Jump to content
Sign in to follow this  
Joukahainen

ELK:n futsal-kausi 2009-2010

Recommended Posts

Onko ne pelit siis yleensä aina lauantai aamuisin ja aamupäivisin.. vai voiko olla arki-iltaisinkin tai sunnuntaisin..

T. Ainut nainen, tosin eräs lapsi kysyi viime vuonna töissä kun olin sellainen huppari ja huppu viel päässä ja kollage housut niin että oletko mies vai nainen.. :)

Futsaloimaan

Moit!

Matsit ovat "yleensä" la 10-16 ja söndaag heti PYHÄkoulun jälkeen samma tid!

Meidän matsit/sarja Hakaniemen kellarissa "piilossa" :shades: ihmisten silmistä ja

jokunen matsi saattaa olla jossain evakossa Merihaassa tms. mut nehän

näkee näppärästi Palloliiton sivuilta ja/tai ELKin omasta Nimenhuuto portaalista!

*

Kaikki halukkaat mukaan. Pelihän on helppoo, hauskaa ja nautintoa katsojille,

siel pärjää jopa :mrgreen: Arsun, Poolin tai Zelskinkin kundit, joten...

*

Ajatus, jos ei ihan tarkoitus olis mahdollisesti pelata jopa ELKin sisäinen turnéé

ihan nopeesti :rules: esim. joku keväinen lauantai, kuten joskus teimme mutta täytys

kyll ekaks hiukan nähdä, et Teistä olis edes vastuksen näköistä :devil:

Jeps, kaima tuossa jäsenteli pelien kellonajat kohdilleen, hyvä niin.

Pikkuhiljaa alkaa jengiä olemaan mukavasti kasassa, vaikka vielä vakioporukkaakin puuttuu.

Tate ilmoitti nämä:

Mikael E

Jaakko S

Eikö pojat itse osaa ilmoittautua?

Laittakaa yhteystietonne - oikeat nimet & sähköpostiosoitteet privaattiviestinä meikäläiselle.

Tiedoksi vielä, että pelurien tulee olla ELK:n jäseniä, sukupuolella ei ole väliä! Homma kulkee siten, että yhdistys maksaa puolet osallistumismaksusta ja me pelaajat sitten itse se toinen puoli. Käytännössä tämä tarkoittaa summaa haarukassa 15-20 euroa.

Päivitys kokoonpanoon:

Arto (mv)

Adi

Paukku

Joukahainen

Shearer

Jari O

Jari K

Mikael E

Jaakko S

Markku V

Marko K

Maukka

Mortonki!

Näkeekö mistään pelipäiviä? Voisi tuota kalenteria tutkia kuinka moneen olisi mahdollisuus päästä mukaan ennen kuin sanoo varmaksi mukanaolonsa.

Jeps, kaima tuossa jäsenteli pelien kellonajat kohdilleen, hyvä niin.

Pikkuhiljaa alkaa jengiä olemaan mukavasti kasassa, vaikka vielä vakioporukkaakin puuttuu.

Tate ilmoitti nämä:

Mikael E

Jaakko S

Eikö pojat itse osaa ilmoittautua?

Päivitys kokoonpanoon:

Arto (mv)

Adi

Paukku

Joukahainen

Shearer

Jari O

Jari K

Mikael E

Jaakko S

Markku V

Marko K

Maukka

Jeps, nyt on peliohjelmakin ulkona...

Aikalailla on konsepti mennyt uusiksi, lohko pienempi, 1 matsi per päivä. Ja osallistumismaksu jälleen kerran nousi.

Täältä:

Futsal 09-10 miehet harraste lohko 4

su 15.11. klo 11:45 Merihaka ELK-AC Tuska United

su 29.11. klo 14:45 Merihaka Orson-ELK

su 13.12. klo 10:15 Merihaka FC Playmates-ELK

su 17.01. klo 11:00 Merihaka ELK-FC Sidekicks

su 31.01. klo 11:45 Merihaka Cesim-ELK

su 21.02. klo 14:45 Merihaka ELK-HePa

su 07.03. klo 13:15 Hakaniemi AC R Lokomotiv Rinkeby-ELK

Jeps, nyt on peliohjelmakin ulkona...

Aikalailla on konsepti mennyt uusiksi, lohko pienempi, 1 matsi per päivä. Ja osallistumismaksu jälleen kerran nousi.

Viime vuotta ajatellen ja omaa kuntoani jälleen kerran (4 viikkoa ilman urheilun tynkää) luulen että peli systeemi suosii meitä. Jaksaa vanhatkin herrat heilua mukana ja pysyy paikat paremmin ehjänä :D

Redi pelaa kylläkin pari treenipeliä alle kun peliaika on niin lyhyt, ettei hiki ehdi tulla :finger:

Juuh odotan innolla noita pelejä.. Yritän selviytyä teidän miesten keskellä sielä sitten! Mutta ei se tuota mulle ongelmaa.. Mie pelaan kanssa pari treenipeliä, tosin ne ovat töissä kun pelaan lapsia vastaan, mutta pelaan silti..!

Nähdään!

Ja onko se nyt siis varmaa että voin pelata miesten sarjassa.. voin kyllä hätätapauksessa pukeutua mieheksi..

Siellä on sen näköistä pitkätukkaa ja muuta hiihtäjää, ettet varmaan erotu joukosta :mrgreen:

Pitääkin alkaa lenkkeillä, niin jaksaa juosta tuon 26 minuuttia :rules:

Jeps, noista nyt ainakin tuo viimeisen kierroksen matsi Lokomotiivia vastaan jää väliiin, kun oon tuolloin Roomassa, mutta muuten aikalailla ok.

Ekaan peliin pääsen.Toka epävarma.Kolmannes olen Kopissa :horny: Katotaan sit lisää.

Olikos jossakin tarkoitus kirjata ylös, ketkä ovat tulossa peliin. Itselläni on ollut se periaate, että laitan nämä pelit ensin kalenteriin ja suunnittelen sitten muut menot sen mukaan. No joskus on ollut joku jo maksettu matka tai perhejuhla kyllä riesana, mutta tällä kaudella kalenteri on taas muokkautumassa niin, että edellä mainitut ajat lukitaan ensin kiinni...

Nimenhuuto - ELK-Futsal

Moit!

ELKin futsal ryhmällä on oma sivusto, josta voi katsoa :rules: tulevat matsit

ja merkata tulonsa :thumbsup1: - poissaolonsa :thumbsdown1:

*

http://elk-futsal.nimenhuuto.com/

*

jos sinulla ei vielä ole tunnuksia ko. ELK-sivustoon niin ota yhteyttä

boss Jari Ojaseen, joka kirjaa :hug: sinut sinne.

*

Jos olet unhoittanut :eek: tunnuksesi tai salaisen sanani sivustoon

niin sen saat selville ylläolevan sivun kautta!

*

se on futsalia, vai miten se nyt menikään

Ja mites saan yhteyden Jari Ojaseen.. mikä sen nimimerkki tai s-posti on?

Ihan btw, katselin noita sivustoja tuolta ja jtn ottelupötäkirjaa niin ei ole mun nimeä siellä, mutta edelleen siis olen pääsemässä mukaan pelaamaan..

Olen itse kyllä pääsemässä kaikkiin peleihin mukaan, suunnittelin työvuorot siten ja sitten siirsin pari ringettetuomarointia..

-Paukku-

s-e-g

Terwis Pum-Pum!

Ja mites saan yhteyden Jari Ojaseen.. mikä sen nimimerkki tai s-posti on? -Paukku-

JOjasen puumerkki on täällä :rules: parit viestit ylempänä löytyvä,

(en kyl ymmärrä miksi ihmeessä) MAHTAILEVASTI > sir edwin gray <

mun mielestä, no jätetään sanomatta...

ruotuun?

Aye Hurrrjat sisäissen jalanpallon sisäistäjät.

Oli ton pöhön(mana ,redman ,mikä lie..) kans pölinää et rmk:sta tultaisiin vähän jeesaileen.

Taitoa ja näyttöjä löytyy vaikka muille jakaa , tosin vanhoilla meriiteillä ratsastaminen on elämäntapa ,josta on vaikeampi päästä eroon kuin herra nikodemuksesta.

Siis jos mahtuu ,ja jollei mahu ni vihitään!! Tiedätte kyllä miks.hahaha

Terve Ojanen, lähetin sulle henk.koht viestin, toivottavasti tuli perille, mutta siis saisinko ne tunnukset sinne niin pääsisin mukaan joukkueeseen, anyway, tulen silti paikalle ensi viikonloppuna jos en ole sairastunut possuflunssaan..

Laitoin nimenhuutookin jo viestin, mutta laitetaan tännekkin... Eli joudun jättämään pari ekaa peliä väliin :crybaby: Noita menoja en pysty sysäämään hallitukselle tai kenelle muullekkaan.

kaipa JariO on Teemun ja Tuukan sinne lisännyt? Luulisi nimilistan olevan jo tarpeeksi iso? Eihän siellä tartte olla paikalla kuin 4+maalivahti :rules:

joulukuussa väkisin jo mukana..Lykkyä tykö peleihin!

Kas niin, kausi starttaamassa, hieman updeitteja asiaan:

Päivitys kokoonpanoon:

Arto (mv)

Adi

Paukku

Joukahainen

Shearer

Jari O

Jari K

Mikael E

Jaakko S

Markku V

Marko K

Maukka

Tuukka

ja Riksun remmi (kaiketi epävarmaa, kuitenkin?). Jäikö pelureita vielä mainitsematta?

Otteluohjelma:

(löytyy päivitettynä myös säikeen alussa), huomatkaa muutos 13.12. pelipaikaksi vaihtunut Hakaniemi.

su 13.12. klo 10:15 Hakaniemi AC 3 FC Playmates-ELK

Nimenhuuto.comista tulee vielä meiliä...

No näkyi tuo Joukahaishen mainitsema Teemu puuttuvan?Mä kyselen Riksun hurjilta kuka tulee.Ja pojat jos näitä lukee niin voisivat itse tänne kuitata tulonsa,aye?Mulla on noissa omissa sikiöissä tarpeeksi huolehdittavaa...:D

Missäs tämä Merihakan pelipaikka sijaitsee,siis Merihaassa tietenkin,mutta lähemmin??

No näkyi tuo Joukahaishen mainitsema Teemu puuttuvan?Mä kyselen Riksun hurjilta kuka tulee.Ja pojat jos näitä lukee niin voisivat itse tänne kuitata tulonsa,aye?Mulla on noissa omissa sikiöissä tarpeeksi huolehdittavaa...:D

Missäs tämä Merihakan pelipaikka sijaitsee,siis Merihaassa tietenkin,mutta lähemmin??

Teemu ei kaiketi ole vielä saanut jäsenmaksuja maksettua eikä itseään JariOlle ilmoitettua...Potkin kaveria perseelle siitä :D

Maukat ja muut Riihimäen hullut vaan mukaan vastustajia pelottelemaan :hug:

Moit!

*

Tästpäs löytyy, ehkä ja toivottavasti :rules:

http://kartta.hel.fi/opas/main/?l=1&m=1&o=1&n=74924&e=53166&z=?388,356'

Sörnäisten Rantatietä ja Merihakasen kohdalta jorpakost (idästä) tullessa vasemmalle "maan" alle

eli Haapaniemenkatu pitkin talojen alle "tunneliin", het kohta siellä tulee eteen kyltti

Merihaan Palloiluhalli tms. Jossain siel pyörien voinee :wallbang: löytää yleisiä/vapaita autopaikkoja!

Merihaan palloiluhallilla on omat parkkipaikat ja niihin on opastus. Ne on kyllä vähän hankalia löytää, mutta periaatteessa kai suunnilleen kaikki muut ovat ns. sakkopaikkoja.

Hyvä että tuli paikka puheeksi, olisin muuten suunnannut vanhasta muistista Hakaniemen torin alle eli väärään halliin.

Päivitystä pohjoisesta tulevaan porukkaan.Mahtavan vasurin omaava,the one and only,riihimäen ronaldo aka rasvattu salama Jussi the Villain liittyy sunnuntaina joukkueeseen.

Kuten myös nopea viilettäjä ja tuulettaja,yhtä hyvä kaikilla jaloillaan,riihimäen ricardo carvalho aka putkikassi Teke the bull.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this