Jump to content
Sign in to follow this  
Capslock

Vitutusketju

Recommended Posts

Menen ihan kohta vetämään yläkerrassa asuvaa ryssää turpaan jos se ei saatana älyä jo lopettaa tota vitun jumputusta! :wallbang:

Itse asiassa voisi soittaa ihan piruttain poliisitkin paikalle. Oltiin näes koiran kanssa tossa kuukausi takaperin jumiuduttu hissiin ja tämä idiootti alkoi potkimaan ovea ja sai puolivuotisen rotikan ihan paniikkiin. Pyysin ääliötä lopettamaan, mutta kaverilta tuli pelkkää homottelua minun suuntaani ja uhkasi vetästä turpaankin. Eli kytille voisi kertoa, että en itse uskalla mennä pyytämään hiljentämään musiikkia, kun voi kerta sitä nyrkkiä tulla silmään :lol:

Eikä mulla ole mitään hauskanpitoa vastaan ja ymmärrän ihan hyvin, että jotkut ihmiset haluavat välillä soittaa kotonaan musiikkia vähän kovempaa, mutta tämä sankari tekee sitä joka viikonloppu (ja välillä myös keskellä viikkoa) ja konsertti loppuu usein vasta neljän aikaan aamuyöstä. Eli suoraan sanottuna liika on liikaa :D Itse en kuitenkaan ole ihminen joka ihan vähästä hermostuu ja siedän aika paljon, mutta nyt alkaa mitta täyttymään.

Huuh!

Ja tämän kaiken päälle sitten prinsessa huudattaa olohuoneessa BB:tä.. Anna mun kaikki kestää.

Bb

Siis Big Brother, ketä kiinnostaa kattoo ku normaalit ihmiset vaa polttaa, menee sänkyy ja tappelee.....

Koko ohjelma vaa toistaa samaa rataa, et päiväl tapellaa sitte yöt ne vaa on kännis, mikä siin voi kiinnostaa? Onhan se mielipide kysymys, ja palkinto voi olla houkuttava mut iha seko ohjelma loppujen lopuks.

Vituttaa Canal+:an otteluvalinnat taas vaihteeksi.

Esim tänään, ketä kiinnostaa Fulhamin ja FC Baselin ottelu? Olisi mielenkiintoista tietää, millä vitun perusteella nämäkin valitaan? Sen takiako, että Hodgson on joskus valmentanut Suomen maajoukkuetta?

Werder Bremenin ja Bilbaon välisen ottelun ymmärrän täysin. Kaikkia kiinnostaa katsoa kun Petri Pasanen istuu penkillä, kun ei tuolla muutenkaan parempia matseja olisi näyttää.

No mikä parasta kun päästään viikonloppuun... tuutin täydeltä tulee taas Valioliigaa niin lauantaina kun sunnuntainakin. Sen voisin hyväksyä, että joku Chelsea-Liverpool menisi Roman ja Napolin edelle, mutta ei vittu! Arsenal vs Blackburn! :wallbang::wallbang: Ei sillä, että derby della sole tällä hetkellä tarjoaisi pelillisesti välttämättä mitään ihmeitä, mutta jos Canal+ mainostaa itseään monipuolisena ja kattavana palveluna, niin syökööt paskaa. Sen sijaan jälkilähetyksestä saadaan toki nauttia klo 00.00 sunnuntai-iltana, kenellä nyt tuohon aikaan parempaa tekemistä sattuisi olemaankaan.

Jos nyt vedetään yhteenvetoa Canal+:an superpaskaviikonlopun suorista lähetyksistä, niin se näyttää tältä:

Valioliigaa: 6 peliä

La Liga: 4 peliä

Serie A: 1 peli

Ederdivisie: 1 peli

En tiedä tuleeko HD:lta mitään eri otteluita, ylihinnoilteltu paska kanava sekin joka tapauksessa.

Vituttaa Canal+:an otteluvalinnat taas vaihteeksi.

Jos nyt vedetään yhteenvetoa Canal+:an superpaskaviikonlopun suorista lähetyksistä, niin se näyttää tältä:

Valioliigaa: 6 peliä

La Liga: 4 peliä

Serie A: 1 peli

Ederdivisie: 1 peli

En tiedä tuleeko HD:lta mitään eri otteluita, ylihinnoilteltu paska kanava sekin joka tapauksessa.

