Jump to content
Sign in to follow this  
Oasis

Pieni Cantona mainos !

Recommended Posts

Nyt kun olen huomannut, että muutkin pitävät "Eepiä" arvossaan, niin kipin kapin kaikki play.comiin. (http://www.play.com)

Ihan muutama päivä sitten on tullut myyntiin 3 dvd:n setti Eric "The King" Cantonasta. Löytyy helposti sivun haku toiminnolla (hakusanalla Cantona). Itse laitoin tilaukseen keskiviikkoyönä ja torstaina tuli vastaus, että paketti on lähtenyt "Sumujen Saarelta" kohti koti-Suomea.

Toinen hyvä dvd lienee Manchester United : Incredible. Siinä on käsittääkseni tämän kauden molemmat Arsu pelit. Itse tilasin myös ko. kiekon.

Ps. Laittakaahan palautetta, jos tällänen mainostaminen ei ole suotavaa, niin poistan viestin, enkä vastaisuudessa laita tällaisia viestejä...

Todella asiallinen ja suositeltava paketti. En ole vielä ehtinyt katsoa kaikkia levyjä, mutta se materiaali johon olen ehtinyt tutustua, niin on todellakin hintansa arvoista. Eikä koko boksilla ole hintaa kuin ainoastaan noin 22€. Ehdoton pakko-ostos kaikkille Erkin faneille!

itekkin tilasin sen dvd-boxin just pari tuntia sitten.

22 euron DVD:n ostat kyllä heti pois, mutta 12 punnan Shareholders Unitediin liittymiseen taisit vastata "ei ole varaa" (pahoittelen jos muistini pettää, mutta näin uskon lukeneeni) :? :?

Anteeksi offtopic, taas, mutta tarvitaanko täällä poliisia joka valvoo mihin joku käyttää rahaa ja mihin ei? Modit poistakoon tämän viestin mikäli näkevät sen tarpeelliseksi.

Anteeksi offtopic, taas, mutta tarvitaanko täällä poliisia joka valvoo mihin joku käyttää rahaa ja mihin ei? Modit poistakoon tämän viestin mikäli näkevät sen tarpeelliseksi.

Ei tietenkään tarvita, pyydän anteeksi Pentti.

Pyrin lähinnä tuomaan esiin henkilön arvomaailmaa... no eipä mulla muuta :wink:

Samalla tavoin, kuin tarvimme poliisia pitämään meidät objektiivisina, huomauttamaan puutteistamme ja laittamaan offtopicia. Tämä aihe vain sattuu olemaan meille niin kovin tärkeä, että pieni piikki silloin tällöin sallitaan.

Hiukan typerää ruveta niuhottamaan siitä että joku tuntematon ostaa mieluummin 22:n Euron DVD-boksin kuin laittaa rahaa paperilappuseen, itsekin tekisin aivan samoin.

Itsekään en ole ostanut osaketta tai liittynyt tähän United Shareholders-kampanjaan, enkä aio tehdäkään sitä ainakaan niin kauan kun on olemassa tämä "vastustakaa Malcolm Glazer" kampanja.

Teen sen ihan uhallani jotta vastustaisin näitä kansanliikkeitä, joitten tarkoitusperääkin voi epäillä.

Hiukan typerää ruveta niuhottamaan siitä että joku tuntematon ostaa mieluummin 22:n Euron DVD-boksin kuin laittaa rahaa paperilappuseen, itsekin tekisin aivan samoin.

Toisille se on paperilappunen, toisille jotain aivan muuta.:shock: