Jump to content
Sign in to follow this  
Jon

Arsenal TV

Recommended Posts

morjesta pöytään.

Kyselisin ihan sellaista, että onko kellään kokemusta kyseisen palvelun käytöstä? että näkyykö streamattuna KAIKKI pelit mitä arsu pelailee??

jotain olin lukevani että pieni viive on mutta puhutaan kuitenki noin minuutin?

hintahan palvelulle on lähes ilmainen mikäli kaikki pelit näkyy.

viisaammat kertokaa

-Jon

Lauantaina kokeilin itse tuota ensi kerran ja tähän asti mukava kokemus. Liittyminen oli suhteellisen helppoa, itselläni hommaan tärvääntyi vartin verran. Olin "linjoilla" jo hyvissä ajoin ennen pelin alkua. Viiveestä en osaa sanoa varmaksi, mutta ei se montaa minuuttia ollut, olettaen pelin alkaneen ajallaan. Käytän normaalisti Firefoxia, mutta ATVOssa se käski jatkuvasti lataamaan liitännäisiä. Otin sitten Explorerin käyttöön jo johan alkoi pelittää. Olisiko siinä vaatimuksena media player 11. Kuva oli ihan ok, jotkut sopcastin streamit ovat olleet parempiakin, mutta sitten taas media playerin paljon huonompia. Itsellä lähetys ei tainnut tökkiä ollenkaan. Hyvä maku jäi, etenkin kun tuo hinta on noin edullinen. Seuraavat kolme matsia tulee vielä suorana ATVOlta, näiden lisäksi parhaita paljoa muista otteluista. Ja olihan siellä arkistossakin kaikenmoista. Kauden aikana ATVO näyttää mielestäni ainakin ressupelejä. Minä voin kyllä suositella.

No niin sain itsekin tilattua kyseisen palvelun kuukaudeksi. Homma onnistui helposti jopa Osuuspankin Visa electronilla. Niitä pelejä, joiden oikeudet on myyty jollekin muulle osapuolelle, ei näy tämän palvelun kautta. Esimerkiksi Emirates Cupin oikeudet on myyty pois ja sama homma on Premier Leaguen ja UCL:n kanssa.

Eli kuinka paljon tämä maksaa ja tuleeko muitakin pelejä kuin edustuksen ja reservien esim. akatemioiden

Noin 4,6€ tulee maksamaan kuukaudessa. Edustuksen pelejä ei varsinaisen kauden aikana tule ollenkaan, koska kaikista otteluista on oikeudet myyty muualle. Reservien ja nuorten pelejä kuitenkin näkyy. Jos nuorten pelaajien otteet kiinnostaa, niin kauden aikana on järkevää tilata tämä palvelu, mutta muuten ei kannata kuin pre-seasonista maksaa.

Tietäisikö joku aiemmin palvelua käyttänyt että miten tuo 3 puntaa maksetaan? En löydä mistään mitään juttua ko. palvelun ostamisesta vaikka sivuille kirjautuneena olenkin..

Tietäisikö joku aiemmin palvelua käyttänyt että miten tuo 3 puntaa maksetaan? En löydä mistään mitään juttua ko. palvelun ostamisesta vaikka sivuille kirjautuneena olenkin..

No itse maksoin luottokortilla. Aiheuttaen sen, että joka kuukausi luottokorttilaskun mukana tuli tuo päälle 3punnan maksu luotolta. Ikävää sinäänsä, jos ei muuten luottokorttia käytä. Myös peruuttaminen tuntui jotenkin vastenmieliseltä itsestäni, tosin ohjeet löytyivät pienen etsiskelyn jälkeen ja lyhyen sähköpostin jälkeen palelu peruutettiin melko nopeasti ja lopullisesti. Ei siis sinäällään mitään ongelmia ArsenalTV:n kanssa. Aiheutti vain henkilökohtaista ahdistusta, vaikka laskut olivatkin pieniä.

Canalplus näyttää tulevana kautena ottelut vain sport1 kanavalta, eli vakioajankohdat ovat:

La klo 14.45

La klo 17.00

La klo 19.30

Su klo 15.30

Su klo 18.00

Ma klo 22.00

Tämä tarkoittaa sitä, että menneeseen kauteen verrattaen arsenalin peleistä nähdään vain about joka toinen. Itse tilaan ko. palvelua vain arsenalin pelejen vuoksi ja kaksi peliä hintaan 29e tuntuu rajulta. Toisaalta Arsenal TV taas näyttää vain ne pelit, joita ei canalilta näy, joten pitäisi hommata molemmat paketit jottei tarvitsisi striimaamisen kanssa säätää..hyviä vaihtoehtoja?

Canalplus näyttää tulevana kautena ottelut vain sport1 kanavalta, eli vakioajankohdat ovat:

La klo 14.45

La klo 17.00

La klo 19.30

Su klo 15.30

Su klo 18.00

Ma klo 22.00

Tämä tarkoittaa sitä, että menneeseen kauteen verrattaen arsenalin peleistä nähdään vain about joka toinen. Itse tilaan ko. palvelua vain arsenalin pelejen vuoksi ja kaksi peliä hintaan 29e tuntuu rajulta. Toisaalta Arsenal TV taas näyttää vain ne pelit, joita ei canalilta näy, joten pitäisi hommata molemmat paketit jottei tarvitsisi striimaamisen kanssa säätää..hyviä vaihtoehtoja?

Täh? Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Arsenal TV:llä ei ole oikeuksia näyttää Valioliigapelejä suorana, koska ne on myyty muualle.

Vai onko homma muuttunut?

Täh? Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Arsenal TV:llä ei ole oikeuksia näyttää Valioliigapelejä suorana, koska ne on myyty muualle.

Vai onko homma muuttunut?

Arsenalin sivuilla lukee ATVO joidenkin pelejen perässä, joka tarkoittanee Arsenal TV Onlinea?

Mitä ihmettä? Mistä sä oot tollasta lukenu? Vai päteekö toi vain Arsenalin otteluihin.

Canal+ kertoo seuraavaa

CANAL+ -kanavia Suomessa hallinnoiva MTV Oy on sopinut Englannin Valioliigan televisioinnista liigan pohjoismaiset oikeudet omistavan Medge Consultingin kanssa seuraaviksi kolmeksi kaudeksi. Näin 16 vuotta CANAL+:lla jatkunut Valioliiga-televisiointi säilyy kanavalla ja kehittyy entisestään. CANAL+ näyttää jatkossakin yli 500 suoraa ottelua kaikista suosituimmista jalkapallosarjoista.

CANAL+ näyttää tulevalla kaudella 380 Englannin Valioliiga-ottelua suorina lähetyksinä. Suorien otteluiden lisäksi oheisohjelmiston ja -palveluiden määrä tulee kasvamaan merkittävästi.

Näin ollen otteluiden määrä ei voi muuttua huonompaa suuntaa, vaan päinvastoin niitä pitäisi näkyä enemmän.

[

Näin ollen otteluiden määrä ei voi muuttua huonompaa suuntaa, vaan päinvastoin niitä pitäisi näkyä enemmän.

Kyllä asia on niin että anal plus näyttää vain yhdeltä sport-kanavalta valkkua joten se on selvää että Arsun pelien televisiointi vähenee......

Kyllä asia on niin että anal plus näyttää vain yhdeltä sport-kanavalta valkkua joten se on selvää että Arsun pelien televisiointi vähenee......

No voi perkele... Saisko tosta vielä faktatietoa jostain?

Ihme, että ne vetää ton homman taas huonompaan suuntaan. Just tuossa laskeskelin, että kolmeen kauteen olen missannut varmaan 2-3 Man Utd:n ottelua Canalilta (tosin ne näki streamina). Nyt tuntuu todella kirpaisevalta maksaa 29€ kuussa siitä, että pelejä ei enää välttämättä lauantaisin nää. Toki tämä haittaa ainoastaan klo 17 otteluita. Muina ajankohtina ei kai tule kuin se yksi peli, niin kuin ennenkin.

No voi perkele... Saisko tosta vielä faktatietoa jostain?

Ihme, että ne vetää ton homman taas huonompaan suuntaan. Just tuossa laskeskelin, että kolmeen kauteen olen missannut varmaan 2-3 Man Utd:n ottelua Canalilta (tosin ne näki streamina). Nyt tuntuu todella kirpaisevalta maksaa 29€ kuussa siitä, että pelejä ei enää välttämättä lauantaisin nää. Toki tämä haittaa ainoastaan klo 17 otteluita. Muina ajankohtina ei kai tule kuin se yksi peli, niin kuin ennenkin.

Kyllähän myos sunnuntaisin tulee joskus pelejä päällekkäin ? Manun pelit kyllä televisioidaan varmemmin kuin meidän tykkimiesten:wallbang:

Laittakaahan palautetta analille tästä uudesta systeemistä..

Canalilla on se tilanne, että vain tosiaan Sport1-kanava näyttää Valioliigaa suorana. Sport2- ja extra ovat yhteispohjoismaisia kanavia ja kun Valioliigan oikeudet meni ilmeisesti Ruotsissa ja Norjassa jollekin muulle firmalle. Tilannetta paikataan hieman sillä, että maikkari rupeaa näyttämään joitakin pelejä suorana. Ilmeisesti siis ihan normi mtv3-kanavalla.Elokuussa tulee muistaakseni 3 peliä. Sen lisäksi katsomo-palvelun kautta voi katsella pelejä,hinnasta en tiedä. Tällaista olen itse kuullut, kakkosen puolella asiaa on ainakin käsitelty laajemmin. Itse kyllä lopetan Canalin jos muutoksia näihin huhuihin ei ole tulossa.

ATVO ei saa näyttää yhtäkään valju-matsia suorana. Ne ATVO logot on aiemminkin ollut aluksi siellä listassa pelien kohdalla, mutta korjaantuvat kauden mittaan. Sen sijaan kaikki pelit pystyy jälkikäteen katsomaan ATVOn kautta.

Tällä hetkellä näkyy Members' Dayn pätkää harjoituksista. Van Persie ja Fabregas on ringissä mukana. Cescillä kuulemma vielä ollut hymy naamalla. :)

Posted Image

:boogy:

Niin näyttäisi olevan. Toivottavasti molemmat saa nyt itsensä riittävään kuntoon, että pystyy pelaamaan sarja-avauksessa?