Jump to content
Sign in to follow this  
v7ville

"Minä Kannatan" -logojen uudistus

Recommended Posts

Vielä kysellään kun ei ole kuulunut vastausta, eli ovatko logot pian tulossa jo?

No mä noin väsäsin jos sillo aikaa sitten. Lähetin eteenpäin, eli ne on joko VilleKoolla tai Webmasterilla. Niille vaan privaa menemään, että tyrkkäävät näkyviin. Eli siis valmiina on, mutta ei näköjään vielä käytössä.

Terve - Minulle ei ainakaan tuota lisäpakettia ole tullut. Laitatko vielä mulle vaikka uudestaan.

Ne on mulla tuolla toisella koneella, joten pistän ne huomenna sun mailiin tulemaan :)

Hienoja ovat :thumbsup1: mutta en löytänyt Hollanin maajoukkueen logoa. Onko vielä mahdollista lisätä se listaan?

Niin, itsekin kaipaisin Hollantia. Miten on, onko mahdollista tehdä?

Villeeeeee????

wut? wut? oon pistäny ne sun @paitsio.com osoitteeseen jo aikapäiviä sitten.. No ehkä ne on sit kadonnu.. Pistän uusiks tulee kohta tässä ;)

Ja joku huuteli hollantia.. Eiks siel pitäny olla Alankomaat ku nehä on MM2010 kisoissa?

Pistäkääpäs nyt moderaattorit kesäloman alkamisen ja MM-kisojen alkamisen kunniaksi ne uudet joukkuelogot tulemaan! On tässä jo hetki kyllä odoteltukin...

No näinpä. Eipä ole valitettavasti enää minusta kiinni. Luvattoman pitkään kestänyt "prosessi"....

Tasoa poijjaat, tasoa...