Jump to content
Sign in to follow this  
nieminj

Aston Villalle suomalainen kannattayhdistys!

Recommended Posts

Moi

Olin toukokuussa Birminghamissa katsomassa peliä, ja minulla oli suuria ongelmia hankkia liput peliin.

Ajattelin, että seuraavalla kerralla sen on pakko olla helpompaa ja ajattelin, että jos perustettaisiin Aston Villalle Suomalainen kannattajayhdistys, lippujen hankkiminen olisi helpompaa.

Samalla tämä mahdollistaa myös Kannattajien "yhteismatkat" peleihin.

Ole yhteydessä minuun, niin mietitään yhdessä mikä olisi paras tapa pyörittää kannattajayhdistystä.

Olen jonkin verran nähnyt Suomessa meitä Villa-faneja. Ottakaa rohkeasti yhteyttä minuun.

J(uha)-P(ekka) Nieminen, [email:20mh3t9k]juhapekka.nieminen@gmail.com[/email:20mh3t9k], p. 0503977373

TV: J-P :cool:

Loistavaa!

Hieno homma! Vielä en ole VP:lle ehtinyt, mutta ainakaan ei tarvitse sitten tuskailla lippujen kanssa kun finanssit sumusaarille lähdön sallivat!

Maksaako jäsenyys jotain?

aye

Mikä siinä lippujen saannissa sitten on niin vaikeaa??

Eikö normaalilla jäsenyydellä saa muka lippuja??

Tietysti tuollaisen kannattajayhdistyksen perustaminen on oiva juttu mutta se että yhdistys saa virallisen statuksen myös Aston Villalta vaatii luultavimminkin useiden kymmenien Aston Villan VIRALLISTEN JÄSENTEN rekisteröitymistä ennenkuin siitä on lippujen hankintaan mitään hyötyä.

Tosin en tiedä miten nuo asiat Aston Villalla menevät......

Anyway ,onnea yhdistyksen perustamiseen.

ps. tunnen kaksi "Villailijaa" joille toki ilmoitan tästä.