Jump to content
Sign in to follow this  
Lasse Tikka

Maajoukkueet

Recommended Posts

En ny löytänyt mitään olemassaolevaa säiettä joten alotanpa uuden, kun tämmönenkin ihme sattui silmään:

http://www.itv.com/sport/football/ne...-58110057.html

Siis Mears on LUULLUT että sen "estranged" isä (mä en löytänyt tohon muuta käännöstä kuin vieraantunut) oli kotoisin Jamaikalta, ja epäilee nyt että eikun se olikin varmaan Sierra Leonesta. Ihan kiva, kukapa meistäkään voi ihan varma olla että onko se sittenkin naapurin isäntä, mutta siis KUKAAN ei nähtävästi ole tarkistanut ton luulon todenperäsyyttä ja niinpä se sitten on pelannut ihan oikean maaottelun Jamaikan paidassa.

Hei hulinaa. Mä olenkin just alkanut luulla että mun iskä on kotosin San Marinosta ja äippä Andorrasta vai oliko se Antigualta ja Barbudalta. Mä ilmotan niille ja olen maajoukkueessa niin että heilahtaa!!! Litti ja muut, varokaa!!! TÄÄLTÄ TULEE PESUNKESTÄVÄ VALKOIHONEN NEEKERI!!!

Jes! mulle kans selvis et oon Gattuson ja Anders Verpaalun velipuoli! Saan valita Viron ja Italian väliltä! Valitsen Viron käsipallomaajoukkueen, ku siellä taso korkeempi ja viina halvempaa... LOL !!!

Kaikenlaista...

Jonehan osais muuten kertoa tosta vaikka mitä omakohtastakin. Sehän on pelannu Viron pöytätenniksen mestaruussarjassa ulkomaalaisvahvistuksena. On muuten kerrankin ihan tosi juttu!

mä otin kerran sitä vastaan pingismatsin kun se anto mulle muistaakseni 15 pinnaa eteen. Ihan hyvin meni, hävisin 21-15

Mut siis oikeesti hävisit 21 pojoa peräkkäin! Miten voi olla mahdollista?:smile: Mä olin kans aina tosi paska pelaaja pingiksessä, mut kyl mä aina niiltä mestareiltakin sen 1-3 sain! Jos ei muuten, ni kaveri löi ite verkkoon tai piikkas yli pöydän... Jos me siis pelattais, mä voittaisin niukasti 21-19 ??:eek:

vasta-aurinko, ylämäki ja vastatuuli. kova yskä, liukkaat kengät ja löysä vatsa

mä olin ilosesti yllättynny kun sain sen 15

Kyllä, ei ole häpeä kaatua saappaat jalassa !

Noista Eestin pingiksistä muuten hauska muistelo, näin jälkeenpäin.

Narvan jengissä pelasi pelkästään azerilaisia pelureita, sellaisia

vuoristotureiden oloisia äijiä. Ne teki kaikkensa, että vastustajan

peli menisi täysin sekaisin. Huutelua, ilveilyä yms. epäurheilijamaista

käytöstä. Kotijoukkue oli lämmittelemässä jo salissa, kun tulimme paikalle ja ovet oli lukossa, eikä auennut, kuin 10min ennen matsin alkua. Kukaan ei puhunut sanaakaan eestiä tai englantia. Suomen futis kaipaisi murusen tuota samaa mulkkumaisuutta.

Vastustajat aina kehuvat kilvan, kuinka hienosti kaikki on hoidettu

vastapuolelle. Sehän on selvää, koska muualla harjoitusajat muuttuu

viimetipassa, hotelleihin tulee öisiä palohälytyksiä, bussit hajoavat yms.

Suomi on tässäkin asiassa liian kiltti, voittaminen vaatii välillä myös

pienti vilunkia ja Suomi on äärimmäisen huono siinä.

ai perhana, ne olikin ne saappaat

Toi on niin totta toi että särmä puuttuu suomalaisilta, tossakin suhteessa. Ainoo kunnon vastustajan häirintä mitä mä suomalaisilta ylipäänsä muistan oli, kun Cristiano Ronaldo kävi Portugalin jengissä täällä pelaamassa. Mut se olikin tosi pelottavaa se

Sign in to follow this