Jump to content
Sign in to follow this  
redman

Liverpool F.C 2010-2011

Recommended Posts

Ja missäköhän kohtaa mä olen väittänyt Colea paskaksi? Ihan pätevä pelimanni kunnossa pysyessään, mutta sitä hän harvoin oli viime kausilla Chelseassa joten ihan oikea ratkaisu Chelsealta olla taipumatta Colen palkkapyyntöön ja viskata kaveri pihalle.

No tason laskemisesta puhuminen ei ihan kuulosta kehumiseltakaan.Ja jos kaveri viskataan pihalle Chelsean palkkatasoon nähden kohtuullisen korvauksen vaatimisesta ja peliajan puutteesta niin ei kai häntä voi juudakseksi kutsua.Kyllä kunnon pelimanni haluaa vain ja ainoastaan pelata.Se on kumma ettei muille Chelskistä lähteneille lyödä tätä Juudaksen leimaa.Vaikuttaisiko asiaan se että osoite sattui olemaan Liverpool.

Mulle nyt aivan sama miksi sä häntä kutsut,on sitä pelaajia kutsuttu pahemmillakin nimillä.Hän on nyt kuitenkin meitin mies ja se siitä.

Joe Cole proved he is a red,is a red... :blink:

Katos vaan Nimrod ehtikin kiteyttää asian just tossa edellä.Kerrankin ollaan jostain asiasta samaa mieltä.

Colen päätökseen vaikutti varmasti myös vähäinen peliaika Ancelottin pakassa. Kuka sitten haluaa istua tyhjänpanttina huonomalla palkalla kun jossain saa tehdä sitä mitä haluaa ja saa paremman liksan niin tämäkin on jokaisen henk.koht asia.

Niin eihän Cole pelannut kuin 26 matsissa viime kaudella. Eli toisin sanoen pelasi aina kun vain oli pelikunnossa. Ehkä Cole sitten odotti, että pääsee suoraan avaukseen luokkaantumisen jäljiltä? Mistään peliajan puutteesta on ihan turha valittaa sillä koko Chelsea-uransa ajan Joe Cole pääsi pelaamaan hyviä minuutteja jos vain oli kunnossa.

Oikeastaan näissä Colen touhuissa eniten pistää vituttamaan juuri tuo paskan puhuminen mitä äijä on suoltanut heti kun Chelsea miehen lemppasi. Kaveri voi vinkua jostain peliajan puutteesta ja väärällä paikalla pelaamisesta vaikka maailman tappiin asti, mutta ainoa syy miksi Joe Cole ei enää pelaa Chelseassa on raha. Jos Chelsea olisi suostunut Colen palkkapyyntöön niin ihan kiltisti se vieläkin istuisi penkillä ja pelasi vasten tahtoaan laidalla.

Mutta kun kerta ura on kääntynyt jo laskuun niin ymmärrän hyvin, että Cole haluaa hakea Liverpoolilta vielä mukavat rahat eläkepäiville.

Pienet ihmiset tarttuvat pieniin asioihin...

Jep. On tullut helvetin tutuksi varsinkin tällä foorumilla :lol:

Oikeastaan näissä Colen touhuissa eniten pistää vituttamaan juuri tuo paskan puhuminen mitä äijä on suoltanut heti kun Chelsea miehen lemppasi. Kaveri voi vinkua jostain peliajan puutteesta ja väärällä paikalla pelaamisesta vaikka maailman tappiin asti, mutta ainoa syy miksi Joe Cole ei enää pelaa Chelseassa on raha. Jos Chelsea olisi suostunut Colen palkkapyyntöön niin ihan kiltisti se vieläkin istuisi penkillä ja pelasi vasten tahtoaan laidalla.

Miten sen nyt ottaa. Rahalla valitettavasti on merkitystä nykypäivänä, mutta tuskin vain raha painoi Colen tullessa meille. Ainakin kymppipaikallahan tuo pelasi Arsenalia vastaan, eikä siellä laidalla.

Mutta kun kerta ura on kääntynyt jo laskuun niin ymmärrän hyvin, että Cole haluaa hakea Liverpoolilta vielä mukavat rahat eläkepäiville.

Joo, eihän me enää nykyään muuta saadakkaan kun uraansa lopettelevia muiden tiimien ylijäämiä, ehkei kohta niitäkään. :lol:

Jos Cole tuli meille hakemaan eläkerahat talteen niin minkäköhään takia Benayoun teille siirtyi ? Ettei vaan raha painaisi tässäkin hieman. Tuskin se Chelsean vaihtopenkki kuitenkaan niin paljoa pehmeämpi on kuin Poolin vastaava että siellä olisi mukavempi istuskella. Niin ja ei pahalla mutta ei se Benayounin urakaan kummemmassa nousussa ole. Maaleja voi olla tehnyt enemmän parina viime kautena kuin West Ham aikoinaan, mutta ei tuo mikään lupaava nuorukainen ole. Vastuu putosi jo Poolissakin pelatessa. Vaikka mikäs siinä jos pallon hautominen ja pikkunätti neppailu rankkarialueella kiinnostaa.

Jos Cole tuli meille hakemaan eläkerahat talteen niin minkäköhään takia Benayoun teille siirtyi ? Ettei vaan raha painaisi tässäkin hieman. Tuskin se Chelsean vaihtopenkki kuitenkaan niin paljoa pehmeämpi on kuin Poolin vastaava että siellä olisi mukavempi istuskella. Niin ja ei pahalla mutta ei se Benayounin urakaan kummemmassa nousussa ole. Maaleja voi olla tehnyt enemmän parina viime kautena kuin West Ham aikoinaan, mutta ei tuo mikään lupaava nuorukainen ole. Vastuu putosi jo Poolissakin pelatessa. Vaikka mikäs siinä jos pallon hautominen ja pikkunätti neppailu rankkarialueella kiinnostaa.

Benayoun halusi Liverpoolista pois Benitezin takia. Myynti oli sovittu jo ennen Benitezin potkuja ja jos Benayoun olisi tiennyt Benitezin saavan kenkää niin tuskin olisi lähtenyt Liverpoolista mihinkään. Mitään varmaa infoa ei tälle tiedolle tietenkään löydy, mutta Benayounin palkkakin on samaa luokkaa Chelseassa kuin mitä se oli Liverpoolissa. Chelseassa penkki ei toki ole varmaan ole sen pehmeämpi istuskella, mutta onhan se nyt Benayouninkin kannalta järkevämpää istua mielummin voittavan joukkueen penkillä kuin Liverpoolin? ;)

Sitä samaahan tuo Colekin harrastaa :lol: Erona vain miesten välillä se, että Benayoun saa enemmän aikaan sillä pallon hautomisella ja pikkunätillä neppailulla.

Joo, eihän me enää nykyään muuta saadakkaan kun uraansa lopettelevia muiden tiimien ylijäämiä, ehkei kohta niitäkään. :lol:

En ole niin väittänytkään, mutta hyvä kun mainitsit! Maxi Rodriguezin, Christian Poulsenin, Joe Colen ja Sotiris Kyrgiakosin urat eivät ainakaan enää ole noususuunnassa. Milan Jovanovicista on paha sanoa vielä mitään, mutta 29-vuotiaalta pelurilta harvemmin enää mitään roimaa tasonnostoa nähdään.

Miten sen nyt ottaa. Rahalla valitettavasti on merkitystä nykypäivänä, mutta tuskin vain raha painoi Colen tullessa meille. Ainakin kymppipaikallahan tuo pelasi Arsenalia vastaan, eikä siellä laidalla.

Niin. Muuten vaan Cole vaati Chelsealta parempaa palkkaa ja olisi mielellään jäänyt vaikka roolina olisi ollut vaihtopenkillä istuminen ja laidalla pelaaminen. Niin ja olihan toi Tottenhamiinkin tyrkyllä, mutta ei sielläkään suostuttu Colen palkkavaatimukseen. Samanlaista stooria taisi olla myös Arsenalinkin kanssa?

Että joo. Rahan takia se Chelseasta lähti ja rahan takia siltä jäi ainakin Tottenhamin kanssa sopimus syntymättä (ehkä myös Arsenalin). Mutta uskokaa toki ihan mitä lystäätte.

Ehkä on hyvä lopettaa tämä Cole riita tähän sillä PE:n katkeruus pursuaa jo aivan liikaa yli. Toki Cole nuoleskeli faneja ko sanoi et Pool on paras jne. MUtta mitäs Benayoun teki? Ei ainakaan päinvastaista. Ja kyllä mielummin ottaisin 90k £ viikkopalkalla PELAAVAN Colen kuin Benayounin joka kuluttaa penkkiä. Benin palkkaa en tiedä mutta tuskin kovin kallis on, ei mies ainakaan kovin arvokas ole:howler:. Benayounin ura on pysynyt jo tovin paikallaan ja ei missään nimessä ole Colen tasoinen mies. Mutta voittehan te Chelsean pojat niin itsellenne uskotella ;).

Ehkä on hyvä lopettaa tämä Cole riita tähän sillä PE:n katkeruus pursuaa jo aivan liikaa yli. Toki Cole nuoleskeli faneja ko sanoi et Pool on paras jne. MUtta mitäs Benayoun teki? Ei ainakaan päinvastaista. Ja kyllä mielummin ottaisin 90k £ viikkopalkalla PELAAVAN Colen kuin Benayounin joka kuluttaa penkkiä. Benin palkkaa en tiedä mutta tuskin kovin kallis on, ei mies ainakaan kovin arvokas ole:howler:

Jep. Heti kun loppuu argumentit niin silloin on toki hyvä lopettaa keskustelu ja lähteä itkemään siitä miten toinen kirjoittaja on vain katkera :thumbsup1:

Eikä tässä ole kyse nyt mistään nuoleskelusta vaan puhtaasti siitä, että Liverpoolin lupaaman palkan takia Joe Cole pelaa nyt Liverpoolissa. Faktaa on, että Cole olisi halunnut jatkaa Chelseassa, mutta Chelseassa ei taivuttu Colen palkkavaatimuksiin. Tottenhamiinkin oli tyrkyllä, mutta ei sielläkään oltu valmiita maksamaan Colelle hänen toivomaansa palkkaa. Arsenalinkin suhteen taisi olla samanlaista viritystä, mutta paha tuosta on mennä mitään varmaa sanomaan. Cole kuitenkin olisi mielummin pelannut Chelseassa ja Tottenhamissa kuin Liverpoolissa. Mutta kun kerta lontoolaiset eivät olleet valmiita maksamaan Colelle järkyttävän suuruista palkkaa niin tie vei Liverpooliin jossa suostuttiin Colen pyyntöön. Tai oikeastaanhan Cole ei saanut tasan sitä mitä halusi, mutta allekirjoitusbonusten kanssa ollaan varmaan aika lähellä sitä 110k/w.

Ja ehdottomasti nyt lisätietoa pöytään Benayounin nuoleskeluista. Yossihan on jo myöntänyt, että pelaisi edelleen Liverpoolissa jos olisi tiennyt Benitezin saavan potkut. Ja Chelseastahan Yossi on vain sanonut, että Chelsea on iso seura (taisi jopa puhua maan parhaasta joka on ihan totta toisin kuin Joe Colen puheet Liverpoolista.) ja puitteet sekä pelikaverit ovat loistavat. Mitään tuollaista Joe Colen kaltaista nuoleskeluista ei ollut siis kyse.

Tuntuu olevan kovin vaikea tajuta se, että Chelseassa Cole olisi ollut penkkiveikko eikä avauksen pelaaja. Itse mielelläni näen Chelsean penkillä sen n. 65k/w tienaavan Benayounin kuin 110k/w tienaavan Colen. Näistä pelaajista Benayoun myös pysyy paremmin kunnossa eikä kiukuttele penkityksistä ja Benayoun muutenkin ollut viime kausilla paremmassa vireessä kuin Cole.

Benayounin ura on pysynyt jo tovin paikallaan ja ei missään nimessä ole Colen tasoinen mies. Mutta voittehan te Chelsean pojat niin itsellenne uskotella ;).

Ja Joe Colenko ura on ollut noususuunnassa? Ei. Colen ura on polkenut jo useamman kauden ajan paikoillaan ellei jopa ole ollut laskusuunnassa. Ja kummasti se Benayoun on ollut vain viime kausilla Colea parempi vaikka ei missään nimessä ole samantasoinen pelaaja :eek:

lopettakaa jo se lässytys colesta. hyvä pelaaja, tärkei vahvistus poolille siinä se. chelski pojat voi tukkia turpansa. israilin poika on varmasti hyvä vahvistus chelskille! pääsi ainakin tasoiseensa seuraan!

