Jump to content
Torres Fani

Liverpool kamat/tuotteet

Recommended Posts

Pistetäänpä tänne vähän päivitystä viime reissulta. Ostin siis nyt samanlaisen toppatakin kuin Roylla oli ainakin Utrecht-pelissä. Sellainen musta, jossa on keltaiset Adidas-raidat hihoissa ja LFC-logo keltaisella ja vähän punaisella. Olin jo ennakolta päättänyt ostaa toppatakin. Tämä oli hyvä kaupungilla, kun ei ollut yhtä painava kuin mukana ollut talvitakkini = kävellessä ei tullut hiki yhtä helposti. Lisäksi takki on pitkä ja siinä on lisälämmikkeet lantion korkeudella. Oli kiva istua se päällä Anfieldilla ilman pelkoa pyllyn palelemisesta.

Ostin myös uusia liverbird-aiheisia pitosukkia, kun entisissä alkaa varpaat tulla läpi päistä. Mukana oli myös aiemmin ostamiani paksumpia liverbird-aiheisia sukkia, jollaiset olivat hyvät jalassa stadionilla tuomassa lisälämpöä jalkoihin.

Ja tietysti ostin uuden pelipaidan, jolle siis hankin heti tuoreeltaan myös Anfield-siunauksen. Olen ollut aika huono ostamaan pelipaitoja itsellni, minulla on kaksi Reebokin ja nyt kaksi Adidaksen paitaa. Kaikki 4 ovat olleet päällä myös Anfieldilla. Muita Liverpool-paitoja minulla on paljon ja pidän niitä paljon ihan työkuvioissa. Se nyt sitten tietysti tarkoittaa, että ostan vain hillittyjä paitoja. Suurimmassa osassa on vain lintu ja kirjaimet L.F.C. ja ne ovat yksivärisiä ja lähes kaikki kauluksellisia. Pikee-paidoiksiko niitä sanotaan (oikosulku iski). Aiemmin ostin lapsille pelipaitojakin usein, mutta kun alkavat nyt olla aikuisia, en ole viitsinyt.

Otteluohjelmat ostin tietysti myös molempiin otteluihin. Minulla on kaikki otteluohjelmat tallessa ja niihin on merkitty, ketkä pelasivat avauksessa ja ketkä tulivat vaihdosta sisään ja ketkä tekivät maalit. Fulham-pelin ohjelmassa ei nyt siis ole merkintöjä, mutta ihan kiva sitä oli lueskella perjantaina oluttuopin ääressä.

Uusia oluttuoppeja tai laseja tai tee/kahvimukeja tms. en nyt ostanut, mutta uuden juomapullon kyllä käytettäväksi noissa futsal-matseissamme. Vanha Liverpool-muki on jo aika iäkäs ja viime kaudeksi ostamani alumiininen Liverpool-juomapullo vietiin Merihaan palloiluhallista, kun se jäi sinne maalin taakse pelin jälkeen joksikin aikaan (olin tosi sippi sen pelin jälkeen ja se piru vain unohtui. Harmittaa, kun alumiinipulloja ei ole sen jälkeen saanut. Sen sijaan pelivehkeisiin en satsannut, säärisuojat, maalivahdin pelipaita nimikoituna ja numeroituna ja pelisukat 3 eri värissä löytyvät jo valmiiksi Liverpool-tuotteina. Maalivahtihanskoja katselin, mutta niitä oli vain juniorikokoa. Uutta pelitarvikekassia olisin tarvinnut, mutta täytyy pärjätä sillä vanhalla Liverpool-kassilla, kun nyt myynnissä olleet eivät olleet riittävän isoja ja monipuolisia. Sen vanha laukku alkaa vaan mureta vetoketjun vierestä...

Lisäksi mulla on sellainen punainen Liverpool-pikkureppu ja iso reppu ja molemmat olivat mukana. Isommassa kuljetin käsimatkatavaroita ja pikkureppu oli mukana kaupungilla liikkuessa (siellä on hyvä kuljettaa lompakkoa, kameraa, sateenvarjoa ja vaikka kirjaa ja paria muovikassia mukana). Olisin ostanut toisen Liverpool-sateenvarjon, mutta myynnissä oli vain isoja, jollainen mulla jo on. Ostin sitten Sportsdirect.com -myymälästä parit pienet Dunlopin sontsat halvalla. Sieltä sai myös halvalla Lonsdalen huppareita pukinkonttiin tosi asiakasystävällisellä hinnalla (olisi sanut toki paljon muutakin ja muitakin merkkejä).

Ai niin. Minulla on tietysti Liverpool-kylpypyyhe ja nyt ostin Liverpool-aiheisen parivuoteen pussilakanasetin eli parivuoteen peittoon pussilakana + 2 tyynyliinaa. Tai ainakin toivon, että se on pussilakana. Jos ei ole, niin menee sitten kyllä aluslakanaksi. Vaimo yllätti täysin ja sanoi, että miksikäs ei, kun leikilläni kysyin, mitäs jos ostaisin Liverpool-lakanat.

Jaa viesti

Ostin siis nyt samanlaisen toppatakin kuin Roylla oli ainakin Utrecht-pelissä. Sellainen musta, jossa on keltaiset Adidas-raidat hihoissa ja LFC-logo keltaisella ja vähän punaisella. Olin jo ennakolta päättänyt ostaa toppatakin. Tämä oli hyvä kaupungilla, kun ei ollut yhtä painava kuin mukana ollut talvitakkini = kävellessä ei tullut hiki yhtä helposti. Lisäksi takki on pitkä ja siinä on lisälämmikkeet lantion korkeudella. Oli kiva istua se päällä Anfieldilla ilman pelkoa pyllyn palelemisesta.

Ja tietysti ostin uuden pelipaidan, jolle siis hankin heti tuoreeltaan myös Anfield-siunauksen.

Ite kans ostin semmosen takin, mut siis ns. normiraidoilla eli sillä Valioliiga styylillä. Jossa lukee siis selässä Standard Chartered ja Adidas (mitä ei tossa sun Eurooppa Liiga malli takissa ole?).

Mut siis on helvetin hyvä takki, kelpaa kyllä se päällä kulkea paikkaan jos toiseenkin.

Ostitko paidan ilman nimeä vai jonkun pelaajan nimellä?

Jaa viesti

...pokerisalkun ( :D ) ja "hiirimaton" joka paljastuikin lasinaluseksi :lol: noh nyt on ainakin lasinalunen nimellä ippe ....

Ainakin kaikki sit tietää, että kenen juoma on kyseessä, niin ei parane mennä koskee, tai ippe laittaa kaverin istuun ja laulaan "Jänis istui maassa" ja pistää kaverin nekkarin vuotamaan hunajaa :D

Millanen toi pokerisalkku o? Ja tuleeko paljo sit pelailtua?

Jaa viesti

Millanen toi pokerisalkku o? Ja tuleeko paljo sit pelailtua?

Pelimerkeissä ja korteissa on Liverpoolin logot :lol:

Kaipa jokaisella fanilla tuollainen pitää olla :smile: ... No joo, pokeri on ihan mukavaa ajanvietettä joten sinällään ihan hyvä juttu meikäläiselle että Poolissa tekivät tuollaisen salkun. Toivottavasti on käyttöäkin, vaikea varmaan saada porukka kasaan, kaikki tietävät ylivoimani jo muutenkin ja nyt kun on oman seuran merkitkin niin aijjai :rolleyes_ani:

Jaa viesti

Pelimerkeissä ja korteissa on Liverpoolin logot :lol:

