Jump to content
Sign in to follow this  
Tevez32

Michael Owen

Recommended Posts

Toivottavasti Owen pelaa hyvän kauden ja vie Berbatovin paikan.

Sama, jos jotain toivon, niin tuo olisi toivelistalla ensimmäisenä. Saattaa kuulostaa oudolta ajatukselta, mutta mikäs ihme tuo nyt olisi? Dimi oli ekalla kaudellaan ihmeen vaisu peliaikaansa nähden, ei mikkihiiren tarvitse niin saatanan paljon kliinisempi vimeistelijä olla niin syrjäyttää Berbatovin helposti avauksesta penkille.

Olisi buenoa, Viva La Owen! :drunk1:

Olkoonkin kuinka loukkaantumisherkkä, niin silti ehdottomasti riskinarvoinen. Ja mitä hittoa PE, ihan kenellä tahansa voi polvi hajota koska vaan, eihän Owenilla nyt samanlaiset polvet ole ku toisella Owenilla :D

Jaa. Muistaakseni Michael Owenkin on noiden polviensa kanssa joutunut kamppailemaan aika paljon. 2006 MM-kisoissa ainakin napsahti polvesta jotain ja jotenkin mulla on vaan sellainen muistikuva, että tuo ei olisi ollut ainoa kerta, kun Owenin polvet ovat pettäneet. Mutta joo. Eihän tuo Owenin kokeileminen juuri mitään maksa ja parhaassa tapauksessa voi tuoda joukkueelle tärkeitä pisteitäkin.

Vähän viellä "fiilistelyä" siirron ansiosta! MICHAEL OWEN IS RED RED RED!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yIqfqNw1fKo&feature=related]YouTube - Michael Owen Goals!![/ame]

Katsokaa maali 3:09 min :)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=A7HxtEHAceM&feature=related]YouTube - Michael Owen vs Man Utd 2003 League Cup Final[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Jc7Lcf5Pub8&feature=related]YouTube - Owen vs Man Utd[/ame]

Kyllä vaatii aika vitun monta tärkeetä maalia ko. sälliltä ennen kuin alkaa respektiä löytyy jantteria kohtaan täältä suunnasta.

Sällin historiikki kuitenkin sen verta samankaltainen kuin Stevie meellä....

Koko juttua ei vain ole helppo käsitellä... Katellaan sit saako sälli enemmän buuauksia kuin kannatusta...

Kieltämättä yllättävä siirto ja tuli aikalailla puskista.:drunk1:

Totuushan on että Owen on kyllä terveenä ollessaan todelinen huippukärki ja nimenomaan takuuvarma viimeistelijä.

Toivottavasti mies vaan pysyy ehjänä. Vanha kettu Fergie saattoi tehdä tässä todella nerokkaan kaappauksen?

Kyllä se varmaan on monelle pool-fanille kova paikka kun Owen astelee Andfieldille vihollispaidassa puhumattakaan jos vielä heittää siellä maalin tai pari....

Kyllä vaatii aika vitun monta tärkeetä maalia ko. sälliltä ennen kuin alkaa respektiä löytyy jantteria kohtaan täältä suunnasta.

Sällin historiikki kuitenkin sen verta samankaltainen kuin Stevie meellä....

Koko juttua ei vain ole helppo käsitellä... Katellaan sit saako sälli enemmän buuauksia kuin kannatusta...

No ai jaa. Kaverin asema poolissa vuosituhannen alussa oli just se mikä Stevie G:llä on nyt. Gerrard pelaamassa Maunossa 5 vuoden päästä? Ei kyllä ihan mene nielemättä alas...kuten ei Owenkaan.

Yhden Scouserin nyt vielä kestää varsinkin kun herra on osoittanut olevansa Maunon mies henkeen ja vereen mutta että Liverpool-legenda manuun? Ei hyvää päivää.

Edit: Mitäköhän muuten Herrat Neville, Scholes ja Giggs tästä tykkää? Varsinkin Gary tunnetusti vihaa poolia aikas paljon.

Ottaa miehen avosylin vastaan ?

Ei kai tässä kokeneet ammattiketut rupea sotkemaan omaa joukkuehenkeä vihaamalla Owenia, koska pelasi aikoinaan Liverpoolin väreissä tekemällä Unitedia vastaan maaleja. Luulisin ainakin itse, ettei itse pelaajilla sinäänsä ole vihaa ihan kannattajien tavoin paikallisseuroja kohtaan.

Teamtalk arveli n. viikko sitten tämän siirron tulevan ja eilen se sitten pamahti todeksi. Kieltämättä aika hankala vieläkään uskoa Owenin olevan ManUn mies mutta kuten moni jo aiemmin mainitsi parhaimmillaan mies on loistava maalintekijä joten peukut pystyyn, että paikat pysyy kunnossa ja viimeistely puhukoon puolestaan. Kyllä ilmaiseksi siirroksi kelpaa erittäin hyvin.

Mielenkiinnolla odottelen vaan ensimmäistä peliä Poolia vastaan ja millaisen vastaanoton tulee "nuori eläkeläinen" saamaan. Muutaman poolifanin kanssa puhuttuani ei juuri sympatiapisteitä ole herunut.

Kieltämättä yllättävä siirto ja tuli aikalailla puskista.:drunk1:

Totuushan on että Owen on kyllä terveenä ollessaan todelinen huippukärki ja nimenomaan takuuvarma viimeistelijä.

Toivottavasti mies vaan pysyy ehjänä. Vanha kettu Fergie saattoi tehdä tässä todella nerokkaan kaappauksen?

Kyllä se varmaan on monelle pool-fanille kova paikka kun Owen astelee Andfieldille vihollispaidassa puhumattakaan jos vielä heittää siellä maalin tai pari....

Yhtä paljon se vituttaa kuka ne maalit tekee.. Hyvä hankinta manulle. Aidoille Poolilaisilla varmaan kovempi paikka kuin minulle. Everton olisi ollut huonompi vaihtoehto.

Varmaan ei odota avauksen paikkaa ja Owen varmaan haluaisi voittaakin jotain. Eiköhän Manussa tarjoilu ole parempi kuin castlessa.

Ainoa miinus tuo loukkaamisherkkyys.. Kuka vaan voi loukata, joten tuo riski jää nähtäväksi.

Huh huh... nyt kyllä SAF tempun teki... En olis muuten uskonut, mut kun ManUn sivuillakin niin sanotaan, niin pakkohan se on.

Luulisi sopimuksen olevan aika paljon tulos-painotteinen, eli tehdyt maalit ja pelatut pelit lisää palkkaa. Mut SAF se osaa aina yllättää. Tuskin olis Owenia hankkinut, ellei miehelle käyttöä olisi. Itse uskoisin miehen olevan lähinnä vaihtomies Berban ja Rooneyn ollessa avauksessa. Vähentäähän se nuorten (Welbeck, Macheda...) paineita, kun on kokeneempikin hyökkääjä siellä penkillä, jonka voi heittää kentälle ratkaisemaan pelejä. Hyvä maalintekijähän mies on, kunhan pysyy kunnossa.

Mut voi jessus, kun miettii ens kauden peliä, jossa kentälle juoksee Michael Owen ManUn paidassa...:eek:

Michael Owen:[/b] 56 peliä, 19 maalia = 0,33 maalia / ottelu

DD: 41 peliä, 13 maalia = 0,31 maalia / ottelu

Carlitos: 63 peliä, 19 maalia = 0,30 maalia / ottelu

Owen tuli tämän kauden lopussa jokusen kerran jämäminuuteiksi kentälle, mikä luonnostaan laskee keskiarvoa. Jos joku löytää vielä samoilta kausilta yllä olevien kavereiden peliminuutit, niin saadaan vähän tarkempi tulos.

Tuo tilasto kertoo tietysti jonkun verran Owenista, mutta ei se ainakaan minun odotuksiani kovinkaan paljoa nosta hänestä tulevalla kaudella. Se kertoo, että Owen osaa kyllä tehdä maaleja hyvällä tahdilla, mutta peliesityksien seuraukset ovan niin mutkikkaat, niin moninaiset, että maalikeskiarvojen lisäksi pitää ottaa huomioon paljon muutakin. No, uskon kyllä että juuri niin SAF on tehnytkin. Sanon vain siksi, kun otit nuo pelaajat vertailukohdiksi, että Tevezistä ja Drogbasta on paljon enemmän hyötyä joukkueilleen. Toki mitään sellaista sinä et edes väittänyt.

En tähän hankintaan ole tyytyväinen, mutta en sille myöskään mitään voi. Koska Owen pelaa Unitedissa, toivon että hän onnistuu. Ennen kaikkia toivon, että hän pysyy kunnossa. Niin Unitedin kuin miehen itsensäkin kannalta on tärkeää, että Owen pystyisi pelaamaan ehjän kauden. Kun hänet(toivottavasti) vuoden päästä laitetaan lihoiksi, niin menne paremmin kaupaksi jos on ollut kunnossa, ja vielä onnistunut! Tosin, en minä edelleenkään pidä tässä tätä taloudellista asiaa kovinkaan tärkeänä.

Alan Smith tuli Leedsistä Manuun ja hänestä tuli Manufanien "suosikki". Owen tulee Castlestsa, omaa Pool taustan ja hän saa faneilta mahdollisuuden näyttää mikä on miehiään. Ehkä joskus 80-luvulla tämä siirto ei missään nimessä olisi ollut mahdollinen. Nyt oli. Ei Owen olisi Manuun suoraan Poolista tullut ikinä!

Annetaan pojan näyttää mikä on miehiään. 10-15 maalia jos saa tehdyksi, niin olen tyytyväinen.

Tulipa kiva statistiikka vastaan:

Eli valioliigan tilastoja:

Michael Owen:

1802 min / 8 maalia

Eli maali lähes joka 225 minuutti.

Vastaavat luvut:

Tevez: 1667 min / 3 maalia / 556 min

Rooney: 2055 min / 12 maalia / 171 min

Berbatov: 2360 min / 9 maalia / 263 min

Ronaldo: 2530 min / 17 maalia / 149 min

Mun mielestä Pool-fanien on turha haukkua Owenia petturiksi, enkä täällä foorumilla sitä hirveästi olekaan havainnutkaan. Eihän tämä siirto nyt niitä kaikkein "kauneimpia" ole, mutta mitäs ei Benitez itse yrittänyt Owenia. Ite oon sellasen käsityksen saanut, että Benitez ei ole äärimmäisen suuri Owen-fani??

Mut joo, Owenista voi olla myös hyötyä ihan taktisessakin mielessä. Hän kuitenkin tuo aivan uutta liikkuvuutta ja suoraviivaisuutta meidän peliimme.

Itseäni ei haittaa tippaakaa tuo Pool-tausta, ei millään tavalla. Kaikki mistä on hyötyä Unitedille, käy mulle.

Mun mielestä Pool-fanien on turha haukkua Owenia petturiksi, enkä täällä foorumilla sitä hirveästi olekaan havainnutkaan. Eihän tämä siirto nyt niitä kaikkein "kauneimpia" ole, mutta mitäs ei Benitez itse yrittänyt Owenia. Ite oon sellasen käsityksen saanut, että Benitez ei ole äärimmäisen suuri Owen-fani??

Mut joo, Owenista voi olla myös hyötyä ihan taktisessakin mielessä. Hän kuitenkin tuo aivan uutta liikkuvuutta ja suoraviivaisuutta meidän peliimme.

Itseäni ei haittaa tippaakaa tuo Pool-tausta, ei millään tavalla. Kaikki mistä on hyötyä Unitedille, käy mulle.

Owen on riskihankinta, toisaalta loistava hankinta jos Owen onnistuu ja pysyy terveenä. Benitez ei sellaiseen peliin suostu, pelaajan pitää olla kunnossa.

Alan Smith tuli Leedsistä Manuun ja hänestä tuli Manufanien "suosikki". Owen tulee Castlestsa, omaa Pool taustan ja hän saa faneilta mahdollisuuden näyttää mikä on miehiään. Ehkä joskus 80-luvulla tämä siirto ei missään nimessä olisi ollut mahdollinen. Nyt oli. Ei Owen olisi Manuun suoraan Poolista tullut ikinä!

Annetaan pojan näyttää mikä on miehiään. 10-15 maalia jos saa tehdyksi, niin olen tyytyväinen.

Hyvä pointti. A. Smith oli suosikkejani jo Leedsissä ja millainen juhlapäivä siitä tulikaan kun siirto aikoinaan varmistui vaikka sen kautta lempinimen juudas hankkikin. Vieläkin kiroan sitä päivää kun kaveri myytiin mutta tähän alkaa jo pikkuhiljaa tottua.

Owen on aina ollut kova maalinsylkijä mutta pelasi vain kannaltani väärässä seurassa. Eilen väittelin kaverin kanssa näistä valioliigan muutaman suurseuran välisistä siirroista ja Owen ei koskaan olisi suoraa seuranvaihtoa tehnyt mutta jos kiertovuosien jälkeen ei Rafalle kelpaa annetaan me mahdollisuus.

Alan Smith tuli Leedsistä Manuun ja hänestä tuli Manufanien "suosikki".

Joittenkin, muttei varmasti kaikkien. Itse vihasin Smithiä Unitedin aikana, samoin kuin Leedsissä, pelityylinsä takia, ei muuten. Owen ei samalla tavalla inhoita, mutta en ole kovinkaan mielissäni tästä siirrosta. Toivottavasti sieltä tulee vielä huippuhyökkääjä ja Owenia ei paljoa tarvita.

Owen ottanee kuuluisan 7-paidan? Ainakin jutuissa missä Ferguson kertoo siirtojen olevan tältä kaudelta ohitse, sanotaan Owenin saaneen maagisen pelinumeron.

Onko kellään varmaa tietoa tästä? Itse en ainakaa olen bongannut mistään, eikä kotisivuillakaan ole päivitetty squadia.

Minulla on sellainen kutina, että Rooney ottaa sen seiskapaidan. Tulee pelaamaan uransa loppuun asti Unitedissa ja nousee varmasti korkealle seuran legendojen joukossa! Owen jatkakoon kymppipaidalla...

Aikamoinen pyhäinhäväistys mielestäni antaa entiselle "Pool-legendalle" seiskapaita....Varmaan pitkän ajan United-fanille, niin kuin itse tai Pallister, Owenin littyminen on kovempi paikka kuin nuorille faneille.

Aika raiskaushan tämä on... Ihmetyttää suunnattomasti tämä. Toisaalta se on vain numero, mutta muitten "seiskapaitojen" jälkeen Owen, ei oikein kuulu joukkoon. Toisaalta tällä valinalla SAF haluaa varmastikkin painottaa, että hänellä on täysiluottamus Oweniin. Eipä noita muitakaan pieniänumeroita enään vapaana ole. Jotenkin vain ihmetyttää tämän vuoden siirtoikkuna touhu, joten tämäkään nyt ei suuri yllätys sinänsä ollut. Mielummin olisin nähnyt Rooneyn vaihtavan 7:aan ja Owenille sitten 10-paita. Toivottavasti Owen pelaa, kunte seiskpaidalla kuuluu Manussa pelata. Ehkä sitten tämä raiskaus unohtuu...

Eihän Rooney varmaankaan olisi edes halunnut tuota seiska paitaa. Aikoinaan vaihto 10-paitaan, kun oli aina halunnut sillä pelata, mutta ei ollut vapaana tullessaan Manuun. Itsekin Unitedia 90-luvun alusta saakkaa kannattaneena ihmettelin siirtoa toooodella paljon. Ihmettelin jo Silvestren siirtymistä viime kaudella Arsenaliin, mutta sehän on vain lastenleikkiä tähän siirtoon verrattuna. Tuo seiska paita alkaa olemaan, niin legendaarinen että Owenilla on jo työ ja tuska tuo takia :mrgreen:

Toisaalta tämä siirto ei tunnu läheskään niin oudolta, kun kattoo pelaajan uraa. Suoraan Liverpoolistahan tämä ei olisi ikinä toteutunut ja eipä tainnut Rafalla olla pienenitäkään halua saada Owen takaisin Pooliin. Tai ei ainakaan edes huhuissa tainnut olla mahdollisesta paluusta kasvattajaseuraan. No ensi kaudella saatetaan sitten nähä Liverpool kärkipari Manussa :eek:

Ajat muuttuu ja näköjään mahdottomuuksistakin tehdään mahdollisia.