Jump to content
Torres Fani

Liverpool kamat/tuotteet

Recommended Posts

Mulle tulee noita mainoksia FB:ssä tuon tuosta. Ensin tuli Liverpool ja sitten ManU ja nyt viimeksi oli Newcastle ja oli siinä joku välissäkin. Eli saahan näitä ostaa, mutta itseäni ainakin siinä vaiheessa alkaisi vituttaa, jos pöydän toisella puolella istuisi joku manure samanlaisen paidan kanssa. Eli tämä on jotain bullshittiä siinä mielessä, että ei mitään jakoa seuran tuotteiden kanssa.

Ja anteeksi, en halua pilata kenenkään iloa paidasta, joka on hankittu. Joku kaveri osti samanlaisen hupparin. Eihän tuossa ajatuksessa ole mitään pahaa. Mutta tiedoksi, että näitä myydään täsmälleen samoilla teksteillä ties mille seuroille, minkä takia suosittelen, että harkitsette noin sata kertaa ennen kuin tilaatte. Ei todella mitään jakoa seuran tuotteiden kanssa. Tuolla Liverpool-kannattajien virallisen yhdistyksen puolella on tekeillä Stevie G -paita. Se on virallisen branchin virallinen tuote. Siitä on asiaa OLSC Finlandin FB-sivuilla. Pitää hakea jäsenyyttä ryhmässä, että pääsee sinne. Itse en aio ostaa, kun en pidä tästä henkiönpalvonnasta. Minulla on edelleen vain yksi ainoa paita, joka menee tuohon sarjaan. Sen paidan selässä lukee Fowler. Tai oikeasti minulla on kolme paitaa eli se ensimmäinen, ainoa ja viimeinen.

Jaa viesti

Mulle tulee noita mainoksia FB:ssä tuon tuosta. Ensin tuli Liverpool ja sitten ManU ja nyt viimeksi oli Newcastle ja oli siinä joku välissäkin. Eli saahan näitä ostaa, mutta itseäni ainakin siinä vaiheessa alkaisi vituttaa, jos pöydän toisella puolella istuisi joku manure samanlaisen paidan kanssa. Eli tämä on jotain bullshittiä siinä mielessä, että ei mitään jakoa seuran tuotteiden kanssa.

Ja anteeksi, en halua pilata kenenkään iloa paidasta, joka on hankittu. Joku kaveri osti samanlaisen hupparin. Eihän tuossa ajatuksessa ole mitään pahaa. Mutta tiedoksi, että näitä myydään täsmälleen samoilla teksteillä ties mille seuroille, minkä takia suosittelen, että harkitsette noin sata kertaa ennen kuin tilaatte. Ei todella mitään jakoa seuran tuotteiden kanssa. Tuolla Liverpool-kannattajien virallisen yhdistyksen puolella on tekeillä Stevie G -paita. Se on virallisen branchin virallinen tuote. Siitä on asiaa OLSC Finlandin FB-sivuilla. Pitää hakea jäsenyyttä ryhmässä, että pääsee sinne. Itse en aio ostaa, kun en pidä tästä henkiönpalvonnasta. Minulla on edelleen vain yksi ainoa paita, joka menee tuohon sarjaan. Sen paidan selässä lukee Fowler. Tai oikeasti minulla on kolme paitaa eli se ensimmäinen, ainoa ja viimeinen.

Itsellenikin tuli mainos FB:n kautta. Tai ei oikeastaan minulle, vaan eräälle tuttavalleni, joka linkitti mainoksen minulle, koska lieneisin kiinnostunut. Ja niinhän minä olinkin.

Suosin itse yleensä aina Poolin virallisia tuotteita (esimerkiksi viine viikolla löysin tarjouksena Poolin hienot treeniverkkahousut), mutta tässä tapauksessa tuo paidan idea näytti niin kivalta, että päätin sen ostaa. Poikkeustapauksena siis.

Stevie G-paita voisi olla kyllå mahtava (olettaen että t-paita mallia). Olen kyllä itsekin suunnitellut omaa Stevie G -paitaa (siis jonkintyyppistä t-paitaa), mutta se suunnittelu on vielä vähän jäässä. Ehkä vielä kuitenkin ennen toukokuun viimeistä matsia;)

Jaa viesti

Eilen napsahti postissa uusi Liverpoolin takki (coach stadium jacket)

Liverpool-2015-2016-New-Balance-Mens-Bla

Edellinen musta stadium jacket on palvellut allekirjoittanutta jo vuodesta 2010 asti (Adidaksen takki), joten nyt oli jo aika ostaa uusi. Tosin viime vuonna ostin yhden Warriorin takin, mutta se ei ollut ihan niin hyvä, kuin Adidaksen ja New Balancen vastaava. Pitihän sitä muutenkin nyt jotain New Balancea ostaa, kun on kerran uusi merkki :)
Pelipaidan osto jäi viime kaudella väliin ja tällä kaudella tilanne on vielä harkinnassa.

Jaa viesti

Olisin ostanut uuden maalivahtipaidan toukokuussa, mutta New Balance oli samanlaista retkulaatua kuin Warriorkin. Niinpä jatkan vanhalla Adidaksella. Ainoa ero New Balancen ja Warriorin välillä oli, että New Balancen mustaa maalivahtipaitaa, jossa oli mm. hihoissa lisänä punaista, olisi viitsinyt pitää päällään, Warriorit olivat vaan hirveitä. Mutta paita 54 puntaa + premierleague -merkit hihoihin + oma nimi selkään eli jotain 70 puntaa oli vaan liikaa. Se paita ei tuntunut kivalta päällä sillä lailla kuin tykkään tuollaisen vaatteen tuntuvan. Toivon mukaan tuo kuva näkyy

WSTM544.png

jäi sitten nämä sukatkin ostamatta, kun 12 puntaa on aika rasvainen hinta. Jatkan vanhoilla

WSAM501.png

Jaa viesti

Ja ensi viikolla Sahko lähtee...

Oikeasti yhdelle ManU-kamulle kävi just niin, että paita nimellä tuli tänään ja pelaajan lähtö julkistettiin huomenna.

Toivottavasti ei!

Tosin...aikaisemmin käynyt niin, että ostin Aquilanin paidan ja Hodari laittoi sitten kaverin pihalle melkein samantien. Silloin kirpaisi.

Jaa viesti

Kolahtikos kenelläkään mitään Pool-aiheista joulupukin paketeista? Itse sain miesten Anfield Academy -tuotesarjan t-paidan sekä hupparin. Kumpainenkin Poolin virallisia fanituotteita.

Huomasin samalla, että Poolin Online Storessa on alennusmyynnit heti käynnissä ja kaikista tuotteista tuli vielä extrat 10 pinnaa alennusta. Sieltä sitten eilen tarttui ostoskoriin pari kauluspaitaa, jotka kustansivat postikuluineen alle 30 euroa! Hyvät löydöt mielestäni.

Jaa viesti

Ostin vuosi sitten joulukuussa itselleni syntymäpäivälahjaksi aika kalliin Liverpool-takin (sellaisen syksyllä ja keväällä pidettäväksi sopivan) ja siitä kusahti sitten lokakuun Liverpool-reissulla taskun vetoketju. Liverpool-tuotteiden laatu alkaa olla niin surkeaa, että en taida viitsiä ostaa sieltä seuran kaupasta enää mitään. Jahtasin uutta reppua pitkään, mutta ei niillä ollut sellaista kunnon reppua kuin ne 2 aiemmin ostamaani (toinen 1990-luvulla lapsen koulurepuksi ja toinen joku 10 vuotta sitten käsimatkatavararepuksi). Niinpä ostin sitten ihan vaan kunnollisesti tehdyn repun ilman mitään kytköksiä Liverpooliin. Rehellisesti sanoen se tarjonta tuntuu olevan nykyään kutakuinkin vain kallista paskaa tai täysin mauttomia tekeleitä. Tylsää. Joskus 1990-luvulla tilasin joka jouluksi ison paketin tavaraa Anfieldilta ja olin tosi tyytyväinen tuotteisiin, nyt kuljen kaupan läpi ja pyörittelen päätäni epätoivosta.

Jaa viesti

Eikös tuo ole nykysuuntaus vähän kaikessa,halvalla nopeaa kertakäyttö paskaa ja näin se maailma pelastuu.

On se varmaan joo, mutta kyllä sitä odottaisi, että 60-70 punnan takissa kestäisi vetoketju vähän pitempään kuin alle vuoden (etenkin kun takki on tosiaan ns. välikausitakki eli ennen ja jälkeen pakkasten pidettävä). Se takki on tehty vielä niin, ettei vetoketjua oikein voi itse vaihtaa (ja mistä saisit sen LFC-vetoketjun) ja jos veisi ammattilaiselle, hintaa vaihdolle tulisi varmaan takin ostohinnan verran. Ostin viime reissulla Clarksin alennusmyynnistä talvikengät 35 punnalla ja kokemus Clarksin kengistä on sellainen, että niillä pärjää varmaan ihan hyvin seuraavat 10 vuotta.

Jaa viesti

LFC RETAIL WINTER SALE
VIEW THIS EMAIL ONLINE.
CHANGE YOUR SUBSCRIPTION PREFERENCES HERE

images_red-LFC-Email-Button_liverbird.pn

images_SALE_EMAIL_2_01.png

images_SALE_EMAIL_2_02.png

images_SALE_EMAIL_2_03.png

images_SALE_EMAIL_2_04.png

images_SALE_EMAIL_2_05.png

images_SALE_EMAIL_2_06.png

SALE_EMAIL_2_07_1.jpg

images_SALE_EMAIL_2_08.jpg

images_SALE_EMAIL_2_09.jpg

images_SALE_EMAIL_2_10.jpg

images_SALE_EMAIL_2_11.jpg

images_SALE_EMAIL_2_12.jpg

images_SALE_EMAIL_2_13.jpg

images_SALE_EMAIL_2_14.jpg

images_SALE_EMAIL_2_15.png

You have received this email as you have agreed to receive promotions and offers from Liverpool Football Club.

OPTING OUT. If you would prefer not to receive any further emails from the club, please click here
to unsubscribe.

PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL.

Liverpool Football Club and Athletic Grounds Limited is a company registered in England and Wales with the following details: Company Number: 35668 VAT Registration No: 325 1957 56 Registered Office: Anfield Road, Liverpool, L4 0TH. Trading Office: Anfield Road, Liverpool, L4 0TH

To contact us visit: http://www.liverpoolfc.com/contact

Jaa viesti

Parin sanan päivitys tännekin:

Pariin kauteen en Poolin paitaa ole ostanut, mutta nyt sen tein. Ajattelin etten osta kenenkään ns. suositun pelaajan (Coutinho, Firmino, Salah) nimellä paitaa vaan jonkun mitä monella/kenelläkään ei olisi.

Siispä päätin repäistä ja osoittaa tukeni Poolin saksalaisveskarille eli postissa napsahti eilen Kariuksen vihreä molarinpaita. Vaikka itse sanonkin niin tyyliltä aivan 5/5 tuote! :)

Jaa viesti

Tilasin toooooosi pitkästä aikaa verkkokaupasta tavaraa. Olipas hankalan puoleista saada tiedot ajan tasalle, jäsenyystiedot mukaan ja tilatuksi 125 collectionista tavaraa. No tabletilla sain himoamani paidan joka on tehty ekan pelipaitamme ja logomme pohjalta. Oli loppu, kun kävin paikan päällä viimeksi, mutta sanoivat, että tulee marraskuussa lisää. Ostin tällä viikolla 18 ottelulippua, 2 paitaa ja 125 v-jääkaappimagneetin. Siihen päälle syksyn 25 ottelulippua ja viime reissun 125 v -paidat (sis kauden pelipaita) ja mukit ja vaimon paidat = nyt ei taida tulla taas vähään aikaan ostelluksi mitään. No kesällä toivon mukaan lippuja taas.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään