Jump to content
Sign in to follow this  
rekolaa_

Fifa 10 Manager Mode

Recommended Posts

Pelaatko muuten Fore simuloimalla vai pelaamalla kun on jo neljäs kausi menossa?

Ihan ite oon pelannu joka pelin. Taisin hankkia pelin heti julkaisupäivänä, enkä oo ehtinyt vielä testata Be a Protakaan. Pelaan PS2:lla, voiko siinä ees simuloida??

Ihan ite oon pelannu joka pelin. Taisin hankkia pelin heti julkaisupäivänä, enkä oo ehtinyt vielä testata Be a Protakaan. Pelaan PS2:lla, voiko siinä ees simuloida??

Pystyy, siellä missä valitset kokoonpanon peliin on kolme vaihtoehtoa joista kaksi on simulointia.

Pystyy, siellä missä valitset kokoonpanon peliin on kolme vaihtoehtoa joista kaksi on simulointia.

Outoa etten oo huomannu. Tän tiedon avulla oon kohta pelannu jo kymmenen kautta.:thumbsdown1: no ei sentään, tämän kauden jälkeen uudet haasteet odottavat, joten en aio vahingossakaan simuloida yhtään peliä.

Outoa etten oo huomannu. Tän tiedon avulla oon kohta pelannu jo kymmenen kautta.:thumbsdown1: no ei sentään, tämän kauden jälkeen uudet haasteet odottavat, joten en aio vahingossakaan simuloida yhtään peliä.

Kannattaa jatkaa pelaamisella, ei simuloinnissa ole mitään hauskaa. Sillä pystyy pelaamaan huimat kaksi kautta päivässä...Hohhoijaa...

Itse aloitin Mangerin Deportivo La Corunalla pienen haasteen toivossa. Tavoite olisi olla sarjataulukon puolenvälin yläpuolella, jos mahdollista Euro paikoilla. Cupissa olisi päästävä mahdollisesti loppuotteluun ja saada sieltä pokaali. Siirto ikkunalla otin pelkästään nuoria lupauksia Free Agenteista ja myin vanhoja pelaajia pois. Ekat sarjapelit menossa ja molemmista tuloksena tasapelit eli ei mitenkään parhaiten lähtenyt käyntiin mutta tästä noustaan.;)

Itse olen puolestaan halunnut haastetta ja päätin aloittaa Coca Cola League 1:sen Leeds Unitedilla. Taso on tietenkin Legendary;) Olen pelannut nyt vasta harjoitusottelut. Ensimmäisenä Tranmere Rovers kaatui 1-0, sitten Millwall 2-1, Atleticó Madrid oli seuraavaksi vastassa, hävisin hyvän taistelun jälkeen niukasti 1-0, viimeiseksi oli vastassa Valioliigasta Sunderland, jonka voitin 1-0 lukemin. Oma maalini tuli hyvästä vapaapotkusta:D. Joten nyt onkin vuorossa liigaotteluita ja jossain välissä Cup-ottelu Derbyä vastaan. Pelaajia en ole hankkinut tiukan 2 miljoonan budjetin vuoksi.

Itellä peli 3 kaudella ja tälläne kokoonpano:

Roin (81)

T. Silva (85) J.Spence (86) R. Miranda (85)

Muuronen (99) ;D

Hung Syi Mun Gai (88) Tereira (90) Ramsey (90)

Messi (97) Pato (96) Baxter (93)

Tota oikeeta keskikenttää en muista, mut se sukunimi oli joku tommone kiinalaine:D. Sitte Muuronen on oma tekemä pelaaja.

Mut joukkue on toodella nuori jos nyt ku keski-ikä n.25, en kovin tarkkaa laskenu, mut suunnilleen. Ja Tereiran nimeä en muista mutta vaihan sen sitte ku pelaamaan pääsen. Jokasen pelin oon pelannu.

Tällä kaudella kaks pelii edessä Chämppäri finaali ja Serie A:n vika peli. Mestaruus on Serie A:sta jo varmistunu mut Chämppäri finaali Barcaa vastaan.

Ja rahatilanne on tosi hyvä 188 millii, en kahella ekalla kaudella päässy kovia pelaajia ostamaan mut nyt Messi irtos 106 miljoonalla:D. Ja kaikki tosi nuoria.

Itellä peli 3 kaudella ja tälläne kokoonpano:

Roin (81)

T. Silva (85) J.Spence (86) R. Miranda (85)

Muuronen (99) ;D

Hung Syi Mun Gai (88) Tereira (90) Ramsey (90)

Messi (97) Pato (96) Baxter (93)

Tota oikeeta keskikenttää en muista, mut se sukunimi oli joku tommone kiinalaine:D. Sitte Muuronen on oma tekemä pelaaja.

Mut joukkue on toodella nuori jos nyt ku keski-ikä n.25, en kovin tarkkaa laskenu, mut suunnilleen. Ja Tereiran nimeä en muista mutta vaihan sen sitte ku pelaamaan pääsen. Jokasen pelin oon pelannu.

Tällä kaudella kaks pelii edessä Chämppäri finaali ja Serie A:n vika peli. Mestaruus on Serie A:sta jo varmistunu mut Chämppäri finaali Barcaa vastaan.

Ja rahatilanne on tosi hyvä 188 millii, en kahella ekalla kaudella päässy kovia pelaajia ostamaan mut nyt Messi irtos 106 miljoonalla:D. Ja kaikki tosi nuoria.

Miten voi olla Jordan Spence ja kumppanit kehittynyt noin paljon kolmessa kaudessa?? :o

Mulla on Newcastlessa myös toi Spence, neljäs kausi menossa, Defense staffit 9, jä hän on vasta 74 overall...

Samalla ihmetyttää Baxter ja Ramsey, ei nekään oo alussakun jotain 75 korkeintaan..

Mitäs vuosikerran Fifaa sää pelaat? :o

Miten voi olla Jordan Spence ja kumppanit kehittynyt noin paljon kolmessa kaudessa?? :o

Mulla on Newcastlessa myös toi Spence, neljäs kausi menossa, Defense staffit 9, jä hän on vasta 74 overall...

Samalla ihmetyttää Baxter ja Ramsey, ei nekään oo alussakun jotain 75 korkeintaan..

Mitäs vuosikerran Fifaa sää pelaat? :o

Ootko laittanu pelaajille näitä Calenderistä laitettvia harjoituksia? Niillä saa pelaajien taidot nousemaan nopeammin.

Ootko laittanu pelaajille näitä Calenderistä laitettvia harjoituksia? Niillä saa pelaajien taidot nousemaan nopeammin.

Xbox-versiossa ainakaan ei pysty laittaa harjoituksia kalenteriin.

En tiennyt että tommosia harjotuksia on mahdollista laittaa vaikka ps2:llä, joten kait tuollainen kehitys ihan uskottavaa. :)

Itse aloitin juuri uuden kauden Leeds Unitedilla. Sarjassa olen ykkösenä. Olen ostanut sellaisia halppis pelaajia jotka ovat aivan hyviä vaikka ovatkin aika vanhoja esim. Jan Koller, Roberto Carlos, Jerzy Dudek ja Oliver Neuville.:smile: Mutta Neuville on pelannut aivan järkyttävän huonosti. Olen antanut pelata kaikki pelit (tulonsa jälkeen) mutta ei ole saanut yhtään maalia:eek: Tämän kauden tavoita on nousta sarjatasoa ylemmäs.:smile:

Voisko ps3:sta saada seivin takas Ku yritin kopsaa managerin ni vahingos poistin :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob: Olin manageris jo neljä ja puol tähtinen .. :(((((((( ja aikaa oli kulunu paljo ja ny meni viemäriin vai..?

Tais mennä viemäriin.

Ite aloitin tänään manager moden Real Madridilla,pelannut ekat neljä harkkamatsii ja voittanut kaikki(tosin pelasin semi-prolla nämä 4 ottelua,vaihdoin heti näitten matsien jälkeen tason professionalille.Ekan pelin Atleticoo vastaan voitin 6-5,johin jo 5-1 mutta Atletico tuli vajaassa 20min tasoihin,mutta C.Ronaldo lisäajalle vei Perean kahvikupposelle ja teki maalin etuyläpesään.Toisessa pelissä Sporting de Gijon vastassa,mulla oli avauksessa pelkästään yksi jolla kokonaisuus yli 75,voitin 1-0.Sit Palermo tuli vieraaks ja otin 3-1 voiton Kakan hattutempulla.Viimeisessä harkkaottelussa Bochumin vieraaks ja 2-1 voitto C.Ronaldon ja VdV:n maaleilla.Myynnyt oon M.Diarran,Nistelrooyn,Gagon,Metzelderin ja Dudekin,tilalle hankkinut Lahmin,Neuerin,Joveticin,ja 3 muuta nuorta joiden nimii en muista.Kokoonpano näyttää tältä.

-Casillas-

-Ramos-Pepe-Albiol-Lahm-

-------Lass-Alonso-

-------Marcelo-Kaka-

------C.Ronaldo-Benzema-

Subs:Neuer,Arbeloa,VdV,Higuain,Granero,Garay,Jovetic

Eli 4-2-2-2 mennään.Toiminut musta ainakin hyvin.

Itse ostin ensimmäisen Fifani enkä ennen ole pelaillut kun Pessiä on tullut tahkottua. Eli Pelaan Milanilla 2. kautta ja pelaajani eivät tunnu kehittyvän olen lueskellut näitä keskusteluja ja Managermodessa pystyissi kehittämään pelaajia nopeammin laittamalla pelaajille jotain erityisharjoutuksia? Olen yrittänyt tietenkin koittaa .. sählää pelaajilleni calanderin kautta jotain harjoituksia mutta ei oikein ole onnistunut :mrgreen: . Joten olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.

Itse aloitin juuri uuden kauden Leeds Unitedilla. Sarjassa olen ykkösenä. Olen ostanut sellaisia halppis pelaajia jotka ovat aivan hyviä vaikka ovatkin aika vanhoja esim. Jan Koller, Roberto Carlos, Jerzy Dudek ja Oliver Neuville.:smile: Mutta Neuville on pelannut aivan järkyttävän huonosti. Olen antanut pelata kaikki pelit (tulonsa jälkeen) mutta ei ole saanut yhtään maalia:eek: Tämän kauden tavoita on nousta sarjatasoa ylemmäs.:smile:

Yksikään noista miehistä ei oikeasti tulisi ikinä pelaamaan noin alhaiselle sarjatasolle... ehkä Dudek mutta ei muut..

MUN KENTÄLLINEN CHELSEA olin vuodes 2013...

(Cech)

Dani alves--------Pique------------Albiol---------------Santos

Jesus navas---------------essien----------------------------anderson

Aguero

zarate-------------Messi

Missä englantilaiset??

Itse ostin ensimmäisen Fifani enkä ennen ole pelaillut kun Pessiä on tullut tahkottua. Eli Pelaan Milanilla 2. kautta ja pelaajani eivät tunnu kehittyvän olen lueskellut näitä keskusteluja ja Managermodessa pystyissi kehittämään pelaajia nopeammin laittamalla pelaajille jotain erityisharjoutuksia? Olen yrittänyt tietenkin koittaa .. sählää pelaajilleni calanderin kautta jotain harjoituksia mutta ei oikein ole onnistunut :mrgreen: . Joten olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa.

En tiedä millä konsolilla pelaat, mutta ainakaan PSP:eellä laittaminen ei ole vaikeaa. Menet kalenteriin ja valitset jonkun päivän jolloin ei ole peliä. Painat x (ainakin PSP) jonka kohdalla alhaalla lukee "schedule training"(kai). Silloin tulee näytölle valikko missä voit valita treenattavan osa-alueen ja onko se tarkoitettu pakeille, molareille, keskikenttäpelaajille vai kärjille. Osa-alueitten harjoiteltavat skillsit vaihtelevat pelipaikoittain.

Joku jolla on joku muu konsoli voi kertoa siitä tarkemmin. Minulla on kylläkin FIFA 09, mutta en usko säätöjen vaihtuneen hirveästi.

Ja tohon millintarkan kommenttiin TheRealMadridin kokoonpanoon. Tällä hetkellä ei kyllä Chelseassa ole hirveästi kotimaisia pelaajia. tai no onhan niitä Lampard, Terry, Colet ja joitakin nuorempia esim. Daniel Sturridge. Mutta 2013 Terry on 33, Lampard 35, Ashley 33 ja Joe 32. Eli aika vanhoja. Ja tietenkin nuoret kyvyt ovat parempia kuin vanhat kehäraakit. En ainakaan itse pidä vanhoja pelaajia joukkueessa enkä hanki. Voisihan sinne ostaa nuoria brittejäkin, mutta jos ei niin ei.