Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Pes 2011

Recommended Posts

Ei ole kitserveriä käytössä. En tiedä, voiko levyn kunnolla olla vaikutusta asiaan, sillä levyn sivu on huonossa kunnossa, kun kokeilee kädellä(tietänette mitä tarkoitan). Ikään kuin siitä olisi lähtenyt jotain pieniä palasia irti... Syy voi olla toki myös Play.comin, jolta tilasin pelin.

Toimiikohan crack-tiedostot myös näissä kaupoista ostetuissa peleissä ? Jos sellaisen lataisi siihen PES-kansioon, niin ainakin voisi kuvitella että tällöin peli pyörisi ilman levyä. En ole ihan varma tosiaan..

Toimiikohan crack-tiedostot myös näissä kaupoista ostetuissa peleissä ? Jos sellaisen lataisi siihen PES-kansioon, niin ainakin voisi kuvitella että tällöin peli pyörisi ilman levyä. En ole ihan varma tosiaan..

No tällöin koko peli pitäisi olla "asennettuna"/kopioituna kovalevyllä. Eli ei auta ei.

Suosittelisin kokeilemaan peliä jonkun toisen kaverin koneella tms. Tällöin saat varmuuden siitä onko vika koneessasi (mitä luulen) vai ei.

Lisäksi en lähtisi noita Crack tiedostoja käyttämään korjatakseni vikaa. Voinee estää esim. nettipelit kokonaan tms.

No tällöin koko peli pitäisi olla "asennettuna"/kopioituna kovalevyllä. Eli ei auta ei.

Suosittelisin kokeilemaan peliä jonkun toisen kaverin koneella tms. Tällöin saat varmuuden siitä onko vika koneessasi (mitä luulen) vai ei.

Lisäksi en lähtisi noita Crack tiedostoja käyttämään korjatakseni vikaa. Voinee estää esim. nettipelit kokonaan tms.

Noita crackeja on tullut paljonkin käytettyä. Tähänkin tuli kokeiltua, mutta ei toiminut.

Aion asentaa pelin uudelleen sitten kun jaksan. Jos ei taaskaan toimi niin pitää sitten varmaan juuri kokeilla yhden kaverin koneelle asentaa.

Hyvät ihmiset! minulla on ongelma PES 11 Pc kanssa, olen ladannut sen ihan normaalisti jne. Mutta kun yritän pelata käynnistän sen ihan normaalisti ja painan Playtä. Niin tulee musta ruutu ja vihreä ympyrä vasemmassa ala reunassa joka pyörii hetken mutta pysähtyy, ja sen jälkeen musta ruutu menee pois ja kone yrittää jtn autta ja peli menee pois. Olen ite yrittäny korjata mutta ei mikään ei tunnu auttavan, olen kuullut jostain ajureista jne. olen latanut ne mutta ei tapahdu mitään tai sitten en vain osaa ladata ne hyvin. Joten olen tässä tilanteessa että voisiko joku auttaa? ajureiden kanssa yms. Voin kertoa koneen tiedot jos joku voisi auttaa minua esim lataamaan ne oikein. Kiitos!