Jump to content
Sign in to follow this  
redman

Liverpool F.C 2010-2011

Recommended Posts

Ngog on omien sivujemme mukaan sössinyt 3 ilmiselvää maalipaikkaa toisella puoliajalla 52. ja 62. minuutin välillä. Alkaa olla sellainen olo, että ihan sama kuka hyökkääjä tulee, kunhan Ngog vain lähtisi.

Ehtisin jo säikähtää, että ngog teki maalin...mutta se oli omamaali :lala:

eiköhän se jo ollut tässä? :proud:

EEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKKKKKKKKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vierasmaali on syntynyt!!!!! Glenn Johnson pisti maalille ja tuloksena oma maali Ngogin ja Colen painostamana.

Istun Savossa gprs-yhteyden varassa. Eipä tässä mitään streemejä katsella. Onneksi on tuo liveseuranta omilla sivuilla edes. (Olishan mulla 3G-yhteys, jos Elisan tolppa vain olisi päivitetty 3G.lle. Mutta eihän täällä maalla ole niin kiirettä, tuumivat kai Helsingin herrat. Tiedä sitten, näkyisikö 3G:lläkään).

Eurooppa Liigan lohkovaihe kutsuu siis, vaikka välillä pelotti että mitäköhä tästä taas tulee..

Toivottavasti lohkovaiheessa paljon vastuuta nuorille, Kelly, Pacheco, Spearing, Babel kärjessä, N'Gog, Wilson, Ayala jne. Kullanarvoista kokemusta ja kehitystä tulevaisuuden tähdillemme.

Ei muuta, katseet kohti WBA:ta

Tulihan se voitto sieltä loppujen lopuksi. Ei mitään kaunista ja hyvää peliä, mutta voitto silti.Ensiks tosiaan oma maali turkkilaisilta ja sitten Kuyt iski tyypillisen Kuyt -maalin paluupallosta.

Karmea puolustusvirhe heti pelin alussa ja turkkilaiset iski. Ei näin.

Lucas on vaan niin luumu ja ei toi puolustuslinja vakuuta millään. Ja en ymmärrä Aurelion peluutusta. 2. jaksolla Pacheco ja Babel kentälle ja heti alkaa tapahtuun ja pari maalia sai sit Pool aikaan. Miksei saanu pelata heti alusta?

Nyt voitto alla, joten ois nyt hyvä sunnuntaina saada se Valion voittotilikin auki WBA:ta vastaan.

Olipahan taas kuraa kyllä... lopputulos on kyllä hyvä mutta peliesitys ei vakuuta.

Pachecolla peli rullasi hyvin olisi miehen ehkä voinut jopa avaukseenkin heittää?

Keskikenttä noin muuten oli taas aika säätämistä, Poulsenilla ja Leivalla ei oikein taas toiminu, toki muutama tärkeä katko mutta se ei riitä.. Cole väläytteli välillä mm. hienot tarjoilut gogille joista ranskalainen ei sitte voinu tehä.

Odotan innolla sitä peliä, jossa näemme Stevien, J.Colen ja Nandon samaan aikaan kentällä!

Itse taistelin netin kanssa koko illan ja kun vihdoin pääsin striimin käsiksi niin ottelu oli jo lisäajalla :frustrated: Hienoa että voitto irtosi Turkista alkuvaikeuksien jälkeen ja että pacheco sai taas minuutteja. Joku joka pelin näki voisi kertoa jotain itse ottelusta tai jos highlightseja löytyy ni aina plussaa :thumbsup1:

Itse taistelin netin kanssa koko illan ja kun vihdoin pääsin striimin käsiksi niin ottelu oli jo lisäajalla :frustrated: Hienoa että voitto irtosi Turkista alkuvaikeuksien jälkeen ja että pacheco sai taas minuutteja. Joku joka pelin näki voisi kertoa jotain itse ottelusta tai jos highlightseja löytyy ni aina plussaa :thumbsup1:

No sen verran voin paljastaa, että oli aika karmeeta katottavaa, mutta ajoittain myös positiivisia suorituksia joiltain meidän pelaajilta.

Ja noita highlightseja löytyy yleensä heti seuraavana aamuna footytubesta :)

Se ero mun mielestä on viime kauteen että silloin oltiin vahvoja ekat 20-30 min ja lopussa yleensä kävi kylmät.Nyt oltu alussa melko pihalla mutta lopussa saatu ote pelistä kuten eilinenkin osoitti.No City peli oli mitä oli mutta nyt alkaa näyttämään että taistelutahtoa löytyy loppuun asti.

