Jump to content
Sign in to follow this  
Akkeli #7

Mikä joukkue? -peli

Recommended Posts

Siivosin taas jonkun verran vääriä vastauksia ja niin edelleen tuolta joistain väleistä selkeytykseksi.

Mä en ymmärrä miten vuoronumerot sun muut jaetaan sen mukaan, onko kyseinen henkilö paikalla vai ei. Kai nyt sen verran voi odottaa että henkilö tulee takaisin, ei kukaan voi edellyttää jatkuvaa läsnäoloa.

Ja Akkeli korjaa allekirjoituksensa sääntöjen mukaiseksi.

1.Hyvä että siivosit.

2.Totta että ei voi edellyttää jatkuvaa läsnäoloa, mutta homma rullaa tietenkin paremmin, ja muutenkin voi laittaa uuden aina, jos on varma oikeasta vastauksesta.

3.Asia hoidettu.

Laitetaanpa nyt uutta putkeen, kun ei uutta arvoitusta ole näkyvillä. :D

Posted Image-H+Posted Image

Milaaan, tuohon ei ole muuta vaihtoehtoa kuin HJK. Tuo kuva on helsingistä, toisessa on jalkapallo, ja viimeinen on klubi :D.

Olen siitä vastauksesta niin varma, että laitanpa uuden.:star:

Posted Image+Posted Image

Pitäisi kyllä jokaisen tietää. :D

Olen siitä vastauksesta niin varma, että laitanpa uuden.

Olisiko Portsmouth, ensimmäisessä kuvassa on portti eli 'port' ja toisessa kuvassa on suu eli 'mouth', nuo port ja mouth sanat kun yhdistää ja lykkää s-kirjaimen väliin saa sanan Portsmouth.

Pistäkää muut uutta vaan.

Olisiko Portsmouth, ensimmäisessä kuvassa on portti eli 'port' ja toisessa kuvassa on suu eli 'mouth', nuo port ja mouth sanat kun yhdistää ja lykkää s-kirjaimen väliin saa sanan Portsmouth.

Pistäkää muut uutta vaan.

Juu-u, minä voin vaikka sitten laittaa uutta.

Posted ImageL=R+http://2.bp.blogspot.com/_nIcuPasl04M/RZ008KNK7qI/AAAAAAAAAII/PJztTcZQVKw/s400/Homer%27s+pee.bmp

Luulisin, että sen verran vaikea, niin voin puolen tunnin kuluttua antaa pari vinkkiä.

Laitetaan nyt sitten tähän ainakin yksi väliin, kun teveziä ei ole näkynyt pariin päivään...

Posted Image

Katsotaan, miten nopeasti keksitään. :D Mutta jos katsoo osoitteen, niin ei tarvita kyllä taitoa arvoituksen ratkaisemiseen...

EDIT:Laitetaanpa vinkiksi että joukkue on jälleen italialainen.

EDIT:Muuttuu nyt vähän kuin nopeuskilpailuksi, kun on uusi kuva. :D

Olen suhtkoht varma tuosta Regginasta, joten...

Posted Image Tämän sanan sisällä, (jos tiedät mitä kuva esittää) on joukkueen kolme ensimmäistä kirjainta peräkkäin.

Posted Image

Posted Image

Joukkueen nimen 3 viimeistä kirjainta puuttuu, mutta mikäli onnistuu ratkaisemaan jokaisen kuvan, niin kyllä se koko joukkue avautuu.

Eli jos joukkue olisi Internazionale, niin arvoituksen kuvista tulisi pelkkä Inter, tai jos joukkue olisi Manchester City, niin arvoituksen kuvista tulisi pelkkä Man City. Comprende?

Eli arvauksia vain kehiin... Mikään hirvittävän tunnettu joukkue ei ole kyseessä. Helpotuksena sanottakoon että joukkue on saarivaltiosta:smile_ani: Vihjeitä tulee lisää, mikäli kukaan ei keksi, mutta eiköhän joku arvaa. Loppujen lopuksi aika helppokin...