Tehdäänkö samantien oma keskutelupalsta: Joe vs. Yossi. Siellä voi sitten kaikki ketä kiinnostaa lähteä PE:n pään aukomiseen mukaan ja argumentoida kuten PE äsken hienosti sanoi. :) Ei siinä oikei termi oikeassa paikassa. Mutta täällä aihe on Liverpool F.C 2010-2011 , ei Joe vs. Yossi. eikö tää jo kerran sovittu että kyseessä on win-win tilanne, Chelsea sai halvemman miehen istumaan filaan ja Pool vähän kalliimman avauksen miehen. Ja ootteko tosissane kun lainaatte kavereitten sanomisia. a) puolet mitä lehdet kirjoittaa, ei ole totta. B) totta kai pelaaja kehuu joukkuettaan jossa pelaa, esim David Silva: olen jo pitkään unelmoinut pelaavani Cityssä - ja paskat.

Jos PE:tä tai muita kiinnostaa vielä jauhaa Yossista ja Joesta ja haukkua niitä kilpaa ja blaa blaa blaa blaa blaa niin tehkää oma aihe sille, ei kiinnosta lukea tämän aiheen alta riitelyä, jossa toisilla on punaiset lasit = Cole täydellinen ja toisella siniset = Cole mulkku ja Yossi parasta mitä ikinä voi tapahtua.

Miksi sitä vain ei voi hyväksyä, että näin tapahtui, Cole tuli Liverpooliin hakemaan vastuuta ja ehkä se palkkapussikin houkutteli, ja Yossi halusi vaihtaa maisemaa koska Liverpoolista jäi paska maku. Se asia ei miksikään muutu vaikka joku siitä tuhat viestiä tällä foorumilla kirjoittaisi.

Mielelläni olisin jo jättänyt tämän keskustelun sikseen, mutta kun kerta minulle suunnattiin viestejä niin koin olevan ihan kohteliasta käytöstä vastata niihin. Ja luin nyt uudelleen noi mun viestini niin en mä niistä mitään pään aukomista saa hakemallakaan. Mielestäni ihan perusteltuja mielipiteitä olen esittänyt höystettynä sitten muutamalla kuittauksella.

Mielelläni olisin jo jättänyt tämän keskustelun sikseen, mutta kun kerta minulle suunnattiin viestejä niin koin olevan ihan kohteliasta käytöstä vastata niihin. Ja luin nyt uudelleen noi mun viestini niin en mä niistä mitään pään aukomista saa hakemallakaan. Mielestäni ihan perusteltuja mielipiteitä olen esittänyt höystettynä sitten muutamalla kuittauksella.

Juurikin näin. :rolleyes_ani:

No kyllähän PE:n kunniaksi pitää se sanoa että kyllä sieltä aika paljon asiaakin tulee. Enkä minä nyt ole mikään sanomaan mikä on asiallista ja mikä ei kun itse olen aina ensimmäisenä Poolin puolesta rellestämässä. Epäilen PE:llä olevan hieman sama juttu Chelsean kanssa kun meillä/ minulla on Poolin suhteen: oma seura on vain liian tärkeä ja näin ollen ehkä huonoissakin asioissa nähdään jotain hyvää, tai omien virheitä ei nähdä yhtä hyvin kuin vastustajien jne. tiedätte kyllä. Eihän esim. Cole mikään nuorukainen ole, palkkakin on suuri ja riskit loukkaantumiselle ovat suuret mutta silti näen kaverissa paljon hyvääkin.

Mutta emmeköhän kaikki pysty elämään sen asian kanssa että Cole on Poolissa ja Benayoun Chelseassa. Kummallekin seuralle uusi pelaaja on parempi kuin entinen joten tilanne on PE:tä lainatakseni win-win.

Niin joo, PE ei ole tunnettu vittuilustaan, vaan asiallisesta keskustelustaan kaikilla foorumeilla!:rolleyes_ani::blink:

:cool: Onhan se jännää että kun pelaaja siirtyy toiseen seuraan niin hänestä tulee luopio, kusipää ym. ja kaikenkukkuraksi taidotkin romahtaa "korttelipallo" tasolle.

Jokainen voi leikitellä ajatuksella että mitkä olisivat olleet PEn kommentit jos Cole olisi tehnyt uuden pahvin Chelsean kanssa...

:cool: Onhan se jännää että kun pelaaja siirtyy toiseen seuraan niin hänestä tulee luopio, kusipää ym. ja kaikenkukkuraksi taidotkin romahtaa "korttelipallo" tasolle.

Missäköhän vaiheessa mä olen sanonut Colea kusipääksi? Juudakseksi kutsuin ja se on mielestäni ihan osuva nimitys. Vaihtoi lapsuuden suosikkiseuransa rahan takia Liverpooliin. Sankariksiko Colea pitäisi kutsua?

Ja ei ne pelitaidot ole mihinkään kadonneet, mutta loukkaantumisten myötä ei ole enää sama pelaaja kuin mitä oli joskus aiemmin. Muistaakseni tästä jo useaan otteeseen tuossa viime kauden kausitopikissakin kirjoittelin.

Mikäs sä muuten oot vinkumaan siitä, että ketä saa haukkua ja ketä ei? David Platt vääntyi sun kirjoituksissa muotoon fuckin plat ja mies oli pikkuhomon lisäksi myös iljettävä homo. Sullako sitten on yksinoikeus dissata jengiä tällä foorumilla? Vai mikä on sun ongelma?

Jokainen voi leikitellä ajatuksella että mitkä olisivat olleet PEn kommentit jos Cole olisi tehnyt uuden pahvin Chelsean kanssa...

Jos Cole olisi allekirjoittanut sopimuksen jossa palkka on realistisella tasolla niin fine. Jos taas Chelsea olisi taipunut Colen älyttömään palkkapyyntöön niin en todellakaan olisi riemusta hyppinyt. Oon kyllä helvetin tyytyväinen Chelsean toimintaan tässä tapauksessa :thumbsup1:

Agger ja Mascherano ei pelaa huomenna Trabzonsporia vastaan. Aggerilla on aivotärähdys ja jannu ei kuulemma muista juuri mitään Arsenal pelistä. Tais se sit ihan kunnon tälli olla. Saa nähä onko ees City pelissä kunnossa.

Mascheranolla myös joku pieni vaiva, ihan varmuuden vuoksi jää pois reissulta, että olisi City peliin täydessä kunnossa.. Oisko sit nyt Poulsenin debyytin paikka?

Huominen peli jää sitten tällä näkymää Cavalierin viimeiseksi. Jannu on siirtymässä huomisen matsin jälkeen Cesenan joukkueeseen.

Tässä lisää asiasta.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6320672,00.html

Agger ja Mascherano ei pelaa huomenna Trabzonsporia vastaan. Aggerilla on aivotärähdys ja jannu ei kuulemma muista juuri mitään Arsenal pelistä. Tais se sit ihan kunnon tälli olla. Saa nähä onko ees City pelissä kunnossa.

Mascheranolla myös joku pieni vaiva, ihan varmuuden vuoksi jää pois reissulta, että olisi City peliin täydessä kunnossa.. Oisko sit nyt Poulsenin debyytin paikka?

Agger näkee tähtiä joten tämä tapaus on selvä. Mutta luin eilen nokkelan otsikon: "Injured" Mascherano to miss Trabzonspor match. Tämä juttu alkoi oikeasti mietityttämään. Jos Mascherano pelaisi tässä hän ei saisi tänä vuonna edustaa muita joukkueita Mestarien liigassa tai Europa liigassa, nyt kun hän ei pelaa niin hän on edelleen edustuskelpoinen muissakin joukkueissa mikä tekee pelaajan ostamisen huomattavasti kannattavemmaksi. Sattumaa tai ei, sen aika näyttää.

Mitenkäs muuten kun Veikkauksen sivuilla lukee että webcastista tämän ottelun voi nähdä, eli peli on nähtävissä jostakin Veikkauksen sivuilla löytyvästä ilmais-streamilta ?

Samainen edustuskelpoisuuden säilyttäminen oli hyvin ilmeinen syy, että Kiova peluuttanut sitä Artem Milevskiä (tai miten hänen nimensä nyt kirjoitetaankaan). Kun katseli miestä penkillä, niin siinä vaikutti olevan sellainen vähän LucaTonimainen kärki. Tuli mieleen, että ei haittaisi, vaikka sieltä tulisi vahvistusta kärkeen.

Mascherano lähti kyllä kentältä pois istuttuaan kentällä jalkaa pitäen. Sen vuoksi epäilen, ettei häntä olisi peluutettu missään tapauksessa Turkissa, kun porukassa on pelaajia samalle paikalle muutenkin. Mutta säilyyhän siinä se myyntioptiokin samalla.

Mitenkäs muuten kun Veikkauksen sivuilla lukee että webcastista tämän ottelun voi nähdä, eli peli on nähtävissä jostakin Veikkauksen sivuilla löytyvästä ilmais-streamilta ?

Just näin eli Live-veto osiota klikkaamalla löytyy oikealta puolen ottelulista josta löytyy näytettävät pelit.Siellä lukee:Linkki ottelulähetykseen lisätään tälle sivulle kun ottelu aukeaa pelattavaksi.Sitten vaan linkki auki ja katsomaan.

Pieni kuva mutta pirun tarkka eikä pätki lainkaan.Yhden matsin sieltä kyyläsin ja vähän aikaa sai totutella mutta pääasia että näkyy.

Ja tietysti myllyn voi yhdistää HDMI tai VGA kaapeleilla tölsyyn jos näitä liitäntöjä löytyy.Onhan se aina 40 tuumasesta kivempi katella...

Ja tietysti myllyn voi yhdistää HDMI tai VGA kaapeleilla tölsyyn jos näitä liitäntöjä löytyy.Onhan se aina 40 tuumasesta kivempi katella...

Mikäs piuha se VGA nyt olikaan? Mulla on tämä oma kone sen verran vanha, että en löytänyt HDMI-piuhalle paikkaa. Uuden osto on ollut työn alla, mutta kun ei ehdi oikein paneutua asiaan. No onneksi talosta löytyy uudempiakin koneita, joihin voi siirtää sen Canalin digiboxista telkkariin menevän HDMI-piuhan, jos ei muu auta. Edit: piti googlettaa ja löytyihän se VGA sieltä. Ei taida olla tv:ssä sille VGA-piuhalle paikkaa, joka mun koneesta lähtee pöytänäyttöön eli pitänee sosialisoida lapselta tai vaimolta kone illalla, että saa HDMI:n toimimaan.

En viimeksi saanut sitä nettisivujen kuvaa millään isommaksi kuten saa esim. nämä LFCtv:n klipit, joita tulee sähköpostiin. Onko se tosiaan niin, että itse ottelukuvaa ei voi suurentaa siellä Veikkauksen sivuilla. Oli aika pieni se kuva viimeksi, kun katselin tietokoseen liitetyltä pöytänäytöltä.

Nuorukaiset varmaan hirnuvat ihan hillittömästi, kun lukevat tätä. No tunnustan, että mua ei tietotekniikka sinänsä kiinnosta pätkääkään, vaikka olen käyttänyt sitä työssäni koko ajan 1980-luvun puolivälistä lähtien. Eka mikrotietokone, jolla tein töitä, painoi näytön kanssa sellaiset 50 kiloa ja sen käyttöjärjestelmä taisi olla PGM. Ensimmäinen oma tietokoneemme, jossa oli jo MS Dos-käyttöjärjestemä, ostettiin joskus 1987 kai ja maksoi kai 18.000 markkaa, kun se ostettiin HYY:n omistaman tietokonefirman edullisella opiskelijahinnalla (oli muuten Unisys-merkkinen). Se oli sellainen mylly, että kaikki ihmettelivät, että miksi me ostettiin niin hirveän iso kone. Siinä oli nimittäin yhden megan keskusmuisti ja 40 megan kovalevy ja kaikki pitivät sitä aivan hirvittävän tehokkaana vehkeenä tällaiseen normaalikäyttöön. Tuntui, että koneeseen mahtuu kaikki maailman tieto hamaan tappiin asti :drool:

Missäköhän vaiheessa mä olen sanonut Colea kusipääksi? Juudakseksi kutsuin ja se on mielestäni ihan osuva nimitys. Vaihtoi lapsuuden suosikkiseuransa rahan takia Liverpooliin.

Ja Chelskiinhän ei ole rahan perässä yksikään pelaaja mennyt, vai mitä?

Sanokaa minulle joku pelaaja, joka pelaa ammatikseen ja joka EI AJATTELE rahaa, kun tekee sopimuksia.

Jotenkin tässä tulee mieleen, että jos joku on ottanut nimimerkikseen Public Enemy, niin kertoohan se jotakin. Kannattaako siis jatkaa keskustelua?