Ei varmaan helpota tuskaasi yhtään, mutta laitapahan kuitenkin.

Canal Plus Web Sport: Klo 16.00 Roma - Napoli (sunnuntaina).

Ja itse näin Englannin liigan kannattajana voisin todeta, että superhyväviikonloppu jälleen kerran. Kiitos Canal+

PS. Heitäppä muiden "urheilukanavien" tajonta tuohon rinnalle, nii johan alkaa Canalin tarjonta näyttämään hyvälle. Pakko ei ole maksaa, muista se....

Vituttaa kun pitäisi ostaa lentolippuja työmatkoja varten, mut ei kiinnostaisi yhtään suunnitella puoltavuotta eteenpäin. Vituttaa ku muija kiukuttelee vaikka itse parhaansa yrittää.. Vituttaa kun koulusta ei pääse ikinä eroon ja opinnäytetyö tunnu valmistuvan ikinä. Vituttaa kun rahat loppuu.

Tänään oli kaverin bileet. Olin selvinpäin, mutta homma meni lievästi sanottuna överiksi. Taino, se meni eilen jo. Elikkäs perjantaina vedin aamulla ja iltapäivällä yskänlääkettä yhteensä 25ml naamariin. Illalla sitten viinaa ja kaljaa ja mitäs seuraavaksi? No, herään klo 7.15 aamulla sairaalasta. Päivää vaan teillekin. Nytten katoin kotona kyseistä lääkeputelia, ja mukava punainen kolmiohan siinä on kyljessä. Että näin kävi. Sanotaanko, että on melkonen pulla että oon hengissä, oli kuulemma ollu sellasta touhua. Mutta hei, ei mitään. Tästä on hyvä jatkaa!

Tänään oli kaverin bileet. Olin selvinpäin, mutta homma meni lievästi sanottuna överiksi. Taino, se meni eilen jo. Elikkäs perjantaina vedin aamulla ja iltapäivällä yskänlääkettä yhteensä 25ml naamariin. Illalla sitten viinaa ja kaljaa ja mitäs seuraavaksi? No, herään klo 7.15 aamulla sairaalasta. Päivää vaan teillekin. Nytten katoin kotona kyseistä lääkeputelia, ja mukava punainen kolmiohan siinä on kyljessä. Että näin kävi. Sanotaanko, että on melkonen pulla että oon hengissä, oli kuulemma ollu sellasta touhua. Mutta hei, ei mitään. Tästä on hyvä jatkaa!

Mites se sanonta menikään... "Tyhmästä päästä kärii koko vartalo." ":thumbsup1:"

Vituttaa kun en osaa herätä..

..ainakaan ajoissa :(

Same here...:shades:

Herääminen on ollut nyt jonkin aikaa ongelma, aina vain tekisi jatkaa nukkumista. Sitten kun taas saan itteni nostettua ylös sängystä, niin kello on tietenkin aika paljon. Ruokaa napaan ja muut aamutoimet siinä kerkeää tekemään, mutta aamulla ei hirveästi jää muuhun toimintaan aikaa. Se vielä kivana asiana heräämiseen että pysäkille minne menen bussia odottamaan on yleensä 1 km päässä kodistamme, joten siihen oitää varautua että matkassa kestää vähän aikaa, varsinkin kun ollaan unisina liikenteessä :icon_lol:. Se todella vituttaa, kun ainoa aamu jollain pitää mennä pysäkille 7.40, on maanantai ja sinne pysäkille pitäisi raahautua n. 2 km. Se kyllä syö miestä, kun ollaan vasta päästy viikonlopulta. Yleensä kun huomaa aamulla että tänään on maanantai, pääsee yleensä ensimmäisenä sana ''helvetti''. Ei tule siinä muuta mieleen sanottavaksi kun huomaa todellakin että pitäisi lähteä aikaisin kouluun. Viikonloput ovat taas se suurin ilonaihe, kun saa nukkua niin paljon kun lystää. Mitäs muuta kuin nukkua siihen saakka kun on ruokailu. Joskus sekin menee myöhäiseksi :icon_lol:. Mutta hälläväliä, kyllä sen ruuan voi aina lämmittää.

Niin toki sä välillä tuppaa vituttamaan, kun herätessä kello on jotain 6:50 ja 7:00 väliltä, kun bussi lähtee 7:15.

Maten kanssa samoilla linjoilla heräämisen vaikuden kanssa...

Se vielä kivana asiana heräämiseen että pysäkille minne menen bussia odottamaan on yleensä 1 km päässä kodistamme,

sinne pysäkille pitäisi raahautua n. 2 km.

? :)

Mulla on nyt ollut lähinnä ongelmia unen saannin kanssa. Tossa oli parin viikon loma koulusta kun oli koeviikot joten otin tietenkin loma-unirytmin käyttöön. Baareissa tuli pyörittyä viikollakin ja nukkumaanmeno veny aina sinne neljään viiteen. Nyt sitten pitäis kouluun päästä aamulla kahdeksaks ja kun uni tulee hyvänä yönä kahden aikaan niin herätykset on vaikeita. Kellään mitään vinkkiä unirytmin korjaamiseks?

Mulla on uniongelmia.. Ei millään meinaa saada unta nassuun, ja sekös vituttaa, kun on vielä ne 4 kasinaamua. Ja sitten kun yhen maissa yöllä nukahtaa, ja saa nukuttua about 6 h, niin mikäs siinä.. ":thumbsup1:"

? :)

Ok, jos selitin niin vaikeasti, niin tarkoitin että kaikkina muina arkipäivinä pitää mennä sinne pysäkille mikä on 1km päässä, mutta maanantaina pysäkki jolla pitää mennä on 2km päässä, koska se bussi ajaa vain valtatien poikki. Toivotavasti käsitit nyt asiani oikein.

Juuri kun olen saanut jalan kutakuinkin kuntoon pienen loukkaantumisen jälkeen, onnistuin telomaan molemmat ranteeni. :scared: Aikaisemmin olen toisen onnistunut murtamaan, toinen "vain" venähtänyt, eikä ole sen jälkeen aina ihan täysin normaalilta tuntunut. Kaipa tämä itsellään ohi menee, mutta harmittaa silti, eikä tunnu ranteet (toinen ei niin paha) taittuvan/liikkuvan ihan kunnolla.

Nyt vituttaa.

Juuri kun olen saanut jalan kutakuinkin kuntoon pienen loukkaantumisen jälkeen, onnistuin telomaan molemmat ranteeni. :scared: Aikaisemmin olen toisen onnistunut murtamaan, toinen "vain" venähtänyt, eikä ole sen jälkeen aina ihan täysin normaalilta tuntunut. Kaipa tämä itsellään ohi menee, mutta harmittaa silti, eikä tunnu ranteet (toinen ei niin paha) taittuvan/liikkuvan ihan kunnolla.

Nyt vituttaa.

Sormet näköjään kumminkin toimii, joten eiköhän se pikapuoliin ohi mene ;)

Sormet näköjään kumminkin toimii, joten eiköhän se pikapuoliin ohi mene ;)

:rolleyes:

No kyllä kirjoittaminen onnistuu, kun rannehan liikkuu tässä varsin vähän/liikekaari on pieni. Ja olihan minulla, vanhasta tapaturmasta, lykätä tuki käteen. :rolleyes_ani:

Sen verran pahasti kyllä, että kovinkaan painavia esineitä ei nostella "suorin rantein." :( Ohi mennee toivon mukaan suht nopeasti, mutta onhan aiemmista "loukkaantumisista" kulunut jo 11 & 8 kk ja silloin tällöin on ollut sellainen tunne, että ei olisikaan ihan kunnossa... No, vituttaa silti.

Vituttaa viestintäviraston päätös tv-lupamaksusta. Tarkastaja napsahti ovelle 16. päivä syyskuuta, ja tarkastaja sanoi että jos nyt otan luvan ei tarvitse maksaa muuta kuin lupamaksu. Silti postissa tuli "takautuva tv-maksu" tuolta kahdelta viikolta, jonka minimisumma on 60e. Ei paljon köyhää opiskelijaa naurata...

PS: muistakaahan ihmiset vastustaa äänekkäästi tulevaa YLE-veroa.