Jump to content
Sign in to follow this  
Capslock

Vitutusketju

Recommended Posts

Good news! Mopo toimii. kaikki hyvin, tai sitten ei.

Toki vituttaa tiistain ManU tappio, mutta enemmän vituttaa se kun kouluun pääsi niin kaikenmaailman pizzanaamat tulee huutelee " manu voitti chekjsea ihan kakka." Sitten kysytään perään että tekikö Ronaldo maalin. Sitten on vielä pokkaa tulla kysymään " eksää alkais jo kannattaa manua, ku nähtiinhän että se on parempi ". EI JUMALAUTA.

Ja kaiken kruunaa sen ku "kaveri" tulee "vanhana" manu"fanina" nakkaan analyysiä että " joo nähtiinhän tässä taas miten kävi. Oli kyllä upeita maaleja ei voi muuta sanoa. En mä sen kolmannen maalin tekijää muista mutta se on pikkusen hyvä pelaamaan potkupalloa. Rooney on pikkusen hyvä. "

Tappion nielen kyllä ei siinä sillä manu voiton ansaitsi , mutta se että kaikenmaailman _jalkapallo_asiantuntia_analyytikot tulee huuteleen täyttä paskaa niin HUHHUH.

Good news! Mopo toimii. kaikki hyvin, tai sitten ei.

Toki vituttaa tiistain ManU tappio, mutta enemmän vituttaa se kun kouluun pääsi niin kaikenmaailman pizzanaamat tulee huutelee " manu voitti chekjsea ihan kakka." Sitten kysytään perään että tekikö Ronaldo maalin. Sitten on vielä pokkaa tulla kysymään " eksää alkais jo kannattaa manua, ku nähtiinhän että se on parempi ". EI JUMALAUTA.

Ja kaiken kruunaa sen ku "kaveri" tulee "vanhana" manu"fanina" nakkaan analyysiä että " joo nähtiinhän tässä taas miten kävi. Oli kyllä upeita maaleja ei voi muuta sanoa. En mä sen kolmannen maalin tekijää muista mutta se on pikkusen hyvä pelaamaan potkupalloa. Rooney on pikkusen hyvä. "

Tappion nielen kyllä ei siinä sillä manu voiton ansaitsi , mutta se että kaikenmaailman _jalkapallo_asiantuntia_analyytikot tulee huuteleen täyttä paskaa niin HUHHUH.

Hahahah :D Meikäläinen joutuu "kärsimään" siitä, että kannatan Tykkimiehiä. Kyselevät, että miksi kaikki somput kannattavat Arsua? jokanenhan on oman päätöksensä tehnyt :D

Itse kun kuittailen näille mitään tietämättömille chelski-faneille (meidän koulussa) tulee aina sama virsi: "Ei se villakaan näytä kovin ylhäällä olevan" Sama tyyppi kysyi äskettäin "Missä seurassa se Ronaldo pelaakaan" ja "Kumpi on parempi, Ronaldo vai Beckham?"

Itse kun kuittailen näille mitään tietämättömille chelski-faneille (meidän koulussa) tulee aina sama virsi: "Ei se villakaan näytä kovin ylhäällä olevan" Sama tyyppi kysyi äskettäin "Missä seurassa se Ronaldo pelaakaan" ja "Kumpi on parempi, Ronaldo vai Beckham?"

Jepjep. Ne saa vittuilla jolla on siihen varaa, ja pitääkin vittuilla. En malta oottaa kun Chelsea tykittää tästä vielä liigan kärkeen niin pääsee kuittailemaan. ;)

voi noita kultasia kouluaikoja, tulee mieleen ku luen teiän juttuja... :superhappy:

Meil oli usein kiistaa et kumpi on parempi Rummenigge vai Rossi? Mä olin aina pihafutiksis Rossi ja paras kaveri oli Rummenigge. No Rossihan oli parempi, totta kai, ja Kuusysi oli parempi ku Reipas! Niillä oli hienompi pelipaita ja Ismo Lius!! :superhappy:

Ja selvitetään niille, eli Teille, jotka ette olleet ees syntyny 80-luvulla, ni tää Rossi oli Paolo Rossi, 82 MM-kisojen maalikuningas ja mies joka oli kapellimestari Italian mestaruuteen. Rummenigge oli Saksan vastaava....

