Jump to content
Sign in to follow this  
Koskis

Fifa 10

Recommended Posts

Fifa World Cup 2010 on virallisesti julkistettu. Taitaa korjata suurimman osan fifa10:ä vaivanneista "bugeista". Gameplayta on edelleen paranneltu ja AI:ta muokattu. Mm. AI:n vaparitehoja on roimasta tiputettu, joka itseltä ainakin kerää suurimmat kiitokset.

En tiedä jaksaako tuota hankkia, mutta jos hinta on sopiva niin pakko pistää ainakin harkintaan. Täysi hintaisena pelinä en kyllä lähde ostamaan.

Noi World Cup -pelit tuppaa olemaan melko hintavia ja hinta ei ihan heti ole ainakaan aikaisemmin tippunut. Ehkä jostakin netistä tilaamalla vois saada alta viidenkympin, jolloin minäkin harkitsen ostoa.

Sai FIFA10:nkin jo alle 50e, jopa alle 40e.

Kaupoistahan noita ei koskaan saa järkevään hintaan.

Pelaako kukaan Wii:llä fifa10:ä verkossa?

Ei visuaalisesti lähellekään yhtä hienoa kun vaikka x360:lla (on sekin) mutta pelattavuus ihan huippua ilman kamalia 5-näppäintä-pohjassa-samaan-aikaan-ja-ohjaus-molemmilla-tateilla-samalla säätöjä. Kiva olis jos vielä kotimaista peliseuraa olis.

Jaahas. Olen nyt jossain 1400 pisteessä ja rupeaa vituttamaan kun joka matsissa vastustaja katoaa kun olen voittamassa. Eikö tuolla tasolla kukaan viitsi hävitä rehellisesti?

Miten se kesken pelin karkaaminen vaikuttaa pisteisiin? Menettääkö pelistä karkaava vähemmän ranking-pojoja kun lopettaa pelin kesken?

Turhauttavaa....

Jaahas. Olen nyt jossain 1400 pisteessä ja rupeaa vituttamaan kun joka matsissa vastustaja katoaa kun olen voittamassa. Eikö tuolla tasolla kukaan viitsi hävitä rehellisesti?

Miten se kesken pelin karkaaminen vaikuttaa pisteisiin? Menettääkö pelistä karkaava vähemmän ranking-pojoja kun lopettaa pelin kesken?

Turhauttavaa....

Voitonhan sä saat jokatapauksessa vaikka toinen lähtee.

Vastustaja siittä hyötyy kyllä vähäsen.

Pelaako kukaan Wii:llä fifa10:ä verkossa?

Ei visuaalisesti lähellekään yhtä hienoa kun vaikka x360:lla (on sekin) mutta pelattavuus ihan huippua ilman kamalia 5-näppäintä-pohjassa-samaan-aikaan-ja-ohjaus-molemmilla-tateilla-samalla säätöjä. Kiva olis jos vielä kotimaista peliseuraa olis.

Täältä löytyy Wii:llä FIFA kymppiä pelaava!

On tää kyllä aivan huikee peli! Pelattiin tossa veljen kanssa turnausta, jossa välierässä oli vastakkain ManU (minä) ja America (veli). Ekan jakson jälkeen olin tappiolla 3-1. Toisella jaksolla huikea nousu 5-4 voittoon.

Samassa turnauksessa finaalissa ManU (minä) vs Chelsea (veli). Ensimmäinen jakso päättyi 0-0. Toisella jaksolla Chelsea karkasi jo 2-0 johtoon. Mutta Red Devils ei tieteenkään luovuttanut. Diouf kaventi tilanteeksi 1-3. Hetken päästä Owen tasoittaa ja pelikellon näyttäessä 84. minuuttia Carrick tykittää 25 metristä takayläkulmaan. Unitedin juhlat on valmiit alkamaan (jotka tosin jää näkemättä, kun veli suutuksissaan painaa kaikki ottelun jälkeiset fiilistelyt pois).

Noiden kahden matsin aikana koki kyllä kaikki mahdolliset tunteet. Välillä meinasi sohvan puolella mennä jo huliganismin puolelle. Fiilis puolta vielä maustaa mukavasti se, että ollaan molemmat (minä ja veljeni) varsin huonoja häviäjiä. Meinaa aina mennä hermo jos häviää (varsinkin ManUlla pelatessa).

FIFA 10 -liiga (PS3)

Terve !

Olenkin pistänyt yksityisviestiä jo suhteellisen monelle FIFA -aktiiviselle tämän topicin osalta, mutta pistetään yleinenkin ilmoitus tänne.

Tavoitteenamme on järjestää 12-18 hengen FIFA -liiga, joka pelataan todennäköisesti maajoukkueilla. Alustana toimii PS3, asetukset full -manual ja peliaika 8 minuuttia.

Löytyykö innokkaita suhteellisen hyvätasoiseen liigaan mukaan? Kysykää jos on kysyttävää.

En löytäny Be a Pro:lle omaa ketjua niin kirjoitan sitten tänne. Toissa päivänä kävin pelin ostamassa ja erittäin tyytyväinen olen ollut.

Mutta Be a Pro:ssa aloitin Bordeaux:sissa. Kausi alkoi reserveissä, pelipaikkana on hyökkääjä. Ressuissa tulosta tuli ja 13 pelissä oli kasassa 7 maalia ja sitte kutsu tuli edustukseen, nyt kolme edustuksen peliä takana ja 1 maali on tullut tehtyä.

Jos joku tekee Be a Pro:lle oman ketjun niin tämän saa sitte siirtää sinne..

Joo-o. Tietääkö kukaan että onko Fifa 11/World Cuppiin tulossa lisää tasoja? Juuri pelasin managermodea ottelun Chelsea - Manu, 7-0. Onko tässä enään oikeen järkeä? Manu 2. sarjassa ja itse johdan. Niin ja pelaan vaikeimmalla tasolla.

Joo-o. Tietääkö kukaan että onko Fifa 11/World Cuppiin tulossa lisää tasoja? Juuri pelasin managermodea ottelun Chelsea - Manu, 7-0. Onko tässä enään oikeen järkeä? Manu 2. sarjassa ja itse johdan. Niin ja pelaan vaikeimmalla tasolla.

Ootko kokeillu vaihtaa ohjaimen asetuksista kaikki asetukset full manualeille? Eli laukaukset ja syötöt ei ohjaudu automaattisesti joukkuetoverille. Se on itselleni ainakin aika haastavaa.

Löytyykö täältä muuten ketään Ultimate team -pelaajaa?

jep, Itsellä vähän sama ongelma. Voitin nimittäin Yksi päivä JUventuksen 10-0 Laziolla. Taso Legendary... Realististä :rolleyes:...... Pitänee varmaan koittaa tota Haltsun vinkkiä että pelaa Manuaalilla tai siis en tiedä onko minulla jo se päällä :D

Hoh..

Ihan vinkkinä, jos valttero ja JuZo^, pelaatteko PS3:lla?

Meillä on hyvätasoiset liigat pystyssä full manuaaleilla PS3:lla, mukaan vain jos munaa riittää. Uskallan väittää että ylivoimaisuus loppuu siihen pisteeseen, eikö ole muutenkin mielekkäämpää pelata haastellisia pelejä kuin leikkiä olevansa sankari pelaamalla kaikki avustukset päällä ja voittaa tietokone (joka pelaa kokoajan samalla tavalla) kerta toisensa jälkeen?

Muutenkin jos mielenkiintoa ihmisiltä löytyy, niin ilmoittakaa ihmeessä jos oletta halukkaita liigoihimme. Suunnitteilla on myös epäviralliset internetin kautta käytävät SM -kilpailut full manual -pelaajille. En arvosta tippaakaan itse pelaajia jotka pelaavat assistedeilla, koska siinä ei yksinkertaiset ole MITÄÄN haastetta kunhan rämpyttelee nappeja niin pärjää.

Uusi FIFA liiga..

Terve taloon taas! Vaikka aktivisuus mukaan lähtemisessä onkin ollut erittäin heikkoa, niin pistetään taas kerran.

Pari liigaa on saatu onnistuneesti pelattua loistavine playoffeineen. Nyt on aika aloittaa uusi liiga, jossa maksimirajoitus joukkueille on 4,5*. Asetukset edelleen full manual ja puoliajat 8 minuuttia. Takaan hauskoja pelihetkiä ja aktiivisia kanssapelaajia mikäli olet kiinnostunut mukaan tulemisesta!

Ilmoitelkaa jos löytyy aktiivisuutta ja halukkuutta mukaan liigaan. Vaikka kyseessä on FF2 -liiga, niin sinun ei tarvitse kyseisellä forumilla pyöriä, riittää kuin liityt PS3:n kautta samaan liigaan ja haastaminen käy liigan kautta helposti.

Terve taloon taas! Vaikka aktivisuus mukaan lähtemisessä onkin ollut erittäin heikkoa, niin pistetään taas kerran.

Pari liigaa on saatu onnistuneesti pelattua loistavine playoffeineen. Nyt on aika aloittaa uusi liiga, jossa maksimirajoitus joukkueille on 4,5*. Asetukset edelleen full manual ja puoliajat 8 minuuttia. Takaan hauskoja pelihetkiä ja aktiivisia kanssapelaajia mikäli olet kiinnostunut mukaan tulemisesta!

Ilmoitelkaa jos löytyy aktiivisuutta ja halukkuutta mukaan liigaan. Vaikka kyseessä on FF2 -liiga, niin sinun ei tarvitse kyseisellä forumilla pyöriä, riittää kuin liityt PS3:n kautta samaan liigaan ja haastaminen käy liigan kautta helposti.

Liiga kiinnostaisi ja manualilla tottunut pelaamaan, joskin olen pelannut ko. peliä vasta pari kuukautta. Onko tällä hetkellä avointa / avoimia liigoja joihin pääsisi vielä mukaan mittaamaan tasoaan?

Voisiko joku selventää Mikä Full Manual ?

Tiedän Tyhmä kysymys ja kun tyhmälle tässä selittätte niin selittäkää se niin että tyhmäkin saa tajuaa =)

No en tiedä saanko sitä selvästi ilmaistua. Se tarkoittaa että sinun täytyy kaikki laukaukset,syötöt ja muut jutut tähdätä kokonaan itse eli ei tule mitään apuja eikä automaattisesti mene syötöt omille.