Eilen vaihdot onnistuivat ja Pacheco ja Babel toivat vauhtia josta sitten se viimeinen niitti syntyi.Toki oli hetkiä jolloin kylmä hiki alkoi nousta mutta kovalla duunilla ja osittain tuurilla voitto ja jatkopaikka tuli. Ehkä nyt Royn taktinen nerous alkaa tulla esiin.Ainakin mä uskon niin.Ja antakaa mun uskoa,muuta kun ei ole nykyään tarjolla :dielaughing:

Tästä on hyvä jatkaa WBA.ta vastaan ja eiköhän ne verkot ala heilumaan kunnolla myös ykkösmiehien toimesta.

Arvonta jatkosta sitten tänään klo 13 CET Monacosta.Livestriimiä:

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=1519424.html

Se ero mun mielestä on viime kauteen että silloin oltiin vahvoja ekat 20-30 min ja lopussa yleensä kävi kylmät.Nyt oltu alussa melko pihalla mutta lopussa saatu ote pelistä kuten eilinenkin osoitti.No City peli oli mitä oli mutta nyt alkaa näyttämään että taistelutahtoa löytyy loppuun asti.

Eilen vaihdot onnistuivat ja Pacheco ja Babel toivat vauhtia josta sitten se viimeinen niitti syntyi.Toki oli hetkiä jolloin kylmä hiki alkoi nousta mutta kovalla duunilla ja osittain tuurilla voitto ja jatkopaikka tuli. Ehkä nyt Royn taktinen nerous alkaa tulla esiin.Ainakin mä uskon niin.Ja antakaa mun uskoa,muuta kun ei ole nykyään tarjolla :dielaughing:

Tästä on hyvä jatkaa WBA.ta vastaan ja eiköhän ne verkot ala heilumaan kunnolla myös ykkösmiehien toimesta.

Arvonta jatkosta sitten tänään klo 13 CET Monacosta.Livestriimiä:

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=1519424.html

Ja joku muukin on varmaan pannut merkille Royn ja Rafan erot pelikäyttäytymisessä. Rafallahan ei ilme värähtänyt jos Pooli teki maalin tai jos vastustaja iski. Ja koko ajan huusi ohjeita kentänlaidalla ja valitti joka asiasta.

Hodari taas on ns. helmi jätkä :dielaughing: Jannu tulee t-paidassa ja verkkareissa, seisoo välillä vesisateessa, antaa neuvoja sillon tällön (ei huuda koko ajan kuten Rafa) ja kun maali tulee (niinkuin eilen se turkkilaisten oma maali) Roy ponkasee pystyyn ja menee hyppiin tasajalkaa kentän laitaan :D Ainakin osaa eläytyä mukaan peliin. Ja osaa myös tulla juuri oikeilla hetkillä kentän laitaan kannustaan ja taputtaa ja huutaan: Come on boys tms.

Juuri sitä, mitä on kaivattu Poolin managerilta.

Toivottavasti Poolille ei kovin pahaa lohkoa tulis, niin pystyis just näissä EL:n matseissa peluuttaan sit just junnuja.

Mut katseeni osui heti 2. koriin jossa on Leverkusen. Oishan se aika mahtavaa, jos Leverkusen ja Pool arvottais samaan lohkoon ja Hyypiä tulis takas Anfieldillä käymään. Ja pelipäivä vois mieluiten olla 21.10, jolloin itse olen juuri Poolissa :boogy:

Poolilla muuten suurin toi Coefficent -luku tossa. Yhtenä ennakkosuosikkina siis lähdetään Eurooppa Liigaan.

KAIKKI LOHKOT KOKONAISUUDESSAAN:

Lohko A: Juventus, Manchester City, Salzburg, Lech.

Lohko B: Atlético Madrid, Leverkusen, Rosenborg, Aris.

Lohko C: Sporting Lissabon, Lille, Levski Sofia, Gent.

Lohko D: Villarreal, Club Brugge, Dinamo Zagreb, PAOK.

Lohko E: AZ Alkmaar, Kiovan Dynamo, Bate Borisov, Sheriff.

Lohko F: TsSKA Moskova, Palermo, Sparta Praha, Lausanne.

Lohko G: Zenit, Anderlecht, AEK Ateena, Hajduk Split.

Lohko H: Vfp Stuttgart, Getafe, Odense, Young Boys.

Lohko I: PSV Eindhoven, Sampdoria, Metalist, Debrecen.

Lohko J: Sevilla, PSG, Borussia Dortmund, Karpaty.

Lohko K: Liverpool, Steaua Bukarest, Napoli, Utrecht.

Lohko L: FC Porto, Besiktas, CSKA Sofia, Rapid Wien.

Lohko A: Juventus, Manchester City

Lohko B: Atlético Madrid, Leverkusen

Lohko C: Sporting Lissabon, Lille

Lohko D: Villarreal, Club Brugge

Lohko E: AZ Alkmaar, Kiovan Dynamo

Lohko F: TsSKA Moskova, Palermo

Lohko G: Zenit, Anderlecht

Lohko H: Vfp Stuttgart, Getafe

Lohko I: PSV Eindhoven, Sampdoria

Lohko J: Sevilla, PSG

Lohko K: Liverpool, Steaua Bukarest

Lohko L: FC Porto, Besiktas

Odotellaan viellä lopullista päätöstä.

Ja Napoli ja Utrecht

Citylle Juve,Salzburg,Lech Poznan.

Pool

Steaua Bukarest

Napoli

Utrecht

Siinäpä Poolin lohko eurooppa liigaan.

Hyvältä lohkolta vaikuttaa kyllä, kaikki joukkueet voitettavissa eikä yksikään jengi näin etukäteen näytä heittopussilta että saa Punaiset tosissaan alkulohkossa pelata.

Pool

Steaua Bukarest

Napoli

Utrecht

Hyvältä lohkolta vaikuttaa kyllä, kaikki joukkueet voitettavissa eikä yksikään jengi näin etukäteen näytä heittopussilta että saa Punaiset tosissaan alkulohkossa pelata.

Suht. vaikeita vastuksiahan noi on, varsinkin vieraissa. Olisi tuolla ainakin paljon helpompiakin ollut...

Suht. vaikeita vastuksiahan noi on, varsinkin vieraissa. Olisi tuolla ainakin paljon helpompiakin ollut...

Ja niin myös paljon vaikeampia... Vieraissa tosiaan voi olla vaikeuksia kyseisten joukkeiden kanssa esim. Steaua Bukarestin vieraana Romaniassa voi tulla hikiset oltavat.

Jos eilen hoideltiin matsi Turkkilaisessa hornankattilassa ilman ykkösmiehiä niin luulenpa ettei euroopasta löydy yhtä kuumaa mestaa pelata jota ei hoideltaisi.Hyvä lohko kaikenkaikkiaan.

Se, että matsi hoidettiin vieraissa, sellaisissa olosuhteissa, siis fanit paska keli yms kaikki mikä on vierasjoukkueelle masentavaa, on loistosuoritus pelaajilta ja Hodarilta, kuten tässä on jo sanottu. Myös se, että rosterista puuttuivat esimerkiksi Jova, Gerrard sekä Torres, nostavat voiton ja ennen kaikkea nousun arvoa. Hodari teki vaihdot oikeaan aikaan, ja noustiin takaa ohi. Ja vaikka peli oli (siis kokonaistilanne) tasan, sai Kelly ja Johnson nousta laidoilta, josta se tasoitusmaali syntyikin. En tiedä, mitä se Hodari kopissa tauolla sanoi, mutta jotain piristävää siellä on tapahtunut.

Nyt WBA:sta voitto kotona, ja sitä kautta rakentamaan hyvää kautta, joka on vielä täynnä kultaisia mahdollisuuksia.

Pool

Steaua Bukarest

Napoli

Utrecht

Eipä toi kaikista helpoin joo tosiaan oo mutta ei vaikein myöskään. Kaikista pitäis tulla voitto kotona ja sit vieraissa pitäis taistella, tosiaan Romaniassa voi olla aika hankala peli tiedossa.

Napolilla on pari ihan hyvää pelimiestä, Hamsik ja Fabio Quagliarella nyt ainakin. Ja onhan siellä Andrea Dossenakin. Pääsee kattoon miten mies nykyään pärjää.

Poolin Eurooppa Liigan ohjelma:

Thursday, September 16. Liverpool v Steaua Bucharest. Kick-off 8.05pm.

Thursday, September 30. Utrecht v Liverpool. Kick-off 6pm.

Thursday, October 21. Napoli v Liverpool. Kick-off 6pm.

Thursday, November 4. Liverpool v Napoli. Kick-off 8.05pm.

Thursday, December 2. Steaua Bucharest v Liverpool. Kick-off 6pm.

Wednesday, December 15. Liverpool v Utrecht. Kick-off 8.05pm.

Ainakin itseäni harmittaa ja ketuttaa, että Poolilla on vierasmatsi 21.10, juuri silloin kun itse olen Poolissa. Poolilla on tosin merkattu kotipeli 23.10 lauantaille, mutta kaiken järjen mukaan se varmaan siirtyy sunnuntaille (koska olis vaa yks täys päivä palautumisaikaa), mutta ainakin itse toivon, että sillon lauantaina pelaa, että näkisin edes jonkun pelin. Kun ei ole akatemialla eikä reserveilläkään sillon peliä. Matkaa kun on odottanut kauan ja nyt kun se tapahtuu, niin todella harmi jos peliä ei ookkaan. Pitäisi taas odottaa pitkä aika uutta reissua.

Ainakin itseäni harmittaa ja ketuttaa, että Poolilla on vierasmatsi 21.10, juuri silloin kun itse olen Poolissa. Poolilla on tosin merkattu kotipeli 23.10 lauantaille, mutta kaiken järjen mukaan se varmaan siirtyy sunnuntaille.

Sain tänään Wiganista tiedon, että heidän kotipelinsä on siirretty sunnuntaille ManCityn Eurooppa liigan pelin takia. Eli huonolta näyttää kannaltasi. Matkoja ei oikein kannattaisi suunnitella ennen kuin on kaikki palikat kasassa ja sittenkin voi tulla muutoksia.:stress:

Sain tänään Wiganista tiedon, että heidän kotipelinsä on siirretty sunnuntaille ManCityn Eurooppa liigan pelin takia. Eli huonolta näyttää kannaltasi. Matkoja ei oikein kannattaisi suunnitella ennen kuin on kaikki palikat kasassa ja sittenkin voi tulla muutoksia.:stress:

Näinhän se on.

Mutta toi viikko sattuu oleen se viikko, kun on mahkut Pooliin päästä ja sillon mennään. Ei oikeestaan oo muita chänssejä päästä tällä kaudella.

Mutta täytyypi mennä tonne stadium tourille, niin pääsee ainakin haisteleen Anfieldin tunnelmaa ja oikein Anfieldin uumenissa. :icon_lol:

Onko muuten muilla kokemusta stadium tourista?

Katso mun Avatar-kuvaa. Näet sen paikan aina ennen pelin alkua Anfieldilla, kun joukkueet odottavat kentälle menoa. Ja näet sen, kun menet tourille. Olen käynyt tourin 2 kertaa ja viimevuotinen oli tosi hyvä. Käytä aikaa museossa myös. Ja käy Anfieldin lähellä pubissa, joka väittää LFC:n tulleen perustetuksi siellä. Ja käy Beatles-museossa ja Melwoodissa ja vaikka missä. Ja käy jossakin muussa pelissä Wiganissa tai Boltonissa tai Blackburnissa tai Blackpoolissa tai Tranmeressa tai City of Manchester Stadiumilla. Junalla pääsee halvalla. Tranmere on Merseyn toisella puolella, sinne pääsee paikallisbussilla. Ja jos menet Prenton Parkille, käy Aldon mukaan nimetyssä pubissa siellä stadionin "takapuolella". Ainakin Wiganiin, Boltoniin, Blackburniin ja Tranmereen saa lippuja helposti. Ja kävele Stanley Parkin halki katsomaan Goodison Parkia. Ja vietä paljon aikaa kaikissa kolmessa Liverpoolin omassa myymälässä (Anfieldin lisäksi keskustassa on 2), sillä niissä on usein eri tavaroita. Lisäksi käy Albert Dockissa muuallakin kuin Beatles museossa. Ja mitä vielä opastaisin. Käy Birkenheadissa myös, jos ehdit. Tai tee ihan itse sellainen ohjelma kuin huvittaa. Juo Cainsin olutta, jos saat.

Ai niin. Tour pitää varata etukäteen, että pääsee mukaan. Tee se hyvissä ajoin. Onnistuu netissä.

Itselläni on kanssa luvassa reissu Liverpooliin, Birmingham peliä olen menossa katsomaan.

Semmonen kysymys, että onko siellä Anfieldillä, jokin lipunmyyntipaikka Stadium kierrokselle tai sinne museoon? Vai pitääkö aina varata ennen netistä?

Voit ostaa tour-lipun siitä Museon alakerrasta myös. Sisäänkäynti on Shanklyn patsaan lähellä myymälän sisäänkäyntioven vasemmalla puolella, mutta varminta on ostaa etukäteen meidän nettisivuiltamme. Jos ei ole kauhean väliä, koska käyt, jätä sinne Liverpooliin se osto. Luulen ostaneeni ekan käynnin paikan päältä, kun olin siellä yksin reilun viikon, mutta tokalla oltiin vaimon kanssa ja haluttiin ennalta päättää, koska mennään tourille. Eli se on aika lailla siitä kiinni, kuinka tiukka aikataulu teillä on.

Voit ostaa tour-lipun siitä Museon alakerrasta myös. Sisäänkäynti on Shanklyn patsaan lähellä myymälän sisäänkäyntioven vasemmalla puolella, mutta varminta on ostaa etukäteen meidän nettisivuiltamme. Jos ei ole kauhean väliä, koska käyt, jätä sinne Liverpooliin se osto. Luulen ostaneeni ekan käynnin paikan päältä, kun olin siellä yksin reilun viikon, mutta tokalla oltiin vaimon kanssa ja haluttiin ennalta päättää, koska mennään tourille. Eli se on aika lailla siitä kiinni, kuinka tiukka aikataulu teillä on.

Joo, kiitti neuvoista! :thumbsup1: