Berbatov 10 Report post Posted July 4, 2010 JJK on nykyisin ehdoton ykkönen Jyväskylän suunnalta kotoisin olevana, mutta toisena on FC Lahti, koska olen asunut Lahdessa jo lähes 10 vuotta ja käynyt paljon niiden pelejä katsomassa. Kolmas on sitten ROPS, koska isäni oli kotoisin sieltä. 80-ja 90-luvuilla ROPS olikin ykkössuosikkini. Näiden lisäksi tällä kaudella on sympatioita kerännyt eniten: Veikkausliiga: KuPS hieno ja yllättävä menestys tähän asti vuosikaudet rämpineeltä joukkueelta. Ykkönen: KPV viime kaudella tiukka liigakarsinta JJK:ta vastaan ei tehnytkään KPV:n vihaajaksi, vaan lieväksi kannattajaksi ja tämä kausi mennyt hienosti. MP ollut yksi lievistä suosikeistani aina siltä ajalta asti, kun pelasivat Veikkausliigaa, vai oliko silloin vielä nimeltään SM-sarja? Nousu Ykköseen viime kaudella. Tämä kausi ei ole alkanut hyvin, mutta toivottavasti otteet parantuvat ja sarjapaikka säilyisi. Tässä vaiheessa näyttää pahalta. Kakkonen: City Stars ja FC Vaajakoski hienot kauden alut Lahden ja Jyväskylän kakkosjoukkueilta Share this post Link to post Share on other sites
teh0m1es 11 Report post Posted July 5, 2010 HJK, junnusta asti ollu sinivalkoinen ja samoin koko mun suku että johtunee varmaa siitä Share this post Link to post Share on other sites
mr green 10 Report post Posted July 15, 2010 Junnuna tuli pelattua neljä vuotta Turun Pallokerhossa (TPK), joka pelaa 3. divaria ja on siis oma suosikkini. Sitten vähän pienempi suosikki on TPS, jossa pelasin yhden vuoden junnuna. Share this post Link to post Share on other sites
John#95 292 Report post Posted December 20, 2013 Kyllähän se MyPa on! Ensimmäisen kerran tuli pelissä käytyä vuonna 2002, ja sen jälkeen ei ole montaa kotimatsia väliin jäänyt. FC Lahti on myös hyvä, kakkossuosikki tietenkin! Share this post Link to post Share on other sites
ippe 1,688 Report post Posted December 20, 2013 Itse pidin kovasti Tampere Unitedista. Tuli käytyä katsomassa mm. Levski Sofia, Rosenborg ja Sheriff pelit aikanaan. Tätä nykyä suosikki lienee "Suomalaisjoukkueet Euroopassa." Share this post Link to post Share on other sites