Jump to content
Sign in to follow this  
Capslock

Vitutusketju

Recommended Posts

Vituttaa kun minulta ryostettiin juuri veitsella uhaten rahat ja kannykka... ja viella keskella kirkasta paivaa...

Muutama vuosi takaperin kävi sama juttu eräälle kaverin kaverille. Tuolloin keskellä kirkasta päivää äijä ryöstettiin veitsellä uhaten lasipalatsin edessä. Ihmisiäkin kulki aika reippaaseen tahtiin ohi joten aika röyhkeitä alkaa nämä rötöstelijät olemaan. Niin ja ryöstäjä oli muuten somali..

Muutama vuosi takaperin kävi sama juttu eräälle kaverin kaverille. Tuolloin keskellä kirkasta päivää äijä ryöstettiin veitsellä uhaten lasipalatsin edessä. Ihmisiäkin kulki aika reippaaseen tahtiin ohi joten aika röyhkeitä alkaa nämä rötöstelijät olemaan. Niin ja ryöstäjä oli muuten somali..

Mina olen nyt vaihdossa Ecuadorissa ja vaikka taalla tallaisia tapauksia sattuu todella paljon enemman on se kuulemma erittain harvinaista etta ryostetaan kaupungin keskustassa keskella kirkasta paivaa... Onneks sentaan oli ihan paska kannykka joka ei edes kunnolla toiminu...

Vituttaa taas tää kutina ku en saa unta, huomen lääkärii vittu... Jatkunu pari kuukaut tää, sen jälkee ku "hoidin" klamydian pois, popsin niit pillereit miten sattu, vois varmaa olla jotai siit johtuvaa... Ei oo jaksanu mennä lääkärii viel, ku päiväl tätä ei juuri huomaa, tulee aina iltasin tai yöllä siis kun käy nukkumaan, VITTU :wallbang:

Vituttaa taas tää kutina ku en saa unta, huomen lääkärii vittu... Jatkunu pari kuukaut tää, sen jälkee ku "hoidin" klamydian pois, popsin niit pillereit miten sattu, vois varmaa olla jotai siit johtuvaa... Ei oo jaksanu mennä lääkärii viel, ku päiväl tätä ei juuri huomaa, tulee aina iltasin tai yöllä siis kun käy nukkumaan, VITTU :wallbang:

Itellä sama ongelma, eile yöllä alko ja raavin jalan kantapäällä toista jalkaa niin kovaa et tuli nyt viel kiva rakkula. Pepanttenia laitoin nii ei enää onneks kirvele. Mut se kutittamine vitutti eile koko yön.

Ketuttaa ihmiset jotka eivät tiedä termiä "yhdys sana". Hyvää päivän jatkoa ja myöhemmin illan viettoa Juve-Bayern pelin katsomisen ohessa.

Niin ja älä Virtanen kettuiluna ota, tuli vaan tuossa mieleen viestiäsi lukiessa.

E.http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhdyssana;)

Joo kato vaan, tälläistä sattuu vähän vanhemmillekin, että sillä tavalla.

Itellä sama ongelma, eile yöllä alko ja raavin jalan kantapäällä toista jalkaa niin kovaa et tuli nyt viel kiva rakkula. Pepanttenia laitoin nii ei enää onneks kirvele. Mut se kutittamine vitutti eile koko yön.

Joo mullaki tollasii rakkuloit jalois, enimmäksee siis nilkan kohil.. Perkele, huomen vast meen käymää lääkäri :D

EDIT;

Käykää suihkussa välillä..

Kyllä tässä ihan joka päivä suihkussa käydään, kiitos hyödyttömästä vinkistä ;)

Joo mullaki tollasii rakkuloit jalois, enimmäksee siis nilkan kohil.. Perkele, huomen vast meen käymää lääkäri :D

Mul on just siin luun alapuolel, tänää jäi harkatki välii ku ei pysty ei juokseekkaa.:(

EDIT;

Kyllä tässä ihan joka päivä suihkussa käydään, kiitos hyödyttömästä vinkistä ;)

Juu, sama täällä.

Itsekin olen aika mäsänä tällä hetkellä. Maanantaina sain sikainfluenssapiikin ja käsi on ollut todella kipeä. Yöllä varsinkin tulee hankaluuksia kun ei pysty nukkua vasemmalla kyljellä ollenkaan. Noh, eiköhän se siitä parin päivän sisällä helpota. Hiukan oli lihas-ja nivelsärkyjä myöskin, mutta ne ovat jo helpottaneet.

Polvessa on kanssa jotain häikkää ollut viime päivinä. Futsaltreenit jäi maanantailta väliin ja huominen pelikin ilmeisesti jää. Huoh... :depressed:

Itsekin olen aika mäsänä tällä hetkellä. Maanantaina sain sikainfluenssapiikin ja käsi on ollut todella kipeä. Yöllä varsinkin tulee hankaluuksia kun ei pysty nukkua vasemmalla kyljellä ollenkaan. Noh, eiköhän se siitä parin päivän sisällä helpota. Hiukan oli lihas-ja nivelsärkyjä myöskin, mutta ne ovat jo helpottaneet.

.. itsehän selvisin kyseisestä tropista vaivoitta, vaikka itse pistäminen sattui aika perkeleesti!

Vituttaa taasen, jottapa missä lumi? Joulupuun puoltaväliä kumminkin jo stressaillaan, eikä hahtuvaakaan.. ei hiutaleen hiutaletta.. :thumbsdown1:

.. itsehän selvisin kyseisestä tropista vaivoitta, vaikka itse pistäminen sattui aika perkeleesti!

Vituttaa taasen, jottapa missä lumi? Joulupuun puoltaväliä kumminkin jo stressaillaan, eikä hahtuvaakaan.. ei hiutaleen hiutaletta.. :thumbsdown1:

Höh. Minulla piikki tuntui vastasyntyneen vauvan nipistykseltä:baseballhat: Tai sitten kipukynnys on minulla aikas paljon korkeampi:lala:

Ketuttaa huominen enkunkoe, aiheena imperfekti.

Joo:D Aina maassa kun joku edes hipasee. Hollywood kutsua odotellessa.

Vituttaa kun nää kokeet aina ajottuu joululle kun mennään nii hitaasti.

1.Hah, aina maassa muka... Olen itseasiassa ajatellut lisätä iljettävää mutta jaloa filmaamisen taitoa:devil:

2.Meillä taas mennään niin nopeasti, että ei ehditä opetteleen kunnolla oikeen mitään:ass:

Itse en tuota piikkiä ottanut, mutta jokainen kaveri kun on sanonut, että sattuu vähemmän kun sitä ei katso, ja kun kaverit eivät ole katsoneet, eivät ole edes huomanneet että se jo pistettiin. Joten ihmettelen tätä, miten se sitten sinulla niin kovasti sattui?

2.Meillä taas mennään niin nopeasti, että ei ehditä opetteleen kunnolla oikeen mitään:ass:

Meillä taas mennään matematiikassa niin että viimeiset asiat käydään tuntia ennen koetta läpi.

Täällä on kaksi matematiikan opettajaa, toinen helvetin hyvä ja asiansa osaava jamppa, sekä toinen joka selittää tunnista 40 minuuttia että kuinka helikopterit lentävät, kuinka Da Vinci keksi helikopterin, kuinka mukaavaa saunassa onkaan, ja kuinka hänen tarvitsisi asentaa lämpöpumppu kotiinsa mutta hän ei osaa asentaa sitä, hän myöskin aikoi nostaa lakisyytteen koska meni ostamaan tuolia 15% alennuksella ja se sitten olikin jotenkin väärän hintainen.

Tämä jälkimmäinen tapaus vituttaa, muinoin matikka oli ysi nyt seiska - kasi on lähellä totuutta.

Ja onhan tuosta koitettu jotain "ylemmälle taholle" sanoa mutta ei ne mulkut mitään aikaan saa.

Ja omaperäisen nimimerkin keksineelle Virtaselle voisi sanoa että jokaista sattuu eri asia eri tavalla.

Esim itse en piikkiä ottanut koska ne sattuvat itseäni niin paljon mutta sitten taas olen purrut hammasta ja kävellyt päivän murtuneelle jalalla.

Itse en tuota piikkiä ottanut, mutta jokainen kaveri kun on sanonut, että sattuu vähemmän kun sitä ei katso, ja kun kaverit eivät ole katsoneet, eivät ole edes huomanneet että se jo pistettiin. Joten ihmettelen tätä, miten se sitten sinulla niin kovasti sattui?

Juu, itsellä oli kanssa vähän noin, että se piikki ei juuri edes tuntunut ja koko toimitus oli tosi nopeasti ohi. Jälkikivut on kyllä olleet kohtuullisen perseestä kuitenkin. Onneksi on jo helpottamaan päin.

PS. Ensi viikolla on sitten luvassa HAJOTKAA-viestejä täältä suunnalta eräästä syystä, mutta siitä lisää myöhemmin... ;)

Täällä on kaksi matematiikan opettajaa, toinen helvetin hyvä ja asiansa osaava jamppa, sekä toinen joka selittää tunnista 40 minuuttia että kuinka helikopterit lentävät, kuinka Da Vinci keksi helikopterin, kuinka mukaavaa saunassa onkaan, ja kuinka hänen tarvitsisi asentaa lämpöpumppu kotiinsa mutta hän ei osaa asentaa sitä, hän myöskin aikoi nostaa lakisyytteen koska meni ostamaan tuolia 15% alennuksella ja se sitten olikin jotenkin väärän hintainen.

Ja omaperäisen nimimerkin keksineelle Virtaselle voisi sanoa että jokaista sattuu eri asia eri tavalla.

Esim itse en piikkiä ottanut koska ne sattuvat itseäni niin paljon mutta sitten taas olen purrut hammasta ja kävellyt päivän murtuneelle jalalla.

Täällä päässä sama juttu, mutta nyt puhutaankin fysiikasta ja kemiasta. Olisikohan täällä semmoiset neljä fysiikan opettajaa. Kahden oppilaana olen ollut ja eroa on kuin yöllä ja päivällä. 7 ja 8 luokan olin tämän mummelin oppilaana. Sillä on huono näkö ja kuulo, sillä kestää 30min ajasta kirjata poissaolijat. Aina vain kirjoitettiin ei mitään opittu, käsi vain tuli kipeäksi. 9 luokalla on onneksi opettaja vaihtunut, nuorempi rouvas henkilö eikä semmoinen kohta eläkkeellä oleva :ass: Asiota havainnollistetaan testeillä ja opetustapa on kaikinpuolin paljon parempi. Tulokset kertovat karua kieltään, ennen fysiikka ja kemia kummatkin olivat 6-7 luokkaa ja nyt ne ovat 8-9 luokkaa. Todella monella muullakin on numerot parantuneet.

Tuosta piikistä sen verran, että otin sen eikä tuntunut missään. Paitsi illalla vasen käsi oli kipeä, pisto kohta arka ja turvonnut sekä nostihan se piru lämmönkin.

Ite otin tuon piikin tasan 2 viikkoa sitten, eli tänään alannut vaikuttaa. Itse pistäminen ei sattunut paljonkaan, aivan kuin kova nipistys. Jälkikivut olivat vähän pahemmat, lämpöä tuli noin 38 astetta ja pistokohtaa särki tolkuttomasti. Niin ja täälläkin niitä paskoja opettajia piisaa..

Täällä päässä sama juttu, mutta nyt puhutaankin fysiikasta ja kemiasta. .

Täällä pienelle paikkakunnalla nuo fysiikan ja kemian opettajat toimivat myös matematiikan opettajina.

Tämä jälkimmäinen tapaus ei kuitenkaan toimi luokkamme fysiikan opettajana koska hänen tasonsa ei riitä siihen.

Ihmettelen suuresti että matematiikassa osaaminen riittää.

Ja noihin kokeitten ajoittumiseen ennen jaksojen/ kurssien päättymisiä saatte tottua.

Ja saattaahan se vituttaakin kuten itseäni mutta ei siitä nyt suurempaa stressiä kannata ottaa. Itse ainakin ajattelen niin että on tärkeämpiäkin asioita kuin koulu ( naiset, kaverit, jalkapallo jne. ) äiti ei jostain kumman syystä tykkää tuosta ajattelutavasta. :partyhat:

Perkele sentään. Kolme viikkoa sitten olin kipeä ja nyt täysin sama tauti, eli armoton kurkkukipu, päänsärky ja kuume. Nuhanen olo tullee myöhemmässä vaiheessa. Huomenna piti olla kemian uusintakoe, mutteipa olekaan, kun en siihen pysty osallistumaan.:teeth:

Onneksi perjantai on lomaa, ettei tule jo nyt poissaolot täyteen..

Täällä pienelle paikkakunnalla nuo fysiikan ja kemian opettajat toimivat myös matematiikan opettajina.

Ja noihin kokeitten ajoittumiseen ennen jaksojen/ kurssien päättymisiä saatte tottua.

Ja saattaahan se vituttaakin kuten itseäni mutta ei siitä nyt suurempaa stressiä kannata ottaa. Itse ainakin ajattelen niin että on tärkeämpiäkin asioita kuin koulu ( naiset, kaverit, jalkapallo jne. ) äiti ei jostain kumman syystä tykkää tuosta ajattelutavasta. :partyhat:

Kyllä täälläkin osa fysiikan opettajista opetta myös matematiikkaa.

Itelläkin nämä kolme viimeistä päivää tällä viikolla sangen meillyttäviä. Tänään oli Biologian koe, huomenna on fysiikan koe ja ylihuomenna ruotsin koe :thumbsup1:

Joo ei siitä koulusta kannata stressiä ottaa. Pitäisi vain jaksaa pinnistää, niin voisi päästä kunnon kouluun peruskoulun jälkeen.

..miten se sitten sinulla niin kovasti sattui?

Hyvä kysymys. Katsoin toki muualle, ..ehkä tuli vainen jännitettyä jotenkin kättä, en tiedä. Sanottakoon kuitenkin sen verran, että minkäänlaisia sivuoireita/jälkitauteja/käsikipuja ei ilmennyt :)