Jump to content
Torres Fani

Liverpool kamat/tuotteet

Recommended Posts

Tilasitko Poolin Online Storesta vai jostain muualta? Ja otitko ilman nimee vai jonkun pelaajan nimellä?

Ja vielä, että otitko sillä LFC Stylellä vai Premier League stylelle?

Itekin tilaan kyllä paidan, mutta odottelen vähän myöhemmin kesään.

Subside Sportsista tilasin, otin selkään Torresin nimen ja Premier Leaguella.

Noniin, nyt olis tarkoituksena tilata tollanen Poolin uus, upea paita Premier League tyylillä. Online Storesta olisi tarkotus ostaa Aquilanin nimellä, ihan näin vaihtelun vuoksi. :dielaughing: Ennen kesälomaa kun sais tilattua niin ois kiva. Onneksi porukat lupasivat maksaa. :blink:

Kannattaa ehkä niiden nimien kanssa kuitenkin olla odottavalla kannalla. Muistan sen onnettoman ilmeen, kun yksi tuttu Munapää oli juuri tilannut "Keane"-paidan ja en nyt muista ehtikö paita tulla perille, kun Keane lähetettiin Munasta eteenpäin. Itse en uskaltaisi kyllä ostaa juuri nyt kenenkään nimellä paitaa. En nyt tosin ole Fowlerin jälkeen kenenkään paitaa nimellä halunnutkaan (tai onhan mulla se LFC-maalivahdinpaita, jota käytän itse pelatessani, omalla nimellä tietysti).

Nyt alkaa olla jo muutama tavara, joten kehtaan jo listata:

Itelläni kotipaita viimekaudelta ja lippis

Pojilla uusimmat peli asut, tummat vieraspaidat, punaset t-paidat ja rannejutut

Ja juliste joka on menossa kohta seinälle poikien huoneeseen :dielaughing:

Itselleni ostan paidan nimellä, kun elokuussa siirtoikkuna on mennyt umpeen :dielaughing:

Tänne aattelin tämmösen uutisen tempasta, kun en keksiny mihin muuallekaan tän olis laittanu

Elikkäs uusi vieraspaita ja molarin 2. paita on julkistettu:

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/revealed-brand-new-away-kit

Logo näköjää on tällä kertaa tuollainen punertava, ei ole sitä totuttua, mikä on esim. tossa molarin paidassa.

Tänne aattelin tämmösen uutisen tempasta, kun en keksiny mihin muuallekaan tän olis laittanu

Elikkäs uusi vieraspaita ja molarin 2. paita on julkistettu:

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/revealed-brand-new-away-kit

Logo näköjää on tällä kertaa tuollainen punertava, ei ole sitä totuttua, mikä on esim. tossa molarin paidassa.

Hienohan tuo on!

Moken asu on aika ''oudon värinen'', mutta hieno!

Ihan komea tuo vieraspaita. Raidat sopivat ihan hyvin tuohon. Tilaukseen menee siis. Toisaalta, tuleeko kellekkään muulle mieleen että tuo näyttää hieman vanhanaikaiselta ? Vai onko se kenties tarkoituskin ?

Maalivahdinasun väri nyt on aika erikoinen. Kaipa Reina sillä yhtä hyvin palloja nappailee kuin viime kaudellakin.

Hieman taaksepäin menty viime kauden vastaavista mutta hienojahan nuo kyllä ovat.

E. Ja tuo Standard Charteredin logoon tottuminen nyt vaatii tietenkin hieman aikaa. Ihan hyvin sekin tuohon näyttää istuvan.

Tänään lähti tuo valkoinen vieraspaita tilaukseen Aquilanin nimellä. Olin jo miettinyt ostavani tuon uuden kotipelipaidan, mutta kuitenkin päädyin ostamaan vieraspaidan. Kotipaita nyt on käytössä kahden kauden ajan, niin sen voi ostaa myöhemminkin.

Samaan pakettiin tarttui myös hiirimatto omalla nimellä ja LFC Weekly uusin lehti.

Tänään lähti tuo valkoinen vieraspaita tilaukseen Aquilanin nimellä. Olin jo miettinyt ostavani tuon uuden kotipelipaidan, mutta kuitenkin päädyin ostamaan vieraspaidan. Kotipaita nyt on käytössä kahden kauden ajan, niin sen voi ostaa myöhemminkin.

Samaan pakettiin tarttui myös hiirimatto omalla nimellä ja LFC Weekly uusin lehti.

No perhana, paitsion Poolilaisilla tilauspäivät tänään.

Itsekin tein nimittäin tänään tilauksen.

Posted Image

ja

Posted Image

Sekä bonuksena:

Posted Image Posted Image Posted Image

Tulipa taas tuettua omaa seuraa rahallisestikin. Paidat ovat nimettömiä. Joskus myöhemmin voisi tilata 3. paidasta jonkun spesiaali version ( tyyliin El Nino viime kaudella ) mikäli sikäli siitä sellaisia tulee. Ja kun nuo paidat saapuvat niin onkin tullut ostettua kolmet viime koti- ja vieraspaidat :smile:

Torstaina tein tämän tilauksen ja nyt maanantaina paketti saapui kotiovelle. Ei siinä kauaa nokka tuhissut :D

Ja hiirimatto ja paita ovat todella upeita :thumbsup1:

Torstaina tein tämän tilauksen ja nyt maanantaina paketti saapui kotiovelle. Ei siinä kauaa nokka tuhissut :D

Ja hiirimatto ja paita ovat todella upeita :thumbsup1:

Mistäs jampat tilailette noita paitoja? Itselläkin ostoslistalla kotipaita, mutta kaikkialla on niin pirun kallista, eikä Englannista viitsisi alkaa tilailemaan. Neuvoja otetaan vastaan. :thumbsup1:

Mistäs jampat tilailette noita paitoja? Itselläkin ostoslistalla kotipaita, mutta kaikkialla on niin pirun kallista, eikä Englannista viitsisi alkaa tilailemaan. Neuvoja otetaan vastaan. :thumbsup1:

Poolin Online Storesta. Sieltä se tulee kaikista halvimmaks (ainakin mun mielestä). Pari kertaa oon ihan joululla löytäny Huuto.netistä pari Poolin uutta tuotetta halvalla viime kauden aikana, mutta harvoin sieltä.

Online Storesta nyt 4 kertaa tilannut ja ihan suht nopeesti on paketti tullut. Ja kyllä sitten aina balalaika soi, kun paketti ovelle tuodaan ja saa uusia Pooli vermeitä :D

Minä olen ostanut Liverpoolista käydessäni, aiemmin tilasin seuran postimyynnistä, mutta postikulujen takia ei kannattanut ihan yhtä eikä kahta tuotetta ostaa. Suosittelen Duosportia. Yksi löytyy kai edelleen Arkadiankadulta vastapäätä eduskunnan uutta lisärakennusta ja yksi oli Jumbossa ainakin viimeksi siellä käydessäni. Duosport myy ihan aitoja seurapaitoja.

Hinta on aina pirun kallis, jos haluat aidon. Halpoja saa Tallinnasta esim. Mere keskuksesta siitä ihan sataman kupeelta.

Hinta on aina pirun kallis, jos haluat aidon. Halpoja saa Tallinnasta esim. Mere keskuksesta siitä ihan sataman kupeelta.

Merekeskuksessa on tullut käytyä. :mrgreen: Kyselin uusimman kotipaidan perään, niin myyjä iski minulle käteen paidan jossa luki selässä 'Owen'. Ja kaiken lisäksi paita taisi olla vuodelta 2004. :howler:

Tuli viime reissulta ostetuksi tällainen. Jos näette kadun varressa tai liikenteessä Mazdan, jonka ikkunassa on tuo "autohuivi", se olen varmaankin minä. Harmi kun autossa on tummennetut lasit takana. Siksi tämä on pelkääjän puolen ovessa.

Toivon mukaan kuvan lataus onnistui.

