Jump to content
v7ville

Jäsenet huomio 9.4.2010 !!!

Recommended Posts

Huomio!!!

JCF kokoontuu Helsinkiin 9.4.2010. Suunnitellaan tulevaa ja pohditaan yhdessä mitä voidaan kehittää tulevaisuuden varalle. Varataan myös sauna silloin ja toivomme että mahdollisimman moni saapuisi paikalle. Paikka ja aika ilmoitetaan myöhemmin, mutta sitovat ilmoittautumiset osoitteeseen [email:2mn7c8fs]jcf@jcf.fi[/email:2mn7c8fs].

Terveisin,

Tomi Järvelä Puheenjohtaja

Ilmottautuneet:

1 Tomi Järvelä - juventino

2 Tommi Stolt - ?

3 Ilari Aho - Neddy

4 Peter Jurvelius - Casma

5 Kyösti Kanerva - Kozbah

6 Tomi Tihekari - tomius

7 Tuomas Vellamo - ?

8 Jarkko Sappinen - balaclava

9 Leo Hokka - Il Capitano

10 Ville Kulmala - VilleKoo (paikalla 50% mahdollisuudella)

11 Riku Kejonen - La Vecchia Signora

12 Zoran Atanasov - ?

Jaa viesti

Huomio

Eli nyt olisi hyvä mahdollisuus tulla paikalle myös ne jotka eivät aikaisemmin ei ole saapunut paikalle. Itse olen tulossa Turun suunnalta joten muutamia kyytiläisiä mahtuu mukaan täältä ja matkan varrelta. Yöpymisen hoidan joka sokos hotel vaakunassa tai Hiltonissa riippuen varaus tilanteesta.:drunk:

Jaa viesti

Ilmoittautuneet

Ilmottautuneet:

1 Tomi Järvelä - juventino :drunk:

2 Simo Ruohonen - Fiz :sleep:

3 Ilari Aho - Neddy :scared:

4 Peter Jurvelius - Casma :eyepatch:

5 Kyösti Kanerva - Kozbah :mrgreen:

6 Tomi Tihekari - tomius :stoned:

7 Tuomas Vellamo - ? :crybaby:

8 :cry:

9 Leo Hokka - Il Capitano :howler:

10 Ville Kulmala - VilleKoo (paikalla 50% mahdollisuudella) :rules:

11 Riku Kejonen - La Vecchia Signora :mute:

12 Zoran Atanasov - ? :undecided:

Jaa viesti

Tällä päivämäärällä on meille varattu saunatilat Sports Academysta klo 21-01 joten paikanpäälle olisi hyvä tulla klo 20.00 sportin yläkertaan.

Mahtavaa. Joku vois tonne fäsäriinkin päivittää tietoa? Mulla ei tää läppäri jostain syystä suostu kirjoittamaan seinälle niin en itse pysty...

-tomi

Jaa viesti

Tärkeää!

Tuli kutsu JUVENTUS CLUB EUROPE:een.

Meistä tulisi; JUVENTUS CLUB EUROPE ''SEZIONE'' FINLAND.

Laitan lainauksen:

Every member above 16 years pays 30 euro's (years fee official DOC + Membership JC Europe+

tessera del tifoso (need to watch games!) 2011-2012.

members under 16 years pays 20 euo's

members under 12 years pays 1,- euro (simbolic)

Mitä mieltä? Olisitteko valmiita maksamaan 30 ekuu? Tessera del tifoso itseäni kiinnostaa tuossa eniten. Puheenjohtaja tietää asiasta, ja tästä pitää pitää kokous/ äänestys myös, mutta nyt vapaa sana. Jokainen JCF-jäsen, kommenttia kiitos!

Stage is yours...

Jaa viesti

Laitan lainauksen:

Every member above 16 years pays 30 euro's (years fee official DOC + Membership JC Europe+

tessera del tifoso (need to watch games!) 2011-2012.

members under 16 years pays 20 euo's

members under 12 years pays 1,- euro (simbolic)

Mitä mieltä? Olisitteko valmiita maksamaan 30 ekuu? Tessera del tifoso itseäni kiinnostaa tuossa eniten. Puheenjohtaja tietää asiasta, ja tästä pitää pitää kokous/ äänestys myös, mutta nyt vapaa sana. Jokainen JCF-jäsen, kommenttia kiitos!

Stage is yours...

Eli mitä todellista hyötyä tuosta siis olisi meille ? Mitä muutosta tähän nykyiseen meininkiin siis tulisi ?

Tuo tessera del tifoso kiinnostaa myös itseä eniten.. Eli kuten Casmankin lainauksesta käy ilmi - kortin tarvitsee päästäkseen stadikalle katsomaan pelejä. Se on jonkinlainen todistus(id-kortti) siitä, ettet oo futishuligaani jne. Eli toimii käsittääkseni niin, ettei korttia saa paskalla maineella ja kortin voi myös menettää apinoituaan. Valaiskaa toki jos olen väärässä.

Jaa viesti

Laitan lainauksen:

Stage is yours...

Moi kaikille!

Toi raha ei ole mikään ongelma, eli olen mukana jos päätetään liittyä.

Miten tuossa kuviossa menisi sitten järjestelyt, eli mihin kaikkeen sitoudutaan ja onko jäsenyydessä jotain muita huomioon otettavia asioita? Ja mahdollisesti jotain etuja mitä ei tuossa listassa vielä ollut?

Toi varmaankin toimii niin että nykyinen ry jatkaa toimintaansa kuten aiemmin, mutta ollaan tuon suuremman "kattojärjestön" alaisuudessa, eikö näin?

-T

Jaa viesti

Eipä vielä muuta, kun kysytään porukan kiinnostuksesta näin alkuun. Olen ollut mailivaihdossa yhen heebon kans, ja toin asiaa esille...

Eli tarkemmin selviää, jos tarpeeksi kiinnostuneita löytyy. Kysyin myös pienen ryhmän liittymismahdollisuudesta (pelkät halukkaat), vaikka tähän Club Europeen, mutta en ole saanut vielä vastausta...

Jaa viesti

Kyllä. Ainakin vieraspeleissä. http://it.wikipedia.org/wiki/Tessera_del_tifoso

Juujuu, olisiko se mahdollista siis, että ne jotka haluavat liittyvät MYÖS tuohon EUROPE juttuun, ja tämä nykyinen klubi pysyisi silti kasassa ? Itse en tule pariin vuoteen varmaan tarvitsemaan noita Tessera del tifosoja.. Nyt muiltaki näitä mielipiteitä kaivattaisiin tästä..

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään