Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Fifa 11

Recommended Posts

Olisiko XBOX-pelaajilla kiinnostusta tehdä samantyylinen Paitsion Pro Club -joukkue kuin PS3:sen puolella? FIFA 10:ä jotkut(ainakin Haltsu ja Akkeli) ilmeisesti pelasivat joukkueena, mutta se porukka taisi jo hajota.

Itse aloitin vasta eilen pelaamaan Virtual Prolla, joten oma pelaaja ei ole vielä kauhean hyvä.

Itellä jääny pelaaminen kyllä aika vähälle viime aikoina, mutta kyllä mä voin mukaan tulla jotta jengi saataisiin pystyyn. Niin ja täytyis tota live-aikaakin hankkia..

Jeah! Joululahjana sitten oli FIFA 11 mukavalta peliltä se tuntuu voitin proffessional tasolla Chelsealla 5-0 :D. Yllätyin aikaa lujaa että se on noin huippu peli PESsin hakkaajaat kannattaa ostaa fifa 11 paras fifa kautta aikojen !ty

Jeah! Joululahjana sitten oli FIFA 11 mukavalta peliltä se tuntuu voitin proffessional tasolla Chelsealla 5-0 :D. Yllätyin aikaa lujaa että se on noin huippu peli PESsin hakkaajaat kannattaa ostaa fifa 11 paras fifa kautta aikojen !ty

Nostappa legendaryyn taso, meneepä vähän aikaa ainekin voitottomana ja kehittyy pirun nopeasti.

Onkos tähän peliin tullu mitään uusia liigoja ja maajoukkueita verrattuna Fifa 10:n?

Kaksi uutta liigaa Fífa 11 on, Tanskan ja Venäjän liigat. Venäjä liiga oli kyllä jo 10:ssä PS2:lla, mutta vasta PS3:lle liiga tuli tähän uusimpaan versioon.

Ja uusia maajoukkueita ei tietääkseni ole tullut.

Kaksi uutta liigaa Fífa 11 on, Tanskan ja Venäjän liigat. Venäjä liiga oli kyllä jo 10:ssä PS2:lla, mutta vasta PS3:lle liiga tuli tähän uusimpaan versioon.

Ja uusia maajoukkueita ei tietääkseni ole tullut.

Tanskan liiga kyllä oli jo Fifa 10:ssä.

Oliko? Itselläni ei ainakaan ollut PS3:lla..

No ite pelaan Köpiksellä Manager Modea Fifa 10:ssä. Ja pelaan Ps3:lla,wikipediasta en löytänyt tietoa,tosin wikipediassa ei ollut kaikkia liigoja ja huomasin kun kävin tsekkaamassa niin SAS Ligaen(Tanskan liiga) siellä oli,mut ei tästä sit tän enempää.

" Be A Referee ".

Tässä yks ilta kavereiden kanssa mietittiin että mitä uudistuksia Fifa 12 voisi tulla, ja mieleeni tuli mielestäni hyvä idea, pelimuoto jossa ei oltaisikaan pelaajina kentällä, vaan tuomarina.

Tämä voisi toimia samankaltaisesti kuin nykyinen Be A Pro, mutta nyt tehtäisiinkin vain tuomari. Sivurajaheitot katsottaisiin linjalta, itse saisi päättää antaako kortin jostain taklauksesta tai jopa suunsoitosta.

Peli voisi lähteä aluksi esim. Englannin alemmilta sarjaportailta. Ja mitä vähemmän virheitä tekisi, sitä korkeammalle pääsisi. Esimerkiksi pelien jälkeen voisi tulla pisteytykset pelistä, vaikkapa että monta kortin arvoista tilannetta ja monta korttia annettu. Myös kuinka monta kertaa sivurajaheitto on mennyt oikeinpäin ja jne jne.

Ja miksipä tämä ei toimisi muissakin urheilupeleissä. (nhl)

Mielestäni tämä olisi ihan kokeilunarvoinen juttu, joka saattaisi toimia. Fifa 12:sta tätä ei tulla kokeilemaan, mutta kenties joskus lähitulevaisuudessa.. :rolleyes_ani:

Ei kukaan sattuis tietään että milloin tulee kokoonpanopäivitykset Fifaan??

Kokoonpano päivitykset? Onko FIFAssa koskaan pävitetty automaattisesti kokoonpanoja? Mielestäni koskaan ei ole. Ainakaan niitä mitä olen pelannut (FIFA 04--->) Vai onko mulla mennyt nyt jotain pahasti ohi? :(

Itse aina päivitän manuaalisesti ja onlinissa mennään sitten aina samoilla kokoonpanoilla.

Jep ovat tekijät foorumilla kertoilleet että 23.2. tulis toi pelaajien rostereiden päivitys. Eli talven siirrot siinä pistetty pakettiin.. Aqsille, kyllä ne on jo ainakin FIFA 08:sta asti tehneet tuollain, en tiiä onko aiemmin ? mut se pitää itse ladata se roster update sieltä pelin valikoista, että automaattisesti se ei sitä lataa.. World Cupiinhan ne kanssa niitä päivitteli pariin otteeseen, tuskin enää ovat.

Sitten hitusen aiemmin 17.2.tulee jokin ”UT-patch”..

http://www.ea.com/uk/football/news/futnewfeatures-2

Jep ovat tekijät foorumilla kertoilleet että 23.2. tulis toi pelaajien rostereiden päivitys. Eli talven siirrot siinä pistetty pakettiin.. Aqsille, kyllä ne on jo ainakin FIFA 08:sta asti tehneet tuollain, en tiiä onko aiemmin ? mut se pitää itse ladata se roster update sieltä pelin valikoista, että automaattisesti se ei sitä lataa.. World Cupiinhan ne kanssa niitä päivitteli pariin otteeseen, tuskin enää ovat.

Sitten hitusen aiemmin 17.2.tulee jokin ”UT-patch”..

http://www.ea.com/uk/football/news/futnewfeatures-2

Aijaa.. itseltäni on menny tuo ihan ohitse. :D Hehe..

Hei kaikki xboxilla pelaavat lisätkääs AndersonDeco kaverilistallenne ja voitas ottaa joskus vähän matsia :)

Jos tarpeeksi löytyy pelaajia nii voitas tehä samanlainen topiikki ku Ps3 pelaajilla on tuo team paitsio.

Hei kaikki xboxilla pelaavat lisätkääs AndersonDeco kaverilistallenne ja voitas ottaa joskus vähän matsia :)

Jos tarpeeksi löytyy pelaajia nii voitas tehä samanlainen topiikki ku Ps3 pelaajilla on tuo team paitsio.

Meikäläinen olisi kanssa kiinnostunut tuollaisesta turnaushommasta, joka näkyi olevan PS3 pelaajille. Eli tällä samalla nickillä pyöritään siellä Livenkin puolella eli saa kaveriksi liittää ja matsia voidaan ottaa.