Jump to content
Sign in to follow this  
Capslock

Vitutusketju

Recommended Posts

Mua vituttaa paska kone. Kun jotain yrittää kirjoittaa, teksti pomppaa yhtäkkiä, johonkin edelliseen lauseeseen. Välillä saatta pompata pois "kirjoitustilasta", niin että teksti ei siihen mene. Pitäis varmaan ostaa pöytäkone, kun ei näistä läppäreistä mihinkään ole :(

Mua vituttaa paska kone. Kun jotain yrittää kirjoittaa, teksti pomppaa yhtäkkiä, johonkin edelliseen lauseeseen. Välillä saatta pompata pois "kirjoitustilasta", niin että teksti ei siihen mene. Pitäis varmaan ostaa pöytäkone, kun ei näistä läppäreistä mihinkään ole :(

Voisin melkein lyödä vetoa, että kätesi osuu tuohon touchpadhiireen ja kursori pomppaa sen takia "muualle". Tuota ongelmaa on ollut muillakin. Eli ota vaikka usb hiiri käyttöön ja ohjauspaneelista hiiren asetuksista tuo touchpad pois käytöstä, niin avot... Johan häviää tuo probleema.

PS. Varsinkin MSI läppäreissä asiakkaat valitelleet, että tuota ongelmaa ollut. Ilmeisesti niin herkkä tuo touchpadi, että ottaa ihan hipaisusta.

Voisin melkein lyödä vetoa, että kätesi osuu tuohon touchpadhiireen ja kursori pomppaa sen takia "muualle". Tuota ongelmaa on ollut muillakin. Eli ota vaikka usb hiiri käyttöön ja ohjauspaneelista hiiren asetuksista tuo touchpad pois käytöstä, niin avot... Johan häviää tuo probleema.

PS. Varsinkin MSI läppäreissä asiakkaat valitelleet, että tuota ongelmaa ollut. Ilmeisesti niin herkkä tuo touchpadi, että ottaa ihan hipaisusta.

Okei kiitti! Tätä täytyy testata

Minua vituttaa se että en saa edes harrastaa jalkapalloa! Lähin harrastuspaikka olisi Orimattila (joo, itsekkin periaatteessa asun siellä kuntaliitoksen takia) jonne on matkaa 25km! Harrastin salibandya vuoden siellä, mutta motivaatio ei riittänyt kun joukkuueessa ei pelannut omia kavereita ja hieman ujonma kaverina jouduin aika nopeasti keskustalaisten silmätikuksi joka virheen takia. Lisäksi kun viikonloppuisille parille sarjapelille isukki tai äiti ei voinut kyyditä, kukaan muukaan ei halunnut kyyditä minua.. Pari sarjaepeliä sain pelata, en sen enempää. Lisäksi joukkuueessa on vaikea pelata, kun uudet pistetään välittömästi vilttiketjuun (neloseen, kolme kenttää sarjapeleihin). Lisäksi nelosessa kun olin itse puolustaja, sain kärsiä neljästä veltosta kaverista. Ehkä en itse aian parhaimmillani ollut, mutta pääosin se johtui pitkästä ajomatkasta ja motivaation puutteesta. Lisäksi nelosessa kaikki hyökkäjäät löytyivät vain hyökkäysalueelta, kahden suunnan pelaamisesta ei ole tietoakaan!

Itse olen hieman kömpelö nopean kasvun takia (175cm) ja olen aika tavallisen painoinen (62kg) Käsiin yritetää koko ajan saada lisävoimaa, tällä hetkellä teen nostoja itse tehdyillä 4,5kg painoilla. No siis asiaan. Olisi halunnut jo vuosi sitten harrastaa Orimattilan Pedoissa futista, mutta vanhempien mielestä se olisi liiaan rankkaa minulle. Pelasin joku vuosi sitten orimattilan hippoliigaa (osuuspankin oma 7 pelin turnee) jossa väsyin todella nopeasti kentällä. Silloin olin reilusti ylipainoinen ( 160 ja 68kg) ja nyt äidillä on päässä että kuntoni ei kestä koko peliä.. Siis junnuissahan pelit ei ole mitään 90 minuutin mittaisia 9-10 vuotiailla. No, sitten ajattelin mennä ensi kesäksi petoihin yrittämään, niin tulee uutinen että Petojen 98-ryhmä lopettaa pienen kokonsa vuoksi ;( Ja todellakaan en rupea menemään Petojen 96-joukkueeseen, koska siellä taso on hieman kovempi. Nyt lähin jalkapalloseura löytyy kait Kouvolasta, joka on reilun 30km päässä.. Lisäksi emme käy Kouvolassa koskaan, koska olemme lähempänä Orimattilaa.

Olen jo ajatellut että kun muutan jonnekkin joskus sitten asumaan yritän pyrkiä paikalliseen divarijoukkueeseen, mielelläni pelaisin jotain mutasarjoja ihan hauskuuden vuoksi :) Lisäksi jääkiekkoa olisi mukava harrastaa, mutta Heinolassa taitaa olla lähin joukkue, eikä näillä käsillä vielä kiekkoa saada paljoa nousemaan..

Artjärvellä on pari poikaa, jotka pelaavat kuusysissä. Niille pitää nostaa hattua. Ajomatka 40-50km ja harjoitukset joka päivä! Heillä harvoilla onkin aika futisystävälliset vanhemmat..

Minua vituttaa se että en saa edes harrastaa jalkapalloa! Lähin harrastuspaikka olisi Orimattila (joo, itsekkin periaatteessa asun siellä kuntaliitoksen takia) jonne on matkaa 25km! Harrastin salibandya vuoden siellä, mutta motivaatio ei riittänyt kun joukkuueessa ei pelannut omia kavereita ja hieman ujonma kaverina jouduin aika nopeasti keskustalaisten silmätikuksi joka virheen takia. Lisäksi kun viikonloppuisille parille sarjapelille isukki tai äiti ei voinut kyyditä, kukaan muukaan ei halunnut kyyditä minua.. Pari sarjaepeliä sain pelata, en sen enempää. Lisäksi joukkuueessa on vaikea pelata, kun uudet pistetään välittömästi vilttiketjuun (neloseen, kolme kenttää sarjapeleihin). Lisäksi nelosessa kun olin itse puolustaja, sain kärsiä neljästä veltosta kaverista. Ehkä en itse aian parhaimmillani ollut, mutta pääosin se johtui pitkästä ajomatkasta ja motivaation puutteesta. Lisäksi nelosessa kaikki hyökkäjäät löytyivät vain hyökkäysalueelta, kahden suunnan pelaamisesta ei ole tietoakaan!

Itse olen hieman kömpelö nopean kasvun takia (175cm) ja olen aika tavallisen painoinen (62kg) Käsiin yritetää koko ajan saada lisävoimaa, tällä hetkellä teen nostoja itse tehdyillä 4,5kg painoilla. No siis asiaan. Olisi halunnut jo vuosi sitten harrastaa Orimattilan Pedoissa futista, mutta vanhempien mielestä se olisi liiaan rankkaa minulle. Pelasin joku vuosi sitten orimattilan hippoliigaa (osuuspankin oma 7 pelin turnee) jossa väsyin todella nopeasti kentällä. Silloin olin reilusti ylipainoinen ( 160 ja 68kg) ja nyt äidillä on päässä että kuntoni ei kestä koko peliä.. Siis junnuissahan pelit ei ole mitään 90 minuutin mittaisia 9-10 vuotiailla. No, sitten ajattelin mennä ensi kesäksi petoihin yrittämään, niin tulee uutinen että Petojen 98-ryhmä lopettaa pienen kokonsa vuoksi ;( Ja todellakaan en rupea menemään Petojen 96-joukkueeseen, koska siellä taso on hieman kovempi. Nyt lähin jalkapalloseura löytyy kait Kouvolasta, joka on reilun 30km päässä.. Lisäksi emme käy Kouvolassa koskaan, koska olemme lähempänä Orimattilaa.

