Jump to content
Sign in to follow this  
Akkeli #7

Suomen A-Maajoukkue, yleistä asiaa

Recommended Posts

Magee nähdä Suomi iskussa. En tosin peliä nähnyt, mutta kattelin maalin ja haastatteluita tubesta. Voitto pelistä ja rentoa läppää Riven haastatteluissa ennen peliä. Tosi hienoa nähdä tällaista kulttuuria. Kepeää ja hyvällä fiiliksellä, parasta jalkapallokulttuuria !

Toi Arajuuren pallonriisto liukkarilla ja fiiliksen nostatus sen jälkeen oli ihan vitun kova ! "Tulkaa vaan Italialaiset tänne ni saatta turpaa" !

Aika kuumottava peli. Luuletteko et liikaa pelkoa ilmassa? Mä luulen et turha jännitys voip sotkee pelin.. usein koviin peleihin lähetään ylimielisesti ja heltta heiluu tai sit lähetään peliin kumartaen nimiä. Toivon et saisivat oman pään oikeeseen asentoon, kävisivät paukuttamas pari byyriä ja napsisivat sen turvin bongat kotiin. 107 on pitkä aika odottaa..

Oli kyl mukavaa kateltavaa peli. Vartin tauko puoliajan paikkeilla mulle pelin kattelussa, mut mun silmään näytti kyl rohkeelta pelaaminen läpi ottelun. Pari pientä hätäilyä mahtuu aina peliin, mut niillä ei sen ihmeellisempää vaikutusta kokonaisuuteen eli kovaa touhua peli läpeensä ! Kyl mä diggaan ja isosti !!!:boogy:

Jasse vaihtoon.. on se vaan niin turisti. Passiivinen ja ei tilannetajua työtekomoraalin ollessa köykäinen. Se pitäs laittaa sinne missä Pukki kävi hakemassa oppia kuinka kärjen kuuluu karvata ja tehdä töitä.

Äijät pelaa löysä pöksyssä.. ei hyvä heilu. Eka puolikas 2-0 Bosnialle. Jännättääkö? Myöhässä, ajatus puuttuu, röyhkeys puuttuu, yhteen pelaaminen ontuu isosti..

Oi oi. Nyt ollaan niin lähellä.

Oli muuten kummallinen ottelu tuo jälkimmäinen. Bosnian toisen jakson esitys aivan surkea, yritys aivan nollissa ja maalintekoyritykset koko ottelussa 25-5 Kreikan hyväksi. Viimeistely oli tuhnua, OG tarvittiin lopulta voittoon. Siitä huolimatta iso kiitos ja kumarrus kreikkalaisille. 

Tokihan tässä pitää se Liechenstein voittaa vielä. 

https://www.youtube.com/watch?v=PclrnXsSvM8

Olipa ihanaa katella peliä eilen. Nyt aamusta on ihan pöllö olo. Maajoukkueemme on nyt kisoissa. Suomi on EM-KISOISSA ! Pieni kyynel vierii poskelle ku tätä maistelee mielessään ja tänne sanoiksi muotoilee. On toi vaan hieno juttu. Uskoa omaan tekemiseen, hyvää johtamista. Ne meni kisoihin ilman mua :) Joukkueessa on henkeä. Rakkaudesta toista ihmistä kohtaan, siltä se näyttää ja tuntuu :heart:

En ole vedonlyöjä, mutta työkaverin kanssa löin eilen pullakahvit vetoa, että Suomi voittaa kisoissa helposti ainakin yhden pelin. Hän on toista mieltä. Tuli helpot pullakahvit :)