Jump to content
JussiPussi

Ottelulippujen hankinta

Recommended Posts

Viime kaudella loyaltypisteet vaikuttivat aika paljon siihen, saiko kiintiöstä lippuja vai ei. Branch saa kolmeen peliin syksyllä ja kolmeen peliin keväällä lippuja ja niihin on yleensä enemmän hakijoita kuin lippuja. Loyaltypointseja saa pääosin olemalla branchin jäsen eli uuden jäsenet joutuvat olemaan kärsivällisiä. Lisäpisteitä voi saada kirjoittamalla branchin lehteen. Lisäksi voi hakea lippuja kiintiöhaussa muihin kuin omiin peleihin. Niitä saa jos muut branchit eivät käytä kiintiöitään. Itse esim sain kevään kaikki Valjuliput branchhaun kautta. Syksyllä jouduin ostamaan yhteen peliin liput itse, kun arpaonni ei ollut suosiollinen (osin lippuja joudutaan arpomaan, kun muuten edellytykset saada liput ovat samat). Keväällä taas arpaonni oli suosiollinen.

Luuulen, että kaikissa isoissa seuroissa tilanne on samanlainen lippujen saannin suhteen. Itsellä on Readingin jäsenkortti ja kaverilla Crystal Palacen jäsenkortti sen takia, että myös niissä piti olla jäsen saadakseen lipun haluamaansa peliin. Esim. Wiganin ja Boltonin ja Blackburnin peleihin taas pääsi ihan hyvin silloinkin, kun ne pelasivat Valioliigassa.

Jaa viesti

Minulla on ihan hyviltä paikoilta läheltä kenttää ja keskiviivaa kaksi lippua Liverpool-Burnley -otteluun maaliskuussa. Myydään ihan kaverihintaan eli ei haeta voittoa. Jos asia kiinnostaa, pistäkää privaviestiä. Jatketaan siellä privapuolella.

Näille tulikin paljon kysyntää ja se nyt sai, joka ekana ehti. Muut ylimääräiset lippuni tosin menivät vielä nopeammin kuin nämä, mutta eivät nämäkään "haisseet" käsissä kuin muutaman tunnin.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään