Jump to content
Sign in to follow this  
Royfish

Huonot elokuvat!

Recommended Posts

Onhan niitä huonoja leffojakin, ja tässä yksi sellainen, futisaiheinenkin vielä, eli FC Venus. Sain eilen viikon saikkua ja ajattelin kattoa kovalevyltä vähä aika sit tallennetun rainan. Mutta siis sehän oli aivan järkyttävän surkee!! Peruskliseinen, siuorastaan tylsä! Äijät oli niinku fanaattisia futisihmisiä, ja just niin stereotyyppinen ja kliseinen kuvaus ku vaan voi futisfanista olla! Ei edes Suomen kiekkomaajoukkueen kannattajat ole tommosia! Herranjestas, no tulipa kateltua nyt kuitenkin....

Men in Black 2 ja Wild wild west ovat kaikkien aikojen paskimpien leffojen joukossa helpossa...Ja Will Smith pääosassa kummassakin.. Kaverilta löytyy myös tukku hyviä leffoja.

Sinkkuelämää elokuva oli jotain aivan hirveää jöötiä..Tuli katteltua viikonloppuna (seurana) :wallbang:

Tähän keskusteluun tulen lisäilemään tukun leffoja...Hyvä aihe!! :mrgreen:

No, joo, se perusajatushan siinä Venuksessa tuli esille, eli niinkuin mulla ja meillä ja kaikilla muillakin siitä 2-divarista alaspäin, on yleensä tahtoa enemmän ku taitoa!! :blink: Ja ELKläisillä myös usein vielä tietoakin enemmän ku taitoa...;) Mutta muuten sitte juu, niinkuin edellä jo mainitsin, kuuluu tämän otsikon top-10 joukkoon!

Lisää huonoja leffoja: Futisaiheisista myös Football factory pääsee tähän joukkoon, kun taas The goal ja Greenstreet on aivan eri planeetalta ja loistavia!

Vielä viime aikoina katottuja huonoja leffoja pari lisää, eli The wolf. Jack Nicholson pääsosassa, sanoisinpa että Nicholson kuuluu mun Top-3 näyttelijäkaartiin, mutta tää oli siis toudella surkea otos... Sitte suomalainen kauhutragedia Sauna. Lopetin kesken n. 40 min jälkeen, en tiedä olisiko kiihtyny loppua kohden? Tuskin...

Ps. Noista Joukahaisen mainitsemista rainoista olen täsmälleen samaa mieltä! Tai vähän vielä, ne on niin huonoja, että huono elokuva-maininta on niille jo imartelua! Mutta makuasiat, niin, niistä keskustellaan!

Ainoa kerta, kun olen meinannut kävellä leffateatterista kesken leffan ulos, oli katsoessani kaverin kanssa Skorpionikuningasta. Aivan järkyttävää paskaa, onneksi oli ilmaisliput sillä jos tosta leffasta olis sentinkin joutunut maksamaan niin olis vituttanut ja rankasti.

Töllöstä katsottuna ehkäpä ainoa leffa, jota en ole koskaan pystynyt katsomaan loppuun asti, on 28 päivää myöhemmin vissiinkin kolmesta yrityksestä huolimatta. Jatko-osaa en ole sitten edes viitsinyt yrittääkään.

Internet Movie Databasen 100 huonointa.

Sign in to follow this