Jump to content
Sign in to follow this  
Maz

RONALDO9- - Romario - JohnTerry

Recommended Posts

Sama ip-osoite ja sama syntymäpäivä, joten oletettavasti yksi ja sama henkilö.

Ensiksimainittu menee kuukaudeksi opettelemaan suomen kieltä ja foorumin sääntöjä, muut menevät ikuiseen banniin.

Olenko tyhmä kun en vaan tajua tuota eri nimimerkien käyttöä? :wallbang:

MIkä sen idea on? Tähän ei ole pakko kenenkään vastata vaan jään pohtimaan tätä loppu päiväksi :mrgreen:

Trolli

Trollaukseen voi liittyä myös viestien massalähetystä, jolloin trolli lisää foorumeille tahallaan useita samoja puheenvuoroja toisten keskustelijoiden ärsyttämiseksi.

Tai sitten on muuten vain päästänsä pipi :blink:

Villa liittyy edellämainittujen kanssa samaan kerhoon. Ja Ronaldo9-:n banni on sitten jatkossa 3 kuukautta. Seuraavasta lähtee koko ip banniin, riippumatta ketkä sieltä samalta koneelta kirjoittavat.

Yksi pyyntö, Maz..

Eikö näitä älyttömyyksiä voisi laittaa jonnekin omaan ketjuunsa, vaikka vain rekisteröidyille lukijoille näkyvään? Tuota älyllistä juhlaa on aika ajoin hauska lukea..:mrgreen:

Puhun nyt eri henkilöstä, mutta näin että olette bannanneet foorumistin nimeltä ChelseaFAN. Itsekkin olisin antamut hänelle bannia eli peukku teille. Mutta onko kyse tuplanikistä, koska olen nähnyt semmoisen kirjoittajan kuin ChelseaWIN, joka kirjoittaa samantapaista tekstiä kuin edellinen nikki, eli rumasti sanottuna täyttä sontaa. Mielestäni tälle nikille pitäisi antaa bannia, koska tuntuu että kyseessä on yksi ja sama henkilö.

Mahtaakohan kaveri puhua edes äidinkielenään Suomea? Sen verta heikkoa tekstiä sieltä on joka kerta tullut. Eikös jossain yhteydessä maininnutkin asuvansa Ruotsissa?

Mikäli näin on niin suosittelisin ensi kerralla rekisteröitymään jollekin ruotsinkieliselle foorumille, jos ei suomi luista.

Tai sitten kyseessä on vain todella nuori tyyppi, jolle tällaiset foorumit tulevat hiukan liian aikaisin. Tapsan sanoin: ''Mene ja tiedä.''

Mä tiedän kuka kyseinen henkilö on. Hän on minun veli. 13 Vuotias joo se ei oikeen varmaan kyllä kirjoitan aivan selkeää tekstiä.. Nyt vasta tajusin kuka on kyseessä, kun Cule92 mainitsi että asuu Ruotsissa. Me ollaan täällä Ruotsissa , ja ihan suomalaisia ollaan. Itse kyllä yritän kirjoittaa selkeää tekstiä tänne foorumille. Jos joskus tulee näitä uusia "tupla-nimimerkkejä" niin ne ei ole minun vaan sitten tämän veljen. Joskus oon katsonut noiden nimimerkkien taustaa niin siellä hänen kirjoittamiaan viestejä. Niin niissä ei oikeen tasoa ole. Enhän minäkään kirjoita mitään niin hyvää tekstiä , mutta ainakin yritän huolella kirjoitella. Eihän ikinä täydellisyyteen pääse , mutta aina on parannettavaa. Melkein sama asia kuin jalkapallossa otetaan , vaikka esimerkkinä sisäsyrjä syöttö sitä pitää aina harjoitella , kun sinne täydellisyyteen ei aina pääse :).

Anteeksi tämmöinen teksti jos oli liian epäselvää lukea tai jotain muuta vastaavaa.

Toivottavasti parantaisi tämäkin heppu kirjoitustansa ja ymmärtäisi ettei niitä tupla nikkeilyä kannata tehdä.!!

Finnjäveleitä siis, melkoinen selitys kieltämättä.

Selitys??? nyt en kyllä tajua, jos sä mua tarkoitat niin emmä mitää selittelen kerron faktat tosta tyypistä :D. Jos sä mua luulet olevat tuo niin en todellakaan ole!

Selitys??? nyt en kyllä tajua, jos sä mua tarkoitat niin emmä mitää selittelen kerron faktat tosta tyypistä :D. Jos sä mua luulet olevat tuo niin en todellakaan ole!

Tässä tarkoitettaneen sitä, että teidän molempien viestit ovat usein kovin sisällöttömiä, epäjohdonmukaisia sekä heikolla suomenkielellä kirjoitettuja. Siinä määrin, että niitä joutuu oikeasti lukemaan pari kertaa, ennen kuin mahdollinen sisältö selviää. Jos viesti ei tuo mitään lisää keskusteluun, niin sitä ei tarvitse lähettää.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä sanoi viestissään. Taisi olla minuun kohdistuva?

Haistatteli ja uskoi selvittäneensä sun seksuaalisen suuntaumuksen. Pelle jätkä... Toivottavasti hiekkalaatikosta sulaa jäät pois, niin pääsee penskat leikkimään.

Taso ei ikävä kyllä taida riittää tällä kaverilla, ainakaan vielä. Ei yhtään mitään hajua, minkä ikäinen on, mutta luulempa että nuori tyyppi kyseessä. Sitten, kun argumentit(mitkä argumentit? :o) alkaa loppua niin turvaudutaan muihin keinoihin näköjään.