Jump to content
Sign in to follow this  
Capslock

Vitutusketju

Recommended Posts

Re: Vitutusketju

Pelitilin viimeiset roposet (12€) laitettiin Klubi-Inter-matsiin tuloksille 3,4 - 0,1,

Otteluhan päättyi 4-2 ja kuulemani mukaan (olin siis töissä enkä valitettavasti katsomassa tuon huikeaakin huikeemman joukkueen show'ta) Interin ensimmäinen osuma oli paitsio ja toinen tuli heppoisasta vihelletystä rankkarista :D

En ole vielä uskaltanut tarkistaa paljonko sieltä olisi tullut, mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että ihan mukavasti :D

Voin tehdä sen sun puolestasi... :icon_lol:

Peli siis Veikkauksen Tulosvetoa kolmen euron panoksella?

Voitolle 4-1 kerroin 23, joten n. 70e.

Voitolle 4-0 kerroin 30, joten 90e.

Ihan kivat massithan tuossa, huono säkä :(

Itse olen pelaillut sukulaisten rahoilla Monivetoa. Näihin Pöllöliigan peleihin saa aivan uskomattomat kertoimet juuri näille 4-2 -voitoille, jolloin 5snt panoksellakin voitto on tuntuva :icon_lol: Mitään ei ole vain koskaan tullut...

Jatketaan vedonlyönti linjalla.

Itsellä jäi tänään monivedon onnistuminen maalista kiinni. JJk ja Lahti pelit osuivat oikeaan, mutta SJKoon olisi pitänyt voittaa kiisto 2-0 tuon 1.0 sijaan. Kai sitä jonkinlaiset rahat sivu suun menivät. :depressed:

Muutama viikko sitten kerroin, kuinka toheloin maalissa ja sormi murtui. No eilen tuli käytyä lekurissa tarkistuksessa ja uudessa kuvauksessa. Ja tottakai mun tuurilla ei murtuma ollut vielä parantunut. Viikko lisää käsipaketissa nyt vielä ainakin. Ja senkin jälkeen menee vielä aikaa, että käsi alkaa kunnolla pelittään ja pääsee takasin höntsypeleihin maaliin.

Ja jotta vielä ketuttais enemmän, niin en saanut mitään opiskelupaikkaa. Ei tullut kun yksi kutsukin pääsykokeisiin ja ne meni täysin penkin alle. Olin kuulemma ollut nii p***a, että meikäläinen oli samantien laitettu mappi Ö:hön.

Ja ainiin, kesätyökin loppui 3 päivän jälkeen, kun touhussa ei ollut mitään järkeä. Tein 3 päivän työt käytännössä ilman palkkaa, joten motivaatio loppui samantien.

Että näin se elämä hymyilee!

Fc uefan jatkuva suosiminen, Viimeisin todiste Super Cupin Finaalissa Portolta viety päivän selvä rankkari.

Lisätään tuohon Barcan pelaajien filmaukset. Kyllähän jokainen jalkapallosta perusteet tajuava tuon ymmärtää, mutta Platinin järjestämiä pellekilpailuja ei uskalleta kritisoida.

Ja näin lähtee joukkueemme hakemaan vauhtia 7. divisioonasta: 13 peliä ja 0 pistettä. Se mikä kuitenkin eniten vituttaa, on omat peliesitykset jotka nyt eivät olleet siellä päinkään. No, osan tästä voi pistää sen piikkiin ettei tullut junnuna harrastettua fudista ja opittua sieltä joitain perusasioita, mutta silti...pitäisi pystyä parempaan kuin mitä tuli suoritettua!

Vitun Facebook! Ei viitsisi poistaakaan itseään sieltä kun moniin ihmisiin on helpompi pitää yhteyttä sitä kautta, sekä tapahtumien järjestäminen ja niistä infoaminen on helppoa sitä kautta.

Mutta:

- Et voi jatkossa poistaa lopullisesti tekemiäsi merkintöjä sieltä. Vaikka näennäisesti poistuvat, joku taikasormi saa kaivettua ne sieltä esiin.

- Uusi sivupalkki kertoo kaikki tekemiseni kaikille kavereille, ja toki toisinpäin. Ei minua ainakaan kiinnosta mitä kaverini X kirjoittaa täysin tuntemattoman henkilö Y:n seinälle, mutta sepä tieto on tuolta luettavissa. Ja eipä paljoa kiinnosta itsekään enää kirjoitella mitään, kun ei voi olla varma, ketkä kaikki juttuja voivat lukea. Toivottavasti tuohon hommaan tulee jotain järkeä takaisin pikkuhiljaa.

Vitun Facebook! Ei viitsisi poistaakaan itseään sieltä kun moniin ihmisiin on helpompi pitää yhteyttä sitä kautta, sekä tapahtumien järjestäminen ja niistä infoaminen on helppoa sitä kautta.

Mutta:

- Et voi jatkossa poistaa lopullisesti tekemiäsi merkintöjä sieltä. Vaikka näennäisesti poistuvat, joku taikasormi saa kaivettua ne sieltä esiin.

- Uusi sivupalkki kertoo kaikki tekemiseni kaikille kavereille, ja toki toisinpäin. Ei minua ainakaan kiinnosta mitä kaverini X kirjoittaa täysin tuntemattoman henkilö Y:n seinälle, mutta sepä tieto on tuolta luettavissa. Ja eipä paljoa kiinnosta itsekään enää kirjoitella mitään, kun ei voi olla varma, ketkä kaikki juttuja voivat lukea. Toivottavasti tuohon hommaan tulee jotain järkeä takaisin pikkuhiljaa.

Kyllä tismalleen samat ajatukset täälläkin suunnalla! Itse karsin kyllä rankalla kädellä ystävälistaani vain niihin, joita tulee viikoittain tavattua.

Onhan tuo tummennettu kyllä aika typerää, ja itse kunkin pitää nyt viimeistään harkita, mitä näppäimistöllään suoltaa.

Voi perkeleen perkele! ********* ***** ************! Eilen illalla osasin täydellisesti laske saatana pallon vierimisnopeuden hitausmomentin avulla, joka on kaltevalla tasolla. Helvetin helppoa, mutta tänää kokeessa EN MUISTANUT MITEN SE ***** LASKETAAN :mad:. Ja totta helvetissä kotona sitten muistan heti sen?!!! JA NÄITÄ TEHTÄVIÄ OLI 2 KAPPALETTA. Normaalisti olisi vetässy molemmista sen 6p, mutta tänään varmaa molemmista yhteensä se 2p. Haista ***** aivot.:mad: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHG!!!!!!!!!!!!

Täällä näköjään ovat muutkin avautuneet huonoista otteistaan kentällä. No, tänäänhän olin umpipaska omissa harjoituksissa. Harhasyöttöjä taisi tulla enemmän kuin onnistuneita, kertoo vähän jostain. Pallonmenetyksiäkin vaikka kuinka paljon, pelkkää paskaa... Huoh, motivaatio alkanut hiipua kun tekniikkaa ei ole eikä tule... :(

Joo, no niinhän se mullakin aikoinaan oli sama juttu. Eli kun oli ajatusta, ei ollu vauhtia, ja toisin päin..... :( Sitte rupes korpeemaan, ja suun soittoa, ynnä muuta mussutusta tuomarille, vastustajalle ja jopa pelikavereille.... :mad: ainakin noina huonoimpina pelipäivinä se korostu noin. Sitte pelin jälkeen, tai viimeistään saunaillassa esitit anteekspyynnön jengille.... Tosin meitä samanlaisia oli monta, eli koko jengi! Siis älä huoli, semmosta se on, välillä on huonoja, joskus sitte parempia sessioita:rolleyes: Itte en en futista ole pelannu ku ku lähinnä nyt jotain höntsähommia, joissa on huumoria onneks mukana! Mutta nuorempana ja ihan nyt vanhempanakin on vedetty käsipalloa ja pesäpalloakin, vähän ehkä oudompia lajeja foorumisteille.... Riihimäki ja Kausala on nää ainoot Suomenkieliset käsipallopaikkakunnat!

