Jump to content
Sign in to follow this  
Capslock

Vitutusketju

Recommended Posts

Vitutus sen kuin jatkuu...

Käden yöllisen turpoamisen seurauksena lääkäriin, ja murtumahan sieltä oikeasta ranteesta löytyi. Nyt mennään siis käsi paketissa seuraavat viikot. Lääkärin mukaan kyseessä olevassa veneluun murtumassa on yleensä varsin pitkä luutumisaika. :(

Pikaista paranemista :thumbsup1:

Kiitos :)

Sikäli kyllä hyvään saumaan, jos näin voi sanoa, sillä koeviikko loppui juuri kuten myös ulkokausi futiksessa, eli edessä pieni tauko ennen sisälle siirtymistä.

Joo-o, mulla myös paikat vähän huonossa kunnossa...

Joo, meikällä venähti polvi tossa eilen ja nyt ollaan jalkapallosta vähän aikaa sivussa. Mulla kävi myös se onni, että jalkapalloharjoitukset ovat nyt kuukauden tauolla ennen sisälle siirtymistä. Kotona pelatessani, jalka lipesi ja siinä se sitten polvi venähti. Sattu kyllä niin h*lvetisti...kipu on jo onneksi lakannut mutta jos paloa koitan kunnolla potkaista niin jalka pettää alta. Pakollinen poissa olo jalkapalosta :finger:. Tyhmenpää aisiaa ei voisi ollakkaan.

Toinen viesti tänään TV:seen koskien...

Vit*ttaa talentissa noi homonnäköiset juontajat, joita kuvataan tyhmine kommentteineen aivan liikaa esitysten keskellä. Mieluummin kokonaan pois tuollaiset turhat henkilöt palkkalistalta:wallbang:

Toinen viesti tänään TV:seen koskien...

Vit*ttaa talentissa noi homonnäköiset juontajat, joita kuvataan tyhmine kommentteineen aivan liikaa esitysten keskellä. Mieluummin kokonaan pois tällaist turhat henkilöt palkkalistalta:wallbang:

Joo mietin ite ihan samaa, että minkä takia pitää formaatissa pitää noin paljon kiinni siitä alkuperäisestä. Sama kun jenkeissä ja briteissä, niin pitäny pistää kaksi "juontajaa" tuonne, heittämään muka hauskaa läppää. Joka lähinnä on vain lapsellista ja ärsyttävän kuuloista ja näköistä. Lisäksi ohjelman suomi versio saa aikaan enemmän myötähäpean tuntemuksia, kuin ahaa elämyksiä. Valitettavaa, mutta totta että Suomesta ei vain löydy riittävästi talentteja. Suuri osa jatkoonmenijöistäkin on periaatteessa ihan "normi" kamaa. Siis hyviä omassa hommassaan, mutta ei niin maagisia. Toki muutama erittäin hyviäkin onneksi mahtunut mukaan.

Mua nyt ylipäätänä vituttaa, että ohjelmassa kuin ohjelmassa pitää olla homokiintiö :( Ei sinäänsä homoutta tai homoja vastaan, mutta kaikki on nykyään niin trendikkäitä että alkaa jo hävettää vaikka itse onkin perustallaaja.

Mua nyt ylipäätänä vituttaa, että ohjelmassa kuin ohjelmassa pitää olla homokiintiö :( Ei sinäänsä homoutta tai homoja vastaan, mutta kaikki on nykyään niin trendikkäitä että alkaa jo hävettää vaikka itse onkin perustallaaja.

Totta, joka helvetin ohjelmaan on saatava oma homppelinsa.

Olen myös noteeranut että esim. salkkareissa on varsin esillä olevia asioita, esim. nyt sattui olemaan naispappi jne.

Onko sitten homppelin ottaminen ohjelmaan trendikästä ?

Tämä kuitenkin on jo hieman läpi näkyvää, että joka ohjelmaan on sellainen saatava.

Noh jos joku on virittelemässä tv-uraa niin esittäytyköön puppelina koenäytöksissä niin ura alkaa aueta edessä päin.

Suuri osa jatkoonmenijöistäkin on periaatteessa ihan "normi" kamaa. Siis hyviä omassa hommassaan, mutta ei niin maagisia. Toki muutama erittäin hyviäkin onneksi mahtunut mukaan.

Pari talenttia mitä olen kattonu niin tuntuu, että tuomarit on ihan sulaa vahaa jos joku pikkutyttö laulaa Maija Vilkkumaan biisin ja osaa vain sen yhden ja ainoan biisin. Tai jos joku vanha pappa soittaa huuliharpulla samaa komppia vaikka mailman tappiin, niin onhan se mahtavaa kun on tuommonen 70 ja kuoleman välissä oleva ihminen tullu esiintymään JATKOON!

Samaisessa ohjelmassa lähinnä nolotti mies, jolla oli jussipaita ja puvun takki päällä. Sanoi etsivänsä naista ja päätti laulaa luikauttaa, laulu oli todellista paskaa eikä siinä vielä kaikki. Tämä jätkä sanoi olevansa oulusta! En tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa...

Vituttaa kun känny ei tuu ikinä....

Tilasin tasan kuukaus sitte mulle uuden kännykän verkkokaupast.

Jouduin sitte venailee kännyn saapumista 2 viikkoo, ja kun se saapu se oliki joku 20 euron samsungi jota en ollu tilannu. Sitte soitin sinne verkkokauppaa ja ne sano että soita huomenna huoltoo. No soitin sitte sinne huoltoo ja ne sano että soita takas sinne kauppaan, haistatin niille paskat ja löin luurin korvaa. No soitin takas huoltoon ja nytte homma on saatu hoidettuu mutta kännyst ei vieläkää kuulunu mitää vaikka sitäki oon jo venannu yli viikon.

Jos verkkokaupast pitäs saada nopeesti tavarat nii ei ainakaa oo mua vakuuttanu...

Selitin aika huonosti mutta jos joku tajus niin hyvä:D

Vituttaa kun känny ei tuu ikinä....

Tilasin tasan kuukaus sitte mulle uuden kännykän verkkokaupast.

Jouduin sitte venailee kännyn saapumista 2 viikkoo, ja kun se saapu se oliki joku 20 euron samsungi jota en ollu tilannu. Sitte soitin sinne verkkokauppaa ja ne sano että soita huomenna huoltoo. No soitin sitte sinne huoltoo ja ne sano että soita takas sinne kauppaan, haistatin niille paskat ja löin luurin korvaa. No soitin takas huoltoon ja nytte homma on saatu hoidettuu mutta kännyst ei vieläkää kuulunu mitää vaikka sitäki oon jo venannu yli viikon.

Jos verkkokaupast pitäs saada nopeesti tavarat nii ei ainakaa oo mua vakuuttanu...

Selitin aika huonosti mutta jos joku tajus niin hyvä:D

Peru kaupat! Ei tollasta palvelua meikä jaksais ainakaa kattoo. Ainut minkä takia jaksaisin venata olisi todella edullinen hinta muihin kauppoihin nähden. Mikäli saat saman kännykän muualta samaan hintaa, niin eikun vaan. Muutenkin menee välillä hermo noihin verkkokauppa systeemeihin. Väärää tavaraa ja venaus ajat ei pysy sallituissa. Tosin yleisesti ottaen toiminut hyvin.

Itse ostin paikallisesta huonekaluliikkeestä uuden keittiöpöydän ja tuolit. Toimitusaikaa arvelivat 3 viikkoa. Nyt mennyt 4 viikkoa, katsellaan kauan vielä kestää. Ei sinällään haittaa, sillä edellinen on vielä käytössä. Mutta tuntuu siltä, että toimitusajat sanotaan lyhyemmiksi, että asiakas saataisiin ostamaan tuote. Ja mikä myös ihmetyttää, niin mikä noissa voi kestää noin kauan? Tuskin ne sahan kanssa mettään lähtee puita kaatamaan pöytää varten.

Mitäs ihmettä? Canal+ ei näy ollenkaan. Lyö vaan mustaa ruutua ja sanoo, "ettei ole kanavaa tai ohjelma on salattu". Mitäs helvettiä? Eilen pelitti vielä aivan mainiosti. Onko muilla sama ongelma? Antennipaketista siis kyse. Olisi ihan kiva katsoa tuo UrhoTV:n lätkämatsi 45min päästä..

Mitäs ihmettä? Canal+ ei näy ollenkaan. Lyö vaan mustaa ruutua ja sanoo, "ettei ole kanavaa tai ohjelma on salattu". Mitäs helvettiä? Eilen pelitti vielä aivan mainiosti. Onko muilla sama ongelma? Antennipaketista siis kyse. Olisi ihan kiva katsoa tuo UrhoTV:n lätkämatsi 45min päästä..

Täällä ainakin toimii antennilla ihan normaalisti. Tarkista että johdot on kunnolla kiinni ja että kortti hyvin paikallaan. Saattaa myös johtua antennista.

Jees, kaikki muut kanavat kuitenkin toimii moitteetta. Täytynee yrittää vielä hakea kanavia uudestaan. Huokaus.

Joopajoo. Haistakaa vittu Canaldigital! Meidän entinen soppari loppui syyskuuhun, ja tehtiin uusi 1v diili, johon sisältyi 3kk ilmaista katselua. No, mitäs vittua? Se äijä jonka kanssa tuo diili tehtiin ei ollut ilmoittanut asiasta kellekään ja nyt meillä ei olekaan Canal+aa. Mitä ihmettä? Nyt sanoi asiakaspalvelussa vastannut pelle, etteivät he edes tee soppareita enää antenniverkkoon.. Siis mitäs vittua? Siihen loppu tää pelleily. 30euroa kuussa pitäsi maksaa, eikä edes saa olla varma, että onko sitä sopimusta tehty vai ei. Asiakaspalvelukin on aivan perseestä. Nyt tekis mieli mennä viskomaan pari polttopulloa toimiston ikkunasta.. Uskomaton vitutus päällä kyllä..

Lisää vituttamista.

Nyt sanoi asiakaspalvelussa vastannut pelle, etteivät he edes tee soppareita enää antenniverkkoon.. Asiakaspalvelukin on aivan perseestä. Nyt tekis mieli mennä viskomaan pari polttopulloa toimiston ikkunasta.. Uskomaton vitutus päällä kyllä..

Vituttaa nää asiakaspalvelut.

Tossa 5 viestiä ylempänä, on toi mun kännyn kanssa sekoilu kun verkkokaupan asiakaspalvelu sekoilee totaalisesti.

Melkein kuukauden päivät jouduin vääntämään verkkokaupan kanssa siitä että antais mulle sen oikeen kännyn.

Siis ne vaa ei suostu laittaa oikeaa kännyä pakettiin vaan niiden pitää kokoajan vääntää vastaan. No tälle viikolle on luvannut että saapuisi.

Ja toinen vituttamisen aihe on että huomen joutuu olemaan kotona ilman sähköö klo.9-12.

Kun tänne rakennetaan joku sähköpylväs..

Canalilla on myös välillä niitä lottopäiviä, kun näkyy vaan osa kanavista. Joskus puolet, joskus vaan kaks jne. ":thumbsup1:" Kyrsii joka kerta.

Kerran pimeni Sport 1 juuri Juven pelin lisäajalla ja missasin maalin. Ei tosin ollut sinällään mitenkään ratkaiseva maali mutta ärsyttipä silti.

Canalilla on myös välillä niitä lottopäiviä, kun näkyy vaan osa kanavista. Joskus puolet, joskus vaan kaks jne. ":thumbsup1:" Kyrsii joka kerta.

Itselläni ei ainakaan satelliitin kautta ole koskaan ollut yhtikäs mitään ongelmia.

Voi vittu. Oltiin kaverin kanssa sovittu, että katotaan Saksa-matsi niillä telkkarista, meillä kun ei Voice aina näy. No tää jätkä sano sitte äsken, että en katto peliä, ku Suomi kuitenki häviää. Loistavaa isänmaallisuutta. ":thumbsup1:"

Sama jätkä tekee muutenkin aika lailla ohateita. Toivottavasti Voice/TV Viisi alkais näkyyn jollain ihmeellä, tai saa kattoa streameista koko matsin. Nyt vituttaa aika armottomasti.

Nytkin vituttaa niin vitusti, Suomi-Saksa tasuri nimittäin!!!!! Hyvä pelihän se kaiken kaikkiaan, mutta eiköhän 90 minuutilla Saksa tee maalin?? Niin suomalaista.. Ja tintti yrittää kynäillä boksissa, eikö olisi helpompaa vetää sivurajasta yli?!?!?!?:finger:

Tuota Saksa-Suomi peliä katsoessa alkoi vituttamaan tuo selostajan puoluueellisuus lähes joka lauseessa. Suomen matseissa puolueellinen saa ja pitääkin olla, mutta rajansa kaikella. Kokoajan jotain juttua että "kumpikohan näistä joukkueista on kisoihin menossa" ja lähes jokaisen suomalaispelaajan suorituksen ylistäminen, vaikkei mitään erityistä edes olisi tehnyt.

Lopputulos ei niinkään vituta, kun tuo Saksa suosikkini futiksessa on.

Tuota Saksa-Suomi peliä katsoessa alkoi vituttamaan tuo selostajan puoluueellisuus lähes joka lauseessa. Suomen matseissa puolueellinen saa ja pitääkin olla, mutta rajansa kaikella. Kokoajan jotain juttua että "kumpikohan näistä joukkueista on kisoihin menossa" ja lähes jokaisen suomalaispelaajan suorituksen ylistäminen, vaikkei mitään erityistä edes olisi tehnyt.

Lopputulos ei niinkään vituta, kun tuo Saksa suosikkini futiksessa on.

Itselläni kun jäi melkein sydämen lyöntejä välistä kun Ballack yritti vasurilla hakea takayläkulmaa ja meni ehkä puolimetria ohi maalista niin selostaja vaan: Ei mitään hätää, laukaus menee reilusti yli eikä mitään vaaraa...

Vituttaa nää asiakaspalvelut.

Tossa 5 viestiä ylempänä, on toi mun kännyn kanssa sekoilu kun verkkokaupan asiakaspalvelu sekoilee totaalisesti.

Melkein kuukauden päivät jouduin vääntämään verkkokaupan kanssa siitä että antais mulle sen oikeen kännyn.

Siis ne vaa ei suostu laittaa oikeaa kännyä pakettiin vaan niiden pitää kokoajan vääntää vastaan. No tälle viikolle on luvannut että saapuisi.

Ei sitten känny saapunutkaan:fero:

Viikonlopun jälkeen aion kyl peruu kaupat, sen verran menny muutenki puhelinlaskuu niille soittamiseen, ja känny ei oo tullu vaik sitä on yli kuukauden venannu.