Jump to content
Sign in to follow this  
Maz

RONALDO9- - Romario - JohnTerry

Recommended Posts

Taso ei ikävä kyllä taida riittää tällä kaverilla, ainakaan vielä. Ei yhtään mitään hajua, minkä ikäinen on, mutta luulempa että nuori tyyppi kyseessä. Sitten, kun argumentit(mitkä argumentit? :o) alkaa loppua niin turvaudutaan muihin keinoihin näköjään.

13v taisi Sepi tuossa ylempänä sanoa. Vuoden nuorempi Villain on kymmenen kertaa tasokkaampi foorumisti. Tosin tähän taitaa vaikuttaa se, että RONALDO9- asuu Ruotsissa.

Eikö olisi vaan helpompaa antaa koko IP-osoitteelle banaani? Sepi8:nkin suoltaa pelkkää ulostetta, eikä RONALDO9:kään ole ikinä kirjoittanut yhtään järkevää tekstiä.

Edit. Tai sitten jos nähdään huikea tasonnosto, hehheh...

Eikö olisi vaan helpompaa antaa koko IP-osoitteelle banaani? Sepi8:nkin suoltaa pelkkää ulostetta, eikä RONALDO9:kään ole ikinä kirjoittanut yhtään järkevää tekstiä.

Edit. Tai sitten jos nähdään huikea tasonnosto, hehheh...

Sepiltä nähdään nykyään ihan kelpotekstiä (yleensä) ja RONALDO9-:lle voidaan antaa vielä yksi tilaisuus osoittaa tasonsa.

Sori, mutta pitää sanoa tähän väliin että minä yritän kirjoittaa niin mahdollisen hyvällä tavalla kun osaan.

Itse en ole mitään ulostetta haistanut kirjoitukseissani se on sinun mielipide KyyhkyBoy.

Sepiltä nähdään nykyään ihan kelpotekstiä (yleensä) ja RONALDO9-:lle voidaan antaa vielä yksi tilaisuus osoittaa tasonsa.

Sori, mutta pitää sanoa tähän väliin että minä yritän kirjoittaa niin mahdollisen hyvällä tavalla kun osaan.

Itse en ole mitään ulostetta haistanut kirjoitukseissani se on sinun mielipide KyyhkyBoy.

No, päättäkööt modet. Niinhän se minun mielipide olikin, ja muutamat tekstit on kyllä silmään Sepiltä pistänyt. Ehkäpä sitten en ole huomannut niitä hyviä, hehheh...

niinpä kaikki ronaldot sun muut Barca fanit banniin vaan jätetään pelkät chelsea fanit tänne! Cashley hunter!

Lasse Tikka 4 ilman Tikka-nimeä? Modet voisivat jo bannittaa kyseisen tyypin, sen verran spntaa tullut. Tälläistä löytyy jo profiilistakin;

Darren Bent on onneton! Pari maalii vaa Aston Villas onneton sakki koko villa kuuluis mestaruussarjaan...

Eipä siinä mitään, provoaminen kyllä sallittua mulle ;)

Lasse Tikka 4 ilman Tikka-nimeä? Modet voisivat jo bannittaa kyseisen tyypin, sen verran spntaa tullut. Tälläistä löytyy jo profiilistakin;

Eipä siinä mitään, provoaminen kyllä sallittua mulle ;)

No more spnta, wish granted. =)