Kaipa jokaisella fanilla tuollainen pitää olla :smile: ... No joo, pokeri on ihan mukavaa ajanvietettä joten sinällään ihan hyvä juttu meikäläiselle että Poolissa tekivät tuollaisen salkun. Toivottavasti on käyttöäkin, vaikea varmaan saada porukka kasaan, kaikki tietävät ylivoimani jo muutenkin ja nyt kun on oman seuran merkitkin niin aijjai :rolleyes_ani:

No niillä ei taida ainakaan viitsiä hävitä :D

Jaa viesti

Muistakaas sitten, että Liverpoolin jäsenkortilla saa Liverpoolissa seuran virallisista kaupoista 10 prosenttia alennusta. Kauppoja on keskustassa 2, toinen Queen Squaren lähellä (en muista sen aukion nimeä mutta St. John kauppakeskuksen vieressä lähellä Queen Squarea, jossa on yksi paikallisbussien asema) ja toinen uudessa kauppakeskuksessa Odeon-teatterin lähellä ylätasanteella (olisko katu South John Street tai Lord Street tai Cable Street, no siellä päin kuitenkin) ja yksi tietysti Anfieldilla.

Kannattaa käydä kaikissa kolmessa, koska kauppojen valikoimat saattavat poiketa toisistaan. Lisäksi seurakamaa löytyy monista muista kaupoista. Esimerkiksi isomman reppuni löysin Albert Dockista yhdestä myymälästä, joka kauppasi kaikenlaista lähinnä matkamuistotavaraa. Sportsdirect.com myy Pool-tavaraa halvemmalla kuin seuran omat kaupat eli jos ei saa tuota alennusta, voi saada saman tuotteen halvemmalla naapurista. Pätee esim. pelipaitoihin, pyyhkeisiin yms. peruskamaan.

Jaa viesti

Anfieldin kaupassa perusliverpoolilaisen näköinen kassajantteri (hörökorvat ja outo kallonmuoto) laitteli noita 10pros. alennuksia tuotteisiin miten sattuu.Joka toisesta jätti pois.Eli loppulasku oli melkolailla tasan mikä olisi ollut ilman alennuksia.Kummasti se aina oli vähentänyt jostakin tuotteesta sen alennuksen ja jostain ei,miksei samantien koko loppusummasta?Nostiko sitten oman joulubonuksensa sillälailla,tiedä sitten...?Kaverini unohti näyttää oman korttinsa ja harmitteli sitä,mutta kyllä nauru maittoi ku mun kuittia tsekattiin.Tarkkana saa näköjään olla härmän jätkä.Harmi kun en huomannut ku vasta hotellilla,olisin käynyt tiskillä vähän kyselemässä asian laitaa kotimaisin sanakääntein ja hieman kaverin kravattia suoristaen...

Jaa viesti

Anfieldin kaupassa perusliverpoolilaisen näköinen kassajantteri (hörökorvat ja outo kallonmuoto) laitteli noita 10pros. alennuksia tuotteisiin miten sattuu.

Sä oot saamarin pihtari tietysti kerännyt puolet kamasta poistomyyntikoreista. Kyllä mulla oli ainakin joka ikisestä tuotteesta ihan oikein se 10 täppää. Esimerkiksi uudesta kotipaidasta se teki 4,20 puntaa. Monessa normipubissa tuolla sai jo kaksi painttia. Dr Duncan, jossa myydään vain paikallispanimo Cainsin oluita, ja Ship & Mitre, jossa on laaja vaihtuva valikoima real aleja ja real cidereita ölppäpaintti maksoi reilut 2 puntaa, joten piti ostaa otteluohjelma päälle, että niissä sai alennuksilla sen 2 pirtelöä.

Jaa viesti

Näin pa-tyyppinä huutonetistä huusin kotipaita,numeroton xl-koko.tuli thaimaasta,maksoi posteineen alle 20e.mulla on kaksi aitoa paitaa toinen thaimaassa toinen saksassa tehty.tilattu poolin onnlinestä.tässä piraatissa en huomannut mitään eroa aitoon,en edes hologrammissa.muuten huutonetissä on hyypiän signeeraama vanhempi kotipaita 12 numerolla.myy 90:llä.väittää aidoksi,ostanu seiskan huutokaupasta.

Jaa viesti

Sain lahjaksi työkavereilta Meireleksen paidan.. Ilmeisesti hehkutukset kuultu ;D

Pääsiäisen jälkeen kamaa hieman lisää kun vaimoke Redmanin avustuksella hoisi synttärilahjaksi reissun Birminghamin matsiin...

FIILIKSET HELVETIN KORKEALLA EDELLEEN!!!!! A-luokan reissu tiedossa kaikilla herkuilla.. Huh huh kun tuli taas hyvä mieli ;)

Jaa viesti

Kyllä näin on!Ja kun meitä lähtee 11 niin voidaan vaihtaa oma XI kentälle jos ei Punaisten otteet miellytä :D

Varaa sitten paksu lompakko tai paljon luottoa muoville,siellä superstoressa pääsee meinaa helposti piru irti...

Mun ei kauheasti pidä muuhun varata rahaa kuin olueeseen ja tuliaisiin ;D Kaikki muu onkin hommattu valmiiksi huhun mukaan. Koitin kattella ressujen ja junnujen pelejäkin, mutta ei tällä hetkellä osu viikonlopulle.. Kai me tekemistä keksitään!

Jaa viesti

No nimenomaan niihin sitä vasta meneekin!

Juu mie hoitelin Masturbatella lennot ja hotellit ja liput ystäviltä.Päästään vielä kimppataksilla väli Scum-Pool niin ei tarvii huolehtia sitä junamatkaa ku perillä ollaan aika myöhään (22.30) paikallista aikaa.Eli sikälimikäli ei meteoriitti törmää maahan ja tuhoa kaikkea elollista niin matka alkaa olemaan aika hyvin hanskassa ja ei muuta ku äässi koneeseen ja sumujen saarille.

Sovitaan vielä detaljit privana niin ei ala muita Poolilaisia harmittamaan enempää :smile_ani:

Jaa viesti

Mun ei kauheasti pidä muuhun varata rahaa kuin olueeseen ja tuliaisiin ;D Kaikki muu onkin hommattu valmiiksi huhun mukaan. Koitin kattella ressujen ja junnujen pelejäkin, mutta ei tällä hetkellä osu viikonlopulle.. Kai me tekemistä keksitään!

Muistakaa käydä Ship & Mitre sekä Dr Duncan's pubeissa. Edellisessä on hanassa erittäin mittava määrä hienoja real aleja ja real cidereitä ja jälkimmäisessä koko kirjo paikallisen Cains-panimon erinomaisia oluita. Lisätietoja ja osoite edelliseen http://www.theshipandmitre.com ja jälkimmäiseen http://www.cainsbeers.com/index/articles_view.php?article_id=102.

Jos haluatte personoituja mukeja, kännykkäkoteloita yms. kamaa, pitää käydä South John Streetillä olevan Liverpool One myymälän 2. kerroksessa, jossa sellaiset pyöräytetään valmiiksi vajaassa puolessa tunnissa. Toin viimeksi vaimon nimellä varustetun Liverpool FC-mukin ja loppu jääköön arvattavaksi. Paitoja saa omalla nimellä sekä Anfieldin että Williamson Squaren myymälöistä, mutta tätä muuta nimikoitua kamaa vain sieltä LIverpool Onesta (se nimi tulee siitä, että ko. myymälä on postialueella L1, Anfield on esim alueella L4). Myymälän sijainti löytyy täältä http://www.liverpoolfc.tv/shop/official-club-stores/liverpool-one

Tämä nyt ns. kaiken varalta matkaevästykseksi.

Jaa viesti

Mulla on matkaoppaat mukana, joten heitä seuraan koko matkan... Olen turistina mukana ;)

Eiköhän sieltä tule kaikkea turhaa ja vielä turhempaa hommattua ja krediitit ylitettyä oikein urakalla!

