Jump to content
Sign in to follow this  
redman

Liverpool F.C 2010-2011

Recommended Posts

Laitetaas tääkin jo alulle kun tuo otteluohjelmakin tuli just.Eli Arsua vastaan 14.8 kotona lähdetään:

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/fixtures-for-2010-11-season

redmanin kädet kävivät totuttuun tapaan ja hyvä, että redman pisti tän topicin pystyyn. Tänks! :thumbsup1:

Kuitenkin jo on paljon asiaa tulossa, jota kaikkee ei viiti tonne siirtospekulaatioihin laittaa....kuten just tää otteluohjelma.

Joo eli sarjaohjelma julkaistiin tossa 11.00 aikaan ja kuten Siirtospekulaatioihin kirjoitinkin, niin kyllä suht kova kauden alku tulee oleen. Arsenalia vastaan siis eka ja sitten City. Ja syyskuussa jo Manu pelikin.

Himpatin Maukka, veit sormet suustani. Ajattelin juuri aloittaa tämän osion, mutta täällähän se jo oli.

Sehän tässä on ikävää, ettei voi vielä alkaa pelimatkaa suunnitella, kun nuo ohjelmat tahtovat elää mm. televisiointien, europelien ja cup-matsien takia.

Alku on vaativa, mutta nähdäänpä sitten kyllä heti alkuun, ollaanko mukana kamppailussa mistään vai ei.

Noo,heh,tänään työskennellyt koneen ääressä koko päivän niin ehtinyt pyörimään sivuilla.Pomokin luulee ahkeraksi kun koko ajan kädet käy näppiksellä :lala:

Joo Smith naulankantaan,heti "pahat" alta pois niin nähdään ollaanko ulkona mestaruustaistelusta perinteisesti ennen vuodenvaihdetta.

Ainakin nuo isot pelit eli heti Arsu varmaankin siirtyy sunnuntaiksi ja Citykin on perinteisesti ollut su.peli.Mauno varma sunnuntai.Tuossa listassa ei pidä kutinsa kuin järjestys peleissä.

On tää odottaminen piinaavaa...

Ohjelma on minun mieleeni. Varsinkin tuo alku.

Alussa mitä vain voi tapahtua, joten suuret on helpompi kohdata kun peli ei ole parhaassa kuosissa millään joukkueella.

Toinen syy on se että ollaan suunniteltu reissua Liverpooliin syksyllä. Arsenal kotona ja kauden avaaminen juuri Anfieldillä olisi varmasti ikimuistoinen kokemus. Unelmanani on ollut päästä Anfeldille vielä kun Gerrard ja kumppanit pelaavat. Jos tuo peli olisi vielä Arsenalia vastaan niin tunne olisi varmasti sanoin kuvailematon, tunne on mahtava oli peli mikä hyvänsä.

Toinen syy on se että ollaan suunniteltu reissua Liverpooliin syksyllä. Arsenal kotona ja kauden avaaminen juuri Anfieldillä olisi varmasti ikimuistoinen kokemus. Unelmanani on ollut päästä Anfeldille vielä kun Gerrard ja kumppanit pelaavat. Jos tuo peli olisi vielä Arsenalia vastaan niin tunne olisi varmasti sanoin kuvailematon, tunne on mahtava oli peli mikä hyvänsä.

Itekin kanssa olen näillä näkymin menossa Anfieldille, mutta vasta lokakuulla. Liverpool vs Blackburn peli on tähtäimessä.

Kyllä se varmaan unohtumaton kokemus tulee olemaan. Ja olisi kyllä hyvä, jos Torres ja Gerrardkin jäisi Pooliin eikä nyt lähtis minnekään, että pääsee heidän peliään katsomaan.

No niin, nyt pääsee suunittele pelimatkoja! Lähinnä tulee mieleen toi Wolves peli joulun ja uuden vuoden välissä. Pojallakin on synttärit samana päivänä. Ja veli on Wolves-fani, joten...:thumbsup1:

Viime talven kokemukset ovat sellaisia, että itselläni on vahvistunut entisestään vaihtoehdoiksi joko loka-marraskuu tai maalis-huhtikuu. Itse olen katsonut aina sellaisia viikonloppuja, että olisi muitakin pelejä lähellä. Liverpoolista pääsee 30 minuutissa Wiganiin, tunnissa Manchesteriin ja näppärästi myös Blackpooliin, Blackburniin ja Boltoniin sekä esim. Prestoniin ja Burnleyn maisemiin (itse olen käynyt Blackburnissa vain vuokra-autolla, kun arkipelistä ei olisi päässyt junalla takaisin illalla, Burnley on ihan vieressä, Preston ja Blackpool ovat yhtä kaukana pohjoiseen kuin Manchester kai lähinnä länteen, Bolton on kutakuinkin yhtä lähellä kuin Wigan mutta sinne ei ole sattunut ikinä sopivaa matsia). Ja tietysti Tranmere on siinä Merseyn toisella puolella ja noita alasarjojen porukoita on muutenkin lähialueella vaikka kuinka paljon. Paras viikonloppu oli lauantaina klo 12.30 Wigan ja klo 17.30 Liverpool sekä sunnuntaina Manchester City. Hyvin ehti.

Onio sulla Scania kellot väärässä ajassa vai käytkö täällä todellakin aina aamulla viiden jälkeen? Vaatii luonnetta!

3 uutta Pre-Season vastustajaa on julkastu (toi Borussia pelihän oli jo aikasemmi julkastu) ja tällä hetkellä ohjelma näyttää tältä:

July 2010:

16 Draw for Europa League third round qualifier

17 v Al Hilal in Austria

21 v Grasshoppers in Switzerland

24 v Kaiserslautern in Germany

29 First leg of Europa League third round qualifier

August 2010:

1 v Borussia Moenchengladbach in Germany

5 Second leg of Europa League third round qualifier

Jännää ny kun on noi Eurooppa Liigan karsintapelitkin tossa, jotka jo heinäkuussa alkaa. Ei siinä kyllä ehdi kauheesti lomaa antaa MM-kisa Pool pelaajille, ku pelit alkaa noinkin nopeesti. Tietysti jos tulee vähä heikompi tasosempi vastaan, niin voi vähä lepuuttaa viä jannuja, mut jos sieltä joku suht kovakin tiimi tulee vastaan, niin ei siinä paljo voi lepuutella avainpelaajia.

Viime talven kokemukset ovat sellaisia, että itselläni on vahvistunut entisestään vaihtoehdoiksi joko loka-marraskuu tai maalis-huhtikuu. Itse olen katsonut aina sellaisia viikonloppuja, että olisi muitakin pelejä lähellä. Liverpoolista pääsee 30 minuutissa Wiganiin, tunnissa Manchesteriin ja näppärästi myös Blackpooliin, Blackburniin ja Boltoniin sekä esim. Prestoniin ja Burnleyn maisemiin (itse olen käynyt Blackburnissa vain vuokra-autolla, kun arkipelistä ei olisi päässyt junalla takaisin illalla, Burnley on ihan vieressä, Preston ja Blackpool ovat yhtä kaukana pohjoiseen kuin Manchester kai lähinnä länteen, Bolton on kutakuinkin yhtä lähellä kuin Wigan mutta sinne ei ole sattunut ikinä sopivaa matsia). Ja tietysti Tranmere on siinä Merseyn toisella puolella ja noita alasarjojen porukoita on muutenkin lähialueella vaikka kuinka paljon. Paras viikonloppu oli lauantaina klo 12.30 Wigan ja klo 17.30 Liverpool sekä sunnuntaina Manchester City. Hyvin ehti.

Onio sulla Scania kellot väärässä ajassa vai käytkö täällä todellakin aina aamulla viiden jälkeen? Vaatii luonnetta!

Eiku töihin lähtö siihen aikaan.:mrgreen: Kyllä mä käyn täällä iltaisinkin, mutta ilmeisesti runosuoni ei silloin syki..?!

Ei siinä kyllä ehdi kauheesti lomaa antaa MM-kisa Pool pelaajille, ku pelit alkaa noinkin nopeesti. Tietysti jos tulee vähä heikompi tasosempi vastaan, niin voi vähä lepuuttaa viä jannuja, mut jos sieltä joku suht kovakin tiimi tulee vastaan, niin ei siinä paljo voi lepuutella avainpelaajia.

