Jump to content
Sign in to follow this  
Tasapaino

Offtopicit

Recommended Posts

26552 ihmistä ei voi olla väärässä!

Jenkit siis tekivät sinun periaatteen mukaan oikean valinnan äänestäessään George W. Bushin presidentikseen?

Nyt loppu. Ei ihan joka helvetin asiaan tarvitse puuttua mitä Alix sanoo. Alkaa tosissaan mennä naurettavaksi.

Jenkit siis tekivät sinun periaatteen mukaan oikean valinnan äänestäessään George W. Bushin presidentikseen?

Nyt loppu. Ei ihan joka helvetin asiaan tarvitse puuttua mitä Alix sanoo. Alkaa tosissaan mennä naurettavaksi.

Eikö täällä saa sanoa mielipiteitään asioista? Onko minun tai Alixin vika että mielipiteemme harvemmin osuvat yhteen?

Ps. Sinäkö siitä lopun teet? ;)

Eikö täällä saa sanoa mielipiteitään asioista? Onko minun tai Alixin vika että mielipiteemme harvemmin osuvat yhteen?

Ps. Sinäkö siitä lopun teet? ]

*Vetäytyy taustalle nauraa hörötellen odottamaan tasapainon vastausta* :wink: (Penalle huutia.... :twisted: )

Penalle vastaukseksi:

Kysyt, onko se minun tai Alixin vika? No, sinun vikasi se on kun tunnut metsästävän jokaisesta viestistäni jonkun pienenkin kohdan mihin voit heittää eriävän mielipiteen, osa niistä ei edes liity ko. aiheeseen jne..

Toisaalta, foorumi kuolisi jos kaikilla olisi joka asiaan sama mielipide.

Mielipiteet sanotaan' date=' kun niillä on jotain merkitystä - jotain annettavaa keskustelulle. Toisin sanoen, ketään ei kiinnostaa lukea sinun huomautuksiasi, jotka eivät todellakaan koske jalkapalloa vaan ainoastaan johonkin ihmeelliseen haluun sotkeutua jokaiseen asiaan mitä Alix sanoo.

Kunpa voisinkin.

Alixille sanoisin vielä, että on totta, ettei foorumi eläisi kauan ilman erimielisyyksiä, mutta pahempaa on, kun niitä hakemalla haetaan.

Yhdyn edelliseen puhujaan. :)

Hmmm....onkohan Pentti oikeasti Pentti, vai joku katkeroitunut ex-muija jolle on jäänyt vihamielisiä ajatuksia päähänsä?? vai kenties se insinööriopiskelija jota ei onnistanut baarissa ja tuli avautumaan kebabjonossa alkuvuonna??:shock: :lol: :lol: :lol:

Leikki sikseen...Dear Pena, ota opiksesi :!:

Yritin jo lopettaa tämän p*skanjauhamisen, mutta koska se ei tunnu sinulta Alix onnistuvan, taidanpa vielä jatkaa.

Oletko huomannut Alix, etten ole ainoa jota täällä pidetään outona ja naurettavana? Sinun hehkutuksesi siitä kuinka "ManU on ainoa uskontosi ja SAFin lausunnot sinun raamattusi" ovat naurattaneet muitakin kuin minua. Kannattaisiko sinunkin jättää tuo ala-astemainen asenne pois ja alkaa elämään. Ei se ole niin vaikeaa, ihan oikeasti.

Yritin jo lopettaa tämän p*skanjauhamisen, mutta koska se ei tunnu sinulta Alix onnistuvan, taidanpa vielä jatkaa.

Oletko huomannut Alix, etten ole ainoa jota täällä pidetään outona ja naurettavana? Sinun hehkutuksesi siitä kuinka "ManU on ainoa uskontosi ja SAFin lausunnot sinun raamattusi" ovat naurattaneet muitakin kuin minua. Kannattaisiko sinunkin jättää tuo ala-astemainen asenne pois ja alkaa elämään. Ei se ole niin vaikeaa, ihan oikeasti.

Itse olen aina ihmetellyt sitä kun joku sanoo, että joku ulkomainen seura on "sen uskonto". En voi ymmärtää miten suhde seuraan voi kehittyä noin syväksi, jos ei juuri koskaan näe kyseisen seuran pelaavan. Itse olen kannattanut samaa ulkomaista seuraa ihan lapsesta saakka, mutta en missään nimessä voi sanoa olevani fanaatikko. En ole edes ikinä nähnyt kyseisen seuran pelaavan. Suhde oman kaupungin seuraan on täysin erilainen, koskan heidän peleissään on tullut käytyä säännöllisesti ihan lapsesta saakka.

Eli sitten kaikki offtopicit ym pa***njauhannat tänne ettei mene aina kaikki tasokkaatkin aiheet pilalle...

Minä ja muut moderaattorit yhdessä Webmasterin kanssa tehdään, jos tarve vaatii.

Tässä vaiheessa voi sitten lopettaa muille käyttäjille v****ilemisen, koskien kaikkia.

Olen huomannut, eikä asia haittaa ainakaan minua. Kaikki me ollaan erilaisia :wink:

Blah, sit loppu tää off topic bullshit

Itse olen aina ihmetellyt sitä kun joku sanoo, että joku ulkomainen seura on "sen uskonto". En voi ymmärtää miten suhde seuraan voi kehittyä noin syväksi, jos ei juuri koskaan näe kyseisen seuran pelaavan.

Mun mielestä voi olla syvä suhde vaikka olis ulkomailta tai ainaki itelläni on aika syvä. Se siitä tekeeki niin hienoo, ku ei nää joka pelii livenä sit ku menee manuun nii se on aina tavallaa uutta ja hienoo, mut jos näkis joka pelin paikan päält nii voi olla, et se hohto häviäis pikku hiljaa.

Itse olen aina ihmetellyt sitä kun joku sanoo, että joku ulkomainen seura on "sen uskonto". En voi ymmärtää miten suhde seuraan voi kehittyä noin syväksi, jos ei juuri koskaan näe kyseisen seuran pelaavan.

Lähes joka viikonloppuhan me näemme Unitedin pelaavan TV:ssä. Voisin väittää, että me täällä Suomessa näemme keskimäärin enemmän/helpommin Unitedin liigapelejä suorana kuin Manchesterissa, ellei sitten omista Unitedin kausikorttia tai osta jokaiseen peliin keinolla tai toisella lippua.

Siihen voin minäkin yhtyä, että suomalaisen on hyvin vaikea väittää syntyneensä United-kannattajaksi, emmekä koskaan voi samalla tavalla olla kannattajia kuin manchesterilaiset. Pointtina en näkisikään sitä "ettei näe seuran pelaavan", vaan sitä kokonaisvaltaista kulttuuria. He todella voivat syntyä siihen - oppia kasvatuksen kautta pienestä asti "mitä seuraa kuuluu kannattaa" (no, Suomessakin isä voi opettaa, muttei samassa mittakaavassa). Meillä ei kiusata koulussa City-kannattajia, meillä lauantai-iltapäivä ei ole pyhitetty samalla tavalla ainoastaan jalkapallolle (paitsi tv:n ääreessä).

Mutta nykypäivänä silti on internet ja mainitsemani tv-lähetykset. Mitä enemmän seuraa uutisointia ja otteluita, sitä syvemmäksi suhde seuraan voi kehittyä. Enkä minä yhtään vähättelisi seurojen ulkomaisia kannattajia.

Aikalailla samaa mieltä suurimmaksi osin, sillä kuka voi tulla sulle sanomaan että et ole tosifani!?

Eiköhän sen fanittamisen tason ja oman fanaattisuuden määrittele jokainen itse.

Aivan sama juttu jos joku tulisi mulle sanomaan, ettet ole syntyny omasta äidistäs, vaan jostain muusta!

Tässä aikasemmin olen lukenut vastauksia siitä, että ollaan naurettu jonkin fanittamisen tasolle ja kysynkin ensimmäisen kysymyksen , että "millä mittaat sen??"Ja millä oikeudella arvotat sen??

bannia vaa tolle penalle :twisted: tai noh on se valil iha hauska lukee sen "huomautuksia" :lol:

Olen täsmälleen samaa mieltä, siis banneista.

Nykyisessä tilanteessa Pentti ei ole tulilinjalla. Asenne on ok ja turhia viestejä on vältetty. Samaa odotetaan kaikilta käyttäjiltä. :evil: