Jump to content
Sign in to follow this  
Akkeli #7

MM 2010 Pörssi - Voita pelipaita!

Recommended Posts

Ihan jännä toisaalta tämä kisa, taitanee vaan antaa hieman väärän kuvan tästä foorumista.

Tuossa äskön tutkailin että mukana on 45 osallistujaa. Ei siinä mitään, hieno luku ja varmasti paidan voittanut henkilö on tyytyväinen kun on selättänyt viitisenkymmentä muuta osallistujaa.

Sepä tässä ihmetyttää että mistä noita uusia osallistujia koko ajan tulee. Vai voiko joku oikeasti väittää tällä foorumilla olevan tällä hetkellä 45 aktiivikirjoittajaa ? Tai yleensä edes kirjoittajaa.

Aina kun itse saavun foorumille niin täällä on se viitisentoista jäsentä paikalla, on PE, Henry #14 jne. tuttuja nimiä varmasti kaikille.

Vaan ei heistä luulisi tuota 45 jamppaa kasaan saavan, (vaikka vähintään kymmenen veroisia ovatkin)

Taitaapi olla niin että kisan myötä paitsio.com onkin saanut melko kasan uusia aktiivikirjoittajia, tai sitten kasan "ilmaista" paitaa metsästäviä... no päätelkää itse.

En sano että itse olen maailman paras foorumisti, tai että olisin täällä 24/7 päivystämässä.

Sen sijaan voin väittää että tuosta 45 osallistujasta ainakin 30 on tuskin koskaan sanonut sanaakaan tällä foorumilla, tai edes kirjautunut koko höskään.

Ja en myöskään väitä että paita olisi minun ja "anonyymi arskat" veisivät sen minulta.

Itselleni kohtuu sama voitanko paidan vai en, mutta toivon että paidan voittaa se kenelle se kuuluukin, paitsion foorumilainen.

Siinäpä nuo päälimmäiset tunteet kisan tiimoilta.

Mielestäni tälläisissä tilanteissa voitaisiin tulevaisuudessa toimia eri tavoin kuin nyt. Esim. pyytää moderaattorilta, tai kisan pystyttäneeltä yksityisviestillä salasana kimppaan. Nyt taas jokainen voi sen poimia tuosta sivulta.

En olisi ihan heti uskonut että tälläistä ongelmaa vastaan tulisi, mutta eipä tämä olekkaan uskon asia.

Onnea kaikille kisan viidelletoista paitsion foorumilaiselle !

Justiin tätä itse mietin itse en kanssa mikään foorumisti ole luen viikossa pari kertaa ja vkl yleensä tulee enemmän kuluttaa aikaa se paita kuuluu paitsion jäsenelle itse en tule kimppaan mukaan mutta ainakin tunnus on siellä

Koska mainos kimpasta on lyöty etusivulle niin moni muukin saattaa luulla kisan olevan avoin kaikille. Rekisteröidyin jotta voin kirjoitella palstalle omia ajatuksia kun siltä tuntuu. Voin jo nyt taata, että joskus voi tulla pitkiäkin aikoja ilman omaa tarinointia, palstaa lukemassa todennäköisesti käyn useammin. Itselle on aivan sama jos kimpan voittaa joku joka ei päivystä täällä joka päivä tai edes omaa nimimerkkiä. Kimpan perustaja päättäköön siitä, kuka ansaitsee tuon pelipaidan. Hienoa vain nähdä miten omat eväät riittävät tässä ilmeisen kovatasoisessa seurassa!

Koska mainos kimpasta on lyöty etusivulle niin moni muukin saattaa luulla kisan olevan avoin kaikille.

Siis eiköhän juuri tästä syystä ole ihan selvää että kisa on kaikille paitsio.comilaisille eikä pelkästään kymmenelle aktiivisimmalle foorumistille:shades:

Raittiit United liittyy seuraan kirjavaan. On muuten varmaan ensimmäinen viesti puoleen vuoteen. :thumbsup1: Jos sitä näin kesän mittaan vähän ryhdistyisi, kun pääsee tuolta harmaistakin pois.

Nyt alkaa kisakuume nousta turhanki korkealle niin pitihän sitä liittyä... eikö tässä oo mitään rajaa monta pelaajaa saa olla samasta maasta?

Jalopeurilla ollaan taas liikenteessä..

Edit: Mikä järki on tässä useamman joukkueen tekemisestä? Kuinka monta joukkuetta yhdellä henkilöllä oikein voi olla ja voinko voittaa skaban muullakin kuin aktiivisella joukkueella?

Edit: Liittykääs muute myös tonne fifan viralliseen fantasy football peliin ja sen paitsioliigaan

Mukaan voi tulla koko ekan kierroksen ajan - jos haluaa jollain kakkosjengillä myöhemmin tulla mukaan, niin paitaskabaan ei ole enää mahdollisuuksia.

Ekojen otteluiden aikana pystyy aloittamaan vielä kutakuinkin samalta linjalta.

Pidemmän aikaa jo tullut lueskeltua paitsio.comia, mutta tänne keskustelupalstalle ei oo tullu lähettyä.

No, nyt on!

Sen kunniaksi myös Länsikankaan Oilers on mukana paitajahdissa.

Tervetuloa foorumille!

Sellainen lisäys, että jos minä satun voittamaan (pienen pieni tod.näk.), niin paita menee kakkoselle.

Mitenkäs muuten se paidan painatus systeemi ?

Mati taisikin mainita että itse ottaisi paitsio.com tekstin selkään ja kuvan foorumille myöhemmin. Tuohan olisi hemmetin hieno juttu. Riittääkö budjetti tuohon painatukseenkin vai mitenkäs tässä toimitaan ?

Enkä muuten ole vieläkään saanut vastausta että onko tuo paita maajoukkueen paita vai minkä tahansa itse valitseman tiimin paita.

E.

Paitsio.com lahjoittaa voittajalle suosikkijoukkueen pelipaidan

Noinhan tuolla siis lukee. Kaipa tuo meinaa että mikä vain paita. Voittaja voi siis esim. valita Barcan, Poolin tai muun seurajoukkueen paidan (?)

Sanotaan, että mulle on ihan sama vaikka se olisi Indonesian maajoukkueen pelipaita! Painatuksen saa jos laittaa selkään paitsio.com :) Jos paidan saamisen kanssa tulee eteen vaikeuksia niin sitten jokin muu paita - Chilen 3. divaripaitoja ei välttämättä vain saa.

Minuun oltiin myös yhteydessä tuon suhteen, että olisi vääryys jos foorumisti ei paitaa voita. Ihan siihen ei kuitenkaan mennä, koska kisaa on mainostettu myös paitsion pääsivuilla ja voittajahan saattaa olla lukijamme, joka ei foorumista ole koskaan innostunut.

Toki olisi hienoa, jos paidan lopulta veisi joku aktiiveista.

Liityin kimppaan vähän myöhässä, kun oli tarkotus aluks kisailla vaa yhen kaverin kans ja en tienny voiko olla useessa eri kimpassa :D ratkasua helpotti se et tyyppi unohti tilata ton 2e setin.. Bayern Merilohi löytyy näköjään kumminkin vasta sijalta 28, joten paidan voinee unohtaa ilman aivan huikeeta loppukiriä :) suurin pettymys ehdottomasti ollut Torres, johon sijoitin niin paljon että toinen kärki oli alkulohkon ajan Serbien Pantelic, joka tosin on tehnyt enemmän maaleja... :D nyt vähän pudotuspelivaihtoja ja pitää miettiä tarkkaan, mitkä jengit menis pitkälle..

Noniin nyt on täältäkin pelit saatu päätökseen ja foorumistillehän se meni. Santtu:lle olisi ollut varmasti mukava antaa paita, mutta nyt se menee 5anttu:lle ja länsikankaan oilers.

Itekkin näköjään pääsin top 10 pelkästään 11 vaihdolla :shades:

Noniin nyt on täältäkin pelit saatu päätökseen ja foorumistillehän se meni. Santtu:lle olisi ollut varmasti mukava antaa paita, mutta nyt se menee 5anttu:lle ja länsikankaan oilers.

Itekkin näköjään pääsin top 10 pelkästään 11 vaihdolla :shades:

En oo hetkeen tuolla käynyt ja ehdin jo innostua. Onnee kummiskin kaimalle!

Ois voinut ehkä jonkin vähän erottuvamman nickin valita, mutta tällä mennään.

Ilmeisesti tuolla mm-pörsissä on vielä jotain hämminkiä nuissa pisteissä. Esim. Heitingan punasta ei oo laskettu. Laskeskelin silti, että voitto tuosta irtoaa :)

Mitenpä paidan suhteen siis edetään?

Heitingan punainen on kirjattu - Heitinga sai ottelusta kuitenkin nollapelin, koska ei ollut maalin syntyessä enää kentällä.

Iniestan voittomaalia vielä vissiin fiksaillaan.

Jos olet korjauksen jälkeen vielä kärjessä niin laita minulle tietoa paidasta jonka haluat + koko + osoitetiedot yv:nä.

Niinpäs olikin. Enpäs edes tiennyt, että nollapeli jää pelaajille jotka vaihdetaan pois ennen päästettyä maalia.

Pitää mietiskellä, mikä paita kiinnostais, kun Barcan paita jo löytyy. Palaan asiaan.

Onnittelut 5antulle ylivoimaisesta voitosta. :smile:

Oma sijoitus oli 8 ja vaihtoja tuli tehtyä 17. Kaikki edelle sijoittuneet käyttivät 23 vaihtoa ja Henry #14 tuli takana 11 vaihdolla.