Sama tahti kun jatkuu niin Englannin ja Espanjan pojat pääsevät kotiin jo hyvissä ajoin. Saavat Gerrard, Torres ja Johnson huilata tovin. :thumbsup1:

Morjens Patu ja tervetuloa.

Aikaisin olet liikenteessä pelien suhteen jos meinaat lippuja hankkia.Saattaa pelipäivät muuttua vielä paljonkin mutta mistä siis lippuja?Itse olen All Red Member eli virallinen jäsen joten saan sähköpostiini seuralta etuosto-oikeuksia lippuihin.On myös mahdollisuus soittaa tai netistä koittaa General-sale lippuja joita saa jos on nopea ja onnekas.Ja yksi mahis,tosin riski,on matkustaa paikan päälle ja yrittää suoraan luukulta matsipäivän aamuna.

Mutta ihan ekana kannattaisi liittyä All Red Memberiksi,saat jäsenkortin,osto-oikeuden lippuihin,alennukset fanikamoista,tuet seuraa ja ennenkaikkea kuulut perheeseen :tongue:

sitten on vielä nuo pakettimatkat johon kuuluu liput majoituksineen mutta hinnat ovat ihan sikariistoluokkaa,jos näkee hieman vaivaa omatoimimatkaan niin pakettimatkan hinnalla pääsee kaverikin mukaan.

Tuo LFCSmith tietää vielä muitakin keinoja kun on niin paljon pyhällä maalla reissannut :thumbsup1:

Lippuja saa siis aina "välittäjiltä" Anfieldin vieressä olevan Albert-pubin edestä. Itse ostin ekat lippuni Anfieldille juuri Albertin miesten vessassa. Joku tiesi kuitenkin kertoa, että siellä liikkuu myös kusettajia eli joku oli ostanut kalliilla shittiä. Pyyntö oli muistaakseni viimeksi 150 puntaa, kun normaali hinta oli viimeksi 37,50 puntaa.

Minä olen ollut jäsen jo 1990-luvun alkupuolelta lähtien ja käyttänyt tätä "etua" lipun ostoon ihan hyvällä menestyksellä. Se vaatii ensin tarkkaa miettimistä, mihin matsiin menee. Kun lennot ja hotellit pitää käytännössä varata ennen kuin liput tulevat myyntiin, ei välttämättä kannata yrittää ManU, Arsu, Chelsea ja Everton-peleihin. Sitten kannattaa tietysti kytätä, olisiko cup- tai Europelejä samalla viikolla kotona, jolloin voisi katsoa 2 peliä yhdellä reissullä (viimeksi meiltä jäi Benfica-matsi väliin, kun oli otettu lento Manchesteriin perjantaiksi jo ennen kuin Eurooppa-liigan aikataulut olivat tiedossa). Ja sitten tietysti kannattaa katsoa, saisiko samaan reissuun pelejä lähettyviltä, kuten tuolla aiemmin jo totesin.

Itse lippujen myynnistä tulee tietoa seuran sivuille. Olen varannut aina vähintään aamupäivän sille, että soitan 2 puhelimella ja yritän lisäksi päästä netissä läpi lipunmyyntiin. Sillä periaatteella olen onnistunut lähes aina. Ja siihen kotipeliin Aston Villaa vastaan, johon en työkiireiden seassa pystynyt panostamaan samalla lailla kuin yleensä, onnistuin saamaan lipun Anfieldilta päivää ennen ottelua. Yksittäisiä paikkoja on tietysti aina helpoin löytää.

Noita Event Traveleita vai mitkä niitä ottelumatkoja nyt järjestävätkin, en ole käyttänyt. Etsin lennot itse (nyt easyJet on esim. vaihtoehto Finnairille), ja hotellit itse ja hankin liput itse. Valmiissa matkapaketeissa lipuista on pyydetty muistaakseni 150 euroa eli aika roima lisähinta. Mutta jos haluaa pelata varman päälle, niin toki siitä silloin kannattaa maksaa.

Tämä nyt täydennyksenä Redmanin tietoihin. Ja onnea yritykseen Patu. Suosittelen Redmanin tapaan, että aloitat täältä http://www.liverpoolfc.tv/fans/membership/official-lfc-membership?ncid=member_splbox_allred_10072009, kun uusia jäsenhakemuksia taas otetaan vastaan heinäkuussa.

Lippuasioista saat lisätietoja täältä http://www.liverpoolfc.tv/tickets/latest-ticket-news. Sinne tulee aikanaan otteluohjelma ja tietoa, koska ja millä ehdoilla lippuja tulee myyntiin mihinkin otteluun. Välillä saa olla kärsivällinen, tuon viime kevään Fulham-matsimme peliaika varmistui tosi myöhään ja sotki mm. hiihtolomasuunnitelmani täysin. Syynä oli Fulhamin menestys Englannin cupissa. Oli tosi lähellä, että olisi joutunut käymään Liverpoolissa näkemättä omia livenä ollenkaan.

Muistakaahan käydä myös Anfield Tourilla ja museossa http://www.liverpoolfc.tv/stadium/anfield/tour-and-museum

Yksi mahis on että ostaa kausarin :teeth:

Juu unohtui mainita tuosta jäsenyydestä että tarjosivat jäsenyyden uusimista tuossa maaliskuussa loppukaudeksi ja koko ensi kaudeksi hintaan ööö...oliko jotain 30e mut halpa kuitenkin.Ja siellä on myös mahis siihen että kun laittaa ruksin oikeaan boksiin niin jäsenyys uusitaan automaattisesti joka kaudeksi,näppärää.

Tosiaan itse kun olin joulukuussa Arse-pelissä niin ei paljoa muuta vaatinut kuin hieman netin käyttöä ja masturbate-kortin niin lennot ja hotla oli buukattu.Lipun tosin sain kaverin kautta suhteilla :kiss:

Tuo tv.stäkin tuttu Easyjet on kyllä tervetullut saarille päin menijöille :thumbsup1:

Ei muuta kuin rohkeasti tuumasta toimeen ja täällä kyllä neuvotaan miten se Anfield-neitsyys menetetään :rolleyes:

Kiitos lfcsmith ja redman tiedoista! :thumbsup1:

Tässä oli tärkeää tietoa itsellenikin, kun olen tänä syksynä Liverpooliin suuntaamassa. Tarkoituksena olisi mennä katsomaan Liverpool vs Blackburn peli. redman olikin jo aikasemmin minulle jo vinkkejä raportoinut :thumbsup1:

Uskon että näillä vinkeillä ensi syksyn matka toteutuu :alien:

Yksi mahis on että ostaa kausarin :teeth:

Joo, mutta voi olla, että joudut odottamaan omaa kausikorttiasi vuoteen 2056. Ehkä joku kausikortin omistava suku sammuu siihen minnessä, jolloin uusi kausikortti vapautuu myyntiin. Toki se voi tapahtua nopeamminkin, jos siirrytään uudelle ja isommalle stadionille.

Paras tapa saada lippuja, on ostaa joltakin seuran omistajalta osakkeita. Omistajille tarjotaan aina lippuja ensin. Seuraavaksi lipunostovuoroon pääsevät kausikorttilaiset ja sitten nämä All Red -jäsenet.

All Red -myynnissä on se ongelma, että yhdellä jäsenyydellä saa jäsenmyynnistä vain yhden lipun. Käytiin keväällä vaimon kanssa, enkä saanut jäsenmyynnistä siis lippua hänelle. Aiemmin Fancardilla sai 4 lippua, joten siinä mielessä tilanne on huonontunut. No onneksi seura lunasti sen jäsenmyynnistä ostamani lipun takaisin, kun sain general salesta meille 2 vierekkäistä paikkaa. Rahat palautettiin siis ihan oikeasti luottokortille yhdestä lipusta. Jäsenmyynnistä ostettua lippua ei nimittäin voi käyttää kuin jäsen itse. Sieltä ei tullut lippua, ainoastaan kuitti, joka olisi pitänyt näyttää portilla yhdessä jäsenkortin kanssa.

All Red -myynnissä on se ongelma, että yhdellä jäsenyydellä saa jäsenmyynnistä vain yhden lipun.

Tästä syystä juuri pitäisi keksiä keino saada kaksi vierkkäistä paikkaa, kun vaimokin lähtee mukaan. Jäsenyyshän itselläni toki on.

Tuolla huhtikuun lopulla olisi Birmingham ja Newcastle matsit, joihin saattaisi ilmeisesti general sale -lippujakin mahdollisesti saada hankittua.

Tästä syystä juuri pitäisi keksiä keino saada kaksi vierkkäistä paikkaa, kun vaimokin lähtee mukaan. Jäsenyyshän itselläni toki on.

Tuolla huhtikuun lopulla olisi Birmingham ja Newcastle matsit, joihin saattaisi ilmeisesti general sale -lippujakin mahdollisesti saada hankittua.

Suomenvirallisilta Poolin kannattajilta voisi lippuja irrota, jos sinne liityt.

http://www.fcliverpool.net/site/?page=yhdistys

redman tietää tuostakin minua enemmän :dielaughing:

Jos menee porukalla, niin suosittelen joku Event Travel tai vastaavan ilman muuta! Yksin jos menee, niin pääsee paljon helpomalla ja halvemalla.

Olen siinä hyvässä asemassa, että olen jo työni puolesta käynyt saarella useasti vuosien saatossa ja tuttuja "fixaajia" on monta. Mm yhden virallisen fan clubin vetääjä. Olen jopa saanut yösijan häneltä,kun hotellit ovat olleet täynnä!:thumbsup1:

Eihän se iso raha ole, jos liität vaimonkin jäseneksi. Rekisteröin vaimon Manchester Cityn faniksi, kun piti ensin mennä katsomaan Citya viimeksi, vaan eipä menty. Cityn accesscardin kun sai ilman rahaa nääs. Poolin jäsenyys ei meillä enää viimeksi onnistunut.

Eihän se iso raha ole, jos liität vaimonkin jäseneksi.

Eipä tietenkään, ja hyvään tarkoitukseen menisi rahakin. Mutta pystyykö sieltä vierekkäisiä paikkoja hankkimaan vai tuleeko ne ihan randomina jos yleensä onnistuu.

Sähän voit määrittää siellä omalla jäsentililläsi netissä, ketkä jäsenet ovat samaa perhettä ja sitten käsittääkseni voit ostaa lippuja useammalle.

Siis selvennysedittinä, jos on usea jäsen, niin ymmärtääkseni voit ostaa 2 eri jäsenelle viereiset paikat yhdellä kertaa. Mutta tuonhan voit tsekata laittamalla asiasta kysymyksen lipputoimistoon tai jäsenasioita hoitaville ihmisille. Hoitelin itse aikanaan lipputoimiston kanssa ensin soittamalla ja sitten sähköpostilla pdf:n kuitista lähettämällä sen lipun palautuksen ja homma pelitti ihan hyvin. Mutta toki Liverpool on iso seura ja kaikki on kankeampaa kuin esim. ManCityllä jostain Wiganeista ja Blackburneista puhumattakaan.

Skrtel teki muuten tänään varmaan elämänsä pelastuksen Italia-pelissä. Siksi siis tuomio on: myyntiin ja heti. Mielestäni mies on ehdottomasti arvokkaampi shekkinä kuin kentällä.

Vielä editin edittinä: Newcastle ei ole mikään pikkuseura, joten epäilen, että Birmingham on varmempi vaihtoehto saada liput, jos näistä kahdesta valitsee.

Laitetaan vaikka tänne

Chelsea winger Yossi Benayoun: The only reason I left Liverpool was Rafael Benitez

Benayoun siis paljastaa miksi lähti Liverpoolista. Syynä oli vain ja ainoastaan Benitez. Siirto Chelseaan sinetöitiin jo ennen Benitezin potkuja ja jos Benayoun olisi tiennyt Benitezin saavan kenkää kauden päätteeksi niin Yossi mahdollisesti olisi vielä Poolin miehiä.

Mutta siis noi jutut mitä Benayoun kertoo Benitezin sanoneen niin kuulostaa mun mielestä aika uskomattomilta.