Jump to content
Sign in to follow this  
Royfish

In memoriam Robert Enke

Recommended Posts

Saksan ja Hannover 96:n veskari, Robert Enke, poistui keskuudestamme, rauhallisimpiin peleihin. Uutisten mukaan oman käden kautta. Oli kärsinyt pitkään masennuksesta, joka johtui pitkälti futisuran aiheuttamista paineista. Jatkuva kisailu ja epäonnistumisen pelko söi miestä. Lisäksi hänen 2-v tytär menehtyi sydänsairauteen vuonna 2006. Rankkaa ollu kaverin elämä, ei käy kateeksi. Samoin jälleen kerran tarina todistaa huippu-urheilun raakuuden.

Kunnia muistolle

Niin...

Kunnia muistolle muttei miehelle. Sitä jäi sureen vaimo ja keväällä otettu adoptiotytär. Nää on mulle ainakin vähän että mies kestää mitä vaan.

Jokaselle kun voi sattua mitä vaan mutta aina on itellä päätäntävalta siihen miten siihen suhtautuu

Raakaa mut niin totta

Niin...

Nää on mulle ainakin vähän että mies kestää mitä vaan.

Raakaa mut niin totta

Niin, toihan siinä just on se avainjuttu. Eli pitäis kestää mitä vaan, vaan ku ei meistä kukaan varmaan aina kestä. Jos sen pystys myöntää, niin tämäkin mies olis varmaan ens lauantaina kentällä....

Meneepä filosofiseks, mutta niin se kai on? Ei silti mikään mukava juttu, vaikka en mäkään pidä tota itsemurhaa minään ratkasuna. Ja se on aika itsekäs tekokin. Puhumalla selviäis moni juttu. Eiks vaan?

Niin se on ja kevyet mullat.

Mua vaan sylettää ihan erityisesti nää hehkutukset Saksanmaalla siitä kuinka hieno ihminen, roolimalli ja tiesvaikkamitä se oli. Kun ei ollut, tavallista heikommista aineksista kasattu kaveri - en sano mies - vain. Ja kun tälläset älyttömät sankariksi ja marttyyriksi julistamiset saa aina jossain jonkun innostumaan tekemään saman perään. Niinkun nyt aina sillon tällöin siellä sun täällä nähdään kun näistä itsensä tappamisista tulee epidemioita.

Toivottavasti auttavat sen leskeä jotenkin. Meinaan, kaveri itse pääsi rauhaan mutta leski jäi tsemppaamaan itekseen ja vielä varmasti huonolla omallatunnolla ja haavoilla koko lopuksi iäkseen.

Perhana, pitäskö perustaa Kunnia Itsensä Tappajien Leskille -kerho?

Sign in to follow this