Ainoo, et me ei tiedetty niin paljon ku nykyajan futisnuoriso, johtuen paljolti ettei esim. nettiä ja muita ihmeellisyksiä ollu juuri saapuvilla. Me tiedettiin Milan, Juventus, Arsenal ja Bayer munchen.

sorry, OT, täähän oli vitutusketju, eikä "vanha paska muistelee" ;) No, vituttihan se joskus, tai siis keljutti ku hävis Rummeniggen porukalle....

Rossi on muuten vieläki yks mun suurista esikuvista!

ps. pöytätikkufutikses tahi pöytälätkäs jos hävis roidille, ni sehän se keljutti!!!!

voi noita kultasia kouluaikoja, tulee mieleen ku luen teiän juttuja... :superhappy:

Meil oli usein kiistaa et kumpi on parempi Rummenigge vai Rossi? Mä olin aina pihafutiksis Rossi ja paras kaveri oli Rummenigge. No Rossihan oli parempi, totta kai, ja Kuusysi oli parempi ku Reipas! Niillä oli hienompi pelipaita ja Ismo Lius!! :superhappy:

Ja selvitetään niille, eli Teille, jotka ette olleet ees syntyny 80-luvulla, ni tää Rossi oli Paolo Rossi, 82 MM-kisojen maalikuningas ja mies joka oli kapellimestari Italian mestaruuteen. Rummenigge oli Saksan vastaava....

Ainoo, et me ei tiedetty niin paljon ku nykyajan futisnuoriso, johtuen paljolti ettei esim. nettiä ja muita ihmeellisyksiä ollu juuri saapuvilla. Me tiedettiin Milan, Juventus, Arsenal ja Bayer munchen.

sorry, OT, täähän oli vitutusketju, eikä "vanha paska muistelee" ;) No, vituttihan se joskus, tai siis keljutti ku hävis Rummeniggen porukalle....

Rossi on muuten vieläki yks mun suurista esikuvista!

ps. pöytätikkufutikses tahi pöytälätkäs jos hävis roidille, ni sehän se keljutti!!!!

Roy mitä mun pitää sanoo Reippaan miehille, jotka houkuttelee mua sortumaan...?:)

Kyllähän tuo tietämättömyys itsekkäitä ketuttaa. Toisaalta olen sellainen tilastojen ystävä, että ei ole varaa sanoa. Joskus jopa naurattaa, esim. silloin kun eräs "fanaatikko" kyseli, miksei Barca pelaa Valioliigassa, joka on maailman kovin liiga...

Sano vaan nauraen: ei! Ei ikinä! Ja toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.... ;)

Eihän toi Reipas/Kyykkä koskaan ole ollu läheskään semmosissa mittakaavoissa, kuin HIFK/Jokerit, TPS/TuTo tahi Tap/ilves. Mutta kyl mä yhen äijän, Reippaan äijän tiiän, kuka isoon ääneen julisti, et jos hänen naapuriin muuttaa Kuusysin mies, niin jompikumpi lähtee! Ja kuulemma todennäkösesti se on se uus naapuri Kuusysiläinen... ;) Terveisiä vaan Penalle Sportti-baariin, joskaan tuskin tätä lukee...

"Hei! Soittelen täältä iloisesta puhelinmyyntiyhtiöstä nälkäpalkalla, ja haluaisin huijata sinut ostamaan 6kk ajaksi Canal+ - kanavapaketin. Ilmainen tutustumistarjous on siis kyseessä, ei velvoita teitä tutustumisajan jälkeen yhtään mihinkään. Ainoat maksut ovat vain 3e korttimaksu + 19,90e kuussa tutustumismaksua! Todella ainutlaatuinen tarjous siis kysessä, josta ei kannata kieltäytyä!"

En tiedä elänkö eri maailmassa, mutta ainakin minun silmin vajaa 20e ja ilmainen eivät voi esiintyä samassa lauseessa kovinkaan luontevasti. Ja puhelun lopussa vielä selvisi, että tarjous olisi koskenut vain antennitalouksia. Paljon lämmittääkin kaapelitaloudessa asuvaa...

Hyvää wappua vaan kaikille, tänään alkoi! (tämä lause kuuluisi tosin johonkin täysin muuhun ketjuun)

Kerro ihmeessä ??

Ne on tyylin, et vitun sommpu/nek**u mitä helvettiä sä tääl teet jne. Eikkä siinä vielä kaikki, aluks annoin asian olla, mutta homma jatkuu sen verran, että on ajan kysymys miloin flippaan ja huolella... No en varmaa mee käsiksi, mutta sen verran aion hoitaa, että tollanen "hauskuttelu" loppuu.

Ne on tyylin, et vitun sommpu/nek**u mitä helvettiä sä tääl teet jne. Eikkä siinä vielä kaikki, aluks annoin asian olla, mutta homma jatkuu sen verran, että on ajan kysymys miloin flippaan ja huolella... No en varmaa mee käsiksi, mutta sen verran aion hoitaa, että tollanen "hauskuttelu" loppuu.

Hankala tilanne kyllä kieltämättä.. Ei tosiaankaan kivaa tollanen. Tsemppiä :thumbsup1:

Saatanan hakkeri perslävet. PSN kyykkii vieläkin. Tosi mukava tapa protestoida...

Just a quick heads up guys (altho presumably Rabid will confirm this in due course)

I just spoke to a good friend of mine who works at Sony UK who's told me the network isn't going to be up in time for the BH weekend, so looks like it will be down until Tues at earliest.......

Sorry to be bearer of bad news!"

Jos tää on totta niin voi vi*** vitt*

Tollasia ne ählämit on.. Muuten ihan OT:n, ootko syntyny suomessa? Sun teksteistäs ei millään huomaisi, että olis ulkolaista taustaa..

Tollasia ne ählämit on.. Muuten ihan OT:n, ootko syntyny suomessa? Sun teksteistäs ei millään huomaisi, että olis ulkolaista taustaa..

Sillä ei pitäisi olla mitään väliä...;)

Todella typerää käytöstä ihmisiltä, jotka edustavat todella pientä vähemmistöä. Jaksamista ja itsehillintää sinne! :) Täytyy kuitenkin muistaa, että ei näillä kavereille järin hyvin elämässään kulje, jos täytyy tuollaisiin äärimmäisyyksiin mennä. Mutta tsemppiä, ole se viisaampi osapuoli!!

Muuten tulin tässä ajatelleeksi, kuinka hienosti urheilu yhdistää ihmisiä ikään, väestöryhmään, arvoihin ym. katsomatta. Se on mielestäni todella hienoa. Monikulttuurisuus on ehdottomasti lahja, mitä täällä Suomessakin pitäisi vaalia.

Sillä ei pitäisi olla mitään väliä...;)

Todella typerää käytöstä ihmisiltä, jotka edustavat todella pientä vähemmistöä. Jaksamista ja itsehillintää sinne! :) Täytyy kuitenkin muistaa, että ei näillä kavereille järin hyvin elämässään kulje, jos täytyy tuollaisiin äärimmäisyyksiin mennä. Mutta tsemppiä, ole se viisaampi osapuoli!!

Muuten tulin tässä ajatelleeksi, kuinka hienosti urheilu yhdistää ihmisiä ikään, väestöryhmään, arvoihin ym. katsomatta. Se on mielestäni todella hienoa. Monikulttuurisuus on ehdottomasti lahja, mitä täällä Suomessakin pitäisi vaalia.

Eihän tuo vielä äärimmäistä rasismia ole, mutta sivistymätöntä..

Monikulttuurisuus... No joo, en mä sitä kyllä lahjana pidä, mitä hyvää se tuo mukanaan ? Rasismi ainakin lisääntyy.. Jos haluaa vieraita kulttuureja, niin sitten vain matkustamaan :)

No, olen itsekin muslimi et ei sen puoleen mitään :D Kyllä oon syntyny täällä Suomessa.. Kiitokset äijille tsemppaamisesta!

No, olen itsekin muslimi et ei sen puoleen mitään :D Kyllä oon syntyny täällä Suomessa.. Kiitokset äijille tsemppaamisesta!

Ählämillähän tarkotetään pääosin lähi-idästä tulleita karvakäsiä, voisinhan mäkin olla muslimi, mutta en ählämi ;) Mutta joo tsemppiä vielä kerran :)

ps. Pelataanko tänään noi Paitsio Cupin pelit pois ? :)

Ählämillähän tarkotetään pääosin lähi-idästä tulleita karvakäsiä, voisinhan mäkin olla muslimi, mutta en ählämi ;) Mutta joo tsemppiä vielä kerran :)

ps. Pelataanko tänään noi Paitsio Cupin pelit pois ? :)

Ei pysty :( PSN kusee...........