Jump to content
Torres Fani

Liverpool kamat/tuotteet

Recommended Posts

Joulahtipa mieleen että ei ole Poolilla tämmöistä fanituote topickia. Tänne voi listata kaikki Pool aiheiset tuotteet Palloista pipoihin saakka.

Itseltäni löytyy ensimmäiseksi Liverpool lakanat. Posted Image

Sitten löytyy Liverpool Pipo itseltäni Posted Image

Ja myös Gerrard & Torres julisteet löytyy.

Ja viimeisenä Xabi Alonson paita :'(

Posted Image

EDIT: Tietenkin löytyy Poolkaulahuvi vielä.

Itseltäni löytyy noi lakanat. Pipo. Litmasen ja Gerrardin pelipaidat ja nimetön vierasasu ja kotiasu. Muutama juliste.Liverpool pyyhe. Liverpool kaulahuivi. Ja sit löytyy viel jotain Liverpool krääsää :D.

Ihan vaan vinkkinä. Saat/saatte topikista paljon enemmän irti, kun linkitätte itse ottamia kuvia omista tavaroista. Ihan mielenkiintoista nähdä kuvia esimerkiksi huoneesta mikä on pyhitetty kannattamallesi joukkueelle (ja näitähän löytyy tästä porukasta varmasti).

Itselläni löytyy tuollainen pipo ja lyhyt hihainen ja nimetön virallinen pelipaita. En tiedä pitäisikö hankkia vaikka Torresin nimellä pitkä hihaisena tuo pelipaita.:lick:

Ei omia kuvia Poolin alkkareissa kiitos! :rolleyes_ani:

E. Ihan nyt toi omamielenkiinto noisi sen verran että laittakaa kuvia noista huoneista... Haluan nähdä kuinka hullua väkeä täällä kirjottelee? Ja jos noiden paitojen sun muiden jälkeen ei viitti maksaa sitä e-season tickettiä, niin tilatkaa paita vähemmän!

Moi vaan pitkästä aikaa kaikille!

On pakko kirjottaa tähän ja kertoa, mitä fanituotteita minulta löytyy.

Itselläni on kanssa nuo Liverpool lakanat ja pyyhe. Sen lisäksi huoneessa on 7 julistetta. Vaatetus minulla onkin sitten kohdallaan...Minulla on pari pipoo, lippis, kengät, pari collegepaitaa, pelishortsit numerolla 9, uusi musta vieraspaita Torresin numerolla, punainen kotipaita Torresin nimellä, Robbien Keanen paita, Hyypiän paita ja pari treenipaitaa.

Ja ainii...

Tänää tuli juuri äskön kotiin paketti , kun tilasin Liverpoolin Online Storesta. Sieltä löytyi lippis, takki, Liverpool vs. Atletico Madrid pelihuivi ja autoon iso Liverpoolin tarra.

Kyllä näillä pärjää taas jonkin aikaa...:alien:

Pool kamaa ei löydy kuin viime vuoden kotipaita, mut muita paitoja onkin sit 15kpl lisää. Joukon helmenä Chivun vuoden 2002 Ajax paita, missä on kaikkien pelaajien nimmarit :thumbsup1:

hmmmpphh....toivottavasti Torresfani ei ole yökastelija !!! Olis meinaan aikamoinen häväistys kusta noille lakanoille :howler:

Mitäköhän toi vaimo sanois jos laittaisin yllärinä meidän sänkyyn tollaset lakanat :icon_lol:

Mitäköhän toi vaimo sanois jos laittaisin yllärinä meidän sänkyyn tollaset lakanat :icon_lol:

Varmaankin seuraava yö menisi sohvalla torkkuessa :D

No asiaan, itseltäni ei löydy kuin kahden viime kauden aidotpelipaidat ja kaulahuivi.

Toki noita muitakin ajatellut hankkivani mutten sellaisille mitään käyttöä näe niin enpä ole ostanut.

Jos niitä kuvia sitten myöhemmin laittaisi, kun tavaraa kasaantuu lisää.

Itsekin sain tollaset lakanat vissiin pari vuotta sit lahjaks, mut ei oo vielä perheenpää antanut käyttölupaa :icon_lol:

Muuta kamaa ei sit taida löytyykkään, eiku pyyhe taitaa olla. Jos Aquillani pysyy jouluun asti kunnossa ni ostan miehen pelipaidan itselle joululahjaksi :thumbsup1:

Mulla maalataa täl hetkel huonetta. Seinät tulee punaseks ja yritetää maalata seinään valkosella kaks liverpoolin logoo. Katto maalataa valkoseks ja kirjotetaa Your'll Never Walk Alone.

Lisäks löytyy pari Gerrardin paitaa, Hyypiän paita:thumbsup1:, pipo, huivi, sit on virallisii paitoi pari kappaletta, Torresin ja Gerrardin juliste ja sit on sellane seinälle laitettava juttu. Ehkä vähä liikaa paitoi:icon_lol:

Your'll Never Walk Alone.

Jos meinaat kattoon tuon kirjottaa, niin kannattanee ilmoittaa maalareille sitten tuo lause oikein kirjoitettuna... Ei nyt muuten ehkä pilkkua tulisi hinkattua, mutta jos todella meinaat huoneesi maalauttaa(:D) niin olisihan tuo ikävää että "iskulause" olisi katossa väärinkirjoitettuna. Tämä ihan siis vinkkinä, jottei suurempaa mokaa tapahdu;)

Jos meinaat kattoon tuon kirjottaa, niin kannattanee ilmoittaa maalareille sitten tuo lause oikein kirjoitettuna... Ei nyt muuten ehkä pilkkua tulisi hinkattua, mutta jos todella meinaat huoneesi maalauttaa(:D) niin olisihan tuo ikävää että "iskulause" olisi katossa väärinkirjoitettuna. Tämä ihan siis vinkkinä, jottei suurempaa mokaa tapahdu;)

Hyvä vinkki. Mutta mun iskä tekee sen ja se tietää miten se kirjotetaa:thumbsup1:

Mulla noita tuotteita on Gerrardin, Hyypiän ja Torresin paidat!(Owenin vanhan paidan todennäköisesti poltan kauden ensimmäisen MUna-pelin yhteydessä!):fero: Seinällä on iso Samin juliste kehyksissä, lippu, pipo, kaulahuivi, kahvikuppi ja tietenkin "Hate ManU" avaimenperä!

Lapsillani on pipot ja huivit! ...tosin minun päätöksellä ostetut!:howler:

Mulla noita tuotteita on Gerrardin, Hyypiän ja Torresin paidat!(Owenin vanhan paidan todennäköisesti poltan kauden ensimmäisen MUna-pelin yhteydessä!):fero: Seinällä on iso Samin juliste kehyksissä, lippu, pipo, kaulahuivi, kahvikuppi ja tietenkin "Hate ManU" avaimenperä!

Lapsillani on pipot ja huivit! ...tosin minun päätöksellä ostetut!:howler:

Omistan paidan ja Morienttes figuurin :howler: ... Kaulahuivin 20 vuoden takaa.. Pojille Kids kitit tilauksessa.

Teille kotona asuville...Käyttäkää lakanoita vielä kerkiätte.. Noilla ei aviossa pärjää :rules:

Ok. Kuulosti vain niin uskomattomalta. Aika jännä, että tuo firman nimi on mennyt läpi. Luulis, että tuo lyhenne on patenttisuojattu tai jotain.

