus on yksinkertaisesti FC Offside:nerd:

-Logo. Haltsu varmaan voi tehdä vapain käsin, ainakin minulle sopii.

-Pelipaikat. Minulle käy eniten kärki, mutta keskikenttäkin menee!

-Pelailuajat. Otetaanko säännöllinen pelailu, vaiko sovitaan aina erikseen?

Muuta ei hirveästi tule enää mieleen.

Juu, nyt alkaa olla joukkue kasassa. Lisää voidaan ottaa, mielestäni vaikka kaikki jotka haluavat!

Pähkäillään vähän näitä asioita:

-Nimi, mukaan vain ehdottelemaan, mikään ei ole "nolo" ehdotus. Oma ehdotus on yksinkertaisesti FC Offside:nerd:

-Logo. Haltsu varmaan voi tehdä vapain käsin, ainakin minulle sopii.

-Pelipaikat. Minulle käy eniten kärki, mutta keskikenttäkin menee!

-Pelailuajat. Otetaanko säännöllinen pelailu, vaiko sovitaan aina erikseen?

Muuta ei hirveästi tule enää mieleen.

FC Offside on hyvä nimi minunkin mielestä.

Logoa/peliasuja ei voi itse tehdä, vaan ne valitaan FIFA10:n joukkueista, käsittääkseni.

Pystyn pelaamaan millä paikalla tahansa. Topparina voi olla hiukan vaikeuksia, sillä pelaajani ei ole mikään torni. :mrgreen:

Itse kallistun pelailussa viikonlopulle, silloin on enemmän mulla aikaa..

juu meikä on mukana, Xbox nick on Juzinho

Toi Fc Offside on ihan hyvä.

Mä voin pelata kans millä paikalla tahansa paitsi topparina.

kaikki ajat käy, kuhan ilmoitellaan sitten.

Nopeesti on järjestyny. Haltsu vaan kun ehtii ja jaksaa, niin valmistelee ton klubin. Ajattelin että voisi tehdä oman topicin tälle, niin ei tarvi sitten sekottaa FIFAn omaa topiccia. Sopisiko tällänen?

Hitto kun tuli tossa mieleen, että kun joutuu pelaan veljen profiililla, niin sitten kivasti sen overall on 70, kun ittellä on vähän parempi omalla profiililla...:depressed: No, eiköhän se siitä vähitellen kehity

E.Onkin parempi ajatus. Mitäs jos tehdään oma ryhmä? Voin tehdä sen. Kutsun sitten sinne.

Lähetelkää tänne vaan viestiä jos kiinnostaa. Itseltäni löytyy myös kuulokemikrofoni, mutta ei tuo pakollinen ole.

Minut saa lisätä myös PS3:sella sitten kaveriksi, ID on KyyhkyBoy. Ilmoitelkaa sitten vaan kun olette minut lisänneet että tiedän kuka kyseinen henkilö on :smile_ani:

Mä voisin kans tulla tohon ps3 joukkueeseen. Jos vaa pelaajii tulis, mun account Joltsu ;D

Okei, elikkä PS3:n puolella mukana on sitten ainakin seuraavat:

- KyyhkyBoy

- ippe

- Nurtsi

- TheRealMadrid

Joo lisätkää vain minun account, se on se KyyhkyBoy. Minäkin lisäilen teitä jos ette ole ennen minua ehtinyt.

Mutta siis lisää porukkaa voi tulla vaan mukaan, mitä enemmän sen parempi :)

Oma Pro-tyyppini on kyllä aika huono tällä hetkellä, en taida kun muutaman pelin pelanneen sillä.

Onkos kellään muilla sitten tuota mikrofonia? Itselläni löytyy mikki.

Minkätapanen tää liiga oikein on ps3 puolella? Itellä ois kyseinen laite ja peli mutta en oo KOSKAAN pelannu tuota peliä netissä, joten en oikeen tiedä miten tuo toimii. Kiinnostusta ehkä löytyisi.. Nikki on Puutarhajynssi

Joo sellainen kerho mihin sitten otetaan porukkaa, jossa sitten pelataan omilla Virtual Pro -pelaajilla. Itse pelasin tälläistä NHL 10:n puolella. Se on aika simppeliä, ei kovin vaikeaa. Hyvä vaan että saadaan lisää porukkaa mukaan, sammy mukaanlukien :)

Eli sitten voisin huomenna luoda tuon Klubin, nimiehdotuksia? Esim. käytetäänkö samaa kuin Xbox-pelaajat, siis FC Offside? Mielestäni se on ihan hyvä, mutta saa ehdottaa todellakin.

Ja ne pelipaikat sitten voisi seuraavaksi päättää. Elikkä itse haluaisin pelata vasempana laiturina, eli LW olisi suosikkipaikkani. Voin myös pelata vasenta keskikenttäpelaajaa eli LM:ää ja itselleni käy myös LB. Mutta vasemmalle laidalle haluan itse. Lähetelkää vaan viestiä paikoista.

Edit. Ja jatketaan sitten tätä keskustelua tuossa FIFA 09:lle tarkoitetulle ketjulle.

Oorait. Ei oo oikeen mun Pro ukkelissakaan kehumista mutta haittaako se hurjasti? Voisin tulla mukaan jos peliajat sopii mulle. Niistä kai keskustellaan myöhemmin?

Joo niistä peliajoista voidaan katsella sitten kun saadaan tuota joukkuetta kokoon. Ei minunkaan Pro-tyyppini ole todellakaan mikään hyvä, kun olen itse pelannut sillä yhden pelin Onlinessa :icon_lol:

Eihän pelaajien overallia saa parannettua? Ois ihan jees jos sais tällä kaudella esiin nousseiden pelaajien overallia vähän ylemmäs. Itse olen käyttänyt sellasta taktiikkaa joidenkin pelaajien kohdalla että esim hyökkääjältä olen ottanut agressiivisuutta pois ja maalivahdin skillit pois ja sitten täydentänyt niillä noita puutteellisia osa-alueita. Ei paljon vaan auta tuo taktiikka kun jos overall on esim 60-70.

Eihän pelaajien overallia saa parannettua? Ois ihan jees jos sais tällä kaudella esiin nousseiden pelaajien overallia vähän ylemmäs. Itse olen käyttänyt sellasta taktiikkaa joidenkin pelaajien kohdalla että esim hyökkääjältä olen ottanut agressiivisuutta pois ja maalivahdin skillit pois ja sitten täydentänyt niillä noita puutteellisia osa-alueita. Ei paljon vaan auta tuo taktiikka kun jos overall on esim 60-70.

no jos ei kelpaa ne pelaajat mitä on joukkueessa niin osta parempia. ei tuommoset vippaskonstit omasta mielestä ku syö realismia ja sitä kautta peli-iloa

jos vaan vielä mukaan mahtuu ni mä voisin kans lähtee pelailee. ps netwörkki nick on walerdinho..

Eilen sitten iskin Pleikkarin nettiin ja aloin pelata Fifaa verkossa. Nettiyhteys on 4 meganen kaapeli. Vähän vaikuttaa verkkopelaaminen erilaiselta kuin normaali pelaaminen. Jonkun sortin viivettä tuntuisi tulevan ohjaimen ja ukkeleiden väliin. No, verkossa pelaaminen on kyllä hauskaa ja varsin koukuttavaa. Ihan kohta menen taas pelaamaan.

Saako sen pelaajan yläpuolella olevan käyttäjänimen pois jostain asetuksista? On meinaan pikkasen vittumaista kun eihän sitä mihinkään tarvitse.

Pelaan nimellä ditrim2008, kertokaa jos kohtaamme!