Jump to content
lfcsmith

LFC Paitsio Suomi, kutsu pelaamaan

Recommended Posts

Mulla taas on sellainen periaate, että ManU:n ja Arsenalin pelaajat eivät kelpaa joukkueeseeni ikinä ja Evertonistakin olen ottanut muutaman vuoden aikana pelaajan vain kerran mukaan pariksi kierrokseksi. Nyt meinasin selvitä ilman Evertonin pelaajiakin tämän kauden. Se syö ehkä pisteitä, mutta tuntuu sydämessä oikealta ja niinhän sitä pitää tehdä, miltä sydämessä tuntuu oikealta.

Mulla taas on sellainen periaate, että ManU:n ja Arsenalin pelaajat eivät kelpaa joukkueeseeni ikinä ja Evertonistakin olen ottanut muutaman vuoden aikana pelaajan vain kerran mukaan pariksi kierrokseksi. Nyt meinasin selvitä ilman Evertonin pelaajiakin tämän kauden. Se syö ehkä pisteitä, mutta tuntuu sydämessä oikealta ja niinhän sitä pitää tehdä, miltä sydämessä tuntuu oikealta.

Haha :D Niinhän sitä kai pitäisi, mutta myönnettävä se on että kyllä nuo ManU:n kaverit aika pistekoneita tuossa pelissä ovat, Varsinkin kuin alku kauden pelit näyttävät melko helpoilta. Itseltä joukkueesta löytyy Rooney, Valencia sekä Evans.. Pisteitä näillä tehdään vaikka pahalta tuntuisikin.

Toki Nando, Stevie ja kumppanit tulevat joukkueeseeni kun saadaan tämä alun arsu,city,manu rumba hoidettua

Toki Nando, Stevie ja kumppanit tulevat joukkueeseeni kun saadaan tämä alun arsu,city,manu rumba hoidettua

:D Onpa kovaa luottoa Poolin miehiin. Itellä ainakin se max. 3 Poolilaista, oli vastassa kuka tahansa. Ja mulla sama juttu kun lfcsmithillä eli ei yhtää Manulaista ja Arsalaista (tosin Arsalaisen voisin ottaa jossain vaiheessa, se ei ole ongelma).

Toi vaikutti jo siltä, että kun et Poolilaisia ota niin odotat että voittoja ei tule? Se on meinaa semmonen juttu että noista ekoista peleistä Liverpool ottaa voitot. Tai niin ainakin toivon ja uskon ;)

:D Onpa kovaa luottoa Poolin miehiin. Itellä ainakin se max. 3 Poolilaista, oli vastassa kuka tahansa. Ja mulla sama juttu kun lfcsmithillä eli ei yhtää Manulaista ja Arsalaista (tosin Arsalaisen voisin ottaa jossain vaiheessa, se ei ole ongelma).

Toi vaikutti jo siltä, että kun et Poolilaisia ota niin odotat että voittoja ei tule? Se on meinaa semmonen juttu että noista ekoista peleistä Liverpool ottaa voitot. Tai niin ainakin toivon ja uskon ;)

Joo siis tottakai toivon ja uskon myös että Liverpool voittaa! Tossa pelissä vaan on niin monta juttua jotka pitää ottaa huomioon jos haluaa pärjätä, kuten esim se että jos nyt anfieldillä nähtäisiin samanlainen 4-4 trilleri kuin toissakaudella niin ei paljon tulisi esim puolustajille pisteitä :D ja jos peli olisi vaikka 1-0 meille niin eipä tulisi paljoa pisteitä siitäkään.. Sen sijaan esim Chelsea, jolla on kauden eka peli kotona vs. West Brom sieltä voi odottaa pisteitä Lampsilta Drogbalta ja muilta..

Mulla on tossa vielä semmonen 9 hengen kaveriporukka ja kaikki me ollaan laitettu 20e likoon, eli voittajalle luvassa 180e että vähän senkin takia haluan pärjätä tällä kaudella:D Mutta joo, peliähän tämä vain on. Kyllähän asiat on kuitenkin tärkeysjärjestyksessä eli siis paljon mielummin katson kun liverpool voittaa mestaruuden kuin että oma joukkue pärjäisi:D

Että älkääs nyt tuomitko vaikka mulla siellä joku Drogba kapteenina olisikin! :redface::redface::redface:

Äsken kun katsoin, oli 25 joukkuetta jo mukana. Tulee oikein kunnon mestaruusskabat. Pari rakasta "vihollistakin" näkyy tulleen mukaan, mikä tuo oman lisävärinsä kilvoitteluun.

Mulla on tietysti 3 miestä omista, koska me voitetaan ja mun miehet tekevät maaleja. Jostain syystä puolustajat eivät ole Liverpoolista :nervoussmile:

Äsken kun katsoin, oli 25 joukkuetta jo mukana. Tulee oikein kunnon mestaruusskabat. Pari rakasta "vihollistakin" näkyy tulleen mukaan, mikä tuo oman lisävärinsä kilvoitteluun.

Mulla on tietysti 3 miestä omista, koska me voitetaan ja mun miehet tekevät maaleja. Jostain syystä puolustajat eivät ole Liverpoolista :nervoussmile:

Kova taistelu on tulossa:D

Mulla on tietenkin max. 3 Poolin pelaajaa. Ja sitten vähän yllättäenkin otin 3 Fulhamin pelaajaa ( en huomannut ensiksi:D) Poolin miehet: J Cole, Johnson ja Reina. Meinasin, että näillä pärjätään loppukausi:thumbsup1:

Ja mukana ollaan, eli ebheto. Joukkue on hahmoteltu, mutta nyt se vasta alkaakin se hienosäätö...:glasses:! Viime kausi meni ihan vituraksi, sitä ennen oli reippaasti yli 2000 pisteen. Viime kausi kusahti jo ekoilla viikoilla ja eihän sitä kurssia enää korjata, ku tekee väärät aloitusvalinnat...:frustrated:!!!

Kertokaa tyhmälle että voinko vaihtaa vaikka kaikki pelaajat ennen kauden alkua ilman mitään miinuspisteitä? Tuolla säännöissä tää varmasti kerrotaan mut ei tahtonu löytyy ku kielitaitokin on mitä on. :wallbang:

Olen kerennyt vaihtaa jo 3 kertaa, mutta enää en taida vaihtaa:D Kummiskin minulla menee silleen, että kaikki pelaajani pelaajat surkeasti, paitsi Poolin miehet pelaa loistavasti:D

piq_lfc liittynyt mukaan. Oli aika hankalaa koota toi joukkue, koska pelaajia oli ihan liikaa mitkä olis tiimiin halunnut ottaa. Vaihtelin varmaan joku tunnin noita ja silti tuntuu, että tuli aika kökkö nippu. Noh kai niitä voi vielä hiukan muutella...

Kiitos vaan lfcsmith kutsusta.

Kiitos vaan lfcsmith kutsusta.

Kiitos itsellesi, että olet mukana, kaikille muille myös :hug:

Meillä on nyt 29 joukkuetta kisassa, joten tästä tuleekin oikein kunnon sarja :thumbsup1:. .

Toivon mukaan mukaan aikovat aktivoituvat nyt, että pääsevät varmasti mukaan. Head to head -sarjassa kun ei voi olla nimittäin ihan rajattomasti pelaajia :rules: (mukaan sana 3 kertaa yhdessä virkkeessä :dielaughing:)

Kiitos itsellesi, että olet mukana, kaikille muille myös :hug:

Meillä on nyt 29 joukkuetta kisassa, joten tästä tuleekin oikein kunnon sarja :thumbsup1:. .

Toivon mukaan mukaan aikovat aktivoituvat nyt, että pääsevät varmasti mukaan. Head to head -sarjassa kun ei voi olla nimittäin ihan rajattomasti pelaajia :rules: (mukaan sana 3 kertaa yhdessä virkkeessä :dielaughing:)

Jep aika paljon porukkaa, sitä parempi toisaalta voittajan kannalta, nimittäin niin monen joukkueen voittoa ei voi kutsua tuuriksi :nerd:. Ja joukkueeni nimi on Scouse All Stars.

Sarjassa on mennyt 30 joukkueen raja rikki.

Aloin jo kysyä, että eikös vastustajan joukkueen kokoonpanoa näekään ennen pelejä, mutta huomasin sitten, että ensimmäisen pelikierroksen jälkeen pääsee sitten miettimään omaa miehitystä vastustajan miehitykseen verraten. Tarkoittaako tuo "voit nähdä vastustajan joukkueen vasta kun ensimmäinen otteluviikko on alkanut", että joukkueen näkee vasta sen jälkeen, kun omaan joukkueeseen ei enää voi tehdä muutoksia. No toisaalta kyllähän sen oma joukkue on jo mietitty aika paljon oikeiden otteluparien ja muiden tietojen pohjalta.

Mitenkäs muuten käy, jos esim. tuo Warnock ostettaisiin nyt meille ja sen takia minulla olisikin yhtäkkiä joukkueessa 4 Poolin miestä sallitun 3 sijaan. Onko kukaan huomannut, miten toimitaan tässä tilanteessa?

Mitenkäs muuten käy, jos esim. tuo Warnock ostettaisiin nyt meille ja sen takia minulla olisikin yhtäkkiä joukkueessa 4 Poolin miestä sallitun 3 sijaan. Onko kukaan huomannut, miten toimitaan tässä tilanteessa?

Se voi olla siellä mutta jos teet jonkun vaihdon, on ensin vaihdettava yksi Poolin pelaaja pois jotta tuo normaalin kolmen pelaajan kiintiö säilyisi. Näin olen kuullut, omakohtaista kokemusta ei ole :smile:

Sarja alkaa huomenna

LFC-sarjassamme oli äsken mukana 32 tiukkaa joukkuetta. On hyvä, että määrä on parillinen, löytyy ymmärtääkseni jokaiselle vastustaja joka kierrokselle.

Sarjaan mahtuisi vielä muutama joukkue. Jos sarjassa olisi 38 porukkaa, pelattaisiin kauden aikana jokainen jokaista vastaan kerran. Nyt en rehellisesti sanoen tiedä, miten pelit menevät, jos määrä on alle tuon 38. Tuleeko joillekin 2 peliä keskenään vai miten.

Mutta nyt on siis viimeinen tilaisuus liittyä tähän sarjaamme. Ymmärtääkseni huomisen jälkeen, kun tosipelit käynnistyvät, sarja menee kiinni.

Se liittymistunnus on tuolla viestisarjan alussa. Lisään ohjeet edittinä tänne loppuun, kun saan ne kopioiduksi.

Ohjeet:

Voit liittyä kamppailuun mukaan koodilla 833982-188304. Menet omissa Fantasy-tiedoissasi kohtaan Leagues, valitset sitten Create/join, syötät sen jälkeen edellä olevan koodin ja näppäät sitten kohtaa "Join a private league". Jokaisella kierroksella hiead to head -pelin voittaja saa 3 pistettä ja hävinnyt jää pisteittä. Tasurin sattuessa molemmille tulee 1 piste. Tehdyt "maalit" ratkaisevat ja maalimäärä = kullakin kierroksella joukkueeseen valittujen pelaajien yhteen laskettu pistemäärä.

Tervetuloa siis mukaan katsomaan, kuka Liverpool-sivujen aktiivifoorumisteista on mestari eli paras manageri kauden lopussa. Kuten ihan alussa kutsussa totesin, omiemme lisäksi kelpuutamme joukkoon niitä näillä Liverpool-sivuilla aktiivisesti vierailevia rakkaita "vihollisiamme", jotka haluavat oppia nöyryyttä :blink:. Eli toisin sanoen, mukana on myös muutama muun seuran kannattaja, jotka toivamme tervetulleiksi jaloon kilpailuun. Me LFC-kannattajat tietysti olemme varmoja, että joku meistä voittaa sarjan ja muiden seurojen kannattajille jää vain häntäpään sijoja. Faktahan on, että Liverpool olisi voittanut Valioliigan, FA-cupin, Carling Cupin ja Mestarien liigan ainakin vuosina 2006, 2007, 2008, 2009 ja kevätkauden 2010 päätteeksi, jos Rafa Benitez olisi tehnyt niin kuin me neuvoimme sekä pelaajahankintojen että pelitaktiikan osalta. :smile_ani:

Tähän voisin liittyä, jos Spursin fani mukaan sallitaan... ;)

Tosiaan on tullut pelattua tätä viimeiset kaksi kautta, ja seuraava olisi sitten numero kolme. Tarkoitukseni on nöyryyttää teitä tämän pelin parissa

Lisätään nyt vielä, että jos joukkuemäärä on pariton niin se yksi yli jäävä joukkue pelaa sitten kierroksen pistekeskiarvoa (joka on siis koko pelin pelaajien keskiarvo) vastaan. Samalla myös tämä "pistekeskiarvo" on myös mukana sarjassa, jos joukkuemäärä on pariton. Yleensä tämä keskiarvo on ollut vahvoilla H2H liigoissa.

edit. futisseura mukana

Tua noin,mukana olen minäkin.FC Pato joukkueena.Pari kyssäriä heittäisin aiemmin pelanneille että mitäs jos pelaaja vaihtaa seuraa kesken kauden,ei kai haittaa?Ja oliko väliä kun esmes puolustuslinjaa valittiin niin pitikö pelaaja valita just oikealle paikalleen vai riittääkö että oli vaan puolustaja?Ku näytti mulla tuo Terry menneen laitaan :drunk: Ja perkeus,Fellaini äkkiä vaihtoon,sillähän on nilkka paskana!

Kiitos neuvoista etukäteen.Tänään se alkaa!

E.Eiku olihan se Tertsi oikein,Stevie G on laidalla.Huh,ehdin vaihtaa Fellainin...

Tua noin,mukana olen minäkin.FC Pato joukkueena.Pari kyssäriä heittäisin aiemmin pelanneille että mitäs jos pelaaja vaihtaa seuraa kesken kauden,ei kai haittaa?Ja oliko väliä kun esmes puolustuslinjaa valittiin niin pitikö pelaaja valita just oikealle paikalleen vai riittääkö että oli vaan puolustaja?Ku näytti mulla tuo Terry menneen laitaan :drunk: Ja perkeus,Fellaini äkkiä vaihtoon,sillähän on nilkka paskana!

Tänään tosiaan alkaa!

Ja ei oo väljä onko pelaaja oikealla paikallaan. Esim just toi Terry vaikka on toppari nii ihan sama missä paikalla on puolustuksessa.

Pitäkää pää ylhäällä meinaa FC Kalkku jyrää ja menee heti piikkipaikalle (meinaa jos taulukon kääntää ylösalasin :D)

E.Eiku olihan se Tertsi oikein,Stevie G on laidalla.Huh,ehdin vaihtaa Fellainin...

Juu ei oo tosiaankaan mitään väliä onko pelaaja oikealla paikallaan vai ei.

Ite suosittelen laitapakkeja, koska he tekevät nousujaan ja keskityksillään saavat paljon syöttöpisteitä.. Tietenkin Terry on loistava vaihtoehto myös! Saahan mies usein bonuspisteitäkin. Tänään tosiaan mennään! Odotus on ohi! :P:P:P

Tänään tosiaan alkaa!

Ja ei oo väljä onko pelaaja oikealla paikallaan. Esim just toi Terry vaikka on toppari nii ihan sama missä paikalla on puolustuksessa.

Pitäkää pää ylhäällä meinaa FC Kalkku jyrää ja menee heti piikkipaikalle (meinaa jos taulukon kääntää ylösalasin :D)

Toi sun jengin nimi Kalkku,ootko sieltäpäin vai kuinka?Ikämiesfutiksessa pelaan Tampereen piiriä ja meidän lohkossa on Kalkun urheilijat.Sielläpäin ollaan vierailtu usein...

Toi sun jengin nimi Kalkku,ootko sieltäpäin vai kuinka?Ikämiesfutiksessa pelaan Tampereen piiriä ja meidän lohkossa on Kalkun urheilijat.Sielläpäin ollaan vierailtu usein...

Joo Kalkusta tullaan ja kyllä tulee käytyä KaU:n pelejä kattomassa. Itseasiassa hiekkakenttä (täällä Kalkussa) missä KaU pelaa, on tossa mun takapihalla 40 metrin päässä :D

Olipa tämä ensimmäinen kierros tosi vaikea taas. Martin O'Neillin lähtö Aston Villasta sotki omat ajatukset ja Fantasyn tiedot Darren Bentin vammautumisesta myös. Niinpä tuli jätetyksi Bent pois ja laitettua Warnock vaihtoon ihan turhan takia. Viime kauden vakioveskaani Joe Hartia en uskaltanut ostaa, kun ei tiennyt saako hän avauksen. Hart on todennäköisesti maalivahtipisteiden ykkönen avauskierroksella. Onneksi Jässi piti nollan ja toi lisäpisteitä.

Eka kierros ei tainnut mennä ihan putkeen. Toivotaan, että Pool voittaa huomenna Arsun 11-0, Gerrard tekee 7 ja sekä Kuyt että Cole 2 mieheen. Silloin olisin aika vahvoilla. Toki sekin kelpaisi, että Gerrard tekee 11.