Jump to content
Sign in to follow this  
jone

Tästä riittää puhetta

Recommended Posts

Ai tämäkö se kuva on josta hälistään? Onko muuta? Jos mä oikeen mielikuvitusta käytän niin Zlatan-paralla on tossa joku huoli tai murhe ja kaveri yrittää tsempata sitä kondikseen ja nää etelämaalaisethan nyt ottaa kontaktia enemmän kun me pohjosemmat eikä ihan kaikki petterit ole homoja kuitenkaan. Ja kameramiehethän tiedetään

Mutta kyllä sitä mielikuvitusta käyttään joutuu :)

Niin, ja toi Slatanhan on tosi hurri-petteri, suoraan balkanin kosovosta! Yhtäs härmäläinen ku Berbarim Hetemaj ikään....

Mut joo, itse asiaan, molemmat visiot tosta kuvasta on "paikkaansa pitäviä":superhappy: Siinähän Slatanilla voi olla nais/mieshuolia rakkauselämässä ja kaveri lohduttaa... Peli menny perseelleen ja kaveri tai PUOLISO, tai SALARAKAS lohduttaa?

Mut siis summa summarum: potkupallo on homojen peli! Siinä pidetään miestä, suorastaan vartioidaan miestä(vrs mustasukkaisuus), tavotellaan palleja, ollaan iholla, mitä vielä? Niin, no jos tulee rumasti takaa päin, saa yleensä varotuksen!:dielaughing:

Tähän liene kellään mitään lisättävää?

Oikein hyvää äitien päivää kaikille Suomen ja maailman äideille!!:hug:

Niin, siis poikakaverin virkaahan tässä toimittaa Gerard Pique.

Ja kyllä, minä ainakin uskon, että Zlatan jatkaa kunniakkaita Ruotsalais-pelaajien

suuntausta, missä alkutahdit löi Freddie Ljunberg.

No nyt tää Piquet sanoo että hän rakastaisi nähdä Torresin Barcassa.Varmasti haluasi myös samaan suihkuun ja rakastaisi nähdä myös jotain muutakin...Kolmiodraamahan siitä tulisi :flirt:

Enkä nyt väitä että Poika ns."pelaisi suoralla lavalla" niinkuin nuo kaksi jotka varmaan nauttivat toistensa nyyttejä kuten aikoinaan sadanpäämies rypäleitä,if you know what i mean :smile_ani:

Höh mikä mielikuvitus ihmisillä on. Eihän tässä ole mitään kummallista. Tai ehkä se, että Zlatan on menossa treffeille jonkun muun kuin vaimonsa kanssa. Gerardhan tuossa vain puristaa leuasta juuri sitä ikävän näköistä finniä, jonka Zlatan huomasi viimeksi auton peilistä "pelikuntoaan" tarkistaessaan.

Sign in to follow this