Jump to content
ara

Ottelutapaamiset

Recommended Posts

On se kumma, jos ei itseään urheilubaariksi nimittävässä Elmossa voi seurata peliä äänen kanssa. Pitäisikö meidän tavata Elmossa sunnuntai-iltana hyvissä ajoin (esim. klo 21) ja yrittää vielä henkilökunnan kanssa neuvotellen saada kuvaan ääntä? Ellei se onnistu, niin marssitaan sitten vaikka sinne Chelseaan, jos porukan enemmistö niin toivoo.

Niin, ja olen siis ilman muuta tulossa Elmoon sunnuntai-iltana. Olen viikonlopun nettiyhteyksien tavoittamattomissa, joten jos porukka päättääkin suunnata muualle peliä katsomaan, niin voisitko mankku soittaa tai tekstata asiasta? Puh. nroni annoin sulle muistaakseni.

Niin, ja olen siis ilman muuta tulossa Elmoon sunnuntai-iltana. Olen viikonlopun nettiyhteyksien tavoittamattomissa, joten jos porukka päättääkin suunnata muualle peliä katsomaan, niin voisitko mankku soittaa tai tekstata asiasta? Puh. nroni annoin sulle muistaakseni.

kuulostaa hyvältä..ensin elmoon, niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi...klo 21 ois varmaan sopiva aika

ok. uskoisin kyllä että elmoon saadaan äänet mukaan, toimihan se viimeksikin, siellä kun kerran ollaan vietetty aikaa. mutta jos ei jostain syystä toimi niin mennään chelseaan.

romavince, jos jotain muutoksia niin ilmottelen sulle.

ainoa taikuri joka esiintyy sunnuntaina on totti&co!

aralle terveisiä !

ilmeisesti ainoana foorumimme romanistana olen sunnuntaina stadio olimpicolla.jos ja kun tämä roma club finlandia toteutetaan,niin infoa on pakko heittää myös muille futisfoorumeille,jotta saadaan ne 30 vaadittavaa nimeä.selvää on,että kukaan muu kuin ara ei voi tulla valituksi puheenjohtajaksi,koska arahan tätä hommaa on suunnitellut ja välillä ymmärrettävästi väsynytkin.aion jatkossa olla perustavassa kokouksessa mukana tietysti ja tuon vaikka hevosreellä jengiä paikalle.ymmärrän,että foorumistiemme keski-ikä on 15v mutta homma täytyy nyt saada alkuun.gloriaa juventinoille ! teillä homma toimii...

aralle terveisiä !

ilmeisesti ainoana foorumimme romanistana olen sunnuntaina stadio olimpicolla.jos ja kun tämä roma club finlandia toteutetaan,niin infoa on pakko heittää myös muille futisfoorumeille,jotta saadaan ne 30 vaadittavaa nimeä.selvää on,että kukaan muu kuin ara ei voi tulla valituksi puheenjohtajaksi,koska arahan tätä hommaa on suunnitellut ja välillä ymmärrettävästi väsynytkin.aion jatkossa olla perustavassa kokouksessa mukana tietysti ja tuon vaikka hevosreellä jengiä paikalle.ymmärrän,että foorumistiemme keski-ikä on 15v mutta homma täytyy nyt saada alkuun.gloriaa juventinoille ! teillä homma toimii...

Etpa ole ainoa...muutama tunti pelin alkuun ja pikkuhiljaa taytyis lahtea valumaan stadionille:smile:

Forza Roma

Huh oli varmaan huikea fiilis itse paikan päällä, pelin lopun tuuletuksille ja fiilikselle kyllä huikeaa peukkua (meille toki ylöspäin, laziolle :thumbsdown1:). Huikeita hetkiä ihan kotisohvallakin.

17.1 ROMA - GENOA

Itse olen vloppuna helsingin suunnalla, sunnuntaina suuntaamassa johonkin (näyttääköhän elmo?) katsomaan matsia. Paikka siis avoin, mutta jossain olisi hieno matsi katsoa.

jep jep

Täältä suomen sivistyksen kehdosta eli Turusta ei jaksa lähteä ex-kotikaupunkiin pelkästään tv-peliä katsomaan.Varsinkin kun maanantaina on taas hoidettava työtehtäviä palkan maksajallekin.No 2 viikon päästä ollaan taas pelipaikoilla eli Roomassa.Jonkinlaista ideaa kieltämättä olisi siinäkin,että vielä tämän kevään aikana meeting Roomassa.No arahan tästä on jo 2-3 vuoden aikana useasti maininnut eli sopiva peli keväälle ja kaikki kynnelle kykenevät reissuun.Äsken vietin bissen ääressä aikaa " san siron " legendan suomisen kimin baarissa.Kimi Marko " Rapa " Rajamäen vanhana pelikaverina ja parhaimpana ystävänä piti loistavaan tyyliinsä debattia Tepsistä ja tunnelma Pub Grandamissa helvetin hieno.Jep ja itsekin Rapan aina tunteneena toivotan koko sydämelläni Tepsille hienoa kautta.Olisi joo kiva nähdä teitä muitakin,mutta eilisen lätkämatsin Tuto-D-team jälkeen vierailijoiden paras tehomies unohti itsensä Turkuun ja sen kanssa tässä kupitellaan...ei hyvä hänelle heh. Jatkan ottamista ja tiedottelen sitten Roma-Siena pelin jälkeen.Toivottavasti meitä on huomenna Elmossa paljon

Elmo luultavasti ei näytä äänien kanssa niin ainakin itse olen suuntaamassa Sports Academyyn. Nähdään mestoilla jos muitakin sinne ilmaantuu.

Kumotkaa Juventinot myös siellä :thumbsup1:

Tanperelaiset tänään Pub Höyryyn tsekkaan matsia?

Olin itseasiassa paikalla. Piti laittaa tännekin postausta asiasta, mutta en ehtinyt sitten kun oli muka niin kiire koko vkonlopun. Seuraavalla kerralla kun olen menossa niin koitan postata.

Olin itseasiassa paikalla. Piti laittaa tännekin postausta asiasta, mutta en ehtinyt sitten kun oli muka niin kiire koko vkonlopun. Seuraavalla kerralla kun olen menossa niin koitan postata.

Itsehän en loppujen lopuks ollut sitten. Olin jo oikeestaan matkalla kun kaveri soitti että peli näkyy ja juotavaa on :veiled:

Menee ohi topiicin, mutta menköön...

Eilen menin täällä Turussa ravintola Gracelandiin "parille" bisselle. En ehtinyt edes baaritiskille kävellä, kun kajareista lähti " roma roma roma " soimaan. Ravintolan omistaja on hyvin selvillä vakaumuksestani :lol: Toinen mahtava baari Turussa on pub Grandam, jonka alakerran "auditoriumin" screeniltä ja hevikajareista Roman pelejä ja Zampan selostuksia on usein katseltu ja kuunneltu. Jep ja huomenna Roomaan ja sunnuntaina Olimpicolle Roma-Siena peliin.Toivottavasti Roman hienot esitykset ja 15 tappiottoman ottelun putki houkuttelevat lehtereille väkeä, vaikka vastustaja ei kaikkei hektisin olekaan.Tosin eihän noista koskaan tiedä. Hävisihän Roma syksyllä Livornollekin 0-1 kotonaan...no pallohan on pyöreä ja onneksi näin on. Tuskinpa minun tarvitsee moista rämpimistä katsoa, vaan uskon, että Roma lyö tauluun mahtipontiset 4-0

Menee ohi topiicin, mutta menköön...

Eilen menin täällä Turussa ravintola Gracelandiin "parille" bisselle. En ehtinyt edes baaritiskille kävellä, kun kajareista lähti " roma roma roma " soimaan. Ravintolan omistaja on hyvin selvillä vakaumuksestani :lol: Toinen mahtava baari Turussa on pub Grandam, jonka alakerran "auditoriumin" screeniltä ja hevikajareista Roman pelejä ja Zampan selostuksia on usein katseltu ja kuunneltu. Jep ja huomenna Roomaan ja sunnuntaina Olimpicolle Roma-Siena peliin.Toivottavasti Roman hienot esitykset ja 15 tappiottoman ottelun putki houkuttelevat lehtereille väkeä, vaikka vastustaja ei kaikkein hektisin olekaan.Tosin eihän noista koskaan tiedä. Hävisihän Roma syksyllä Livornollekin 0-1 kotonaan...no pallohan on pyöreä ja onneksi näin on. Tuskinpa minun tarvitsee moista rämpimistä katsoa, vaan uskon, että Roma lyö tauluun mahtipontiset 4-0

Roomaan

Meinaan ottaa viikon loman tuohon toukokuun alkuun. Nimittäin 5. toukokuuta pelataan Stadio Olimpicolla Coppa Italian finaali. Uskon, että Roma on toinen finaali-joukkueista, kunhan nyt klaaraa Udinesen myös vieraissa. Ruksatkaa muutkin tuo päivämäärä almanakkoihinne ja miettikää, miten saisitte taiteiltua itsenne paikalle :thumbsup1: Viime viikonloppuna seurueemme herätti Roomassa valtavasti positiivista uteliaisuutta. Paikalliset ihmiset pitivät asiaa uskomattoman hienona, että olimme tulleet Suomesta Roomaan vartavasten Roman peliä katsomaan. Ja kun kerroin ihmisille perusteilla olevasta Roma Club Finlandiastamme niin mammamiat kaikuivat ja pöytääni tuli myös yleensä aina ilmaisia drinkkejä reippaanlaisesti :lick: Että tällaista tällä kertaa ja Elmoon menijöille hyvä draivi päälle niinkuin on joukkueellammekin

Meinaan ottaa viikon loman tuohon toukokuun alkuun. Nimittäin 5. toukokuuta pelataan Stadio Olimpicolla Coppa Italian finaali. Uskon, että Roma on toinen finaali-joukkueista, kunhan nyt klaaraa Udinesen myös vieraissa. Ruksatkaa muutkin tuo päivämäärä almanakkoihinne ja miettikää, miten saisitte taiteiltua itsenne paikalle :thumbsup1: Viime viikonloppuna seurueemme herätti Roomassa valtavasti positiivista uteliaisuutta. Paikalliset ihmiset pitivät asiaa uskomattoman hienona, että olimme tulleet Suomesta Roomaan vartavasten Roman peliä katsomaan. Ja kun kerroin ihmisille perusteilla olevasta Roma Club Finlandiastamme niin mammamiat kaikuivat ja pöytääni tuli myös yleensä aina ilmaisia drinkkejä reippaanlaisesti :lick: Että tällaista tällä kertaa ja Elmoon menijöille hyvä draivi päälle niinkuin on joukkueellammekin

Aikaistat matkaa parilla viikolla ja liityt seurueeseen katteleen paikallispeliä?:icon_lol: