Jump to content
Sign in to follow this  
Akkeli #7

Mikä joukkue? -peli

Recommended Posts

Tai Springfield Falcons?

Eikös se Falcons ole jääkiekko joukkoe:rolleyes_ani:

Ei olisi tuo Robbenin arvoitus, WBA?:D Tuli vaan mieleen, kun tuossa alemmassa kuvassa on USA:n länsirannikkoa.

Miettiikö teistä kukaan edes noita vastauksia? Järjestäen tulee aivan hatusta vedettyjä surkeita arvauksia. Muistaakseni aivot jaetaan ihmiselle jo ennen ala-astetta, joten niitä saa myös käyttää.

Miettiikö teistä kukaan edes noita vastauksia? Järjestäen tulee aivan hatusta vedettyjä surkeita arvauksia. Muistaakseni aivot jaetaan ihmiselle jo ennen ala-astetta, joten niitä saa myös käyttää.

Joku on kussut Alix muroihin:D

Oisko Barcelona? Bar+California

Mä voin heittää uuden siksi aikaa kun Michele miettii omaansa.:rules:

Posted Image

Aika helppo.

En tajua tätä, kun Ee2:n pitää joka kohdassa heittää oma arvoitus, vaikka ei olisi edes hänen vuoronsa. Mielestäni säännoissä sanotaan selkeällä suomenkielellä, että oikein arvannut laittaa uuden.

En tajua tätä, kun Ee2:n pitää joka kohdassa heittää oma arvoitus, vaikka ei olisi edes hänen vuoronsa. Mielestäni säännoissä sanotaan selkeällä suomenkielellä, että oikein arvannut laittaa uuden.

No niinhän se tavallaan on, mutta jos ei uutta arvoitusta näy, niin mikäs siinä. Juurikin Ee2:sen tapaiset tyypit pyörittävät tätä leikkimielistä kisaa. :thumbsup1:

No niinhän se tavallaan on, mutta jos ei uutta arvoitusta näy, niin mikäs siinä. Juurikin Ee2:sen tapaiset tyypit pyörittävät tätä leikkimielistä kisaa. :thumbsup1:

Mikähän tässäkin on arvon nuoriherra Akkelin määrittämä sääntö, miten pitkään odotetaan että edellisen arvoituksen tiennyt sankari laittaa uuden kysymyksen, ennen kuin Ee2 ja muut internet-addiktit saavat kasvattaa omaa virtuaalipippeliään postaamalla uuden ilman omaa vuoroa?

Mikähän tässäkin on arvon nuoriherra Akkelin määrittämä sääntö, miten pitkään odotetaan että edellisen arvoituksen tiennyt sankari laittaa uuden kysymyksen, ennen kuin Ee2 ja muut internet-addiktit saavat kasvattaa omaa virtuaalipippeliään postaamalla uuden ilman omaa vuoroa?

No nyt on lisätty tähän porsaanreikään uusi "sääntö". :D

Tuohon Ee2 arvoitukseen..

Espoon Honka?

Laitetaanpas sitten se oma tähän väliin..

Perinteiseen tapaan tässä haetaan seuran lempinimeä.:hug:

Öö, kenes vuoro se oikeastaan edes on? Sinä arvasit oikein sen mun arvoituksen, mutta minä taas Ee2:sen arvoituksen... Ehkä noita "väliarvoituksia" ei kannattaisi enää tehdä, sillä nythän on tavallaan sekä minun, että Michellen vuoro laittaa oma arvoituksensa...

Itse en edes ajatellut että laittaisin uutta, joten mietitään nyt tuo Michellen arvoitus, jonka arvaaja taas pistää uuden, jne...:hug: