Jump to content
lfcsmith

LFC Paitsio Suomi, kutsu pelaamaan

Recommended Posts

Olen perustanut Fantasy Premier Leagueen sarjan nimeltään LFC Paitsio Suomi. Se pelataan head to head periaatteella eli jokaisella kierroksella sarjassa pelataan jotakin samaan liigaan kuuluvaa vastaan. Kuten nimestä voi päätellä, sarja on tarkoitettu etenkin tällä forumilla esiintyville Liverpoolin kannattajille, mutta eihän me kielletä aktiivisesti Liverpoolin sivuilla vierailevia "vihollisiakaan" tulemasta mukaan.

Voit liittyä kamppailuun mukaan koodilla 833982-188304. Menet omissa Fantasy-tiedoissasi kohtaan Leagues, valitset sitten Create/join, syötät sen jälkeen edellä olevan koodin ja näppäät sitten kohtaa "Join a private league". Jokaisella kierroksella hiead to head -pelin voittaja saa 3 pistettä ja hävinnyt jää pisteittä. Tasurin sattuessa molemmille tulee 1 piste. Tehdyt "maalit" ratkaisevat ja maalimäärä = kullakin kierroksella joukkueeseen valittujen pelaajien yhteen laskettu pistemäärä.

Tervetuloa mukaan katsomaan, kuka Liverpool-sivujen aktiivifoorumisteista on mestari eli paras manageri kauden lopussa. :hug:

Tervetuloa mukaan katsomaan, kuka Liverpool-sivujen aktiivifoorumisteista on mestari eli paras manageri kauden lopussa. :hug:

Tuli sitten liityttyä tuohon. Pitänee tuota omaa tiimiä vielä hieman muokata ennen kuin kausi alkaa... :smile:

Tuli sitten liityttyä tuohon. Pitänee tuota omaa tiimiä vielä hieman muokata ennen kuin kausi alkaa... :smile:

Sama täällä ja joukkueen nimi on FC Kalkku. Täytyy varmaan itekin vielä hioo tuota kokoonpanoa ;)

Ja minun joukkueeni on LFC Group, mitä en tullut maininneeksi. Täytyyhän sitä vähän mainostaakin näillä foorumeilla omaa työtäänkin nääs. Minä kun olen yhdistänyt työn ja harrastuksen tuon nimen kautta, jos nyt ei joku tiennyt.

Tervetuloa oppimaan nöyryyttä, :lick:

:thumbsup1:

Joo kiitos kutsusta, itsekkin ihan parin minuutin päästä liityn jahka saan vanhan joukkueeni herätettyä henkiin ja valitettavasti en voi antaa edes suosikkijoukkueeni kannattajille armoa. ;)

Jeesus sentään... Olen niin paska noita fantasihommia seurailee, mutta ehkä saan ainakin joukkueen kasattua... Kai mun vuoden valmentaja pystyä pitää tavoitella, niin saa katu-uskottavuutta tänne :icon_lol:

Pitääkö tossa tehdä muutoksia vai voiko asian unohtaa kuukaudeksi? :wth:

Jeesus sentään... Olen niin paska noita fantasihommia seurailee, mutta ehkä saan ainakin joukkueen kasattua... Kai mun vuoden valmentaja pystyä pitää tavoitella, niin saa katu-uskottavuutta tänne :icon_lol:

Ite ainakin muokkailen vielä joukkuettani ennen kauden alkua. Ihan vaan koska niin moni seura tekee vielä pelaajasiirtoja ja voihan tässä aina tulla loukkaantumisia yms.

No ei välttämättä. Laittaa kerralla oikeat pelaajat, niin siinä ne pisteet tulee aika itsekseen. Unohdin useita vuosia sitten päivittää ja annoin mennä kauden loppuun tekemättä vaihtoakaan. Pisteitä tuli joku 1700. Kun, taas viime kaudella vaihdoin todella paljon joka kierros, ja pisteet 2000.

Loukkaantumiset ne lähinnä syö pisteitä. Ja toisaalta kaudesta toiseen, on ne samat varmat pisteiden kerääjät.

No ei välttämättä. Laittaa kerralla oikeat pelaajat, niin siinä ne pisteet tulee aika itsekseen. Unohdin useita vuosia sitten päivittää ja annoin mennä kauden loppuun tekemättä vaihtoakaan. Pisteitä tuli joku 1700. Kun, taas viime kaudella vaihdoin todella paljon joka kierros, ja pisteet 2000.

Loukkaantumiset ne lähinnä syö pisteitä. Ja toisaalta kaudesta toiseen, on ne samat varmat pisteiden kerääjät.

Eli ei Aureliota, Aquamiestä ja El Ninoa, niin voi unohtaa jouluun asti :icon_lol:

Joka kierros saa vaihtaa yhden pelaajan ilman "sakkoa". Jos vaihtaa enemmän, tulee miinuspisteitä ylimääräisistä pelaajakaupoista.

Ja jos ei vaihtoa käytä, niin saa seuraavalla kieroksella vaihtaa kaksi pelaajaa.

Tällä kaudella on myös muutama sääntömuutos, kuulemma tuo wild card (elikkä siis tämä kortti, jolla voit vaihtaa halutessasi vaikka kaikki pelaajat joukkueessa) niin sen saa käyttää kaksi kertaa kaudessa viime kautisen yhden kerran sijaan.

Viime kautta kun muistelee niin käytin korttini kun tietyillä joukkueilla oli double gameweek elikkä kaksi peliä yhdellä kierroksella.

Pitää muistaa, että tämä on head to head sarja eli joka peli vaikuttaa. Siksi on syytä katsoa, mitä pelejä on oikeasti tulossa ja sitten yrittää aina optimoida miehistö. Ja on hyvä muistaa myös se, että kapteenista saa tuplapisteet. Toissa kaudella pärjäsin tällaisessa head to head -sarjassa aika hyvin, kun otin nuo asiat huomioon (juuri esim. se, onko joukkueella 2 peliä samalla kierroksella).

Pitää muistaa, että tämä on head to head sarja eli joka peli vaikuttaa. Siksi on syytä katsoa, mitä pelejä on oikeasti tulossa ja sitten yrittää aina optimoida miehistö. Ja on hyvä muistaa myös se, että kapteenista saa tuplapisteet. Toissa kaudella pärjäsin tällaisessa head to head -sarjassa aika hyvin, kun otin nuo asiat huomioon (juuri esim. se, onko joukkueella 2 peliä samalla kierroksella).

Jep jep. Itse juuri pidän tästä pelimuodosta enemmän kuin tuosta perinteisestä ''Kenellä eniten pisteitä'' muodosta. Tässä selviää paremmin juuri se, ketkä panostavat joukkueisiinsa eniten ja muokkaavat joukkueitaan aina ennen kierrosta tarpeen mukaan :))

Huomasin juuri, että sarjassa on jo aika paljon joukkueita - 22, eli tiukkaa taistelua tulee olemaan.

Itse olen myös ilolla katsonut joukkuemäärän nousua. Täytyy sitten vain katsoa, että saadaan parillinen määrä porukoita, ettei tule kenellekään huilivuoroa jollakin kierroksella. Pyydän vaikka Mazin mukaan tuolta ManU:n puolelta, jos ei omista tule tasalukua :flirt: Eiköhän hänet saa tuolla asenteella mukaan...

Katselin tuossa, että onneksi ei pelata livenä vastakkain. Oli niin samansävyisiä peliasuja, ettei erottaisi useimmiten koti- ja vierasjoukkuetta. Jotenkin se punainen väri tuntuu miellyttävän sarjan osanottajia kovasti :heart:

Jotenkin se punainen väri tuntuu miellyttävän sarjan osanottajia kovasti :heart:

Hahaa jep, nimimerkillä itsellä miltei kokonaan punainen peliasu.

Myös tiimien nimistä voisi päätellä jotakin, tämä taas nimimerkillä oma tiimi on keksiliäästi ippepool !

:shades:

Katselin tuossa, että onneksi ei pelata livenä vastakkain. Oli niin samansävyisiä peliasuja, ettei erottaisi useimmiten koti- ja vierasjoukkuetta. Jotenkin se punainen väri tuntuu miellyttävän sarjan osanottajia kovasti :heart:

Tottakai punaset asut on lähellä sydäntä! :D

Tässä pelissä on muuten sekin, ettei kannata tunteita laittaa peliin ollenkaan :D Meikäläisellä ei ole tiimissä yhtään poolin pelaajaa tällä hetkellä. Liian vaikea kauden alku meillä :(