Jump to content
Sign in to follow this  
Junnari96

Liverpoolin siirtospekulaatiot kaudelle 2010-2011.

Recommended Posts

Kysymys kuuluu onko Cska valmis luopumaan 2 tähtipelaajastaan? Voipi olla että venäläiset pyytää aika reippaasti näistä kahdesta.

Tuskin lähtevät luopumaan.

Turan oli taas liitetty punaisiin ja onhan äijä ilmaissut aiemmin jo halunsa pelata meillä "As I always mention, Liverpool attracts me because of their tradition. In Europe, I am a Liverpool supporter so if I go to play in Europe I'd like to play for them"<- turan

Spurs taisi tarjota 10 milj. kaverista ja Atletico 11 milj. mutta eivät myyneet. Saisimme siis hänestäkin pulittaa mukavan summan. Toisaalta poolissa ei olla Luis Carcian jälkeen nähtykkään kunnon wingeriä.

Joten lisätään mahdollisten laiturien listaan myös Arda Turan. Muita jannuja olivat Ashley Young, Charles N'Zogbia, Juan Mata ja ainakin Balazs Dzsudzsak.

Reina

No kyllähän kaikki näitä Reinan uutisia on lukenut, mutta en henkilökohtaisesti missään vaiheessa uskonut Reinan jättävän Poolia, mutta olisihan se ollut totta kai mahdollista, mutta hyvä näin jos haluaa vielä meillä pelata ja uskollisuutta riittä !

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1329505/Glen-Johnson-slams-Hodgsons-boring-tactics-wants-leave-Liverpool.html

Ja sama alkaa etsimään sitte uutta ykkösmiestä oikealle, Glenillä palanu pinna Hodariin ja on lähöllä.

Eli nyt sitte tarvitaan toppari, molemmat laitapakit, keskuskenttään yks kaveri, pari osaavaa laituria ja Torresille kakkosmies kärkeen?

Siinäpä sitä ostoslistaa tammikuulle.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1329505/Glen-Johnson-slams-Hodgsons-boring-tactics-wants-leave-Liverpool.html

Eli nyt on sitte Johnson kyllästyny Hodariin ja on lähössä kulkemaan. en ihmettele.

Eli tammikuulle sitte ostoslista senku kasvaa, molemmat laitapakit, toppari, keskuskentälle yks jannu, pari osaavaa laituria ja kakkoskärki?

onneksi on kuitenki osaava manatseeri ja varmaa laittaa Poulsenin pelaamaan jokaista paikkaa tai ostaa vähintään yhtä taitavia kavereita

ketuttaa

Eli nyt on sitte Johnson kyllästyny Hodariin ja on lähössä kulkemaan. en ihmettele.

Eli tammikuulle sitte ostoslista senku kasvaa, molemmat laitapakit, toppari, keskuskentälle yks jannu, pari osaavaa laituria ja kakkoskärki?

Onneksi on kuitenki osaava manageeri penkin päässä, varmaan nakkaa Poulsenin pelaamaan jokaista paikkaa eri peleihin tai ostaa vähintään yhtä taitavia jannuja tusinan verran pyörimään hoomoilasena kentälle.

ketuttaa!

Tiedetään sen verran että yritti Sevillassa jo pelata mutta maaleja ei tullut ja maitojunalla venäjälle. Itse en kyllä häntä ottaisi

Ja en kyllä minäkään. Ei mitää kershakoveja Pooliin.

Mutta luin tuossa äskön, että Tottenham suunnittelee tammikuussa kauppoja nimenomaan hyökkäyspäässä. Semmosta oli, että Tottenham suunnittelis vaihtokauppaa, jossa Keanea + vähä rahaa tarjottais Newcastlelle Carrollista. JA samassa oli myös se, että Crouch on kaupan tammikuussa, jos hinta on sopiva. Ja Crouchia nimenomaan on Pooliin huhuttu.

Ite ottaisin Crouchin Pooliin ilomielin (jonka oon monesti aikasemmin kertonu). Tykkään kyllä kaverista ku hullu puurosta. Ja sillon ainakin vois Pooli pelata 4-4-2, jossa Crouch ja Torres ois kärjessä. Crouch pudottelis Torresille ja tekis tilaa Torresille.

Sorruinpas pitkästä aikaa lukemaan huhuja Poolia koskien. Silmiin osui seuraavaa:

Tottenham olisi kuulemma kiinnostunut ostamaan Glen Johnsonin itselleen. Harry Redknapp ainakin tietää mitä saisi, sillä onhan hän valmentanut Johnsonia jo Portsmouthissa aikoinaan. Linkissä sanotaan että Punanappi uskoo saavansa jampan halvemmalla kun myi tämän aikanaan, alle £18 milj siis. Toisaalta Tottenhamilla on ainakin itselle hyvin paljon mielenkiintoisia pelaajia joten vaihtokauppoja voisi harkita, toisaalta taas Italiassa Juvekin olisi tarjoamassa jampasta rahoja, saapasmaasta saataisiin huhujen mukaan ainakin sen 20 milliä, ja Glen olisi kaukana Englannista. Tottenhamiin myytäessä hän siirtyisi vihollisen leiriin.

Laatulehdet tietävät kertoa asiaan liittyen näin: Glen-Johnson-slams-Hodgsons-boring-tactics-wants-leave-Liverpool "Otsikko" kertoo jo kaiken.

Kaikki paitsi Hodari liputtanevat tämän siirron puolesta, Poulsen olisi palaamassa Sevillaan Kunhan edes millin saisi tästä niin hyvä olisi, toisaalta mitä pikemmin ulos niin sen parempi. Siirtosummalla ei ole väliä.

Tähän ei ole linkkiä, mutta kaikkihan tietävät että Bendtner on tyytymätön Arsenalissa saamaansa peliaikaan ja halajaa muualle pelaamaan. Ei ehkä ole mikään huippukärki avaukseen, mutta ehkä tämä tanskalainen voitaisiin ainakin scoutata ja harkita siirtoa Pooliin. Hintaa tuskin on kovin paljoa, tietäväthän mahdolliset ostajat nämä lähtöhalut. Bendtnerhän on siis pudonnut Arsenalissa kolmos hyökkääjäksi, van Persien ja Chamakhin taakse. Toisaalta samanlaista tonttia lienee luvassa täälläkin, olettaen siis että viimeinkin saamme tammikuussa sen toisen kovan kärjen.

Tottenhamiin myytäessä hän siirtyisi vihollisen leiriin.

Laatulehdet tietävät kertoa asiaan liittyen näin: Glen-Johnson-slams-Hodgsons-boring-tactics-wants-leave-Liverpool "Otsikko" kertoo jo kaiken.

Satuinpa itsekin lukaisemaan tuon artikkelin eilen ja en kyllä Johnsonista itse luopuisi, mutta Herra Hodari on mitä on, mutta luulenpa kuitenkin, että Hodgson ei peliä saa kulkemaan ja saa kenkää ennen Tammikuuta ja silloin saattaisi Johnsonin mielipide muuttua uuden managerin myötä. Ja se mitä Bendtneriin tulee niin häntä en kyllä henkilökohtaisesti meille haluaisi, esimerkiksi siksi, että jos saadaan Tammikuussa toinen kovanluokan hyökkääjä, niin alkaa vuoden kahden päästä pukkaamaan tungosta hyökkääjän tontille, nimittäin on sieltä tulossa Pacheco, Eccleston ja sun muita eikös ?

Edit:Enkä pidä Bendtneristä muutenkaan pelaajana.

Nyt rupeaa sapettamaan..hodari nyt äkkiä ulos seurasta ennenkö se karkottaa loputki tähtipelaajamme. Bendtner hmm.. En tiedä, toki penkille voisi tulla muttei avaukseen ole mitään asiaa.

Ihan vaan tiedoksi, että Jamie Redknapp on entinen Liverpoolin kapteeni ja hänen isänsä Harry Redknapp on nykyinen Tottenhamin manageri. Jamien olen nähnyt tv-kommentaattorina Englannissa, mutta en tiedä, onko hänellä mitään asemaa missään seurassa.

Itekkin tuli äskettäin huhuja luettua ja kylläpä oli itselle tuntemattomia kavereita Pooliin yhdistetyt pelaajat. Huhuissa mm. Rennesin keskikenttämies Yann M'Vila, Twenten kärki Luuk De Jong ja Prestonin keskikenttäpelajaaja Adam Barton. Siis Häh? Koviakin pelureita? Tutuista nimistä meille huhutaan pariakin venäläistä kärkeä, Pavel Pogrebnyakia ja Aleksandr Kerzhakovia. Sitten vielä oma suosikki Lucas Barrios, hyökkääjä on ollut melko huimassa vireessä tällä kaudella Borussia Dortmundin riveissä iskien yhteensä 14 pelissä 8 maalia. Viime kaudellakin 19 maalia iskenyt ja kesän MM-skaboissa hyvin esiintyneen kaverin haluaisin kovasti Liverpooliin Torresin kaveriksi.

Itse pitäisin Bentdneriä kovana pelaajana. Ei ole helppoa mennä kokoonpanossa huippuvireisen Chamakhin ja Van Persien ohi. Kun hän oli liekeissä, mm. Mestarien liigassa viime kaudella, niin hän on kyllä jo Torres tasoa. En siis tarkoita että koko ajan Torres tasoa. En kyllä tiedä Bentdnerin sopimusta, mutta maistuisiko paremmalle ilmainen tanskalainen kuin 10m Cole? Ja tämä herra kehittyy vielä, sen voin luvata.

En kyllä tiedä Bentdnerin sopimusta, mutta maistuisiko paremmalle ilmainen tanskalainen kuin 10m Cole?

Mitähän ihmettä ?

Ymmärrän osittain jos viittaat jamppojen palkkoihin, muttei Bendtnerkään ilman pelaisi. Ilmaiseksi tuo Cole tuli, järjetön palkka ja ylipitkä sopimus vaan tekevät tästä hankinnasta rahantuhlausta. Täysin en siis tuota " 10m Cole" -juttua ymmärrä...

Mutta niin, Bendtnerhän pelasi viime kaudella varsin hyviä jaksoja, en tiedä jos nyt sentään Torresiin verrattavissa, mutta ainakin mukavasti maaleja heitti. Toisaalta jamppahan on käsittääkseni järjettömän ylimielinen ajoittain.

Tanskalaisen nostaminen esille oli vain tälläinen heitto itseltäni. On kuitenkin pelannut liigaa, tehnyt kohtuullisesti maaleja päästyään pelaamaan ja kehittymässäkin vielä. Tarkemmin harkittuna tämän jampan hankinnassa ei paljolti järkeä olisi, parempia hyökkääjiä on varsin mukava liuta, ja toivottavasti joku kohtuu kovan profiilin kärki tänne tammikuussa tiensä löytää.

Mitähän ihmettä ?

Ymmärrän osittain jos viittaat jamppojen palkkoihin, muttei Bendtnerkään ilman pelaisi. Ilmaiseksi tuo Cole tuli, järjetön palkka ja ylipitkä sopimus vaan tekevät tästä hankinnasta rahantuhlausta. Täysin en siis tuota " 10m Cole" -juttua ymmärrä...

Mutta niin, Bendtnerhän pelasi viime kaudella varsin hyviä jaksoja, en tiedä jos nyt sentään Torresiin verrattavissa, mutta ainakin mukavasti maaleja heitti. Toisaalta jamppahan on käsittääkseni järjettömän ylimielinen ajoittain.

Tanskalaisen nostaminen esille oli vain tälläinen heitto itseltäni. On kuitenkin pelannut liigaa, tehnyt kohtuullisesti maaleja päästyään pelaamaan ja kehittymässäkin vielä. Tarkemmin harkittuna tämän jampan hankinnassa ei paljolti järkeä olisi, parempia hyökkääjiä on varsin mukava liuta, ja toivottavasti joku kohtuu kovan profiilin kärki tänne tammikuussa tiensä löytää.

Anteeksi sekaannus, puhuin siis West Hamin kärjestä Charlton Colesta (vai miten se kirjoitetaan) tämä siis minun piikkiin. Itse pidän tanskalaista parempana kuin sinä ja muut liverpool tifosot, mutta tämä on taas näitä minun mielipiteitäni vaan..

Itse pidän tanskalaista parempana kuin sinä ja muut liverpool tifosot, mutta tämä on taas näitä minun mielipiteitäni vaan..

Samaa mieltä. Nikke on hyvä pelaaja!

Harmi että Bendtneriä ei ole huhuiltu muuten kuin tällä foorumilla. Nicklas on kuitenkin ilmoittanut olevansa halukas lähtemään jos peliaika ei Arsenalissa lisäänny. Wenger käski hänen olla kärsivällisempi. Tiedä stten onko siellä päästy yhteisymmärrykseen.

Täällä ainakin jotkut olivat sitä mieltä, että Crouch sopisi meille. Peter on kuitenkin jo täällä kertaalleen käynyt.

Mielestäni myös Nikke sopisi meille hyvin. Nuori hujoppi, jolla parhaat vuodet vielä edessä. Kyllä Nikke aina N'gogin päihittää ;)

Anteeksi sekaannus, puhuin siis West Hamin kärjestä Charlton Colesta (vai miten se kirjoitetaan) tämä siis minun piikkiin. Itse pidän tanskalaista parempana kuin sinä ja muut liverpool tifosot, mutta tämä on taas näitä minun mielipiteitäni vaan..

No perhana, enpä itsekään heti tullut C.Colea ajatelleeksi. Sekaannuksia sattuu :D

No mutta juu, tosiaan mielummin Bendtner kuin Charlton Cole joka on West Hamin kakkoskärki Piquionnen takana...

Toisaalta jamppahan on käsittääkseni järjettömän ylimielinen ajoittain.

Ihan mielenkiinnosta, niin mistäköhän tämä yleinen mielipide B52sen ylimielisyydestä on peräisin? Kyseessä kuitenkin joukkueen sisällä pidetty pelaaja, joka on käyttänyt aikaansa hyväntekeväisyyteen, niin beagoonerbeagiverin kautta sekä myös omalla ajallaan. Lisäksi olen ymmärtänyt, että kärkipelaajalle on vain hyväksi jos on hieman ylimielinen. Tästä B52sta on hieman jopa kritisoitu, sillä välillä hänellä on tapana tehdä vielä viimeinen turha syöttö, vaikka itsellä olisikin vapaa maalipaikka. Todellisuudessahan B52 on loukkaantumisen myötä tällähetkellä vasta neljäs vaihtoehto kärkeen Chamakhin, RVP:n ja Walcottin jälkeen. Sieltä saattaa olla vaikea nousta. Kuitenkin muistuttaisin, että Bendtner tuli aikoinaan rakastetuksi nimenomaa supersubina, sillä ehdottomasti tuo tarvittavaa voimaa hyökkäyspäähän ja olen melko varma, että Wenger haluaa pitää juutista kiinni.

loukkaantumisen myötä tällähetkellä vasta neljäs vaihtoehto kärkeen Chamakhin, RVP:n ja Walcottin jälkeen. Sieltä saattaa olla vaikea nousta. Kuitenkin muistuttaisin, että Bendtner tuli aikoinaan rakastetuksi nimenomaa supersubina

Yllättävää että on vasta neljäs vaihtoehto.

Itse olen viime aikoina jostain syystä harvinaisen paljon arsun pelejä tsiigaillut ja pakko sanoa, että Chamakh ei ole kyllä vakuuttanut. Toki kaksi maalia Wolvesia vastaan mutta esim Evertonia vastaan kaveri törsäsi muutaman hyvän tekopaikan.

Eikös Nikke tehnyt hattutempunkin tässä jonkin aikaa sitten

Varmaan Wengerkin rupee kilpailuttamaan Bentdneriä ja Chämäkkiä, jos Marouane jatkaa näillä suorituksilla. Robin kyllä on se selkeä ykkösvaihtoehto terveenä ollessaan.

Mielestäni jos Nicklas turhautuu sen verran, että haluaa lähteä niin Wenger kyllä taistelee kaverista, mutta tuskin taistelisi yhtä tiukasti kuin esim jos Van Persie tai Walcott haluaisi lähteä.

Yllättävää että on vasta neljäs vaihtoehto.

Itse olen viime aikoina jostain syystä harvinaisen paljon arsun pelejä tsiigaillut ja pakko sanoa, että Chamakh ei ole kyllä vakuuttanut. Toki kaksi maalia Wolvesia vastaan mutta esim Evertonia vastaan kaveri törsäsi muutaman hyvän tekopaikan.

Eikös Nikke tehnyt hattutempunkin tässä jonkin aikaa sitten

Varmaan Wengerkin rupee kilpailuttamaan Bentdneriä ja Chämäkkiä, jos Marouane jatkaa näillä suorituksilla. Robin kyllä on se selkeä ykkösvaihtoehto terveenä ollessaan.

Mielestäni jos Nicklas turhautuu sen verran, että haluaa lähteä niin Wenger kyllä taistelee kaverista, mutta tuskin taistelisi yhtä tiukasti kuin esim jos Van Persie tai Walcott haluaisi lähteä.

Menee vähän offtopic kun aletaan Arsenalin hyökkääjistä vain puhumaan, mutta sanonpa silti. Taitaa Marouane Chamakh olla tällä hetkellä Arsenalin paras maalintekijä tällä kaudella. 8 maalia täräyttäny (5 liigassa, 3 eurokentillä). Itsellä oli todella kovat epäilykset kyseistä herraa kohtaan, kun Arsenaliin siirtyi kesällä. Toki oli kohtalaisen hyvä Bordeauxissa, mutta ei mikään jäätävä maalinsylkijä. Hyvin kuitenkin marokkolainen sopeutunut Valioliigan tempoon, ja varsinkin ilmaiseksi siirroksi varsin nappihankinta Wengeriltä. Ja ellen aivan väärin muista, myös Rafa oli pitkään marokkolaisen kintereillä mutta Wenger vei pidemmän korren. Jatkakaa.

Ihan mielenkiinnosta, niin mistäköhän tämä yleinen mielipide B52sen ylimielisyydestä on peräisin?

Jotenkin vaan on jäänyt sellainen mielikuva kaverista että olisi ylimielinen. Pahoittelen toki jos täysin hakoteillä tämän asian suhteen olen. Jotenkin nuo "kuuluisi olla selvästi avauksessa" -puheet vahvistavat kuvaani. Tiimissä kuitenkin on mukaasi RvP, Chamakh ja Walcott samalle paikalle niin... No mutta joo, pahoittelut jos heittelin perättömiä väitteitä, eipä tähän nyt ainakaan mitään faktaa ole todisteeksi heittää.

Sellaisen kuvan olen kuitenkin saanut että Bendtner ei halua jumittua penkille, tai jopa penkin ulkopuolelle ja olisi näin lähtökuopissa. Wenger taas olisi harmissaan tilanteesta, mutta ei aio/ voi juuttia estellekään mikäli tämä haluaa lähteä seurasta. Voin toki olla väärässäkin.

E. Ja kaikelle hyväntekeväisyystyölle ehdoton :thumbsup1: Noilla jampoilla sitä rahaa tunnetusti on joten mielestäni erittäin hienoa kun sitä käytetään vähäosaisten tukemiseen.