Jump to content
Sign in to follow this  
Jupe

Kuvakilpailu

Recommended Posts

Topicille :thumbsup1: Nyt vasta pääsi osallistumaan mukaan. Sori huono laatu, nyt vasta muistin, että olisi valoit voinut olla päällä. :D Ja oho, kun on pieni kuva, avasin kuvan uuteen ikkunaan. :( Paremmin ens kerralla!

Posted Image

E: Ja seuraava voisi olla vaikkapa roskakori. :D

Huhhuh, mikä on? Kohta taas 48 tuntia mennyt, joten laitan uuden.

Pöytä

Salliiko säännöt sitä, että jos nyt kukaan ei sitä kuvaa laita, niin laitan ite vaikka oon ite sen vihjeen keksinyt. Onko sääntöjen vastaista Jupe?

Huhhuh, mikä on? Kohta taas 48 tuntia mennyt, joten laitan uuden.

Pöytä

Salliiko säännöt sitä, että jos nyt kukaan ei sitä kuvaa laita, niin laitan ite vaikka oon ite sen vihjeen keksinyt. Onko sääntöjen vastaista Jupe?

Antaa palaa vaan. Ei tainnu oikee lähtee tää homma. Tosin foorumilla tällä hetkellä muutenkin hiljasta, joten heijastuu varmaan tähänkin topiikkiin. Liekkö porukka jo joulun vietossa vai eikö muuten vaan nappaa.

Mutta tosiaan jos vaan jaksat, niin yritä pitää topiikki hengissä. Enköhän mä itekki jotain kuvia napsi kuhan taas innostuu.

Topicissa ei ole mielestäni mitään vikaa, moni ei varmaan jaksa hakea vaan kameroita, ottaa yhden kuvan ja lisätä koneelle. Itsellä olisi ainakin helpompaa, jos olisi USB-kaapeli kännykkään, niin ei tarvisi digikameralla kuvailla. Ja onhan toki foorumilla ollut hiljaista, kyllä tää topicci vielä nosteeseen saadaan. :thumbsup1: