Jump to content
Sign in to follow this  
rekolaa_

Fifa 10 Manager Mode

Recommended Posts

Jos sulla ei ole parempaa sanottavaa parempi pitää lapselliset/lapsellisen naurettavat kommentit muualla, kiitos.

Katso ennen kuin tuomitset IC:n täysin tiki takan viestien kirjoitusasua ja asiasisältöä. Melko yhdentekevää jauhantaa Balotellin ylivertaisuudesta ja siinä seassa paljon helposti suomennettavissa olevia sanoja.

Jos sulla ei ole parempaa sanottavaa parempi pitää lapselliset/lapsellisen naurettavat kommentit muualla, kiitos.

Eiku hei oikeesti. Myi Ronaldon yli 100M€ Barcaan ja aikoo ostaa messin 67M€. Tosi realistista, muutenkin jotkut 450M€ siirtobudjetit :howler:. No kukin saa pelata tavallaan, mutta eipä tommonen pitemmän päälle varmaan kovin siistii oo...

Eiku hei oikeesti. Myi Ronaldon yli 100M€ Barcaan ja aikoo ostaa messin 67M€. Tosi realistista, muutenkin jotkut 450M€ siirtobudjetit :howler:. No kukin saa pelata tavallaan, mutta eipä tommonen pitemmän päälle varmaan kovin siistii oo...

Samaa mieltä IC:n kanssa.

Katso ennen kuin tuomitset IC:n täysin tiki takan viestien kirjoitusasua ja asiasisältöä. Melko yhdentekevää jauhantaa Balotellin ylivertaisuudesta ja siinä seassa paljon helposti suomennettavissa olevia sanoja.

Tottahan tuo, mutta pitää muistaa, että kyseinen henkilö ei ole vanhimmasta päästä ja tuo kommentti vaikutti lähinnä ylimieliseltä naureskelulta. Sisältöhän on totta niinkuin te sanoitte, mutta ei kyseinen henkilö sillä tarkoita kellekkään pahaa tai muutenkaan yritä spämmiä tätä threadia, vaan yrittää vain omaa hyvää hyvyyttänsä neuvoa muita, tietysti se on totta, että joka viestissä on tuo samanlainen Balotellin korostaminen, mutta toisaalta et varmasti saman ikäisenä edes osannut käyttää tietokonetta toisinsanoen meidän vanhempien täällä foorumilla ei pitäisi millään muotoa sortaa vaan lähinnä kannustaa ja rohkaista, IC:n kommentti vaikutti ylimieliseltä minun silmissä ja näin jälkeenpäin sanottuna ehkä se ei ollut, mutta silti painotan, että ei se ole mielestäni mikään maailmaa kaatava asia, kun joku hehkuttaa täällä jotain, tietysti joitakin varmasti se kyrsii, mutta jotkut näkemykset asioista pitää pitää omana.

Tottahan tuo, mutta pitää muistaa, että kyseinen henkilö ei ole vanhimmasta päästä ja tuo kommentti vaikutti lähinnä ylimieliseltä naureskelulta. Sisältöhän on totta niinkuin te sanoitte, mutta ei kyseinen henkilö sillä tarkoita kellekkään pahaa tai muutenkaan yritä spämmiä tätä threadia, vaan yrittää vain omaa hyvää hyvyyttänsä neuvoa muita, tietysti se on totta, että joka viestissä on tuo samanlainen Balotellin korostaminen, mutta toisaalta et varmasti saman ikäisenä edes osannut käyttää tietokonetta toisinsanoen meidän vanhempien täällä foorumilla ei pitäisi millään muotoa sortaa vaan lähinnä kannustaa ja rohkaista, IC:n kommentti vaikutti ylimieliseltä minun silmissä ja näin jälkeenpäin sanottuna ehkä se ei ollut, mutta silti painotan, että ei se ole mielestäni mikään maailmaa kaatava asia, kun joku hehkuttaa täällä jotain, tietysti joitakin varmasti se kyrsii, mutta jotkut näkemykset asioista pitää pitää omana.

Olen 14-vuotias.

Anteeksi

Anteeksi jos olen loukannut tai ärsyttänyt muita. Ja toi ronaldon siirtojuttu oli vaan niin huvittava. Pitäkää mielessä että fifa 10 on vain videopeli. Ja joku kysy miten tehä nopeasti rahaa niin, ostaa kauden aikana 4-6 scoutin löytämää pelaajaa ja myy ne kauden lopussa. Ite tein voittoa tällä tavalla realissa noin 36 milj

Anteeksi jos olen loukannut tai ärsyttänyt muita. Ja toi ronaldon siirtojuttu oli vaan niin huvittava. Pitäkää mielessä että fifa 10 on vain videopeli. Ja joku kysy miten tehä nopeasti rahaa niin, ostaa kauden aikana 4-6 scoutin löytämää pelaajaa ja myy ne kauden lopussa. Ite tein voittoa tällä tavalla realissa noin 36 milj

Älä turhaan pyytele anteeksi, olet omasta mielestäni kirjoittanut tosi hyödyllisiä asioita, joita on kiva lukea ja auttanut muita. :thumbsup1:.

Kylläpä taas Fifa potkii kaaliin. Barcelonalla aloitin Manager moden ja 8 matsin jälkeen saldona oli 6 voittoa, 1 tappio sekä 1 tasapeli. Sarjasijoitus oli 2. Kaikki näytti ihan hyvältä kunnes vastaan 9. ottelussa tuli sarjajumbo Tenerife. Aina ei voi voittaa ja se tuli jälleen kerran todistettua kun Tenerife yllätti kotikentällään Barcelonan 2-1 lukemin. Tappion myötä manageri luottamus laski rajusti. Sarjasijoitus pysyi kuitenkin toisena.

Seuraavaksi vuorossa oli cupin ottelu alemman sarjatason joukkuetta vastaan. Tuli jälleen rämmittyä pahemman kerran ja hävisin ottelun 2-1. Ei kuitenkaan hätää sillä se oli vasta ensimmäinen osaottelu. Itse kuitenkin pidän juuri tällaisesta pelaamisesta, jossa yllätyksiä syntyy eikä aina onnistu voittamaan selviäkin otteluita. Jälleen tappion myötä luottamus laski hurjasti.

Sitten vastaan asettui liigassa paikallisvastustaja Espanyol. Voitin ottelun 3-0, mutta potkuthan siitä tuli. Että kun .ituttaa suoraan sanoen tämä potku systeemi. Liigassa sijoitus 2. ja täysin realistiset 7-1-2 tilastot, mutta kenkää tulee vaikka takana juuri selkeä 3-0 voitto. Vain 2 tappiota liigassa ja kärkeen 4p ja cupissa tilanne täysin omissa käsissä koti kentällä. Jokainen ottelu pitää ilmeisesti voittaa jottai saa säilytettyä paikan, mutta itse en pidä pelaamisesta jossa voitan joka ottelun 5-0 ja kauden jälkeen mestaruus irtoaa 50p erolla kakkosena olevaan. Tykkään todella taistella sijoituksista, jopa keskikastissa vaikka pelaankin Barcelonalla. Eikö tässä todellakaan saa potkuja pois päältä?! Prkl :doh:

Tekstiä

Tämä on juuri se tekoälyn heikkous. Omalta osalta on kokemusta pääosin NHL-sarjasta ja Dynasty Modesta, mutta kuulostaa niin tutulta. Olen pelannut Chicagolla siis NHL:än puolella, ja omistaja on ilmaissut pettymyksensä minuun ollessani sarjajohdossa huikealla tehtyjen maalien keskiarvolla, mutta olen epäonnistunut jossain hattutemppuhaasteessa.

Aloittelin eilen kautta Aston Villalla. Oon pelannu vast kolme pelii, tuloksena 2-0 voitto, 1-1 tasapeli ja 2-0 voitto.

Hankinnat:

Sisään: Ever Banega(Valencia), Sidnei(Benfica) ja Dragoev(CSKA Moskova).

Ulos: Petrov(Racing Santander) ja muita yli 30 vuotiaita.

Viel olis tarkotus hankkia Akinfeev maaliin.

Aloittelin eilen kautta Aston Villalla. Oon pelannu vast kolme pelii, tuloksena 2-0 voitto, 1-1 tasapeli ja 2-0 voitto.

Hankinnat:

Sisään: Ever Banega(Valencia), Sidnei(Benfica) ja Dragoev(CSKA Moskova).

Ulos: Petrov(Racing Santander) ja muita yli 30 vuotiaita.

Viel olis tarkotus hankkia Akinfeev maaliin.

Pelaat ps2:lla?

Uusi kausi!

Pitkästä aikaa!

Alotin uuden saven ja kauden sveitsiläisseura Young Boys:lla. Pre-season oli loistava ja voitettiin kaikki 4 harjoitusottelua. Näiden 4 ottelun aikana "opetin" joukkueen pelaamaan 3 puolustajalla.