Nopeat syövät hitaat.:mrgreen:

Ai niin. Tänään posti toi muuten uuden jäsenkortin ja saatekirjeen "Congratulations on becoming our latest signing." No okei, "signing for ALL RED, LFC Official Membership." Ovat muuttaneet taas tuon jäsenyyssysteemin. Ensin olin 1990-luvulla jäsen International Supporters Clubissa, joka muuttui sitten 2000-luvulla jäsenyydeksi Official Supporters Clubissa ja nyt se on siis siirtynyt Official Membershipiksi. Se on myös hyvä tapa fanittaa. Maksoi nyt 29 puntaa eli jotain 34 euroa. Hain jäsenyyttä itse asiassa jo aiemmin kevään lopulla, kun edellinen jäsenkausi supporters clubissa loppui, mutta jouduin silloin jonotuslistalle. Nyt sitten elokuussa tuli kirje, että uusia jäseniä pääsee taas mukaan. Vähän olin ensin kieltämättä äimän käkenä, kun ensin tarjottiin jäsenyyttä ja sitten ilmoitettiin, että ei mahdu. Tarjosivat silloin tosin jäsenyyttä puoleen hintaan enkä ehtinyt heti laittamaan tietoja sinne, joten oletan, että syy oli siinä.

Tuo jäsenyys on ollut itselleni tärkeä osa olla osa meitä. Kävin eka kerran Anfieldilla joskus 1991 ja liityin jäseneksi kannattajaklubiin aika pian sen reissun jälkeen.

Tervehdys arvoisat sieluntoverit.

Millaisia kokemuksia teillä on tuosta virallistensivujen fanikaupasta, onko kauan kestänyt tulla tänne Suomenmaalle, onko oikeat kamat tulleet, postikulut ?

Ajattelin sieltä treenitakin/ hupparin ja housut tilata, myös t-paita saattaa päätyä tilaukseen.

Tervehdys arvoisat sieluntoverit.

Millaisia kokemuksia teillä on tuosta virallistensivujen fanikaupasta, onko kauan kestänyt tulla tänne Suomenmaalle, onko oikeat kamat tulleet, postikulut ?

Ajattelin sieltä treenitakin/ hupparin ja housut tilata, myös t-paita saattaa päätyä tilaukseen.

Tervehdys arvoisa sieluntoveri!

On ihan hyviä kokemuksia. Olen sieltä pari kertaa tilauksia tehnyt ja ihan ok on mennyt. Ekalla kerralla meni 11 päivää ja toisessa vähän yli 2 viikkoa, kun oli pientä häikkää, mutta asia saatiin kuntoon.

Oikeat kamat on aina tulleet ja postikulut oli jonkun 8-10 € ja paketti tuodaan ihan kotiovelle asti. :mrgreen:

Itse olen sieltä tilannut pelipaidan, shortsit, huivin, takin, lippiksen ja autotarran.

Ja onhan se sinänsä halvempaa sieltä tilata, kun esim. takki maksoi 52 €, nii siellä Supportersplacessa maksoi joku 100 €

Tervehdys arvoisa sieluntoveri!

On ihan hyviä kokemuksia. Olen sieltä pari kertaa tilauksia tehnyt ja ihan ok on mennyt. Ekalla kerralla meni 11 päivää ja toisessa vähän yli 2 viikkoa, kun oli pientä häikkää, mutta asia saatiin kuntoon.

Oikeat kamat on aina tulleet ja postikulut oli jonkun 8-10 € ja paketti tuodaan ihan kotiovelle asti. :mrgreen:

Itse olen sieltä tilannut pelipaidan, shortsit, huivin, takin, lippiksen ja autotarran.

Ja onhan se sinänsä halvempaa sieltä tilata, kun esim. takki maksoi 52 €, nii siellä Supportersplacessa maksoi joku 100 €

Kiitoksia tiedosta. Ja jos näin miettii niin eihän adidaksen tuulipuku nyt muutenkaan mikään ilmainen ole, intersportistakin jos hakee niin kyllä se sillä satasella voi irrota. Ja hyvää asiaahan tässä tuetaan kun poolin tavaroita tilataan. T-paita ja europelien treeniasu tilaukseen. Hinta postikuluineen on aika liki 120 €, niillä sitten pärjääkin taas jonkun aikaa. Ja onhan tuo treeniasu ainakin minusta varsin tyylikäskin vielä, peukkua siitä pooliin päin. Liekö Stevie boyn naikkosella sormensa pelissä :D jonkin asteinen muotitoimittaja/ suunnittelija kun on.