Jump to content
Sign in to follow this  
TheRealMadrid

Fifa 10:n bugit

Recommended Posts

Tänne kaikkii bugeja joita tiedätte..

Tietääks joku millo tulis manageriin uus bugipäivitys? ku mul kävi sillee et ku vedin managerin realil läpi, sit ku alko uus ni yhtäkkii budgettiin oli tullu -2,123,512,123 jtn tommost. ja toiseeki budgettii -2,123.. en voinut ostaa pelaajia sun muuta.. Apua? tai jos tiiätte mite sais korjatuks

Ei vittu! Muutama päivä sitten kirjoitin tuonne "FIFA 10 Manager Mode"-topikkiin, että ei ole itselläni mitään bugeja esiintynyt.

Olin päässyt FA-Cupissa viidennelle kierrokselle, Englannin kakkosliigan Stockportin kanssa ja ensimmäinen ottelu päättyi 1-1. Pelin jälkeen seurajohto kirjoittaa mulle, että "valitettavasti Cup-taipaleemme päättyi!?" Seuraavan päivän "virtuaalilehdessäkin" sanottiin, että "Stockport tippui cupissa Ipswichille." Kuitenkin heti seuraava otteluni oli uusinta-ottelu Ipswichia vastaan ja ajattelin, että ei kai tässä mitään. Voitin uusinta-ottelun 0-3 ja menin katsomaan minkä joukkueen kohtaan seuraavaksi. En sitten mukamas "päässytkään" jatkoon, vaan Ipswich meni puolivälieriin. Ei saatana!

Onko kellekään muulle käynyt samalla tavalla? Itseäni ketuttaa vieläkin enemmän kun ajattelin, että voitan koko Cupin kakkosliiga-joukkueen kanssa...

Itsellä kävi sama juttu Milanilla. Joku Italian Cuppi kyseessä, ja siinä ensimmäisessä osaottelussa voitin 3-0. Toiseen osaotteluun laitoin sitten junnuja kentälle yms. kun voitto oli jo aika varma. Noh peli päättyi 1-1, ja sitten tipuin cupista. Mitä helvettiä? Yhteismaalit siis 4-1..

Oonko ainoa jolla on fifaan tullut sellanen bugi että normaalit pallot ei toimi niinkun niitte pitäis? Kuten olin tossa pari päivää sitten alottamassa pelaamaan real madridilla peli olin pistäänyt että pelataan normaalilla niken pallolla mikä pitäisi olla kun pelaa la liigan joukkueella. Mutta mikä se sitten tuli joku mm kisa pallo vuodelta nakki ja muussi! En tajuu miks se mua ärsyttää mutta se on mun ärsyttävää. Tietääkö kukaan mitä toi korjataan! kiitos jo etukäteen

Kaikkein ärsyttävin bugi tällä hetkellä on se, että jonkin aikaa fifa10:ä ja erityisesti jos on manager modea pelannut niin joistain joukkueista vaan katoaa pelaajia, vaikka yrittää pelata ihan tavallista exhibition matsia. Pelaajien, esim. poikkeuksetta Gerrardin tilalle on ilmestynyt oranssi pallo, ja pelaaja jolla ei ole nimä ja kaikki skillit on jotain tyyliin 516626366272724727...Uskomattoman raivostuttavaa, täytyy ottaa joku toinen gamertag jos haluaa pelata suosikkijoukkueellaan..:frustrated:

Jos tosta nyt mitään selkoa sai, onko kellään muulla esiintynyt samaa ongelmaa?

Kaikkein ärsyttävin bugi tällä hetkellä on se, että jonkin aikaa fifa10:ä ja erityisesti jos on manager modea pelannut niin joistain joukkueista vaan katoaa pelaajia, vaikka yrittää pelata ihan tavallista exhibition matsia. Pelaajien, esim. poikkeuksetta Gerrardin tilalle on ilmestynyt oranssi pallo, ja pelaaja jolla ei ole nimä ja kaikki skillit on jotain tyyliin 516626366272724727...Uskomattoman raivostuttavaa, täytyy ottaa joku toinen gamertag jos haluaa pelata suosikkijoukkueellaan..:frustrated:

Jos tosta nyt mitään selkoa sai, onko kellään muulla esiintynyt samaa ongelmaa?

Ootko kokeillu päivittää FIFAA?

Oonko ainoa jolla on fifaan tullut sellanen bugi että normaalit pallot ei toimi niinkun niitte pitäis? Kuten olin tossa pari päivää sitten alottamassa pelaamaan real madridilla peli olin pistäänyt että pelataan normaalilla niken pallolla mikä pitäisi olla kun pelaa la liigan joukkueella. Mutta mikä se sitten tuli joku mm kisa pallo vuodelta nakki ja muussi! En tajuu miks se mua ärsyttää mutta se on mun ärsyttävää. Tietääkö kukaan mitä toi korjataan! kiitos jo etukäteen

Ittellä ainakin vaihtu päivityksen myötä oikiaan palloon.

Mä aloitin pelaamaan joskus joulun jälkeen, olin pelannut 3kk, ja yhtäkkiä kaikkien pelaajieni kokonaisuudet olivat muuttunet luvuille 40-60, ja niiden nimet olivat vaihtuneet ihan oudoiksi. :depressed:

Esim Bacary Sagnan nimi oli muuttunut, ja hänestä tuli "ka728olia" ja kokonaisuus oli 43.

En voinut kuin aloittaa alusta...

Mä aloitin pelaamaan joskus joulun jälkeen, olin pelannut 3kk, ja yhtäkkiä kaikkien pelaajieni kokonaisuudet olivat muuttunet luvuille 40-60, ja niiden nimet olivat vaihtuneet ihan oudoiksi. :depressed:

Esim Bacary Sagnan nimi oli muuttunut, ja hänestä tuli "ka728olia" ja kokonaisuus oli 43.

En voinut kuin aloittaa alusta...

Oliko tämä FIFA11:sta? Nimittäin sama ongelma, mutta häipyi, kun latasin kokoonpanot uudestaan. Tämä siis joskus ennen joulua.