Juu aidoilla painetuilla nimillä ja numeroilla :teeth: Verkkareissa addun raidat ja merkkinä umbro,:rolleyes_ani:

Esim.Dalla Vallen paita valioliigapatcheilla Poolin on-line storesta 70e miinus 10 prossaa jäsenille eli postikulut ilmaiseksi.Ei mielestäni paha kun eihän niitä tule ostettua kuin max 1 per kausi.Tukekaa veljet seuraa eikä mitään merekeskuksen paskapuljuja.

http://store.liverpoolfc.tv/products/footballkit/homekit/adult-home-short-sleeve-shirt-1012/pid-29684

Sieltä personalise-alasvetovalikosta haluamasi nimi ja tekstityyppi ja patchit ja viikossa AITO paita päälle.Simple as hengittäminen...

Juu tosiaan on Poolista kotiuduttu ja vois laittaa nyt tähän mitä tuli osteltua mukaan:

- Kotipelipaita, pitkähihainen ja OMALLA NIMELLÄ! Numerona selässä 10

- Poolin talvitakki (eli ts. Stadium Jacket)

- 2 housut, toiset collegehousut ja toiset viime kauden mallin tuulihousut.

- Poolin Mestarien liiga (:D) special -pallo, semmonen keltanen.

- reppu ja lompakko

- autoon pikku pelipaita ja pari wunderbaumia :D ja jääkaappimagneetti

- pari pipoo ja 4 t-paitaa

- pari Poolin lehtee

- pari mukia ja paketti teetä

- kuva UCL-pokaalin kanssa.

Että semmosii tällä kertaa, alkaa tota Pool tavaraa oleen jo ihan tajuton määrä. Vois joskus alkaa kunnolla listaan mitä kaikkee löytyy, se tarvis vaan aikaa alkaa kaikkea tutkimaan, kun sitä tavaraa tosiaan on.

Muutama viikko sitten sain lopulta kehyksiin "This Is Anfield" -kankaan, joka nyt koristaa olohuoneen seinää työpöytänurkkauksessa, mutta muuten en noita fanituotteita juurikaan omista, toki pakollinen kahvimuki sekä hiirimatto ja pari pelipaitaa/ huivia löytyy. DVD-levyjä olen haalinut kymmenkunta ja Liverpool-aiheisia kirjoja parisenkymmentä.

Nyt jos on joku ostamassa paitaa tai muuten vaan miettimässä oivaa joululahjaa niin tämän vkonlopun ajan on KAIKKI tuotteet -20 pinnaa alennuksella.Ja jos on Member niin vielä lisänä se -10 prossaa pois.Eli melkein ilmaista tavaraa tarjolla:

http://store.liverpoolfc.tv/

Joo itsekkin tämän huomasin. Nyt tilataan tavaraa perkeleesti!

Nyt jos on joku ostamassa paitaa tai muuten vaan miettimässä oivaa joululahjaa niin tämän vkonlopun ajan on KAIKKI tuotteet -20 pinnaa alennuksella.Ja jos on Member niin vielä lisänä se -10 prossaa pois.Eli melkein ilmaista tavaraa tarjolla:

http://store.liverpoolfc.tv/

Ite tuli tänää tilattua Torresin kirja ja musta collegepaita, kun kerran hyvällä alennuksella sai.

Ei viitsinyt nyt itse lähteä kauheesti mitää muuta tilailee, kun tosiaan kuukausi sitten käytiin rahat tuhlaan Poolin kolmeen fanikauppaan ja pukkikin saapuu alle kuukauden päästä, niin eiköhän sekin jotain tuo ;)

Itse olisin heittänyt monta kepillistä sitä kuuluisaa hunajaa jos toiveeni olisi mennyt läpi. Havittelin Torresin kehystettyä pelipaitaa sillä nimikirjoituksella, hintaa nyt vaan oli melkoisesti liikaa, ainakin isän mielestä jonka pankkikortilla tuo olisi ollut tilattava. Toki pankkikortti ja rahatkin (juuri ja juuri) olisivat tuohon ihanuuteen itsellä riittäneet, mutta eipä ole jotaki ihmeen nettitilaus systeemeitä omassa kortissa, eikä kai Electron edes kävisi.

Toivotaan nyt sitten itsekin että pukki toisi tuollaisen seinälle.