Minulla iskee aina välillä hillitön potutus, kun tuntuu, että se ja tuo tilanne olisi pitänyt torjua. Sitten avaan television ja katson huippujalkapalloa Englannista, Espanjasta, Italiasta ... Siellä on tyyppejä, jotka tienaa kymmeniä tuhansia viikossa ja tekevät ihan samoja mokia. Se helpottaa kummasti. Suosittelen.

Jep, eihän siinä hurjasti ole reaktioaikaa yleensä.... Tokihan se on jälkeen päin helppo sitte sanoa hidastuksesta, et kuinka olis pitäny tehdä? Eli joskus mua korpee, tai lähinnä kyl huvittaa, ku katsomosta kuulee näitä ohjeita ja viisasteluja. Miks et sä torjunu? Tahi miks sä tonne vetäsit? Miks et tehny maalia??

Jos kaikki maalin päin menneet vedot uppois, peli kun peli olis muuten helevetin tylsää katella, ja pitemmän päälle pelatakin..... :cool:

Miten olen onnistunut kirjoittamaan tänne joskus viisi vuotta sitten 70 viestiä, joissa yhdessäkään ei ole yhtään asiaa, mielipidettä taikka järkeä? En viitsinyt kaikkia lukea, kun myötähäpeämittari alkoi nousta, mutta onhan tuo jo jonkinlainen saavutus.

Saattaahan olla, että nyt kun vaivauduin käymään vaihteeksi täällä, saatan kirjoittaa jotain järkevääkin ainakin näennäisen aikuistumisen myötä... Ei tämä paljon vituta, mutta en tältä ekalta sivulta löytänyt parempaakaan aihetta enkä jaksanut kaivella lisääkään. Niin että morjesta vaan kaikille, muistaako joku minut ja nolot viestini?

Tadaa, pisin viestini täällä ikinä. Taikka missään muussakaan foorumissa. Tätä pitää juhlia.

Itseä v*tuttaa Suomen sää. Talvella on aina kylmä (oh really?). Syksyllä taas sataa. Keväällä sen sijaan on välillä ihan sopiva keli, mutta ilma on täynnä siitepölyä, jolle olen allerginen. No sitten kesä.. Ulkona on joko liian kuuma helle, tai sataa. Onhan sitä sopivaa säätäkin suotu, mutta tänä kesänä on satanut jne. enemmän kuin muina viime vuosina imo.

Pitäisi silti kyllä olla ihan tyytyväinen, kun jossain Afrikassa kärsitään säästä, meillä se on vain tälläinen mukavuuskysymys. Vedetään sen verran takaisin...

Minua sapettaa se, että Suomessa on tällaiset päättäjät lapioimassa rahojamme pankeille ja huithapeleille:

http://vallanvahdit.weebly.com/villen-tarina.html

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/2012/03/onko-jyrki-katainen-rehellinen.html

Eiköhän tuo puolue johon tuossa jutussa viitataan ole Keskusta? Meinaan vaan, että Kokoomuksen kannatus Etelä-Pohjanmaalla on ihan minimaalista. Tuo lehti johon tuossa viitataan lienee Ilkka ja kyseinen lehti oli aiemmin Keskustan vahva äänenkannattaja.

Ää 'tuttaa kun on darra ja Valioliigan boxing day ei oo vielä ottanut alkaakseen. Herätessä kuiva kehokin sekoitti punaviini- ja vesipullon kurkotellessa. Hyi 'ttu. Ja pekonikin loppu. Eikä Ranskassakaan pelata ennen tammikuun toista. Silloinkin joku no-one-cares Real Madrid-höntsä. Ja 'tun pitkät välimatkat. Ja kun ei oo rahaa. Ja kun haisee paskalta ja paskamaiselta eikä suihkussakaan oo pekonia. Eikä oo kavereita joiden kaa pelata lautapelejä. Löysin plektrankin ja en osaa soittaa kitaraa. Eikä tolla 'tun hienolla hajuvedelläkään mitään naisia saa. Viimeinen bisse. Suomi ei vieläkään arvokisoissa. Akku loppu. Maito loppu. Loppu.