Jump to content
Sign in to follow this  
Joukahainen

ELK:n futsal-kausi 2009-2010

Recommended Posts

Terve!

Koskas tämä tällainen alkaa? Onko se taas marraskuun puolella?

Treenataanko vai keräännytäänkö viikonloppuisin kokeilemaan onnea :dielaughing: ?

Alkaa tuo kesäkausi olla päätöksessä, niin talvikausi pitää varmistaa hyvissä ajoin! Vielä on aikaa saada kunto kohdalleen. Parempi se on kumminkin kuin viime kauden alussa...TAi lopussa :dielaughing:

Juu, eiköhän sinne harrastesarjan puolelle ole taas tarkoitus osallistua.

Aikataulut ovat entisellään, joukkueiden ilmoittautumiset tämän kuun loppuun ja loka/marraskuun taitteessa sitten startti.

Hieman kyllä askarruttaa squadin koko, on nimittäin parina viime kautena ollut kapeahko...

Edit. Tässä otteluohjelma:

Futsal 09-10 miehet harraste lohko 4

su 15.11. klo 11:45 Merihaka ELK-AC Tuska United

su 29.11. klo 14:45 Merihaka Orson-ELK

su 13.12. klo 10:15 Hakaniemi AC 3 FC Playmates-ELK

su 17.01. klo 11:00 Merihaka ELK-FC Sidekicks

su 31.01. klo 11:45 Merihaka Cesim-ELK

su 21.02. klo 14:45 Merihaka ELK-HePa

su 07.03. klo 13:15 Hakaniemi AC R Lokomotiv Rinkeby-ELK

Huom.! 13.12. pelipaikka on vaihtunut Hakikseen!

Täältä futsalin perustietoa SPL:n Helsingin piirin sivuilta (pelipaikat yms. yms.):

http://helsinki.palloliitto.fi/kilpailutoiminta/futsal/

Itse asiassa porukat voivat tänne jo nyt ilmoittaa kiinnostuksestaan.Oma ajatukseni on pitää ELK:n futsalissa kokonaan välivuosi, kun on sen verran laiha ollut tuo kokoonpano. Tätäkin ideaa voi - ja olisi suotavaakin - kommentoida...

No elä sie nyt luovuta...Kyllä me saadaan porukka kasaan. Tuon yhden uuden pelurin tuolta Trikiineistä mukanani, jonka sain houkuteltua jäseneksi...

Eli merkkaa listaan minut sekä Mikaelin. Kait muitakin ilmoittautuu? Mites tuo maalivahtiosasto?

Nimet Futsaliin

Voe JOjanen nouses Ojasesta...

No elä sie nyt luovuta...Kyllä me saadaan porukka kasaan.

Kuten veli Sherares totes, kyl me aina jengii saadaan???? kasaan,

kun kerätään koko premier, champpari ja ykkösenkin konkkapolvet kasaan...

mut tietty joku ennakkonimetys täytys kunkin mukaantulevan antaa JOjaselle

eli nyt kaiketi mukaan presesasoniin pyrkimässä mut TAKUUnimiä tarvii n. 15

Tate, Mikael, Redi, Jouhkis ja "bicyckel" JO

ja omillaan eli ELKin väellä täytys kyl pärjätä, vaikka väliin saataskin parit tuuraajat

Itse asiassa porukat voivat tänne jo nyt ilmoittaa kiinnostuksestaan.

Oma ajatukseni on pitää ELK:n futsalissa kokonaan välivuosi, kun on sen verran laiha ollut tuo kokoonpano. Tätäkin ideaa voi - ja olisi suotavaakin - kommentoida...

Hyi hyi!! Älä ala talveani pilaamaan.

Lupaan mennä pyllystämään maaliin jos se on maalivahdista kiinni.. En tiedä hyödystä :howler:

Elkin jäsenistä en tiedä mutta tuuraajan tai jia todennäköisesti saan myös :thumbsup1:

E. 500 viestiä täynnä...Hengaan täällä ihan liikaa!!!

Jos se porukka saadaan kasaan eli joukkue ilmoitetaan sarjaan, niin minutkin saadaan aktivoiduksi mukaan. Tämä vastauksena kysymykseen maalivahtiosastosta ja edellyttäen että vanha kelpaa.

Totta kai kelpaa,varmistin vain,että olet edelleen tulossa;) Molarin merkitys näissä futsalkarkeloissa on kuitenkin erittäin suuri!

Ihan tulin ajatuksena mieleen, että onko tämä futsal sarja tarkoitettu vain mies puolisille vai saako naisia olla mukana :)

Tuohan voisi olla salainenaseemme? Naapurin pirkko saa tulla mun puolesta pelaamaan jos löytyy jäsenyys...Tai futsal taustaa 10v :drunk:

Anyway..huono läppää? Onneksi olette jo tottuneet siihen. Lisää tulossa

Maalivahti, pakki, minä (en tiedä paikkaa) Tate saa päättää :kiss:

Lupaan kuunnella tänä vuonna neuvoja paremmin. Parit keskustat ja joku nuori ja nopsa kärkeen..Joukkue on ilmeisesti jo kasassa?

Mulla on yksi kaveri joka tulee mielellään pelaamaan, jos tarttee? Elkkiin ei kuulu, mutta on parempi kuntoinen kuin minä!

Anyway..huono läppää? Onneksi olette jo tottuneet siihen. Lisää tulossa Maalivahti, pakki, minä (en tiedä paikkaa) Tate saa päättää :kiss:

Lupaan kuunnella tänä vuonna neuvoja paremmin. Parit keskustat ja joku nuori ja nopsa kärkeen..Joukkue on ilmeisesti jo kasassa?

Mulla on yksi kaveri joka tulee mielellään pelaamaan, jos tarttee? Elkkiin ei kuulu, mutta on parempi kuntoinen kuin minä!

Tatehan ei ole tämän joukkueen manageri, eikä päätä mitään:blink: Sir Edwin on joukkueen johtaja/manageri, joten antaa hänen päättää, minun puolestani totta kai mukaan! Ja ensisijaisesti pitää olla ELK:n jäsen, saisitko Jouni häntä liittymään mukaan....sitten ei ole mitään ongelmia, jos kerta on parempi kuin sinä...

Tatehan ei ole tämän joukkueen manageri, eikä päätä mitään:blink: Sir Edwin on joukkueen johtaja/manageri, joten antaa hänen päättää, minun puolestani totta kai mukaan! Ja ensisijaisesti pitää olla ELK:n jäsen, saisitko Jouni häntä liittymään mukaan....sitten ei ole mitään ongelmia, jos kerta on parempi kuin sinä...

Puhun hänet Castlen kannattajaksi, niin ei tartte kattella pelejä yhdessä :kiss:

Niin Sir Ed tosiaan on se manageri.. Sinä vaan annat hyvää ja rakentavaa palauteta kentällä, jota en osannut hyödyntää...Esim syötä alas päin.

En vaan ole niin hyvä kuin luulin :drunk1:

Juu, kyllä ryhmässä tilaa on.

Laittakaa yhteystietonne - oikeat nimet & sähköpostiosoitteet privaattiviestinä meikäläiselle.

Tiedoksi vielä, että pelurien tulee olla ELK:n jäseniä, sukupuolella ei ole väliä! Homma kulkee siten, että yhdistys maksaa puolet osallistumismaksusta ja me pelaajat sitten itse se toinen puoli. Käytännössä tämä tarkoittaa summaa haarukassa 15-20 euroa.

Käyttökelpoinen linkki lisätietoon: SPL Helsinki futsal

Tuohan voisi olla salainenaseemme? Naapurin pirkko saa tulla mun puolesta pelaamaan jos löytyy jäsenyys...Tai futsal taustaa 10v :drunk:

Olen pelannut yhdeksän vuotta, lopetin viisi-kuusi vuotta sitten kun aika ei riittänyt jalkapalloon ja ringeten sm-sarjassa pelaamiseen.. mutta olen sen jälkeen pelannut kesäisin sellaisessa harrasteporukassa, joten taito ei ole hävinnyt jos sitä nyt on koskaan ollutkaan :)

Olisi mukava päästä vähän pelailemaan.. itse tykkäisin pelata sitten pakkina, kun en ole niin nopea (onko kukaan muukaan), mutta sitten taas pelisilmää löytyy jonkin verran ja kyllä mä rapata osaan Vidicin tyyliin ;)

Aika laihaa on, onko vielä innokkaita mukaan?

Squad toistaiseksi:

Arto (mv)

Adi

Paukku

Joukahainen

Shearer

Jari O

Jari K

Perun osallistumisen jos jengi jää näin pieneksi...

HEI HALOO PORUKKA OIKEASTI!!!! :wallbang:

Koittakaa nyt hieman saada muutama jamppa lisää tuohon vielä.

Taitotasolla ei ole väliä...Pitänee mennä Poolin poppoon juttusille nuorisoa ELKKiin puhumaan. Pakko tässä on talvipelastaa kun kaikki pelaa jotain vitun lätkää

E. privatea laitettu muutamalle...Tuossahan on jo kentällinen, joten mitä enää tarvitsee huolehtia? Meillä on naisfutarikin joukossa. Mitä muuta porukka vielä kaipaa?

Futsaloimaan

Moit!

Kyl pitäis saada vielä monta varmaan pelaaja :rules: listaan et on järkee lähtee konkkaamaan matseihin,

koska ei ole mieltä pelata ilman vaihto"miehiä" ja/tai moneen matsiin pyytää ulkpuolisia apuvoimia,

joihin joskus olemme joutuneet turvautumaan...

*

Joten sassiin, vissiin ja vähän nopeesti JOjaselle infoa tai muuten :thumbsdown1:

Lohko 4: AC Tuska United, Cesim, ELK, FC Playmates, FC Sidekicks, HePa, Lokomotiv Rinkeby ja Orson.

Lohkojakokin on meidän puolella :boogy:

kaikki pääkaupunkiseudun ELKkiläiset ovat velvoitettuja tulemaan pelaamaan.

Tämähän on kunnia kysymys... JA saatte nauttia minun huonosta seurasta ja kiroamisesta koko talven ihan livenä...Läppä vain paranee livenä :drunk:

http://helsinki.palloliitto.fi/kilpailutoiminta/futsal/pelitapa_09-10/

niin linkki vielä tuonne lohkojakoihin suoraan...Tehdään elämä helpoksi

Pele voi ottaa juomapojan/lapsenvahdin roolin? Kaikkia tarvitaan antamaan panosta

Aika laihaa on, onko vielä innokkaita mukaan?

Squad toistaiseksi:

Arto (mv)

Adi

Paukku

Joukahainen

Shearer

Jari O

Jari K

Perun osallistumisen jos jengi jää näin pieneksi...

Tuohon listaan voi vielä lisätä seuraavat kaksi nimeä:

Mikael E

Jaakko S

Laittakaa nyt mutkin listaan niin saa Pelekin hommia.Oon katellu juutuupista brasilian poikain pallottelua eli homma on hallussa.

Oikeesti siis voin tulla joihinkin peleihin edellyttäen ettei mee valion kanssa päällekkäin.Nauhoituksia on niin ikävä kattoa.Ja kuitenkin jotkut pässit sit huutaa hallilla väliaikatietoja tyyliin "Hei,Poolikin taas tappiolla tai Torres tehnyt taas hatut" Sori tää avautuminen mut joo,tulen.

HYEENA JA TAMO,KAMOON JÄTKÄT,PÄÄSETTE KYYDILLÄ!!!!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this