Olen jo ajatellut että kun muutan jonnekkin joskus sitten asumaan yritän pyrkiä paikalliseen divarijoukkueeseen, mielelläni pelaisin jotain mutasarjoja ihan hauskuuden vuoksi :) Lisäksi jääkiekkoa olisi mukava harrastaa, mutta Heinolassa taitaa olla lähin joukkue, eikä näillä käsillä vielä kiekkoa saada paljoa nousemaan..

Artjärvellä on pari poikaa, jotka pelaavat kuusysissä. Niille pitää nostaa hattua. Ajomatka 40-50km ja harjoitukset joka päivä! Heillä harvoilla onkin aika futisystävälliset vanhemmat..

huoh

Toivottavasti löydät joukkueen. Jos ei muuta ni käy lähialueen kodeissa kyselemässä kavereita potkimaan palloa, varmasti yhteinen aika löytyy kertaan tai kahteen viikos. Ei kaiken urheilun tarvitse olla niin totista.

Muuten, se parin vuoden takainen 160 cm ja 68 kg ei ole reilusti ylipainoinen vaan lievä lihavuus painoindeksin mukaan. käytännössä 1.6 pisteen päästä normaalista painosta.

kiloissa tekee 5 kiloa...,

En näkisi sitä minkäänlaisena ongelmana, koska sikiöt valil kasvaa pituutta ja välillä leveyttä, ja murroskin sieltä vielä pikkuhiljaa koputtelee kannoille.

huoh

Toivottavasti löydät joukkueen. Jos ei muuta ni käy lähialueen kodeissa kyselemässä kavereita potkimaan palloa, varmasti yhteinen aika löytyy kertaan tai kahteen viikos. Ei kaiken urheilun tarvitse olla niin totista.

Muuten, se parin vuoden takainen 160 cm ja 68 kg ei ole reilusti ylipainoinen vaan lievä lihavuus painoindeksin mukaan. käytännössä 1.6 pisteen päästä normaalista painosta.

kiloissa tekee 5 kiloa...,

En näkisi sitä minkäänlaisena ongelmana, koska sikiöt valil kasvaa pituutta ja välillä leveyttä, ja murroskin sieltä vielä pikkuhiljaa koputtelee kannoille.

Harmi vaan, että asun reilun 1000 asukkaan kylässä, jossa pääosin kaikki asuvat keskustassa. Minulla on sinnekkin matkaa 10km, mutta se ei ole ongelma, pyörät on keksitty.. Harmi vaan että futiksesta kiinnostuneet on vähissä. Ja ne jotka pelailee, ne sitten pelaa ihan kunnon joukkueissa.

Minulla on ollut aina ongelmia kestävyyden kanssa. Pienenä (jossain 6-7 vuoden paikkeilla) minulla epäiltiin astmaa, mutta se oli vaan jotain ihme hengityshäikkää. Siten se on vaikuttanut urheiluun, että esim. juoksussa pitkär matkat ei luonnistu koska "en osaa hengittää" niin hyvin kuin muut. Sen takia tuo 68kg oli silloin aika ruho hengittää pienellä koolla.

Sori, minulla ei mitään liäarvoa tälle keskustelulle, mutta taidan tietää nuo kaksi Kyykän poikaa. Toinen ainakin kannattaa Barcelonaa? ;) Ja kesällä heillä on harjoitukset kaksi kertaa viikossa kaksi kertaa päivässä, että repikääs siitä sitten.

^

Piristy vaan, kyllä se oma laji joskus löytyy:boogy:... itekin kolunnut kaikenmaailman salibandyt sun muut kreikkalais-roomalaiset painit etsiessä lajia. Nyt pelailen sitten fudista harrasteporukassa B-junnuissa eikä meidän meno ole mitään päätähuimaavaa, eilenkin tuli 0-14 takkiin:joker:

E: kone taas hidasteli eikä näyttänyt muiden vastauksia... no, tajuatte varmaan kuitenkin mitä viestiä tarkoitin.

Sori, minulla ei mitään liäarvoa tälle keskustelulle, mutta taidan tietää nuo kaksi Kyykän poikaa. Toinen ainakin kannattaa Barcelonaa? ;)

Periaatteessa kyykässä oli kolme poikaakin, mutta yksi lopetteli vamman takia.

Johtava on oikeilla jäljillä, sama poika taitaa olla kyseessä :)

Villain98: Tosi ikävä tilanne sinulla ja olosuhteet huomioonottaen aika vaikea siihen on parannustakaan saada ennen kuin pääset paremmin liikkumaan muualle tai muutat esim. peruskoulun jälkeen tai viimeistään lukio/ammattikoulun jälkeen muualle :(

Minä olen myös kotoisin pienestä maalaiskunnasta ja sen syrjäkylältä, mutta onnekseni silloin kun olin nuori, siellä oli ihan kiitettävän aktiivista jalkapallon, kaukalopallon ja lentopallon pelailua kyläläisten kesken kyläkoulun pienellä urheilukentällä. Yleensä pelattiin kouluikäisten kesken, mutta joskus mukana oli myös kaikenikäisiä kyläläisiä, ihan n. 60v asti! Se oli mukavaa. Mutta se olikin silloin esihistoriassa 80-luvulla ja 90-luvun alussa, jolloin nykyajan hömpötyksiä ei juurikaan ollut ja asiaa auttoi tietysti myös se, ettei silloin kylän nuorista kukaan pelannut aktiivisesti missään joukkueessa, joten kaikki pelihalut purettiin siellä kyläkoulun kentällä.

Nyt ei tilanne ole sielläkään enää sama. Kyläkoulu on vieläkin siellä toiminnassa, mutta ei sen kentällä ole enää iltaisin ja viikonloppuisin juuri ketään. Joten vastaavassa tilanteessa olevat ovat sielläkin nyt vailla peliseuraa. Minulla taas tänne Lahteen muutto hävitti loputkin mahdollisuudet mihinkään pelailuun. Millään työpaikalla ei ole ollut mitään pelijuttua ja kun en myöskään ujompana kaverina osaa tunkea mihinkään muuhun porukkaan mukaan, niin liikunta on väkisin suuntautunut pelkästään yksilölajeihin hiihtoon ja lenkkeilyyn.

Pakko sanoa vielä se, että niin ne lapset ja nuoret kasvavat eri tahtiin. Jotkut lapsuuden pulleroista ovat aikuisina hoikkia ja luokkansa kääpiöt aikuisina pitkiä ja toisinpäin. Mulla oli toisenlainen kasvukäyrä kuin Villainilla, olin 13v eli yläasteelle lähtiessä vain 150 cm ja painoin reilusti alle 40 kg ja vielä lukioon lähtiessäkin olin vasta 170 cm, mutta olinkin pitkään luokkani kääpiöitä ja kasvoin kunnolla vasta 16-19v iässä. Jos olisin ollut aktiivi nuorisourheilija joskus 10-16 ikäisenä, niin en olisi pärjännyt mitenkään, kun olin niin pieni ja laiha. Samoin kävi parhaan kaverini, joka halusi pelata lätkää ja yritti sitä tosissaan, mutta joutui lopettamaan n. 16v ikäisenä, kun oli niin älyttömän pieni vielä silloin, että jäi 30cm pitempien ja 30-40kg painavampien jalkoihin täysin. Aikuisena hänestäkin tuli täysin miehen kokoinen, mutta kiekkoura oli jo silloin mennyttä.

Tämän eriaikaisen kasvun takia en osaakaan hirveästi arvostaa juniorien huippu-urheilua, koska yleensä nuorena pärjäävät vain ne, jotka sattuvat kasvamaan sopivimpaan aikaan, ei liian nopeasti eikä varsinkaan liian myöhään kasvavat. Itse sanoin jo nuorena, että koska menetin kaikki mahdollisuudet menestyä nuorena urheilussa liian hitaan kasvun takia, niin aion panostaa sitten vastaavasti veteraani-iässä! Nyt pitäisi alkaa lunastaa näitä sanoja, kun ensimmäinen veteraani-ikä 35v on jo saavutettu!

Piristy vaan, kyllä se oma laji joskus löytyy:boogy:... itekin kolunnut kaikenmaailman salibandyt sun muut kreikkalais-roomalaiset painit etsiessä lajia. Nyt pelailen sitten fudista harrasteporukassa B-junnuissa eikä meidän meno ole mitään päätähuimaavaa, eilenkin tuli 0-14 takkiin:joker:

E: kone taas hidasteli eikä näyttänyt muiden vastauksia... no, tajuatte varmaan kuitenkin mitä viestiä tarkoitin.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, ettet vain sattuisi palloilemaan Lappeenrannan PEPOn paidassa? Käytiin nimittäin taannoin 31.5 Purhan kanssa kaatamassa kyseinen joukkue 14-0. :blink:

Tänään suurin osa ikätovereistani on vetämässä perskännit ulkona, minä en. Sen sijaan haluaisin kirjoittaa Jatkoaikaan kaikenlaista. Sain kyseiselle palstalla tänään aiemmin viikon pelikiellon kun en kuvaillut YouTube-linkkiä. Välillä tuntuu että onko tässä elämän suhteettomuudessa mitään järkeä.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, ettet vain sattuisi palloilemaan Lappeenrannan PEPOn paidassa? Käytiin nimittäin taannoin 31.5 Purhan kanssa kaatamassa kyseinen joukkue 14-0. :blink:

Siinäpä hyvinkin pelailen :) kylläpä maailma on pieni :D

Tänään suurin osa ikätovereistani on vetämässä perskännit ulkona, minä en. Sen sijaan haluaisin kirjoittaa Jatkoaikaan kaikenlaista. Sain kyseiselle palstalla tänään aiemmin viikon pelikiellon kun en kuvaillut YouTube-linkkiä. Välillä tuntuu että onko tässä elämän suhteettomuudessa mitään järkeä.

Saanen muuten sen verran tiedustella, että minkä ihmeen takia tuolla kyseisellä sivulla pitää yleensäkin kuvailla antamansa linkin sisältö. Harvinaisen tyhmän näköistä kun joku pistää linkin: paitsio.com/etusivu ja kuvailee perään "linkki vie paitsio.comin etusivulle."

Saanen muuten sen verran tiedustella, että minkä ihmeen takia tuolla kyseisellä sivulla pitää yleensäkin kuvailla antamansa linkin sisältö. Harvinaisen tyhmän näköistä kun joku pistää linkin: paitsio.com/etusivu ja kuvailee perään "linkki vie paitsio.comin etusivulle."

Jatkoaika on pyllystä. Olen useamman kerran yrittänyt rekisteröityä sinne, mutta vahvistussähköpostia ei vain näy.

Ketuttaa nuo hyttyset. Mökkikausi avattiin viikonloppuna ja tietenkään ei ollut karkotetta mukana. Nyt minulla on hörökorvat, kun maanvaivat onnistuivat syömään korvalehden takaa oikein kunnolla...

Lienee ihan yleinen käytäntö muillakin foorumeilla?? Helpottaa selaamista jne..

Lienee ihan yleinen käytäntö muillakin foorumeilla?? Helpottaa selaamista jne..

Tätä ajattelin juuri käyttää argumenttina moderaattoreita vastaan, millään muulla tuntemallani foorumilla Jatkoaikaa lukuunottamatta en ole mitään linkkien kuvausta tavannut.

^

Säännöissähän tuo siellä lukee, joten ehkei kannata lähteä asiasta vääntämään. Sääntöjä noudatetaan jne.

Ei itseasiassa suoraan lue, mutta en tuosta omasta pelikiellostani ala itkemään, mutta yleisesti koen tuon linkkien kuvailemisen todella turhana samoin kuin monen muunkin Jatkiksen moderaattoreiden "älynväläyksen".

^

Säännöissähän tuo siellä lukee, joten ehkei kannata lähteä asiasta vääntämään. Sääntöjä noudatetaan jne.

Voe vidu, oon varmaan jo sen verran vanha, etten aina jaksa ymmärtää kuinka vakavaa tämmönen hömppäpalstan touhukin voi olla?!?!

Nyt laitan vedonlyönnin pystyyn, koska on ensimmäinen keskustelupalstan sääntörikkomus rosiksessa?

tai no, vast ikään näin, että poliisille on perustettu uusi virka, foorumipoliisi! Totta, se tarkkailee näitä foorumeita, josko siellä on jotain rikollista. Ehkei nyt kuitenkaan potkupallovoorumi ole se ensimmäinen uhka maailman rauhalle, mutta who knows, joku meistäkin voi kuulua al qaidaan???

Perkeles, meidän aikaan nää samaiset väittelyt käytiin koulun välitunnilla kasvokkain, ilman mitään sääntöjä! Ja muuten toista ja etenkin toisen suosikkijengiä solvattiin joskus rumasti...... ;)

nimim. "Ilves on perseestä"

Itse en juurikaan muille foorumeille kirjoittele, mutta tunnukset löytyy pariin muuhunkin paikaan ja niissä on tullu kyllä ihmeteltyä noita sääntöjä. Onhan se ihan hyvä, että säännöt ovat selkeät jne, mutta joku järki ja kohtuus niissäkin voisi olla. Oikeesti, jos linkkiä ei ole kuivaillut niin saa banneria?? WTF?... eikö samalla vaivalla mode olisi voinut laittaa käyttäjälle postiin viestin, että "lisää kuvaus linkkiin, se lukee säännöissä"??

Myös itseäni ärsyttää kun moderaattorit useasti vastaava käyttäjien esittämiin kysymyksiin viestillä "Selaappa ketjua se löytyy sieltä" tai "Tämä on jo kysytty". Ok on turhaa kysellä samoja asioita moneen kertaan, mutta täytyy muistaa että kaikki eivät seuraa foorumeita jatkuvasti ja jos viestiketjussa on vaikka 100-150 sivua tekstiä, niin melkoinen urakka käydä se läpi kun kysymällä vastauksen voi saada minuutissa. Mieluummin vaikka vastaus yksityisviestillä ja sen jälkeen poistaa kysymyksen, jos se kerran "pilaa" hyvä ketjun.

PS. Nämä avautumiset ei sitten kosketa juurikaan tätä foorumia. Mutta tälläistä tällä kertaa. Tosiaan vähän ihmetyttää Royfishin tapaan tuo, että melko vakavaa tuo palstan pitäminen nykyään =)

Meikäläinen on saamassa kaveripiirissä todellisen lasipojan maineen. Tänään tuli jälleen vierailtua Tayssin Acutassa, tällä kertaa sormivamman takia. Olin iltapäivällä muutamien kaverien kanssa pelailemassa fudista lähikentällä. Meikäläinen oli maalivahtina ja torjuntatilanteessa tuli sitten torjuttua veto hieman huonosti ja samalla vasemman kädin sormeen sattui aika ikävästi. Lopputuloksena pieni murtuma, käsi pakettiin ja parin viikon pelitauko -.-

Ja btw, oli 3 kerta Acutassa reilun vuoden sisään, kun meikäläinen teloo ittensä pelatessa. Oon jo varsinainen kotikulmien Fabio Aurelio.

Re: Vitutusketju

Pelitilin viimeiset roposet (12€) laitettiin Klubi-Inter-matsiin tuloksille 3,4 - 0,1,

Otteluhan päättyi 4-2 ja kuulemani mukaan (olin siis töissä enkä valitettavasti katsomassa tuon huikeaakin huikeemman joukkueen show'ta) Interin ensimmäinen osuma oli paitsio ja toinen tuli heppoisasta vihelletystä rankkarista :D

En ole vielä uskaltanut tarkistaa paljonko sieltä olisi tullut, mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että ihan mukavasti :D