Matkakuume pahenee vaan kokoajan! Kaulahuivini on vuodelta 87-88? joten Kenny taisi olla silloin valmentajakin, kun pentuna olen englannis käyny.. Ympyrä sulkeutuu!

Jaa viesti

Mulla on matkaoppaat mukana, joten heitä seuraan koko matkan... Olen turistina mukana ;)

Eiköhän sieltä tule kaikkea turhaa ja vielä turhempaa hommattua ja krediitit ylitettyä oikein urakalla!

Matkakuume pahenee vaan kokoajan! Kaulahuivini on vuodelta 87-88? joten Kenny taisi olla silloin valmentajakin, kun pentuna olen englannis käyny.. Ympyrä sulkeutuu!

Jos oppaat eivät satu tietämään, niin ostakaa joko rautatieasemalta (muistaakseni sieltäkin saa) tai siitä ihan Lime Streetin aseman vierestä St John's kauppakeskuksen ja Williamson Quaren LFC Superstoren vierestä Queen Squaren paikallisliikenteen "myymälästä" sellaiset paikallisliikenteen päiväliput, joilla voi matkustaa 1 päivän aikana rajattomasti busseilla ja metrojunilla. Anfieldille ja Melwoodiin esim. on helppo mennä julkisilla jne jne. Hinta taisi olla nyt 3 puntaa per päivä (liput ovat sellaisia raaputa päivä, kuukausi ja vuosi ja liimaa liimamuovi päälle -läpysköitä elikkä voi kerralla ostaa usean päivän liput). Onhan taksilla kiva ajella eikä se tietysti kimppana maksa hirveitä, mutta kun kävin esim. Penny Lanen suunnalla viimeksi, niin pakko sanoa, että kerrosbussin ylämatkustamon etupenkiltä on kyllä ylivoimaiset näkymät. Lontoossa etenkin on käytetty sitä vaihtoehtoa tosi paljon maisemien katseluun.

Tämä nyt taas kaiken varalta.

Takseistakin olisi vinkkejä antaa, mutta kun en muista sen tilaustaksifirman numeroa, jonka taksat ovat selvästi halvemmat kuin niiden perinteisten cabien, niin ei pysty nyt. Toki ne tilaustaksit ovat ihan tavallisia autoja...

Jaa viesti

Nostetaas tätäkin topiccia taas eloon.

Eli meikäläinen oli jo pitkään halanut Reinan paitaa, joten nostin viime viikolla kissan pöydälle ja tilasin uuden maalivahdin paidan Pepen nimellä!

Ja lähetti toi paketin juuri 5 minuuttia sitten. Ja ei jumankekka näyttää upealta!!!

Tuli muuten tilattua myös uudet moken sortsit (jossa on edessä numero 25) eli nyt on koko asuste! Meikäläinen on Mansen Reina! ;)

Tos oli muuten jokunen päivä sit Poolin sivuilla juttu siitä, kenen nimellä paitota tilataan eniten. Ei varmaan tule kellekää yllätyksenä että Suarez on noussut kärkeen ja Gerrard on heti tuntumassa.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/suarez-gets-shirty-with-fans

Jaa viesti

Re: Liverpool kamat/tuotteet

7.7 sen tilasin ja tänään se saapui, Liverpoolin Adult Member siis !

Mahtava fiilis tosiaan kun sai kirjeen jossa paketti ja jäsenkortti oli. Tilaajalahjana sai kirjan joka kertoi Liverpoolin managereista, kynän ja lisätietoa jäsenyydestä ja joitakin etuseteleitä.

Voin kyllä vilpittömästi suositella tuota kaikille Liverpoolia kannattaville henkilöille.

Kirje alkoi sanoilla: Congratulations on becoming part of one of the greatest Football Clubs in the world. :proud:

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään