Jump to content
Sign in to follow this  
Juksu

Millä pallolla pelaat?

Recommended Posts

Nyt itsellä on Champions league finaalin pallo (2010) ja minulla on vielä Nike Mercurial. Onhan noita palloja ollut vaikka minkälaisia, Mutta enimmäkseen Nikeltä pallot on omistettu :P.

Ainakin itellä on Select Omega kokoa 5 ja sit on sellanen Jabulani Replica, joka on aivan hirveä verrattuna aitoon. Nyt ollaan sitä noin 1 kk potkittu ja se on menettäny muotonsa. :wallbang:, mutta onneks löydettiin paikallisen liigajoukkueen kentän läheltä hyviä palloja :mrgreen:

Tuli tuolta espanjan lämmöstä joku aika sitten ostettua Champions Leaguen feikki pallon (2010-11, punainen) Oli kyllä mukava kun siellä oli ihan vapaita nurmia niin harmitti paljon kun joutui ne pelinkentät jättää taakseen..

Re: Millä pallolla pelaat?

Select omega super ja niken t90 team club. Niken pallo on ollut positiivinen yllätys. Ostin sen Intersportista 20e ja mielestäni se on yhtä hyvä kuin omega super.

Itselläni on keltainen SELECT eli SELECT OMEGA SUPER. Se on todella hyvä pallo, sopivan painava ja muuta. Ennen mulla oli SELECT STIGER, mutta siitä lähtee se pinta varsinkin, jos se kastuu. SELECT:it muuten tyhjenee nopeasti, ootteko huomannu?

Pelaan Adidas Speedcell feikki pallolla kokoa 5 ja myös Adidas X-Ite F50 pallolla kokoa 4 ja Adidas JABULANI Kokoa 3 (Se on mun freestyle pallo) Ja yhteistä näillä on: Kaikki on Adidasta. Adidakseen luotan nykyään kaikista eniten. :icon_lol: