Jump to content
Sign in to follow this  
Alix

Missä mennään?

Recommended Posts

Itse ainakin henkilökohtaisesti olen valmis avustamaan ainakin jotenkin järjestöä ja tietenkin, kun järjestö on valmis niin liityn siihen heti. Mielestäni on aika saada kaikki Suomalaiset United fanit saman järjestön sisälle. Miten tämä toimisi ja miten asiat järjestettäisii, siittä minulla ei ole mitään ideaa, mutta kuten mainistin, olen valmis avustamaan tässä asiassa, jos suinkin osaan ja pystyn :)

Puhuin tänään tulevan puheenjohtajan Lamen kanssa ja tilanne on seuraava:

Sanden pitäisi tulostaa patentti&rekisterihallituksen paperit, jotka pitäisi allekirjoittaa ja lähettää. Tämä tulee maksamaan "jotain".

Asia siis etenee, vaikkakin hitaasti. Kärsivällisyyttä, pyydämme!

EDIT: Ja mitä niihin tapaamisiin tulee, me ollaan Sports Academyssa joka pelissä joten tervetuloa! Olen saanut ymmärtää, että FA-cupin finaaliin olisi tulossa paljon porukkaa...

Mikäli papereille tulee kustannusta, niin eikös juuri kustannuksia varten tämä jäsenmaksukin ole? (tuleva jäsenmaksu)

Pitäisköhän laittaa kolehti kiertämään ja kerätään ne tarvittavat varat?

Fa cupin finaalista vielä: Itse ainakin hyppään pendolinoon ja saavun sporttiin. :) Ketään muita tulossa Turun suunnalta? tai vaikka matkan varrelta? Saadaan fiilis korkealle jo ravintolavaunussa :lol: :lol:

Mikäli papereille tulee kustannusta, niin eikös juuri kustannuksia varten tämä jäsenmaksukin ole? (tuleva jäsenmaksu)

Fa cupin finaalista vielä: Itse ainakin hyppään pendolinoon ja saavun sporttiin. :) Ketään muita tulossa Turun suunnalta? tai vaikka matkan varrelta? Saadaan fiilis korkealle jo ravintolavaunussa :lol: :lol:

Meitä on tulossa tiettävästi ainakin kolme punaiseen paitaan ja ainakin yhden lipun mukaansa ottavaa kannattajaa kyseisenä päivänä - joten junassa ollaan!

Meitä on tulossa tiettävästi ainakin kolme punaiseen paitaan ja ainakin yhden lipun mukaansa ottavaa kannattajaa kyseisenä päivänä - joten junassa ollaan!

Hyvä näin. :D jos saatais vielä kaikki varmasti samaan junaan. voidaan varmaan sopia myöhemmin millä junalla kannattaisi mennä. Eikös itse webmasterkin ole naantalista, eli luulis hänenkin tulevan åbo-hesa junalla? :wink:

punaista päälle ja ravintolavaunuun

*Edited*

Yhdistin nää sun viestit Alix, ja poistin sen ku olit lisänny tohon edelliseen vaan yhden rivin, painoit varmaan "edited" kohdan sijasta "lainaa" kohtaa ? T: Koskis

Nyt kun olen itse aktiivisesti hoitamassa asiaa, niin tiedän kertoa teille nykytilanteen.

Tarvitsen perusilmoitukseen puheenjohtajan ja rahastonhoitajan yhteystiedot ja ensiksimainitun allekirjoituksen, kolmena kappaleena. Tämän jälkeen paperityöt ovat valmiit. Vien ne Patentti- ja Rekisterihallitukseen, joka 4 viikon kuluttua papereiden jättämisestä ilmoittaa, onko ne hyväksytty vai kaipaako ne muutoksia. Jos ne hyväksytään, on meille virallisesti rekisteröity yhdistys.

Tuossa kokouksien pöytäkirjoja lueskellessani noteerasin, että jäsenmaksuksi on näemmä päätetty 5€/kausi.

Palaan asiaan kun sen aika koittaa.

Olen tänään vienyt kyseiset paperit Patentti- ja rekisterihallintoon. Nyt sitten vain odotellaan, onko papereissa vielä jotain korjattavaa. Ja jos on niin sitten korjataan ja sitten odotetaan hieman lisää.

Pojat (ja tytöt), nyt ollaan lähellä!! :hopeful:

Vuosimaksuksi sovittiin ensin viisi euroa, koska koimme sen pieneksi rahaksi myös siinä tilanteessa, että kaikki kaatuu käsiin. Lisäksihän meillä ei ole myöskään tiedossa mitä voimme tarjota. Toki olisimme voineet pyytää 20e, jolla jengi ei välttämättä olisi saanut yhtään mitään!

Olen tänään vienyt kyseiset paperit Patentti- ja rekisterihallintoon. Nyt sitten vain odotellaan, onko papereissa vielä jotain korjattavaa. Ja jos on niin sitten korjataan ja sitten odotetaan hieman lisää.

Pojat (ja tytöt), nyt ollaan lähellä!! :hopeful:

Tämäpä hieno homma. Toivottavasti tämä hanke on lähempänä kuin mestaruus tänä vuonna.

Todella upea homma. Tätähän tässä on odoteltu pari vuotta. Kiitos Maz vaivasta ja toivottavasti yhdistys tulee toimimaan ja kukoistamaan pitkään!

Itse ainakin liityn heti kun se vaan on mahdollista!

Jopas meinasikin unohtua.

Sande kävi tiistaina 9.5 PRH:ssa kysymässä hakemuksen käsittelyn etenemisestä. Vastauksena kuulemma saatiin, että siellä on hirveä ruuhka ja paperit käsitellään 2kk papereiden saapumisesta eli 20.5. Tämän jälkeen pitäisi jo jotain kuulua, ja koska kyse on byrokratiasta niin sieltä varmaankin tulee korjauspyyntö joka sitten pitää hoitaa 6kk kuluessa.

Ite pistin kyseiseen virastoon paperit menemään kanssa joskus maaliskuun alussa ja soittivat sitten yhen muotoseikan takia joskus toukokuun alussa. Kuulemma kaikki kunnossa, mutta eipä ole vielä ns. virallista päätöstä kuulunut.

Eli varmaan normaalia tämmönen oottaminen.

Lamelta tuli tuossa viestiä, että paperit ovat tulleet PRH:sta ja niissä on kuulemma ihan jonkun verran korjattavaa. Eli vielä saamme odotella jonkun aikaa virallistumistamme.

Lamelta tuli tuossa viestiä, että paperit ovat tulleet PRH:sta ja niissä on kuulemma ihan jonkun verran korjattavaa. Eli vielä saamme odotella jonkun aikaa virallistumistamme.

No tämähän oli ihan odotettu juttu. Mutta jälleen virallistuminen on yhden korjauksen lähempänä tapahtumista.