Kausi alkoi kivasti ja tuli voitto FC Zurich:sta. Seuraavat 5 peliä voitettiin, mutta sitten peli FC Baselia vastaan joka olikin tasuri. Vaikeustason world class ja legendary ja konsoli ps3. Sitten alkoi Sveitsin cup ja päästiin läpi 4 parhaan joukkoon. FC Basel, FC Zurich, FC Servette ja Young Boys. Sveitsin liigassa siis vain 10 joukkuetta.

Loppu kausi sujui kivasti ja cupissa päästiin finaaliin, mutta hävittiin 3-1 FC Baselille. Liiga voitettiin joka oli ihan kiva ku ens kautena sittel ECC. Toivottavasti pääsen karsinnoista läpi xD! Ainoo upgrade minkä tein oli toi fitness joka nyt siis 10/10. Liigapörssin voitti Young Boysin Seydou Doumbia 25 maalilla ja 3 syötöllä. Toisena joku Wilhelmsson 22 maalilla ja 9 syötöllä. Kauden pelaaja Doumbia ja kauden nuori pelaaja Wilhelmsson. Kauden parhaimpiin pääsi Young Boysista vain Doumbia, joten parannettavaa ensi kaudeksi.

Itse menen Barcelonalla toista kautta jossain joulukuun paikkeilla ja olen liigassa johdossa maalieron turvin ja jatkossa UCL:ssä. Edellisellä kaudella voitin tuplan ja Real Madrid oli liigassa kuudes :dielaughing:. Vaikeustasoni on professional ja pelaan suurimman osan peleistä (joskus simuloin päästäkseni nopeammin johonkin tärkeään peliin). Budjetti on 120 milj. euroa ja kasvaa koko ajan, kun ei ole rahalle käyttöä.

Sisään on tullut:

Fabregas (Arsenal)

Lahm (Bayern München)

Adrian (joku Espanjan liigan pikkuseura)

Robben (Bayern München)

Ulos:

Henry (Athletico Madrid)

Zlatan (En muista)

Alves (Inter, kun tarjos hyvin)

sekä joitain vähän pimeämpiä nimiä

Avauskokoonpano:

Valdes

Puyol - Milito - Pique - Lahm

Xavi - Yaya - Cesc

Robben - Messi - Iniesta

Risut/ruusut:

+++Yaya Toure

++Messi&Robben

+Koko muu joukkue

+/-Xavi&Cesc: ajoittain hyviä, toisissa matseissa tosi surkeita

-Varsinaisii miinuksii ei kenellekkään

Nyt on pelattu Aston villalla puoltoista kautta, kun siirtoikkunakin aukes juuri. ECC:ssä voitin lohkon 14 pisteellä (4 voittoa, 2 tasuria) ylivoimaisesti, Kun lohko ei ollut pahin mahdollinen :D (Lyon, Benfica ja Malaga) Toiseksi tuli lohkossa Malaga, jolla oli 8 pistettä. Seuraavaksi vastustajakasi tulee Porto, jonka uskon voittavani. Liigassa olen kirinyt muita kiinni, alkukaudella törttöilty 7 sija on vaihtunut kolmanneksi. Liiga cupissa olen välierissä, kaikki pelit simuiloimalla (helpot vastustajat). Ja tein alkukaudesta niin paljon muutoksia joukkueeseeni, etten saa enää myydä yhtään pelaajaa:wallbang:. Tää topicci on kohta jo varmaan hylätty, kun uusi versio tulee. No, kai tätä joku lukee..

Itse menen Barcelonalla toista kautta jossain joulukuun paikkeilla ja olen liigassa johdossa maalieron turvin ja jatkossa UCL:ssä. Edellisellä kaudella voitin tuplan ja Real Madrid oli liigassa kuudes . Vaikeustasoni on professional ja pelaan suurimman osan peleistä (joskus simuloin päästäkseni nopeammin johonkin tärkeään peliin). Budjetti on 120 milj. euroa ja kasvaa koko ajan, kun ei ole rahalle käyttöä.

Kysyisin vain, kun pelaat professionalilla, että eikö käy tylsäksi? En tietenkään tiedä kuinka hyvä olet pelissä, mutta tuloksista päätellen voittoja ainakin tulee.

Itse pelaan legendarylla Ranskan liigassa AS Monacolla ja välillä pelit tuntuvat tylsiltä, kun mätän vähintään 4 maalia helposti joka pelissä. Professionalilla pelasin, kun aloitin pelin mutta se kävi tylsäksi melko nopeasti, kun puolustajista pääsee juoksemalla ohi ilman mitään kyniä. Pitäisi varmaan ainakin laukominen vaihtaa manuaaliseksi. Syötöt pidän kuitekin assistedilla, koska muuten ei pelistä tulisi mitään vastustajan syöttörallia vastaan. Yhden kosketuksen syötöt vaikeutuisivat liikaa.

Kysyisin vain, kun pelaat professionalilla, että eikö käy tylsäksi? En tietenkään tiedä kuinka hyvä olet pelissä, mutta tuloksista päätellen voittoja ainakin tulee.

Itse pelaan legendarylla Ranskan liigassa AS Monacolla ja välillä pelit tuntuvat tylsiltä, kun mätän vähintään 4 maalia helposti joka pelissä. Professionalilla pelasin, kun aloitin pelin mutta se kävi tylsäksi melko nopeasti, kun puolustajista pääsee juoksemalla ohi ilman mitään kyniä. Pitäisi varmaan ainakin laukominen vaihtaa manuaaliseksi. Syötöt pidän kuitekin assistedilla, koska muuten ei pelistä tulisi mitään vastustajan syöttörallia vastaan. Yhden kosketuksen syötöt vaikeutuisivat liikaa.

Minä nyt en mikään kovin tasokas pelaaja fifoissa ole ja ainoa, jolla menen heittämällä läpi on Messi ja Robbenilla, jos peluuttaa laidassa. Joskus minulla on pientenkin kanssa tiukkoja matseja (toisinaan kyllä saatan hakata lukemin 6-0) ja El Classicoista eka hoitui tiukan taistelun jälkeen 2-0; toisessa sitten hakkasin Realin 6-2. Mestarien liigan välierässä Juventusta vastaan tuli erittäin tiukka ottelupari, josta hoiduin finaaliin vierasmaalisäännön turvin. Finaalissa hakkasin kyllä Cityn 4-0 (ilman Messiä ja Xavia), eikä nämä juurikaan mitään päässeet esittämään. Sitten kyllästyinkin Barcaan ja vaihdoin Wolfsburgiin, jolla on ollut vaikeampaa, kun en löydä millään sopivaa pelisysteemiä.

Eli toisinsanoen toisinaan olen pelissä ylivoimainen, mutta yleensä tasaväkinen vastustajan kanssa.

Pelaan PS2:sella.Ite pelaan sunderlandin kans. Oon sarjan piikkipaikal, pelattui ottelui 12.

Maali pörssii johtaa: Bent(Sunderland) 12 rysää, ja Jones (Sunderland) myös 12 rysää. Tosin Bent tulee tippumaan alaspäin koska, loukkaantus Liverpoolii vastaan ja on sivus 4 kuukaut.

Pelaan professionalil mut, vaihan varmaa tasoo pian.

Hankinnat:Sisään: Defour(Standard Liege)

Seuraaval transfer kaudel olis tarkotus hankkii Gyan(Rennes) ja Hart(ManCity)

Jos haluutte voitte kertoo mielipiteen kaudestani.

Chelsea

:cry:Olen pelannut yhden kauden chelsealla ja voitin fa-cupin ja olin liigassa toinen league cup meni sen sijaan penkin alle kun tipuin 2. kierroksella mutta tulevaisuus on hyvä koska joukkueen runku on pitkälti sama paria vaihdosta lukuunottamatta tässä kokoonpanoni

Cech

Bosingwa Terry Alex A.Cole

Mikel Pirlo

J.Cole Lampard Ribery

Drogba

Vaihdossa: Anelka Kalou Deco Ballack ja floppihankintani:J.reyes

:cry:Olen pelannut yhden kauden chelsealla ja voitin fa-cupin ja olin liigassa toinen league cup meni sen sijaan penkin alle kun tipuin 2. kierroksella mutta tulevaisuus on hyvä koska joukkueen runku on pitkälti sama paria vaihdosta lukuunottamatta tässä kokoonpanoni

Cech

Bosingwa Terry Alex A.Cole

Mikel Pirlo

J.Cole Lampard Ribery

Drogba

Vaihdossa: Anelka Kalou Deco Ballack ja floppihankintani:J.reyes

Missäs Essien ja Malouda?

Onkos kellään ollut samaa ongelmaa, kun pelaa PS3:lla Fifa kymppiä, että kukaan pelaaja ei halua tulla laina sopimuksella joukueesesi? PS2:ssa tämä onnistuu, mutta kukaan ei ikinä ole hyväksynyt minun lainaus yrityksiäni PS3:lla. Olen sitten yleensä ostanut pelaajan :D

Edit. Muuten tuli sadas viesti tässä foorumissa :)